0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
685 500.00 UAH
Замовник
Комунальний Заклад "Черкаський геріатричний пансіонат Черкаської обласної ради"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 9 квіт. 12:13
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Питання: 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.; Відповідь: Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі на підставі пункту 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року № 275, а саме методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку, зокрема аналіз цін на товари по Черкаській області на сайті (https://index.minfin.com.ua/ua/markets/product-prices/cherkasskaya/) Питання: 2. Чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2024-03-28-006493-a відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація? Відповідь: Так як у Замовника відсутній власний веб-сайт обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було прикріплено до плану закупівлі. Посилання: https://my.zakupivli.pro/cabinet/purchases/state_plan/view/28416411 Питання: 3. З яких підстав предмет закупівлі «ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи» придбавається Замовником без використання електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених Особливостями? Відповідь: Відповідно до п. 11.2 Особливостей у разі коли замовники здійснюють закупівлі продуктів харчування за переліком згідно з додатком 2, вартість предмета закупівлі яких становить або перевищує 100 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Відповідно до п. 22 ст. 1 Закону України «Про публічні закаупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Відповідно до п. 1 наказу МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ № 708 від 15.04.2020 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно до норм харчування та потреби у овочах та фруктах, враховуючи запити підопічних закладу, сформований перелік овочів та фруктів, що планувався до закупівлі, а саме: Абрикос – 300 кг Апельсин – 300 кг Банан – 255 кг Вишня – 200 кг Кавун – 300 кг Лимон – 100 кг Мандарин – 300 кг Полуниця – 150 кг Смородина – 250 кг Черешня – 250 кг Виноград – 200 кг Яблука – 3600 кг Баклажани – 260 кг Буряк столовий – 3000 кг Гарбуз – 300 кг Кабачок – 300 кг Капуста – 5200 кг Капуста молода – 800 кг Квасоля – 100 кг Морква – 2000 кг Огірок – 940 кг Огірок тепличний – 60 кг Перець – 400 кг Помідори – 1000 кг Цибуля ріпчаста свіжа – 3000 кг Часник – 80 кг Лайм – 20 кг Суниця – 20 кг Всі вищезазначені овочі та фрукти, з урахуванням положень вищезазначених нормативно-правових актів, відносяться до ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи та складають один предмет закупівлі. У додатку 2 Особливостей, відповідно і у електронному каталозі, відсутня більшість овочів та фруктів, що закуповуються замовником, наприклад у додатку 2 з фруктів є лише яблука. Таким чином, предмет закупівлі не зазначений у переліку згідно додатку 2 Особливостей, крім того, згідно п. 10 ст. 3 Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону. Враховуючи зазначене, прийнято рішення провести закупівлю шляхом використання відкритих торгів.
Питання: 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.; Відповідь: Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі на підставі пункту 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року № 275, а саме методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку, зокрема аналіз цін на товари по Черкаській області на сайті (https://index.minfin.com.ua/ua/markets/product-prices/cherkasskaya/) Питання: 2. Чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2024-03-28-006493-a відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація? Відповідь: Так як у Замовника відсутній власний веб-сайт обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було прикріплено до плану закупівлі. Посилання: https://my.zakupivli.pro/cabinet/purchases/state_plan/view/28416411 Питання: 3. З яких підстав предмет закупівлі «ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи» придбавається Замовником без використання електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених Особливостями? Відповідь: Відповідно до п. 11.2 Особливостей у разі коли замовники здійснюють закупівлі продуктів харчування за переліком згідно з додатком 2, вартість предмета закупівлі яких становить або перевищує 100 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Відповідно до п. 22 ст. 1 Закону України «Про публічні закаупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Відповідно до п. 1 наказу МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ № 708 від 15.04.2020 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно до норм харчування та потреби у овочах та фруктах, враховуючи запити підопічних закладу, сформований перелік овочів та фруктів, що планувався до закупівлі, а саме: Абрикос – 300 кг Апельсин – 300 кг Банан – 255 кг Вишня – 200 кг Кавун – 300 кг Лимон – 100 кг Мандарин – 300 кг Полуниця – 150 кг Смородина – 250 кг Черешня – 250 кг Виноград – 200 кг Яблука – 3600 кг Баклажани – 260 кг Буряк столовий – 3000 кг Гарбуз – 300 кг Кабачок – 300 кг Капуста – 5200 кг Капуста молода – 800 кг Квасоля – 100 кг Морква – 2000 кг Огірок – 940 кг Огірок тепличний – 60 кг Перець – 400 кг Помідори – 1000 кг Цибуля ріпчаста свіжа – 3000 кг Часник – 80 кг Лайм – 20 кг Суниця – 20 кг Всі вищезазначені овочі та фрукти, з урахуванням положень вищезазначених нормативно-правових актів, відносяться до ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи та складають один предмет закупівлі. У додатку 2 Особливостей, відповідно і у електронному каталозі, відсутня більшість овочів та фруктів, що закуповуються замовником, наприклад у додатку 2 з фруктів є лише яблука. Таким чином, предмет закупівлі не зазначений у переліку згідно додатку 2 Особливостей, крім того, згідно п. 10 ст. 3 Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону. Враховуючи зазначене, прийнято рішення провести закупівлю шляхом використання відкритих торгів.
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи для виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України № 131 від 09.02.2024 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178», надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Надалі зобовязуюсь не допускати таких порушень.