0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 380 917.33 UAH
Знайдено порушення
Дата: 8 квіт. 12:43
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Надаємо пояснення стосовно першого запитання: відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом МІНЕКОНОМІКИ ВІД 18.02.2020 № 275 "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПРИМІРНОЇ МЕТОДИКИ ВИЗНАЧЕННЯ ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" було проведено наступні етапи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі: 1. Етап: Визначення потреби в товарах, роботах, послугах згідно методики (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснювалася на підставі аналізу фактичного використання товарів, робіт та послуг, для забезпечення діяльності замовника відповідно до об’ємів парку підприємства, прописувалась можлива потреба в запчастинах ( до троейбусів) на весь поточний рік, при цьому було проведено аналіз використаного товару ( за предметом закупівлі) минулих років та проаналізовано можливі зміни в залежності від пробігу ( транспорту на лінії) та кількості транспорту. 2. Етап: Формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик. Для формування опису предмета закупівлі було задіяно фахівців нашого підприємства. Профільними структурними підрозділами підприємства вивчалась питання щодо визначення необхідних технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, надавалися запити на різні підприємства в тому числі і комунальні, які могли б надати консультації по технічним питанням. Якісні характеристики прописувались для того, щоб учасник, який подає тендерну пропозицію міг відповідати всім критеріям та був постачальником якісного товару. Параметри закупівлі визначені відповідно до потреб, визначених Замовником. Обрані технічні та якісні характеристики запчастин, відповідно до предмету закупівлі, тобто предмету закупівлі, відповідають вимогам та стандартам транспортних засобів які експлуатуються на підприємстві. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані з врахуванням наявної потреби для безперебійної та безаварійної роботи підприємства, бо основною частиною предмету закупівлі є запчастини до автобусів. Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб замовника та відповідають пропозиціям відповідного ринку. Вимоги тендерної документації передбачають, у першу чергу, захист інтересів Замовника від недобросовісних учасників, які не будуть спроможними сумлінно виконувати договірні зобов’язання, будуть постачати неякісний товар та затягувати час його постачання, чого замовник ні в якому разі не може допустити. Підприємство здійснює перевезення пасажирів Сумської міської територіальної громади, в тому числі пільгове перевезення окремих категорій громадян. 3. Етап: було здійснено аналіз ринку, здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін: - здійснено письмові запити на цінові пропозиції (електронною поштою) для отримання комерційних пропозицій (3 штуки); - здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації; Після здійснення пошуку, збору аналіз було визначено оптимальну очікувану вартість предмета закупівлі, яка б не привела до дискримінації та підвищила б конкурентність закупівлі. Відповідно до другого питання Підприємство надає наступні пояснення: Пункт 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» передбачає, що головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Прописана вище норма стосується розпорядників бюджетних коштів, суб’єктів господарювання державного сектору економіки тобто процедур, що проводяться ними та їх структурними підрозділами. Вона не є імперативною нормою для підприємств, що є отримувачами бюджетних коштів таких як наше, комунальне підприємство Сумської міської ради «Електроавтотранс». Відповідно до пункту 1.1 Статуту підприємства- Засновником Підприємства є Сумська міська рада. Пунктами 1.2 -1.5 визначено, що Підприємство – самостійний суб'єкт господарювання, який є юридичною особою. Підприємство набуває права і обов'язки юридичної особи з моменту його державної реєстрації. Підприємство здійснює свою діяльність згідно з чинним законодавством України, цим Статутом, рішеннями Сумської міської ради, рішеннями виконавчого комітету Сумської міської ради, актами Сумського міського голови та відділу транспорту, зв'язку та телекомунікаційних послуг Сумської міської ради - Уповноваженим органом. Прописана вимога пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не може стосуватися нашого підприємства. Додатково зазначаємо, Комунальне підприємство являється одержувачем бюджетних коштів та платником податку на прибуток. Відповідно до ч. 1 ст. 22 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 р. № 2456-VI (далі — БКУ) для здійснення програм заходів, які реалізуються за рахунок коштів бюджету, бюджетні асигнування надаються розпорядникам бюджетних коштів. Розпорядником бюджетних коштів може бути бюджетна установа ( п. 47 ч. 1 ст. 2 БКУ). Комунальне підприємство не являється розпорядником бюджетних коштів. А відповідно до річного плану закупівлі Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2024-03-11-016199-a, Джерело фінансування:Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства), дана закупівля не передбачає, фінансування бюджетними коштами. З вище наведеного, Замовник не надає посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Надаємо пояснення стосовно першого запитання: відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом МІНЕКОНОМІКИ ВІД 18.02.2020 № 275 "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПРИМІРНОЇ МЕТОДИКИ ВИЗНАЧЕННЯ ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" було проведено наступні етапи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі: 1. Етап: Визначення потреби в товарах, роботах, послугах згідно методики (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснювалася на підставі аналізу фактичного використання товарів, робіт та послуг, для забезпечення діяльності замовника відповідно до об’ємів парку підприємства, прописувалась можлива потреба в запчастинах ( до троейбусів) на весь поточний рік, при цьому було проведено аналіз використаного товару ( за предметом закупівлі) минулих років та проаналізовано можливі зміни в залежності від пробігу ( транспорту на лінії) та кількості транспорту. 2. Етап: Формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик. Для формування опису предмета закупівлі було задіяно фахівців нашого підприємства. Профільними структурними підрозділами підприємства вивчалась питання щодо визначення необхідних технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, надавалися запити на різні підприємства в тому числі і комунальні, які могли б надати консультації по технічним питанням. Якісні характеристики прописувались для того, щоб учасник, який подає тендерну пропозицію міг відповідати всім критеріям та був постачальником якісного товару. Параметри закупівлі визначені відповідно до потреб, визначених Замовником. Обрані технічні та якісні характеристики запчастин, відповідно до предмету закупівлі, тобто предмету закупівлі, відповідають вимогам та стандартам транспортних засобів які експлуатуються на підприємстві. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані з врахуванням наявної потреби для безперебійної та безаварійної роботи підприємства, бо основною частиною предмету закупівлі є запчастини до автобусів. Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб замовника та відповідають пропозиціям відповідного ринку. Вимоги тендерної документації передбачають, у першу чергу, захист інтересів Замовника від недобросовісних учасників, які не будуть спроможними сумлінно виконувати договірні зобов’язання, будуть постачати неякісний товар та затягувати час його постачання, чого замовник ні в якому разі не може допустити. Підприємство здійснює перевезення пасажирів Сумської міської територіальної громади, в тому числі пільгове перевезення окремих категорій громадян. 3. Етап: було здійснено аналіз ринку, здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін: - здійснено письмові запити на цінові пропозиції (електронною поштою) для отримання комерційних пропозицій (3 штуки); - здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації; Після здійснення пошуку, збору аналіз було визначено оптимальну очікувану вартість предмета закупівлі, яка б не привела до дискримінації та підвищила б конкурентність закупівлі. Відповідно до другого питання Підприємство надає наступні пояснення: Пункт 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» передбачає, що головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Прописана вище норма стосується розпорядників бюджетних коштів, суб’єктів господарювання державного сектору економіки тобто процедур, що проводяться ними та їх структурними підрозділами. Вона не є імперативною нормою для підприємств, що є отримувачами бюджетних коштів таких як наше, комунальне підприємство Сумської міської ради «Електроавтотранс». Відповідно до пункту 1.1 Статуту підприємства- Засновником Підприємства є Сумська міська рада. Пунктами 1.2 -1.5 визначено, що Підприємство – самостійний суб'єкт господарювання, який є юридичною особою. Підприємство набуває права і обов'язки юридичної особи з моменту його державної реєстрації. Підприємство здійснює свою діяльність згідно з чинним законодавством України, цим Статутом, рішеннями Сумської міської ради, рішеннями виконавчого комітету Сумської міської ради, актами Сумського міського голови та відділу транспорту, зв'язку та телекомунікаційних послуг Сумської міської ради - Уповноваженим органом. Прописана вимога пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не може стосуватися нашого підприємства. Додатково зазначаємо, Комунальне підприємство являється одержувачем бюджетних коштів та платником податку на прибуток. Відповідно до ч. 1 ст. 22 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 р. № 2456-VI (далі — БКУ) для здійснення програм заходів, які реалізуються за рахунок коштів бюджету, бюджетні асигнування надаються розпорядникам бюджетних коштів. Розпорядником бюджетних коштів може бути бюджетна установа ( п. 47 ч. 1 ст. 2 БКУ). Комунальне підприємство не являється розпорядником бюджетних коштів. А відповідно до річного плану закупівлі Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2024-03-11-016199-a, Джерело фінансування:Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства), дана закупівля не передбачає, фінансування бюджетними коштами. З вище наведеного, Замовник не надає посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
У відповідь на запитання, щодо надання роз’яснень, повідомляємо наступне. 1. На етапі кваліфікації Уповноваженою особою Замовника було проведено перевірку наданої Учасником- ФОП Примак Анастасія Геннадіївна (далі - Учасник) інформації у складі пропозиції по закупівлі: ДК 021:2015: 34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів( запасні частини до тролейбусів) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-11-012378-a) на відповідність вимогам Замовника, вказаним у тендерній документації. В ході перевірки тендерної пропозиції учасника уповноваженою особою Замовника було виявлено невідповідності тендерної пропозиції вимогам Замовника, а саме: 1. Відсутність сертифікату якості та /або сертифікату відповідності, та /або декларації постачальника та /або паспорту в якості підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі, згідно з вимогою додатку 2 до Тендерної документації – Технічна специфікація, на наступні товари: Механізм рульовий з гідропідсилювачем Е183D1-3400010ГК; Пружина штангоулавлювача мала; Пружина штангоулавлювача головна; Щічка невідкидної головки струмоприйча ГТ14А алюмінієва; Щічка невідкидної головки струмоприйча ГТ14А латунна; Щічка відкидної головки струмоприймача ГТ13; Щітка склоочисника тролейбусу ЗІУ; Щітка склоочисника тролейбусу ЛАЗ; Наконечник рульової тяги малий Т70117 правий; Кран гальмівний 2-х секційний ЗІУ, ПМЗ (ПААЗ); Кран гальмівний зворотньої дії ЗІУ, ПМЗ (ПААЗ); Сателіт 118.10-3330-021; Карданний вал тролейбусу ЗІУ; Карданний вал тролейбусу БОГДАН; Карданний вал тролейбусу ЛАЗ; Ремкомплект гальмівного механізму тролейбусу ЛАЗ (повний); Хрестовина караднного валу ЗІУ. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) , якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. У зв’язку з великим об’ємом інформації, наданої Учасником у складі тендерної пропозиції, Уповноваженою особою не було дотримано термінів, визначених пунктом 43 Постанови КМУ 1178. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія, ефективність та пропорційність. Тому, уповноважено особою Замовника було прийняте рішення висунути вимогу Учаснику щодо усунення невідповідності в тендерній пропозиції, а у зв’язку з тим, що термін для висування вимоги закінчився, було прийняте рішення направити вимогу Учаснику напряму. Оскільки асортимент товару досить великий (117 найменувань), доцільним було припустити, що Учасник міг ненавмисне не надати частину інформації, зокрема, з огляду на те, що на підтвердження пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі, Учасником було надано Декларації постачальника про відповідність на 100 із 117 найменувань товарів. З огляду на те, що Декларація постачальника про відповідність – це документ, який розробляє безпосередньо Учасник, немає жодних причин, з яких Учасником умисно не було надано декларації на 17 найменувань товару. На підтвердження додаємо Лист Учаснику з вимогою усунути виявлені невідповідності та надані у відповідь Учасником Декларації про відповідність на товари, згідно вимоги. 2. Стосовно другого питання, просимо звернути увагу, що у Технічній специфікації Замовника (додаток 2 до тендерної документації) найменування 70 та 71 дублюються, тобто є ідентичними, що було результатом обробки великого масиву даних. Для постачальників даного виду продукції очевидно, що, зазвичай, замовники купують праві та ліві наконечники рульової тяги, більш за те, очевидним є факт, що Замовник у разі потреби закупівлі лише лівих наконечників рульової тяги, не став би розбивати один і той самий товар на дві строки. Тому, Учасником у технічній специфікації було пропоновано саме ті товари, у яких Замовник має потребу. Більш за те, при визначенні загальної вартості закупівлі, Замовник, серед інших потенційних постачальників, запитував Комерційну пропозицію у ФОП Примак А.Г. Тобто, ФОП Примак А.Г. розуміючи описку Замовника в Технічній специфікації мала змогу керуватися ще й наданою раніше комерційною пропозицією. Додатково повідомляємо, що якщо б Уповноваженою особою Замовника не було прийнято рішення надіслати Учаснику запит на усунення невідповідностей у пропозиції, а Учасником не було б виправлено невідповідності, пропозицію Учасника довелось би відхилити, що повело б за собою подальше оскарження рішення Замовника в АМКУ, що в свою чергу сповільнило б процедуру закупівлі товарів, яких Замовник потребує терміново.
У відповідь на запитання, щодо надання роз’яснень, повідомляємо наступне. 1. На етапі кваліфікації Уповноваженою особою Замовника було проведено перевірку наданої Учасником- ФОП Примак Анастасія Геннадіївна (далі - Учасник) інформації у складі пропозиції по закупівлі: ДК 021:2015: 34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів( запасні частини до тролейбусів) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-11-012378-a) на відповідність вимогам Замовника, вказаним у тендерній документації. В ході перевірки тендерної пропозиції учасника уповноваженою особою Замовника було виявлено невідповідності тендерної пропозиції вимогам Замовника, а саме: 1. Відсутність сертифікату якості та /або сертифікату відповідності, та /або декларації постачальника та /або паспорту в якості підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі, згідно з вимогою додатку 2 до Тендерної документації – Технічна специфікація, на наступні товари: Механізм рульовий з гідропідсилювачем Е183D1-3400010ГК; Пружина штангоулавлювача мала; Пружина штангоулавлювача головна; Щічка невідкидної головки струмоприйча ГТ14А алюмінієва; Щічка невідкидної головки струмоприйча ГТ14А латунна; Щічка відкидної головки струмоприймача ГТ13; Щітка склоочисника тролейбусу ЗІУ; Щітка склоочисника тролейбусу ЛАЗ; Наконечник рульової тяги малий Т70117 правий; Кран гальмівний 2-х секційний ЗІУ, ПМЗ (ПААЗ); Кран гальмівний зворотньої дії ЗІУ, ПМЗ (ПААЗ); Сателіт 118.10-3330-021; Карданний вал тролейбусу ЗІУ; Карданний вал тролейбусу БОГДАН; Карданний вал тролейбусу ЛАЗ; Ремкомплект гальмівного механізму тролейбусу ЛАЗ (повний); Хрестовина караднного валу ЗІУ. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) , якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. У зв’язку з великим об’ємом інформації, наданої Учасником у складі тендерної пропозиції, Уповноваженою особою не було дотримано термінів, визначених пунктом 43 Постанови КМУ 1178. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія, ефективність та пропорційність. Тому, уповноважено особою Замовника було прийняте рішення висунути вимогу Учаснику щодо усунення невідповідності в тендерній пропозиції, а у зв’язку з тим, що термін для висування вимоги закінчився, було прийняте рішення направити вимогу Учаснику напряму. Оскільки асортимент товару досить великий (117 найменувань), доцільним було припустити, що Учасник міг ненавмисне не надати частину інформації, зокрема, з огляду на те, що на підтвердження пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі, Учасником було надано Декларації постачальника про відповідність на 100 із 117 найменувань товарів. З огляду на те, що Декларація постачальника про відповідність – це документ, який розробляє безпосередньо Учасник, немає жодних причин, з яких Учасником умисно не було надано декларації на 17 найменувань товару. На підтвердження додаємо Лист Учаснику з вимогою усунути виявлені невідповідності та надані у відповідь Учасником Декларації про відповідність на товари, згідно вимоги. 2. Стосовно другого питання, просимо звернути увагу, що у Технічній специфікації Замовника (додаток 2 до тендерної документації) найменування 70 та 71 дублюються, тобто є ідентичними, що було результатом обробки великого масиву даних. Для постачальників даного виду продукції очевидно, що, зазвичай, замовники купують праві та ліві наконечники рульової тяги, більш за те, очевидним є факт, що Замовник у разі потреби закупівлі лише лівих наконечників рульової тяги, не став би розбивати один і той самий товар на дві строки. Тому, Учасником у технічній специфікації було пропоновано саме ті товари, у яких Замовник має потребу. Більш за те, при визначенні загальної вартості закупівлі, Замовник, серед інших потенційних постачальників, запитував Комерційну пропозицію у ФОП Примак А.Г. Тобто, ФОП Примак А.Г. розуміючи описку Замовника в Технічній специфікації мала змогу керуватися ще й наданою раніше комерційною пропозицією. Додатково повідомляємо, що якщо б Уповноваженою особою Замовника не було прийнято рішення надіслати Учаснику запит на усунення невідповідностей у пропозиції, а Учасником не було б виправлено невідповідності, пропозицію Учасника довелось би відхилити, що повело б за собою подальше оскарження рішення Замовника в АМКУ, що в свою чергу сповільнило б процедуру закупівлі товарів, яких Замовник потребує терміново.
усунення порушень, договір з контрагентом розірвано