0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
306 000.00 UAH
Замовник
Коммунальний заклад" Попаснянський обласний психоневрологічний інтернат"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 8 квіт. 15:50
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Доброго дня. Проаналізувавши Ваші питання стосовно закупівлі UA-2024-02-06-005582-a 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені, надаємо наступні пояснення: 1. На виконання вимоги підпункту 1.8 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 5 до тендерної документації Замовника, у складі тендерної пропозиції Учасником надано проект договору, умови якого відповідають умовам проекту договору Замовника, наведеного у Додатку 5 до тендерної документації. Між Замовником та Учасником укладено договір від 27.02.2024 №18 (далі - Договір), умови якого відрізняються від проекту договору Учасника (переможця) та тендерної документації Замовника, а саме: • в пункті 5.1 розділу V «Місце та строк поставки товарів» проекту договору зазначено термін поставки, проте в договорі він відсутній; • пункт 8.4 розділу VIII « Обставини непереборної сили» проекту договору відрізняється від пункту 8.4 Договору в частині кількості днів для повідомлення про розірвання договору; • в Договорі відсутній пункт 10.3 розділу X «Строк дії договору», який є в проекті договору. - Під час вивчення даного питання Замовником було проведено консультацію з юристом гарячої лінії PROZORRO, під час якої отримали наступні роз’яснення: Зазначені розбіжності а саме; • в пункті 5.1 розділу V «Місце та строк поставки товарів» проекту договору зазначено термін поставки, проте в договорі він відсутній; • пункт 8.4 розділу VIII « Обставини непереборної сили» проекту договору відрізняється від пункту 8.4 Договору в частині кількості днів для повідомлення про розірвання договору; • в Договорі відсутній пункт 10.3 розділу X «Строк дії договору», який є в проекті договору, не є істотними умовами Договору, чим не порушують ст.180 ГК України, тому розцінюються, як механічна помилка. Дані невідповідності врегульовуються складанням додаткової угоди між сторонами та приведення у відповідність зазначених пунктів. Відповідно до ст.180 ГК України, істотними умовами договору є предмет, ціна та строк дії договору. У даному випадку перелічені пункти не були порушені під час укладання Договору №161 від 28.02.2024 року і відповідають проекту договору поданому Замовником у Тендерній документації. 2. Учасником на вимогу підпункту 2.2 пункту 2 розділу II. «Загальні вимоги до предмету закупівлі та умови поставки» Додатку 4 тендерної документації Замовника надано гарантійний лист про наявність транспортних засобів б/д №б/н, де вказано автомобіль Volkswagen caddi CE9718 AH (вантажний фургон) та надано свідоцтво про реєстрацію даного транспортного засобу. Слід зазначити, що для перевезення заморожених продуктів необхідна наявність. спеціалізованого транспорту (рефрижератор, ізотермічний). - У складі тендерної пропозиції, Учасником надано Гарантійний лист, про наявність спеціалізованого транспортного засобу для перевезення даного виду продукції, а також «довідка транспорт» додається окремим файлом до пояснення. 3. Учасником у складі тендерної пропозиції на вимогу підпункту 2.7 пункту 2 розділу II. «Загальні вимоги до предмету закупівлі та умови поставки» Додатку 4 тендерної документації Замовника, надано медичну книжку водія Петращука В.І., з датою проведення останнього медичного огляду 20.07.2022 року, (слід зазначити, що дата проведення закупівлі лютий 2024 року), подовження відсутнє. Також, Учасником на підтвердження наявності водія для виконання перевезення товару не надано підтверджуючих документів (наказ про прийняття, договір на надання послуг, цивільно правова угода, трудова книжка, тощо) - Вимога підпункту 2.7. а саме: Водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують вантажні – розвантажувальні роботи, повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом, не включає в себе вимоги надання Учасником у своїй тендерній пропозиції медичних книжок та наказів про прийняття, договір на надання послуг, цивільно правових угод, трудових книжок, тощо. При постачанні товару, а саме; від 28.02.2024року, водій має при собі всі необхідні документи ( додаються окремими файлами до пояснення), у т.ч. і медичну книжку з датою останнього медичного огляду, а саме : 21.08.2023року, дата наступного медичного огляду: 21.08.2024року. Також Учасник надав у своїй пропозиції підписаний і завірений печаткою Додаток 4, тим самим погодивши всі умови зазначені у ньому Замовником. 4. Учасником на вимогу підпункту 2.6 пункту 2 розділу II. «Загальні вимоги до предмету закупівлі та умови поставки» Додатку 4 тендерної документації Замовника ( а саме у разі виявлення неякісного товару або такого, що не відповідає умовам договору, Учасник зобов’язаний замінити неякісний товар протягом однієї доби з моменту виявлення неякісного товару, без будь-якої додаткової оплати з боку Замовника), надано гарантійний лист, в якому зазначено, що в разі поставки товару неналежної якості учасник зобов’язується замінити товар на якісний протягом двох днів. - на вимогу підпункту 2.6 пункту 2 розділу II. «Загальні вимоги до предмету закупівлі та умови поставки» Додатку 4 тендерної документації Замовника, а саме: У разі виявлення неякісного товару або такого, що не відповідає умовам договору, Учасник зобов’язаний замінити неякісний товар протягом однієї доби з моменту виявлення неякісного товару, без будь-якої додаткової оплати з боку Замовника. Тендерною документацією Замовника не передбачено надання Учасником гарантійного листа стосовно цього пункту. Учасник надав у своїй пропозиції підписаний і завірений печаткою Додаток 4, тим самим погодивши всі умови зазначені у ньому Замовником. 5. Учасником на вимогу підпункту 7.1 пункту 7 розділу Розділ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, не надано інформації (гарантійний лист, довідка, тощо) або підтверджуючих документів щодо підпунктів 1, 1.3, 1.5, 2.1, 2.4 пункту 2 розділу II. «Загальні вимоги до предмету закупівлі та умови поставки» Додатку 4 тендерної документації Замовника.. - Учасником надано у своїй тендерній пропозиції підписаний і завірений печаткою Додаток 4, де зазначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, а також загальні вимоги до предмету закупівлі та умови поставки, тим самим погодивши всі умови зазначені у ньому Замовником. 6. Учасником надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в якій є графа «Документ(и), що підтверджують виконання договору». Учасник на підтвердження виконання договору, надав копію договору від 17.01.2023 №17, на суму 1102800,00 грн, додаткову угоду №1 до Договору на зменшення суми договору до 392640,00 грн, накладну від 10.10.2023 №3568 на суму 2100,00 грн та накладну від 03.10.2023 №3401 на суму 1920,00 гривень. Так, надання учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору лише копії договору укладеного раніше учасником тендеру з іншим контрагентом (Магальська сільська рада Чернівецького району Чернівецької області) та накладних, на суму меншу, ніж сума укладеного договору, не підтверджує кваліфікаційний критерій, оскільки сам по собі договір не свідчить про його виконання, адже за певних обставин після його укладення він може бути не виконаний або виконаний неналежним чином, або розірваний сторонами тощо. - На підтвердження виконання аналогічного Договору №17 від 17.01.2023року, Учасником надано Додаткову угоду №1 від 22.12.2023року, про зменшення суми Договору у зв’язку з закінченням бюджетного року. Дана Додаткова угода є підтвердженням виконання Договору №17 від 17.01.2023року Учасником процедури, у повному обсязі. Враховуючи вищезазначену інформацію, Замовник не вбачав законних підстав для відхилення пропозиції Учасника ФОП Логвіненко Льоля Василівна.
Доброго дня. Проаналізувавши Ваші питання стосовно закупівлі UA-2024-02-06-005582-a 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені, надаємо наступні пояснення: 1. На виконання вимоги підпункту 1.8 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 5 до тендерної документації Замовника, у складі тендерної пропозиції Учасником надано проект договору, умови якого відповідають умовам проекту договору Замовника, наведеного у Додатку 5 до тендерної документації. Між Замовником та Учасником укладено договір від 27.02.2024 №18 (далі - Договір), умови якого відрізняються від проекту договору Учасника (переможця) та тендерної документації Замовника, а саме: • в пункті 5.1 розділу V «Місце та строк поставки товарів» проекту договору зазначено термін поставки, проте в договорі він відсутній; • пункт 8.4 розділу VIII « Обставини непереборної сили» проекту договору відрізняється від пункту 8.4 Договору в частині кількості днів для повідомлення про розірвання договору; • в Договорі відсутній пункт 10.3 розділу X «Строк дії договору», який є в проекті договору. - Під час вивчення даного питання Замовником було проведено консультацію з юристом гарячої лінії PROZORRO, під час якої отримали наступні роз’яснення: Зазначені розбіжності а саме; • в пункті 5.1 розділу V «Місце та строк поставки товарів» проекту договору зазначено термін поставки, проте в договорі він відсутній; • пункт 8.4 розділу VIII « Обставини непереборної сили» проекту договору відрізняється від пункту 8.4 Договору в частині кількості днів для повідомлення про розірвання договору; • в Договорі відсутній пункт 10.3 розділу X «Строк дії договору», який є в проекті договору, не є істотними умовами Договору, чим не порушують ст.180 ГК України, тому розцінюються, як механічна помилка. Дані невідповідності врегульовуються складанням додаткової угоди між сторонами та приведення у відповідність зазначених пунктів. Відповідно до ст.180 ГК України, істотними умовами договору є предмет, ціна та строк дії договору. У даному випадку перелічені пункти не були порушені під час укладання Договору №161 від 28.02.2024 року і відповідають проекту договору поданому Замовником у Тендерній документації. 2. Учасником на вимогу підпункту 2.2 пункту 2 розділу II. «Загальні вимоги до предмету закупівлі та умови поставки» Додатку 4 тендерної документації Замовника надано гарантійний лист про наявність транспортних засобів б/д №б/н, де вказано автомобіль Volkswagen caddi CE9718 AH (вантажний фургон) та надано свідоцтво про реєстрацію даного транспортного засобу. Слід зазначити, що для перевезення заморожених продуктів необхідна наявність. спеціалізованого транспорту (рефрижератор, ізотермічний). - У складі тендерної пропозиції, Учасником надано Гарантійний лист, про наявність спеціалізованого транспортного засобу для перевезення даного виду продукції, а також «довідка транспорт» додається окремим файлом до пояснення. 3. Учасником у складі тендерної пропозиції на вимогу підпункту 2.7 пункту 2 розділу II. «Загальні вимоги до предмету закупівлі та умови поставки» Додатку 4 тендерної документації Замовника, надано медичну книжку водія Петращука В.І., з датою проведення останнього медичного огляду 20.07.2022 року, (слід зазначити, що дата проведення закупівлі лютий 2024 року), подовження відсутнє. Також, Учасником на підтвердження наявності водія для виконання перевезення товару не надано підтверджуючих документів (наказ про прийняття, договір на надання послуг, цивільно правова угода, трудова книжка, тощо) - Вимога підпункту 2.7. а саме: Водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують вантажні – розвантажувальні роботи, повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом, не включає в себе вимоги надання Учасником у своїй тендерній пропозиції медичних книжок та наказів про прийняття, договір на надання послуг, цивільно правових угод, трудових книжок, тощо. При постачанні товару, а саме; від 28.02.2024року, водій має при собі всі необхідні документи ( додаються окремими файлами до пояснення), у т.ч. і медичну книжку з датою останнього медичного огляду, а саме : 21.08.2023року, дата наступного медичного огляду: 21.08.2024року. Також Учасник надав у своїй пропозиції підписаний і завірений печаткою Додаток 4, тим самим погодивши всі умови зазначені у ньому Замовником. 4. Учасником на вимогу підпункту 2.6 пункту 2 розділу II. «Загальні вимоги до предмету закупівлі та умови поставки» Додатку 4 тендерної документації Замовника ( а саме у разі виявлення неякісного товару або такого, що не відповідає умовам договору, Учасник зобов’язаний замінити неякісний товар протягом однієї доби з моменту виявлення неякісного товару, без будь-якої додаткової оплати з боку Замовника), надано гарантійний лист, в якому зазначено, що в разі поставки товару неналежної якості учасник зобов’язується замінити товар на якісний протягом двох днів. - на вимогу підпункту 2.6 пункту 2 розділу II. «Загальні вимоги до предмету закупівлі та умови поставки» Додатку 4 тендерної документації Замовника, а саме: У разі виявлення неякісного товару або такого, що не відповідає умовам договору, Учасник зобов’язаний замінити неякісний товар протягом однієї доби з моменту виявлення неякісного товару, без будь-якої додаткової оплати з боку Замовника. Тендерною документацією Замовника не передбачено надання Учасником гарантійного листа стосовно цього пункту. Учасник надав у своїй пропозиції підписаний і завірений печаткою Додаток 4, тим самим погодивши всі умови зазначені у ньому Замовником. 5. Учасником на вимогу підпункту 7.1 пункту 7 розділу Розділ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, не надано інформації (гарантійний лист, довідка, тощо) або підтверджуючих документів щодо підпунктів 1, 1.3, 1.5, 2.1, 2.4 пункту 2 розділу II. «Загальні вимоги до предмету закупівлі та умови поставки» Додатку 4 тендерної документації Замовника.. - Учасником надано у своїй тендерній пропозиції підписаний і завірений печаткою Додаток 4, де зазначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, а також загальні вимоги до предмету закупівлі та умови поставки, тим самим погодивши всі умови зазначені у ньому Замовником. 6. Учасником надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в якій є графа «Документ(и), що підтверджують виконання договору». Учасник на підтвердження виконання договору, надав копію договору від 17.01.2023 №17, на суму 1102800,00 грн, додаткову угоду №1 до Договору на зменшення суми договору до 392640,00 грн, накладну від 10.10.2023 №3568 на суму 2100,00 грн та накладну від 03.10.2023 №3401 на суму 1920,00 гривень. Так, надання учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору лише копії договору укладеного раніше учасником тендеру з іншим контрагентом (Магальська сільська рада Чернівецького району Чернівецької області) та накладних, на суму меншу, ніж сума укладеного договору, не підтверджує кваліфікаційний критерій, оскільки сам по собі договір не свідчить про його виконання, адже за певних обставин після його укладення він може бути не виконаний або виконаний неналежним чином, або розірваний сторонами тощо. - На підтвердження виконання аналогічного Договору №17 від 17.01.2023року, Учасником надано Додаткову угоду №1 від 22.12.2023року, про зменшення суми Договору у зв’язку з закінченням бюджетного року. Дана Додаткова угода є підтвердженням виконання Договору №17 від 17.01.2023року Учасником процедури, у повному обсязі. Враховуючи вищезазначену інформацію, Замовник не вбачав законних підстав для відхилення пропозиції Учасника ФОП Логвіненко Льоля Василівна.
За висновком органу ДАСУ, договір знаходиться на етапі розірвання.