0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
885 000.00 UAH
Замовник
Державний заклад"Дитячий спеціалізований (спеціальний) санаторій "Прикарпатський"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 8 квіт. 12:29
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
У відповідь на ваш запит повідомляємо наступне: 1.Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на підставі норм(нормативів) харчування та згідно з діючими ринковими цінами, отриманими від потенційних постачальників комерційних пропозицій та з урахуванням аналізу споживання товару за аналогічний період і планової наявності дітей у закладі. Згідно п.4 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (Постанову доповнено пунктом 4-1 згідно з Постановою КМ № 1266 від 16.12.2020) «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:-обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;-оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель». Оскільки, вищевказаний пункт 4-1 є частиною п. 4 де вказано, що замовникам рекомендується забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, отже на даний момент не є обов’язком. Щодо цього питання Міністерство економічного розвитку та торгівлі України також не дало чіткої відповіді (Відповідь на запит 383/2021, на запит 2764/2020), а відтак Замовником не здійснювалося оприлюднень обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на власному веб-сайті оскільки вищевказана Постанова не встановлює імперативної норми для публікації обґрунтування, тобто замовник здійснює оприлюднення на власний розсуд. Невиконання Постанови 1266 не є підставою для притягнення до адміністративної відповідальності згідно ст.16414 КУпАП. 2. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ГОРЯНКА ІФ» встановлено невідповідність вимогам замовника визначеним в тендерній пропозицій та надіслано повідомлення про усунення невідповідностей 27.03.2024 на підставі п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. У вимозі зазначено про потребу завантажити наступну інформацію «Погодження із технічним завданням відповідно до додатку 1 тендерної документації, згідно вимог пп.1.1.8 ч.1 розділу 3 ТД» та «договір санітарної обробки автотранспорту з спеціалізованою організацією на транспортний засіб вказаний в довідці про наявність матеріально технічної бази, згідно вимог пп.1.1.15 ч.1 розділу 3 ТД». Погодження із технічним завданням відповідно до додатку 1 тендерної документації, згідно вимог пп.1.1.8 ч.1 розділу 3 ТД не є документом що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним, характеристикам предмета закупівлі, а лише довідка/ гарантійний лист щодо погодження з умовами технічного завдання, а відтак повністю відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Особливості містять розширену можливість для виправлення невідповідностей, що дозволяє учаснику, у пропозиції якого наявні такі невідповідності, виправити їх для збереження найбільш економічно вигідної пропозиції для замовника. Зверніть увагу також на відповідні роз’яснення Мінекономіки Лист № 3323-04_22523-06 від 17.05.2023.
У відповідь на ваш запит повідомляємо наступне: 1.Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на підставі норм(нормативів) харчування та згідно з діючими ринковими цінами, отриманими від потенційних постачальників комерційних пропозицій та з урахуванням аналізу споживання товару за аналогічний період і планової наявності дітей у закладі. Згідно п.4 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (Постанову доповнено пунктом 4-1 згідно з Постановою КМ № 1266 від 16.12.2020) «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:-обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;-оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель». Оскільки, вищевказаний пункт 4-1 є частиною п. 4 де вказано, що замовникам рекомендується забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, отже на даний момент не є обов’язком. Щодо цього питання Міністерство економічного розвитку та торгівлі України також не дало чіткої відповіді (Відповідь на запит 383/2021, на запит 2764/2020), а відтак Замовником не здійснювалося оприлюднень обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на власному веб-сайті оскільки вищевказана Постанова не встановлює імперативної норми для публікації обґрунтування, тобто замовник здійснює оприлюднення на власний розсуд. Невиконання Постанови 1266 не є підставою для притягнення до адміністративної відповідальності згідно ст.16414 КУпАП. 2. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ГОРЯНКА ІФ» встановлено невідповідність вимогам замовника визначеним в тендерній пропозицій та надіслано повідомлення про усунення невідповідностей 27.03.2024 на підставі п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. У вимозі зазначено про потребу завантажити наступну інформацію «Погодження із технічним завданням відповідно до додатку 1 тендерної документації, згідно вимог пп.1.1.8 ч.1 розділу 3 ТД» та «договір санітарної обробки автотранспорту з спеціалізованою організацією на транспортний засіб вказаний в довідці про наявність матеріально технічної бази, згідно вимог пп.1.1.15 ч.1 розділу 3 ТД». Погодження із технічним завданням відповідно до додатку 1 тендерної документації, згідно вимог пп.1.1.8 ч.1 розділу 3 ТД не є документом що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним, характеристикам предмета закупівлі, а лише довідка/ гарантійний лист щодо погодження з умовами технічного завдання, а відтак повністю відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Особливості містять розширену можливість для виправлення невідповідностей, що дозволяє учаснику, у пропозиції якого наявні такі невідповідності, виправити їх для збереження найбільш економічно вигідної пропозиції для замовника. Зверніть увагу також на відповідні роз’яснення Мінекономіки Лист № 3323-04_22523-06 від 17.05.2023.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідно до п.41 Особливостей Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. На підставі вимог ст. 29 Закону Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Перелік документів що учасники повинні були надати до кінцевого терміну подання пропозицій визначено ч.1 розділом 3 тендерної документації, що не передбачає надання інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення оскільки це пряма заборона ст.17 Закону та п.47 Особливостей, а саме «Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель» «Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту». Отже, на етапі розгляду тендерних пропозицій від учасників не вимагається документальне підтвердження відсутності корупційного порушення. Після визначення учасника переможцем згідно вимог законодавства та тендерної документації завантажено в систему прозорро відповідну інформацію, а саме «довідка з ЄДР про корупцію юр особи.pdf» та «довідка з ЄДР про корупцію фіз особи.pdf». Договір укладено в терміни визначені Особливостями, відсутні будь які порушення процедури проведення закупівлі.
Відповідно до п.41 Особливостей Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. На підставі вимог ст. 29 Закону Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Перелік документів що учасники повинні були надати до кінцевого терміну подання пропозицій визначено ч.1 розділом 3 тендерної документації, що не передбачає надання інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення оскільки це пряма заборона ст.17 Закону та п.47 Особливостей, а саме «Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель» «Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту». Отже, на етапі розгляду тендерних пропозицій від учасників не вимагається документальне підтвердження відсутності корупційного порушення. Після визначення учасника переможцем згідно вимог законодавства та тендерної документації завантажено в систему прозорро відповідну інформацію, а саме «довідка з ЄДР про корупцію юр особи.pdf» та «довідка з ЄДР про корупцію фіз особи.pdf». Договір укладено в терміни визначені Особливостями, відсутні будь які порушення процедури проведення закупівлі.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідно до наданих в складі пропозиції документів від учасника процедури закупівлі ТОВ «ТД ГОРЯНКА ІФ», в тому числі документів наданих учасником після оприлюдення повідомлення про намір укладення договору на закупівлю, у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника. Договір укладено за найнижчою ціновою пропозицією, що відповідає принципам ЗУ "Про публічні закупівлі" максимальна економія, ефективність та пропорційність. У даного учасника відсутні кримінальні провадження та причетність до корупційних правопорушень, що підтверджується відповідними довідками з єдиних державних реєстрів.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Дякуємо за уважність! Замовником встановлено технічну помилку при публікації файлу договору, а саме помилково був оприлюднений договір в системі прозорро без підписів сторін договору. Дана помилка вже виправлена, чинний договір опубліковано.
Відповідно до наданих в складі пропозиції документів від учасника процедури закупівлі ТОВ «ТД ГОРЯНКА ІФ», в тому числі документів наданих учасником після оприлюдення повідомлення про намір укладення договору на закупівлю, у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника. Договір укладено за найнижчою ціновою пропозицією, що відповідає принципам ЗУ "Про публічні закупівлі" максимальна економія, ефективність та пропорційність. У даного учасника відсутні кримінальні провадження та причетність до корупційних правопорушень, що підтверджується відповідними довідками з єдиних державних реєстрів.
Дякуємо за уважність! Замовником встановлено технічну помилку при публікації файлу договору, а саме помилково був оприлюднений договір в системі прозорро без підписів сторін договору. Дана помилка вже виправлена, чинний договір опубліковано.
За результатами розгляду наданого висновку щодо проведеного моніторингу повідомляємо наступне: Щодо оприлюдненого договору закупівлі «Вершкове масло - 15530000-2 (Вершкове масло)». Відповідно до п.49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. На підставі п.10 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. Замовником оприлюднено 10.04.2024 року укладений договір про закупівлю №10-в від 10.04.2024 року з учасником ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ГОРЯНКА ІФ", відповідно до якого електронною системою закупівель сформовано звіт про результати проведення процедури закупівлі. Відтак, твердження у висновку моніторингу помилкове щодо публікації договору 16.04.2024 року. За результатами запиту моніторингу було наголошено про те, що договір оприлюднено без підпису Замовника, у відповідь на запит при цьому замовником наголошено про помилкове оприлюднення файлу з договором та негайно оприлюднено договір повністю з підписами та печатками від контрагентів. Оприлюднення файлу з сканованим договором, що не підписаний зі сторони замовника, не встановлює факт відсутності укладеного договору взагалом та не встановлює факту його не правомочності. Норму законодавства щодо оприлюднення договору протягом трьох робочих днів з дня його укладення дотримано, порушення відсутні в цій частині. Щодо інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення Норми п.44 Особливостей передбачають, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Після визначення учасника переможцем згідно вимог законодавства та тендерної документації ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ГОРЯНКА ІФ" було завантажено в систему прозорро відповідну інформацію 29.03.2024 року. Згідно абз.15 п.47 Особливостей Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ наразі працює та повністю доступний перевірки інформації. Підстави для відхилення учасника переможця відсутні. Щодо транспортного засобу ТОВ «ТД ГОРЯНКА ІФ» Відповідно пп.1.1.15. пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагає надати довідку у довільній формі про наявність обладнання і матеріально-технічної бази (надати підтвердження наявності автотранспорту (власного, орендованого чи іншого власника (перевізника), який буде використовуватися для перевезення товару. Якщо транспортування товару буде виконуватися не власним транспортом - надати сканований договір оренди автотранспорту або іншого договору чи документу, який би підтверджував можливість учасником постачати товар), а також надати договір санітарної обробки автотранспорту з спеціалізованою організацією. На виконання вимог підпункту 1.1.15. пункту 1 розділу ІІІ ТД ТОВ «ТД ГОРЯНКА ІФ» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 20.03.2024 №35/24, яка містить інформацію про наявність орендованого фургону-рефрижератора. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТД ГОРЯНКА ІФ» надано договір оренди транспортного засобу від 04.01.2022 №04-01-22/О, укладений з ТОВ «ІВА-ТРАНС ГРУП», предметом оренди згідно якого є спеціалізований вантажний фургон малотонажний RENAULT TRAFIC, а не фургон-рефрижератор, відтак Замовником надіслано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей на підставі п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, з проханням завантажити відповідну інформацію. Учасником ТОВ «ТД ГОРЯНКА ІФ» у відповідь завантажено договір оренди транспортного засобу №01-01-2024 від 2024 року(який діє до 31.12.2024 року) та договір № 22 від 01.03.2024 року (який діє до 31.12.2024 року) на послуги з санітарної та гігієнічної обробки на відповідне авто, що є рефрижератором. Таким чином, вимоги замовника визначені тендерною документацією дотримані та відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції. Твердження у висновку моніторингу помилкове, у відповідних договорах зазначено термін дії до кінця 2024 року а не 2022 року. За результатами проведення процедури закупівлі Замовником укладено договір з постачальником\учасником, що запропонував найнижчу ціну за товар, що відповідає вимогам замовника встановленим у тендерній документації, відсутні будь-які порушення під час проведення процедури закупівлі. Замовником дотримано принципи здійснення публічних закупівель згідно ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» такі як максимальна економія, ефективність та пропорційність, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.