0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
200 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 8 квіт. 16:30
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» надається «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі». Інформація по за купівлях розміщена на офіційному сайті Державного університету «Житомирська політехніка» в розділі «Державні закупівлі » посилання на сайт https://ztu.edu.ua/page/553.html. 2. Обґрунтування було здійснено на підставі технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства. Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель. аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося на підставі аналізу закупівельних цін аналогічних послуг, інформація щодо яких розміщена в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», та з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 29 липня 2020 року № 671. 3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Під час перевірки документації для підтвердження відповідності учасника було виявлено наявність формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасником не призведе до відхилення його пропозицій відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 р. Протокол ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ПРО ВИЯВЛЕННЯ ФОРМАЛЬНИХ ПОМИЛОК додається. 4. Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, при цьому, в Додатку № 1 до тендерної документації наведено зразок листа-згоди на обробку персональних даних (далі – зразок), в якому, зокрема, вимагається інформація про місце проживання, оскільки вказаний зразок містить вираз «що мешкаю». На виконання вищевказаних вимог учасник Житомирська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України» в складі тендерної пропозиції надав листа-згоду на обробку персональних даних від 14.03.2024 № 1624-жф/101/3-0324 за зразком, наведеним в Додатку № 1 до тендерної документації, однак, у вказаному листі-згоді відсутня інформація про місце проживання Скиби Сергія Анатолійовича, Відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 р та Тендерної документації Житомирської політехніки Замовник відніс це до формальних (несуттєвих) помилок що не впливає на зміст пропозиції. Тому відсутність в документі якоїсь інформації, яку вимагав Замовник, але вона є в інших документах, що є складовою тендерної пропозиції – не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника. Також, якщо в документах Учасника вказана різна інформація щодо одного питання то така інформація також не є підставою для відмови Учаснику. Допущення учасниками у тендерній пропозиції вищевказаних формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Інформація про місце проживання Скиби Сергія Анатолійовича, відображена в складі тендерної пропозиції учасника, а саме в файлі під назвою «ДОВІРЕНІСТЬ СКИБА С.А.» від 28.11.2023. Підтвердження про застосування учасником у своїй діяльності заходів із захисту довкілля. Учасник надає в файлі «1621_Додаток 4 Цінова пропозиція « Ми підтверджуємо, що технічні, якісні характеристики предмету закупівлі відповідають встановленим/зареєстрованим нормативним актам (встановленим державним стандартам, зареєстрованим технічним умовам України), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.» Тому було вирішено, що відсутність в документі якоїсь інформації, яку вимагав Замовник, але вона є в інших документах, що є складовою тендерної пропозиції – не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника. Відповідно до пункту 3 серед переліку документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям Додатку № 1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» від учасників процедури закупівлі імперативно вимагалося надання у складі тендерної пропозиції, зокрема, копії завершеного аналогічного договору з усіма невід’ємними додатками та актами наданих послугам за 2022 або 2023р. На виконання вищевказаних вимог, учасник Житомирська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України» в складі тендерної пропозиції надав скан-копію договору сервісного (технічного) обслуговування не побутового споживача від 27.11.2023 № 4821-Д та скан-копію акту здачі-приймання робіт (надання послуг) від 29.12.2023 № 2617 до вищевказаного договору. Однак, надана учасником Житомирською філією ТОВ «Газорозподільні мережі України» скан-копія акту здачі-приймання робіт (надання послуг) від 29.12.2023 № 2617 завантажено у форматі «PNG», а не у форматі «PDF». Аналогічно, відповідно до пункту 4 серед інших документи, які повинен подати учасник закупівлі Додатку № 1 до тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ та/або витяг з реєстру платників ПДВ (для платників ПДВ) або свідоцтво платника єдиного податку та/або витяг з реєстру платника єдиного податку (для платників єдиного податку). На виконання вищевказаних вимог, учасником Житомирською філією ТОВ «Газорозподільні мережі України» в складі тендерної пропозиції надано скан-копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість № 2326594500113. Однак, надана учасником Житомирською філією ТОВ «Газорозподільні мережі України» скан-копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість № 2326594500113 завантажено у форматі «JPEG», а не у форматі «PDF». Відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 р Замовник відніс це до формальних (несуттєвих) помилок, а саме до п.12 «Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.» . 5. Інформація про субпідрядника задекларована у пропозиції шляхом заповнення електронних полів на електронному майданчику, а саме при поданні пропозиції Учасником задекларовано відсутні наміри щодо залучення субпідрядників а, відповідно, відсутність такого листа не впливає на ціну Пропозиції учасника процедури закупівлі, не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі та на її зміст в цілому, а тому, не може бути підставою для її відхилення Замовником. 6. Відповідно до пункту 6 серед інших документів, які повинен подати учасник закупівлі Додатку № 1 до тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати розрахунок з обґрунтуванням ціни пропозиції, учасник виконав дану вимогу та надав розрахунок який відображений в додатку№ 2 Додатку №2 Проєкт договору. Оскільки додатком до договору є розрахунок, в якому вказана ціна кожної послуги окремо, надання яких передбачено договором, та загальна вартість послуг вказана в цьому додатку, то учасником закупівлі виконано вимогу щодо надання розрахунку з обґрунтуванням ціни пропозиції. Тендерною документацією не вимагалось надання окремого документа на підтвердження цієї вимоги чи вказаної якоїсь форми цього обґрунтування. 7. Згідно Додатку № 4 до тендерної документації, форма «Цінова пропозиція» повинна містити інформацію про загальну суму, вказану цифрами та прописом. На виконання вищевказаних вимог, у складі своєї тендерної пропозиції учасник Житомирська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України» надав цінову пропозицію від 14.03.2023 № 1621-жф/101/3-0324. Однак, у наданій учасником Житомирською філією ТОВ «Газорозподільні мережі України» ціновій пропозиції відсутнє зазначення загальної суми прописом. Відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 р та Тендерної документації Житомирської політехніки Замовник відніс це до формальних (несуттєвих) помилок що не впливає на зміст пропозиції згідно п. 2 « Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі». При цьому абзацом 2 частини 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, передбачено, що у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Тобто, якщо існує розбіжність між інформацією, наданою учасником у складі його тендерної пропозиції, та даними, зазначеними учасником в електронній системі закупівель, то автентичною вважається інформація, розміщена саме шляхом заповнення електронних полів. Таким чином, за наявності в тендерній пропозиції арифметичної помилки замовник не має підстав для відхилення такого учасника.). 8. Відповідно до пункту 1.1 серед переліку документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям Додатку № 1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» від учасників процедури закупівлі імперативно вимагалося надання у складі тендерної пропозиції заповнену довідку у наведеній формі, що містить інформацію про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів та матеріально-технічної бази учасника необхідних для надання послуг визначених у технічному завданні (із зазначенням їх найменування, наявної кількості, типу моделей, технічного стану, а також із зазначенням підстави користування (власне, орендоване та ін.). Також, відповідно до пункту 1.2 серед переліку документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям Додатку № 1 до тендерної документації, необхідно надати скан-копії оригіналів документів, що згідно з чинним законодавством підтверджують наявність на обліку в учасника одиниць обладнання та матеріально-технічної бази та/або скан-копії оригіналів інвентарних карток на кожен вид обладнання, скан-копії оригіналів технічних паспортів на автомобілі, що відповідно до вказаної вище довідки визначені учасником як фактично наявні в останнього станом на дату подання тендерної пропозиції згідно з вказаною вище довідкою, або скан-копії правовстановлюючих документів договірного характеру, що підтверджують законні підстави використання учасником на договірних засадах одиниць обладнання та матеріально-технічної бази, що відповідно до вказаної вище довідки визначені учасником як фактично наявні в останнього, та які за своєю формою відповідають вимогам чинного законодавства України, в тому числі вимогам Цивільного кодексу України. Крім цього, учасник додатково листом у довільній формі повинен зазначити інформацію про наявність власної або орендованої бази (офіси, склади, гаражі, та інші) в місті Житомир та надати підтверджуючі документи на дані типи власності. На виконання вищевказаних вимог учасник Житомирська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України» надав в складі тендерної пропозиції довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 14.03.2024 № 1626-жф/101/3-0324, в якій міститься інформація про обладнання, матеріально-технічну базу на підтвердження даної матеріально технічної бази Учасник надає скан-копію акту приймання-передачі рухомого та нерухомого майна від 01.09.2023 за № 90-РД/23. 9. Постановою НКРЕКП від 16.02.2017 № 201 затверджено Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з розподілу природного газу. Згідно пункту 1.4. зазначених Ліцензійних умов здобувач ліцензії, який має намір провадити господарську діяльність з розподілу природного газу, подає до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП), заяву про отримання ліцензії за формою, згідно з додатком 1 до Ліцензійних умов. Відповідно до п.1.5 Ліцензійних умов до заяви про отримання ліцензії здобувачем надаються документи згідно з переліком, який є вичерпним, зокрема: 1) відомості про місця та засоби провадження господарської діяльності з розподілу природного газу (додаток 2), до яких додаються географічні карти відповідних територій адміністративно-територіальних одиниць (область, район, місто, село тощо), із нанесеними на них газорозподільними системами ліцензіата та електронні копії документів на електронному носії, що підтверджують перебування на законних підставах у власності чи користуванні здобувача ліцензії газорозподільних систем (крім тих, що занесені до державних паперових чи електронних інформаційних ресурсів, по яких необхідно вказати реквізити пошуку на відповідному ресурсі); 2) відомості про матеріально-технічне оснащення, необхідне для провадження господарської діяльності з розподілу природного газу (додаток 3); 3) відомості про наявний персонал, задіяний у розподілі природного газу (додаток 4). Отже, надання ліцензії на право провадження господарської діяльності з розподілу природного газу Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг підтверджує відповідність Ліцензіата вимогам, які до нього ставляться. Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 26.12.2022 № 1839 (з врахуванням змін та доповнень, внесених постановами від 31.05.2023 № 971, від 28.07.2023 № 1389, від 31.08.2023 № 1596 та № 1598, від 29.09.2023 № 1769, від 29.11.2023 № 2224, від 27.12.2023 № 2509, від 30.01.2024 № 195, від 22.02.2024 № 371) було видано Товариству з обмеженою відповідальністю «ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ» ліцензію на право провадження господарської діяльності з розподілу природного газу. При цьому, згідно зі змінами та доповненнями, що викладені у вищевказаних постановах Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 31.08.2023 № 1596 та від 22.02.2024 № 371, територія, де знаходиться газорозподільна система, що перебуває у власності, господарському віданні, користуванні чи експлуатації Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ» в особі Житомирської філії, включає: Житомирську область; Вінницьку область у частині: Вінницький район: село Бухни; село Морозівка; Хмільницький район: село Махаринці. У Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕДІ УКРАЇНИ» наявна чинна ліцензія на розподіл природного газу, видачі якої передувала перевірка Регулятором правомірності та достатності підстав для її видачі. При цьому, пунктом 2.3 Ліцензійних умов передбачено, що при провадженні ліцензованої діяльності ліцензіат повинен дотримуватися таких технологічних вимог, що мають забезпечувати безаварійну експлуатацію газорозподільних систем як об’єктів підвищеної небезпеки та своєчасну локалізацію і ліквідацію аварійних ситуацій, у газорозподільній системі: 1) організувати підрозділи аварійно-диспетчерської служби (далі – АДС) з цілодобовим режимом роботи, включаючи вихідні та святкові дні. Підрозділи АДС повинні бути забезпечені зв'язком екстреного виклику, спеціальними аварійними автомобілями, зв'язком екстреного виклику з відповідними спецслужбами (надзвичайних ситуацій, швидкої допомоги тощо), засобами радіозв'язку і мати апаратуру для запису переговорів; 2) мати номер екстреного виклику, що зазначається у договорі розподілу природного газу; 3) мати дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію машин, механізмів (устаткування) підвищеної небезпеки, необхідні для провадження господарської діяльності з розподілу природного газу; 4) мати у власності чи користуванні матеріально-технічну базу (виробничі будівлі та споруди, складські приміщення, майстерні, гаражі та/або стоянки для зберігання транспортних засобів), необхідну для забезпечення оперативно-диспетчерського управління газорозподільною системою та планово-профілактичних і аварійно-відновлюваних робіт на об’єктах газорозподільної системи з урахуванням вимог охорони праці та техніки безпеки; 5) мати у власності чи користуванні транспортні засоби, у тому числі спеціалізованого призначення. Довідкою №1627-жф/101/3-0324 від 14.03.2024 Житомирська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України» підтвердила виконання вимог Правил безпеки систем газопостачання, а саме розділу VIII «Вимоги до організації роботи аварійно-диспетчерських служб», щодо здійснення газорозподільним підприємством контролю та оперативно-диспетчерського керівництва аварійно-відновлювальними роботами, а тому достатні підстави вважати, що учасником закупівлі виконано вимогу тендерної пропозиції.
1. На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» надається «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі». Інформація по за купівлях розміщена на офіційному сайті Державного університету «Житомирська політехніка» в розділі «Державні закупівлі » посилання на сайт https://ztu.edu.ua/page/553.html. 2. Обґрунтування було здійснено на підставі технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства. Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель. аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося на підставі аналізу закупівельних цін аналогічних послуг, інформація щодо яких розміщена в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», та з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 29 липня 2020 року № 671. 3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Під час перевірки документації для підтвердження відповідності учасника було виявлено наявність формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасником не призведе до відхилення його пропозицій відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 р. Протокол ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ПРО ВИЯВЛЕННЯ ФОРМАЛЬНИХ ПОМИЛОК додається. 4. Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, при цьому, в Додатку № 1 до тендерної документації наведено зразок листа-згоди на обробку персональних даних (далі – зразок), в якому, зокрема, вимагається інформація про місце проживання, оскільки вказаний зразок містить вираз «що мешкаю». На виконання вищевказаних вимог учасник Житомирська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України» в складі тендерної пропозиції надав листа-згоду на обробку персональних даних від 14.03.2024 № 1624-жф/101/3-0324 за зразком, наведеним в Додатку № 1 до тендерної документації, однак, у вказаному листі-згоді відсутня інформація про місце проживання Скиби Сергія Анатолійовича, Відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 р та Тендерної документації Житомирської політехніки Замовник відніс це до формальних (несуттєвих) помилок що не впливає на зміст пропозиції. Тому відсутність в документі якоїсь інформації, яку вимагав Замовник, але вона є в інших документах, що є складовою тендерної пропозиції – не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника. Також, якщо в документах Учасника вказана різна інформація щодо одного питання то така інформація також не є підставою для відмови Учаснику. Допущення учасниками у тендерній пропозиції вищевказаних формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Інформація про місце проживання Скиби Сергія Анатолійовича, відображена в складі тендерної пропозиції учасника, а саме в файлі під назвою «ДОВІРЕНІСТЬ СКИБА С.А.» від 28.11.2023. Підтвердження про застосування учасником у своїй діяльності заходів із захисту довкілля. Учасник надає в файлі «1621_Додаток 4 Цінова пропозиція « Ми підтверджуємо, що технічні, якісні характеристики предмету закупівлі відповідають встановленим/зареєстрованим нормативним актам (встановленим державним стандартам, зареєстрованим технічним умовам України), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.» Тому було вирішено, що відсутність в документі якоїсь інформації, яку вимагав Замовник, але вона є в інших документах, що є складовою тендерної пропозиції – не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника. Відповідно до пункту 3 серед переліку документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям Додатку № 1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» від учасників процедури закупівлі імперативно вимагалося надання у складі тендерної пропозиції, зокрема, копії завершеного аналогічного договору з усіма невід’ємними додатками та актами наданих послугам за 2022 або 2023р. На виконання вищевказаних вимог, учасник Житомирська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України» в складі тендерної пропозиції надав скан-копію договору сервісного (технічного) обслуговування не побутового споживача від 27.11.2023 № 4821-Д та скан-копію акту здачі-приймання робіт (надання послуг) від 29.12.2023 № 2617 до вищевказаного договору. Однак, надана учасником Житомирською філією ТОВ «Газорозподільні мережі України» скан-копія акту здачі-приймання робіт (надання послуг) від 29.12.2023 № 2617 завантажено у форматі «PNG», а не у форматі «PDF». Аналогічно, відповідно до пункту 4 серед інших документи, які повинен подати учасник закупівлі Додатку № 1 до тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ та/або витяг з реєстру платників ПДВ (для платників ПДВ) або свідоцтво платника єдиного податку та/або витяг з реєстру платника єдиного податку (для платників єдиного податку). На виконання вищевказаних вимог, учасником Житомирською філією ТОВ «Газорозподільні мережі України» в складі тендерної пропозиції надано скан-копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість № 2326594500113. Однак, надана учасником Житомирською філією ТОВ «Газорозподільні мережі України» скан-копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість № 2326594500113 завантажено у форматі «JPEG», а не у форматі «PDF». Відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 р Замовник відніс це до формальних (несуттєвих) помилок, а саме до п.12 «Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.» . 5. Інформація про субпідрядника задекларована у пропозиції шляхом заповнення електронних полів на електронному майданчику, а саме при поданні пропозиції Учасником задекларовано відсутні наміри щодо залучення субпідрядників а, відповідно, відсутність такого листа не впливає на ціну Пропозиції учасника процедури закупівлі, не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі та на її зміст в цілому, а тому, не може бути підставою для її відхилення Замовником. 6. Відповідно до пункту 6 серед інших документів, які повинен подати учасник закупівлі Додатку № 1 до тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати розрахунок з обґрунтуванням ціни пропозиції, учасник виконав дану вимогу та надав розрахунок який відображений в додатку№ 2 Додатку №2 Проєкт договору. Оскільки додатком до договору є розрахунок, в якому вказана ціна кожної послуги окремо, надання яких передбачено договором, та загальна вартість послуг вказана в цьому додатку, то учасником закупівлі виконано вимогу щодо надання розрахунку з обґрунтуванням ціни пропозиції. Тендерною документацією не вимагалось надання окремого документа на підтвердження цієї вимоги чи вказаної якоїсь форми цього обґрунтування. 7. Згідно Додатку № 4 до тендерної документації, форма «Цінова пропозиція» повинна містити інформацію про загальну суму, вказану цифрами та прописом. На виконання вищевказаних вимог, у складі своєї тендерної пропозиції учасник Житомирська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України» надав цінову пропозицію від 14.03.2023 № 1621-жф/101/3-0324. Однак, у наданій учасником Житомирською філією ТОВ «Газорозподільні мережі України» ціновій пропозиції відсутнє зазначення загальної суми прописом. Відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 р та Тендерної документації Житомирської політехніки Замовник відніс це до формальних (несуттєвих) помилок що не впливає на зміст пропозиції згідно п. 2 « Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі». При цьому абзацом 2 частини 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, передбачено, що у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Тобто, якщо існує розбіжність між інформацією, наданою учасником у складі його тендерної пропозиції, та даними, зазначеними учасником в електронній системі закупівель, то автентичною вважається інформація, розміщена саме шляхом заповнення електронних полів. Таким чином, за наявності в тендерній пропозиції арифметичної помилки замовник не має підстав для відхилення такого учасника.). 8. Відповідно до пункту 1.1 серед переліку документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям Додатку № 1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» від учасників процедури закупівлі імперативно вимагалося надання у складі тендерної пропозиції заповнену довідку у наведеній формі, що містить інформацію про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів та матеріально-технічної бази учасника необхідних для надання послуг визначених у технічному завданні (із зазначенням їх найменування, наявної кількості, типу моделей, технічного стану, а також із зазначенням підстави користування (власне, орендоване та ін.). Також, відповідно до пункту 1.2 серед переліку документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям Додатку № 1 до тендерної документації, необхідно надати скан-копії оригіналів документів, що згідно з чинним законодавством підтверджують наявність на обліку в учасника одиниць обладнання та матеріально-технічної бази та/або скан-копії оригіналів інвентарних карток на кожен вид обладнання, скан-копії оригіналів технічних паспортів на автомобілі, що відповідно до вказаної вище довідки визначені учасником як фактично наявні в останнього станом на дату подання тендерної пропозиції згідно з вказаною вище довідкою, або скан-копії правовстановлюючих документів договірного характеру, що підтверджують законні підстави використання учасником на договірних засадах одиниць обладнання та матеріально-технічної бази, що відповідно до вказаної вище довідки визначені учасником як фактично наявні в останнього, та які за своєю формою відповідають вимогам чинного законодавства України, в тому числі вимогам Цивільного кодексу України. Крім цього, учасник додатково листом у довільній формі повинен зазначити інформацію про наявність власної або орендованої бази (офіси, склади, гаражі, та інші) в місті Житомир та надати підтверджуючі документи на дані типи власності. На виконання вищевказаних вимог учасник Житомирська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України» надав в складі тендерної пропозиції довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 14.03.2024 № 1626-жф/101/3-0324, в якій міститься інформація про обладнання, матеріально-технічну базу на підтвердження даної матеріально технічної бази Учасник надає скан-копію акту приймання-передачі рухомого та нерухомого майна від 01.09.2023 за № 90-РД/23. 9. Постановою НКРЕКП від 16.02.2017 № 201 затверджено Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з розподілу природного газу. Згідно пункту 1.4. зазначених Ліцензійних умов здобувач ліцензії, який має намір провадити господарську діяльність з розподілу природного газу, подає до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП), заяву про отримання ліцензії за формою, згідно з додатком 1 до Ліцензійних умов. Відповідно до п.1.5 Ліцензійних умов до заяви про отримання ліцензії здобувачем надаються документи згідно з переліком, який є вичерпним, зокрема: 1) відомості про місця та засоби провадження господарської діяльності з розподілу природного газу (додаток 2), до яких додаються географічні карти відповідних територій адміністративно-територіальних одиниць (область, район, місто, село тощо), із нанесеними на них газорозподільними системами ліцензіата та електронні копії документів на електронному носії, що підтверджують перебування на законних підставах у власності чи користуванні здобувача ліцензії газорозподільних систем (крім тих, що занесені до державних паперових чи електронних інформаційних ресурсів, по яких необхідно вказати реквізити пошуку на відповідному ресурсі); 2) відомості про матеріально-технічне оснащення, необхідне для провадження господарської діяльності з розподілу природного газу (додаток 3); 3) відомості про наявний персонал, задіяний у розподілі природного газу (додаток 4). Отже, надання ліцензії на право провадження господарської діяльності з розподілу природного газу Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг підтверджує відповідність Ліцензіата вимогам, які до нього ставляться. Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 26.12.2022 № 1839 (з врахуванням змін та доповнень, внесених постановами від 31.05.2023 № 971, від 28.07.2023 № 1389, від 31.08.2023 № 1596 та № 1598, від 29.09.2023 № 1769, від 29.11.2023 № 2224, від 27.12.2023 № 2509, від 30.01.2024 № 195, від 22.02.2024 № 371) було видано Товариству з обмеженою відповідальністю «ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ» ліцензію на право провадження господарської діяльності з розподілу природного газу. При цьому, згідно зі змінами та доповненнями, що викладені у вищевказаних постановах Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 31.08.2023 № 1596 та від 22.02.2024 № 371, територія, де знаходиться газорозподільна система, що перебуває у власності, господарському віданні, користуванні чи експлуатації Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ» в особі Житомирської філії, включає: Житомирську область; Вінницьку область у частині: Вінницький район: село Бухни; село Морозівка; Хмільницький район: село Махаринці. У Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕДІ УКРАЇНИ» наявна чинна ліцензія на розподіл природного газу, видачі якої передувала перевірка Регулятором правомірності та достатності підстав для її видачі. При цьому, пунктом 2.3 Ліцензійних умов передбачено, що при провадженні ліцензованої діяльності ліцензіат повинен дотримуватися таких технологічних вимог, що мають забезпечувати безаварійну експлуатацію газорозподільних систем як об’єктів підвищеної небезпеки та своєчасну локалізацію і ліквідацію аварійних ситуацій, у газорозподільній системі: 1) організувати підрозділи аварійно-диспетчерської служби (далі – АДС) з цілодобовим режимом роботи, включаючи вихідні та святкові дні. Підрозділи АДС повинні бути забезпечені зв'язком екстреного виклику, спеціальними аварійними автомобілями, зв'язком екстреного виклику з відповідними спецслужбами (надзвичайних ситуацій, швидкої допомоги тощо), засобами радіозв'язку і мати апаратуру для запису переговорів; 2) мати номер екстреного виклику, що зазначається у договорі розподілу природного газу; 3) мати дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію машин, механізмів (устаткування) підвищеної небезпеки, необхідні для провадження господарської діяльності з розподілу природного газу; 4) мати у власності чи користуванні матеріально-технічну базу (виробничі будівлі та споруди, складські приміщення, майстерні, гаражі та/або стоянки для зберігання транспортних засобів), необхідну для забезпечення оперативно-диспетчерського управління газорозподільною системою та планово-профілактичних і аварійно-відновлюваних робіт на об’єктах газорозподільної системи з урахуванням вимог охорони праці та техніки безпеки; 5) мати у власності чи користуванні транспортні засоби, у тому числі спеціалізованого призначення. Довідкою №1627-жф/101/3-0324 від 14.03.2024 Житомирська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України» підтвердила виконання вимог Правил безпеки систем газопостачання, а саме розділу VIII «Вимоги до організації роботи аварійно-диспетчерських служб», щодо здійснення газорозподільним підприємством контролю та оперативно-диспетчерського керівництва аварійно-відновлювальними роботами, а тому достатні підстави вважати, що учасником закупівлі виконано вимогу тендерної пропозиції.
На виконання висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 26.04.2024 р по моніторингу закупівлі UA-M-2024-04-08-000024, повідомляємо що нами здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 28.03.2024 № 22, а саме ми звернулись до Житомирської філії товариства з обмеженою відповідальністю Газорозподільні мережі України " з відповідним клопотанням, щодо розірвання договору від 29.04.2024р № 44-01.00/597.