0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
217 280.00 UAH
Замовник
Стецьківський заклад загальної середньої освіти І - ІІІ ступенів Сумської міської ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 8 квіт. 12:40
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі які є в Додатку № 2 до тендерної документації визначені згідно відповідних ДСТУ. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами. Було звернення до трьох суб’єктів господарювання з проханням надати цінові пропозиції. В результаті були отримані наступні цінові пропозиції (цінові пропозиції надаються до відповіді). 2. Оцінка можливого постачальника була здійснена на основі вимог тендерної документації щодо проведення відкритих торгів які не відбулися. Замовником було проведено наступні закупівлі: За номером UA-2024-01-05-006142-a – запит ціни від 05 січня 2024 року ( учасник відмовився від підписання договору, через бойові дії на території замовника). За номером UA-2024-01-16-014479-a – запит ціни від 16 січня 2024 року ( учасник відмовився від підписання договору, через бойові дії на території замовника). За номером UA-2024-01-29-016360-a – відкриті торги з особливостями – торги відмінені у зв’язку з відсутністю тендерних пропозицій. З номером UA-2024-02-13-007195-a оприлюднено звіт про укладений договір. Разом зі звітом оприлюднено одгрунтування та звіт про результати відкритих торгів які відмінено по причині відсутності тендерних пропозицій. Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Вибір постачальника був проведений на основі комерційних пропозицій. Оцінка можливого постачальника була здійснена на основі вимог тендерної документації щодо проведення відкритих торгів які не відбулися. Саме Комунальне оптово-роздрібне підприємство «Дрібнооптовий» Сумської міської ради погодилося возити товар до зони обстрілів, близько до яких розташований замовник. Щодо вимог законодавства то Комунальне оптово-роздрібне підприємство «Дрібнооптовий» Сумської міської ради відповідає вимогам до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, і такі вимоги не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей). При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі.
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі які є в Додатку № 2 до тендерної документації визначені згідно відповідних ДСТУ. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами. Було звернення до трьох суб’єктів господарювання з проханням надати цінові пропозиції. В результаті були отримані наступні цінові пропозиції (цінові пропозиції надаються до відповіді). 2. Оцінка можливого постачальника була здійснена на основі вимог тендерної документації щодо проведення відкритих торгів які не відбулися. Замовником було проведено наступні закупівлі: За номером UA-2024-01-05-006142-a – запит ціни від 05 січня 2024 року ( учасник відмовився від підписання договору, через бойові дії на території замовника). За номером UA-2024-01-16-014479-a – запит ціни від 16 січня 2024 року ( учасник відмовився від підписання договору, через бойові дії на території замовника). За номером UA-2024-01-29-016360-a – відкриті торги з особливостями – торги відмінені у зв’язку з відсутністю тендерних пропозицій. З номером UA-2024-02-13-007195-a оприлюднено звіт про укладений договір. Разом зі звітом оприлюднено одгрунтування та звіт про результати відкритих торгів які відмінено по причині відсутності тендерних пропозицій. Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Вибір постачальника був проведений на основі комерційних пропозицій. Оцінка можливого постачальника була здійснена на основі вимог тендерної документації щодо проведення відкритих торгів які не відбулися. Саме Комунальне оптово-роздрібне підприємство «Дрібнооптовий» Сумської міської ради погодилося возити товар до зони обстрілів, близько до яких розташований замовник. Щодо вимог законодавства то Комунальне оптово-роздрібне підприємство «Дрібнооптовий» Сумської міської ради відповідає вимогам до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, і такі вимоги не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей). При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, замовником здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та оприлюдненно через електронну систему закупівель додаткову угоду про розірвання договору, що свідчать про усунення порушення (порушень).