0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
799 845.00 UAH
Замовник
Ясінянський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Ясінянської селищної ради Рахівського району Закарпатської області
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 9 квіт. 10:48
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Щодо надання пояснення Замовником: Ясінянський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Ясінянської селищної ради Рахівського району Закарпатської області (далі –Замовник) на підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до пункту 23 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», повідомляє наступне. 07 лютого 2024 рок замовником було оголошено закупівлю «Деревина (дрова паливні твердих та м’яких порід)» за кодом ДК «021:2015:03410000-7: Деревина» у порядку процедури відкритих торгів із особливостями( за індетифікатором UA-2024-02-07-014139-a) із врахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та дотриманням вимог стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» здійснено оформлення тендерної документації закупівлі та дотримано принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Технічне завдання і умови закупівлі передбачали наступні 2 лоти: 1) 200 м³ , деревина (дрова паливні твердих порід), місце поставки товарів: 90630, Україна, Закарпатська область, смт.Ясіня, вул. Визволення, буд. 112; період доставки: 16 березня 2024 — 01 вересня 2024; 2) 267,3 м³, деревина (дрова паливні м'яких порід); місце поставки: 90630, Україна, Закарпатська область, смт.Ясіня, вул. Визволення, 112, період доставки: 16 лютого 2024 — 01 вересня 2024. 17 лютого 2024 року закупівля була відмінена на підставі – відсутності пропозиції у закупівлі. Далі на підставі наявної потреби у вигляді закупівлі товарів «Деревина (дрова паливні твердих та м’яких порід)» згідно технічного завдання закупівлі, що не відбулась за відсутності пропозицій, за кодом ДК «021:2015:03410000-7: Деревина» для господарської діяльності Замовника було здійснено укладення договору згідно підпункту 6 пункт 13 постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», яким передбачено, придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: що відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Замовник надає відповідь по запитуваній інформації на підставі проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Деревина (дрова паливні твердих і м'яких порід)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-26-004725-a) 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість Відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Підпунктом 5 пункту 13 Особливостей Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання в одному з таких випадків: необхідність захисту прав інтелектуальної власності. Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266, що вносить зміни до постанови Кабінету міністрів України № 710 від 11 жовтня 2016 року «Про ефективне використання державних коштів», Ясінянський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Ясінянської селищної ради Рахівського району Закарпатської області (код ЄДРПОУ 30481683; адреса: смт. Ясіня) інформував про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю за предметом «Деревина (дрова паливні твердих та м’яких порід)», код ДК 021:2015 – 03410000-7 «Деревина» деталізований 03413000-8 «Паливна деревина», яка була здійснена на підставі господарських потреб Замовника та із врахуванням інформації ринку такого товару та встановлює наступні вимоги: 1) Умови поставки: предмет закупівлі підлягає доставці Учасником згідно заявок Замовника партіями за адресою Замовника з дотриманням термінів його реалізації. При перевезенні предмету закупівлі Учасник зобов’язаний дотримуватися умов транспортування відповідно до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні; 2) Термін поставки: поставка предмету закупівлі здійснюється Учасником на протязі трьох днів з моменту отримання заявки від Замовника; 3) Місце поставки: 90630 Закарпатська область, Рахівський район, смт. Ясіня, вул. Визволення,112; Вимоги до транспортування: для транспортування предмету закупівлі повинен бути виділений спеціалізований транспорт, Транспортування і зберігання предмету закупівлі повинно проводитися згідно з правилами перевезення і зберігання вантажів; 5) Доставка товарів транспортом постачальника, завантажувально-розвантажувальні роботи - за рахунок постачальника; 6) Якість та безпечність: Кожна партія предмету закупівлі має супроводжуватися документами (накладними, рахунками, документами, які засвідчують безпеку та походження продукції); 7) Вимоги щодо якості: Деревина паливна: бук, явір, сосна, смерека, вільха у вигляді відрізків стовбурів, полін, довжиною не більше 0,7 метра та товщиною від 10 см, вологість не більше 50%, якість яких відповідає ГОСТ 3243-88 «Дрова паливні» і ТУУ 56.196-95 «Дрова технологічні». Не допускається: поверхнева трухлява гниль, наявність сторонніх матеріалів: пластмаси, гнила деревина, мінеральні домішки, металеві включення, будівельні відходи та ін. Ціна одиниці товару не повинна бути вищою середньостатистичної ринкової ціни на території області на момент проведення закупівлі. Товар повинен відповідати показникам якості, які встановлюються законодавством України та діючим стандартам. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до рекомендацій наказу Мінекономіки №275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» методом порівняння ринкових цін, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі в електронній системі закупівель "Prozorro". Очікувана вартість предмета закупівлі, передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2024 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на Товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснення Мінекономіки «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі» № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р., здійснювався замовником шляхом моніторингу середньо ринкових цін на деревину (дрова паливні твердих та м’яких порід), актуальних на момент моніторингу. Додаток №4 Тендерної документації передбачає, що «ціна на товар має бути визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, розпиловки, транспортних витрат, навантажувально-розвантажувальних робіт, та інших витрат, визначених законодавством.» 2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" (код 44768034), з яким укладений договір від 26.02.2024 № 01/2024 без використання електронної системи закупівель? Оцінку можливих потенційних постачальників товарів, що є предметом закупівлі (деревини), Замовником було здійснено на підставі отриманих комерційних пропозицій, з яких Замовником було визначено найбільш економічно вигідну, а також було здійснено перевірку документів, які підтверджують відповідність вимогам визначених в пп.6 п.13 Особливостей учасника ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" (код 44768034), під час обрання відповідного суб’єкта господарювання з яким Замовником укладено договір було здійснено аналіз аналогічних закупівель в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro. Тому відповідно критерієм, який відбору суб’єкту господарювання, який надає відповідні послуги була цінова позиція. Також Зазначаємо, Замовником дотримано принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» При цьому, зазначаємо, що Особливостями не регламентується, яким чином замовник має пересвідчитися у відповідності постачальника встановленим у тендерній документації вимогам та у якому вигляді зберігати отриману інформацію. Стосовно доброчесності постачальника - згідно останніх змін, для укладення прямого договору на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей, підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у закупівлі відповідно до пункту 47 Особливостей, не вимагається. 3. Проcимо пояснити причини не оприлюднення в електронній системі закупівель разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа Відповідно до абзацу 3 пункту 13 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» яким встановлено, що у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до підпунктів 15, 17, 18 цього пункту замовник може не публікувати договір про закупівлю та/або додатки до нього. Замовником було виконано вищенаведений пункт Постанови та прийнято обґрунтування у вигляді розпорядчого документу – Наказу №1/01-06 від 23.02.2024 року(Щодо укладення договору на підставі підпункту 6 пункту 13 Постанови Кабінет міністрів України №1178 від 22.10.2022 року), але у зв’язку із технічним недоліком майданчику Замовника – відсканована копія Наказу обґрунтування не повантажилась у системі прозоро. Відповідно до вимог Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби відповідь із необхідною інформацією Замовник завантажив через електронну систему закупівель Prozorro. Додатки: 1. Документи контрагента на підтвердження відповідно закупівлі ; 2. Протокол обгрунтування закупівлі.
Щодо надання пояснення Замовником: Ясінянський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Ясінянської селищної ради Рахівського району Закарпатської області (далі –Замовник) на підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до пункту 23 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», повідомляє наступне. 07 лютого 2024 рок замовником було оголошено закупівлю «Деревина (дрова паливні твердих та м’яких порід)» за кодом ДК «021:2015:03410000-7: Деревина» у порядку процедури відкритих торгів із особливостями( за індетифікатором UA-2024-02-07-014139-a) із врахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та дотриманням вимог стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» здійснено оформлення тендерної документації закупівлі та дотримано принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Технічне завдання і умови закупівлі передбачали наступні 2 лоти: 1) 200 м³ , деревина (дрова паливні твердих порід), місце поставки товарів: 90630, Україна, Закарпатська область, смт.Ясіня, вул. Визволення, буд. 112; період доставки: 16 березня 2024 — 01 вересня 2024; 2) 267,3 м³, деревина (дрова паливні м'яких порід); місце поставки: 90630, Україна, Закарпатська область, смт.Ясіня, вул. Визволення, 112, період доставки: 16 лютого 2024 — 01 вересня 2024. 17 лютого 2024 року закупівля була відмінена на підставі – відсутності пропозиції у закупівлі. Далі на підставі наявної потреби у вигляді закупівлі товарів «Деревина (дрова паливні твердих та м’яких порід)» згідно технічного завдання закупівлі, що не відбулась за відсутності пропозицій, за кодом ДК «021:2015:03410000-7: Деревина» для господарської діяльності Замовника було здійснено укладення договору згідно підпункту 6 пункт 13 постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», яким передбачено, придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: що відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Замовник надає відповідь по запитуваній інформації на підставі проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Деревина (дрова паливні твердих і м'яких порід)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-26-004725-a) 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість Відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Підпунктом 5 пункту 13 Особливостей Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання в одному з таких випадків: необхідність захисту прав інтелектуальної власності. Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266, що вносить зміни до постанови Кабінету міністрів України № 710 від 11 жовтня 2016 року «Про ефективне використання державних коштів», Ясінянський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Ясінянської селищної ради Рахівського району Закарпатської області (код ЄДРПОУ 30481683; адреса: смт. Ясіня) інформував про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю за предметом «Деревина (дрова паливні твердих та м’яких порід)», код ДК 021:2015 – 03410000-7 «Деревина» деталізований 03413000-8 «Паливна деревина», яка була здійснена на підставі господарських потреб Замовника та із врахуванням інформації ринку такого товару та встановлює наступні вимоги: 1) Умови поставки: предмет закупівлі підлягає доставці Учасником згідно заявок Замовника партіями за адресою Замовника з дотриманням термінів його реалізації. При перевезенні предмету закупівлі Учасник зобов’язаний дотримуватися умов транспортування відповідно до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні; 2) Термін поставки: поставка предмету закупівлі здійснюється Учасником на протязі трьох днів з моменту отримання заявки від Замовника; 3) Місце поставки: 90630 Закарпатська область, Рахівський район, смт. Ясіня, вул. Визволення,112; Вимоги до транспортування: для транспортування предмету закупівлі повинен бути виділений спеціалізований транспорт, Транспортування і зберігання предмету закупівлі повинно проводитися згідно з правилами перевезення і зберігання вантажів; 5) Доставка товарів транспортом постачальника, завантажувально-розвантажувальні роботи - за рахунок постачальника; 6) Якість та безпечність: Кожна партія предмету закупівлі має супроводжуватися документами (накладними, рахунками, документами, які засвідчують безпеку та походження продукції); 7) Вимоги щодо якості: Деревина паливна: бук, явір, сосна, смерека, вільха у вигляді відрізків стовбурів, полін, довжиною не більше 0,7 метра та товщиною від 10 см, вологість не більше 50%, якість яких відповідає ГОСТ 3243-88 «Дрова паливні» і ТУУ 56.196-95 «Дрова технологічні». Не допускається: поверхнева трухлява гниль, наявність сторонніх матеріалів: пластмаси, гнила деревина, мінеральні домішки, металеві включення, будівельні відходи та ін. Ціна одиниці товару не повинна бути вищою середньостатистичної ринкової ціни на території області на момент проведення закупівлі. Товар повинен відповідати показникам якості, які встановлюються законодавством України та діючим стандартам. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до рекомендацій наказу Мінекономіки №275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» методом порівняння ринкових цін, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі в електронній системі закупівель "Prozorro". Очікувана вартість предмета закупівлі, передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2024 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на Товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснення Мінекономіки «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі» № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р., здійснювався замовником шляхом моніторингу середньо ринкових цін на деревину (дрова паливні твердих та м’яких порід), актуальних на момент моніторингу. Додаток №4 Тендерної документації передбачає, що «ціна на товар має бути визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, розпиловки, транспортних витрат, навантажувально-розвантажувальних робіт, та інших витрат, визначених законодавством.» 2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" (код 44768034), з яким укладений договір від 26.02.2024 № 01/2024 без використання електронної системи закупівель? Оцінку можливих потенційних постачальників товарів, що є предметом закупівлі (деревини), Замовником було здійснено на підставі отриманих комерційних пропозицій, з яких Замовником було визначено найбільш економічно вигідну, а також було здійснено перевірку документів, які підтверджують відповідність вимогам визначених в пп.6 п.13 Особливостей учасника ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" (код 44768034), під час обрання відповідного суб’єкта господарювання з яким Замовником укладено договір було здійснено аналіз аналогічних закупівель в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro. Тому відповідно критерієм, який відбору суб’єкту господарювання, який надає відповідні послуги була цінова позиція. Також Зазначаємо, Замовником дотримано принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» При цьому, зазначаємо, що Особливостями не регламентується, яким чином замовник має пересвідчитися у відповідності постачальника встановленим у тендерній документації вимогам та у якому вигляді зберігати отриману інформацію. Стосовно доброчесності постачальника - згідно останніх змін, для укладення прямого договору на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей, підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у закупівлі відповідно до пункту 47 Особливостей, не вимагається. 3. Проcимо пояснити причини не оприлюднення в електронній системі закупівель разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа Відповідно до абзацу 3 пункту 13 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» яким встановлено, що у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до підпунктів 15, 17, 18 цього пункту замовник може не публікувати договір про закупівлю та/або додатки до нього. Замовником було виконано вищенаведений пункт Постанови та прийнято обґрунтування у вигляді розпорядчого документу – Наказу №1/01-06 від 23.02.2024 року(Щодо укладення договору на підставі підпункту 6 пункту 13 Постанови Кабінет міністрів України №1178 від 22.10.2022 року), але у зв’язку із технічним недоліком майданчику Замовника – відсканована копія Наказу обґрунтування не повантажилась у системі прозоро. Відповідно до вимог Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби відповідь із необхідною інформацією Замовник завантажив через електронну систему закупівель Prozorro. Додатки: 1. Документи контрагента на підтвердження відповідно закупівлі ; 2. Протокол обгрунтування закупівлі.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО