0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
840 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 10 квіт. 11:19
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
У відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, розміщений в електронній системі закупівель 15.04.2024 (далі – запит) стосовно надання пояснень (інформації,документів), що стосуються здійснення запитувачем моніторингу проведення процедури закупівлі «ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали) (Бітумна емульсія ЕКШ – 60)», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-26-009081-a (далі – Процедура закупівлі), повідомляємо таке. Обгрунтування розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості здійснено на основі рішення Долинської міської ради «Про бюджет на 2024 рік», «Програми будівництва, ремонту та утримання вулично-дорожньої мережі та підвищення безпеки дорожнього руху Долинської ТГ на 2022-2024 роки» та з урахуванням фактичної потреби замовника. Технічні та якісні характеристики визначені згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013«Емульсії бітумні дорожні. Технічні умови» (Бітумна емульсія ЕКШ – 60), що використовується для поточного ремонту вулиць та доріг населених пунктів. Придбання бітумної емульсії здійснюється з метою утримання вулиць та доріг в належному стані. Очікувану вартість закупівлі визначено в результаті проведеного аналізу цін на аналогічні закупівлі в системі «Prozorro» та беручи до уваги комерційні пропозиції: - ПМП «Юстас» від 15.03.2024 року; - ПП «Укршляхсервіс» від 14.03.2024 року. Пропозиції додаються.
У відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, розміщений в електронній системі закупівель 15.04.2024 (далі – запит) стосовно надання пояснень (інформації,документів), що стосуються здійснення запитувачем моніторингу проведення процедури закупівлі «ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали) (Бітумна емульсія ЕКШ – 60)», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-26-009081-a (далі – Процедура закупівлі), повідомляємо таке. Обгрунтування розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості здійснено на основі рішення Долинської міської ради «Про бюджет на 2024 рік», «Програми будівництва, ремонту та утримання вулично-дорожньої мережі та підвищення безпеки дорожнього руху Долинської ТГ на 2022-2024 роки» та з урахуванням фактичної потреби замовника. Технічні та якісні характеристики визначені згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013«Емульсії бітумні дорожні. Технічні умови» (Бітумна емульсія ЕКШ – 60), що використовується для поточного ремонту вулиць та доріг населених пунктів. Придбання бітумної емульсії здійснюється з метою утримання вулиць та доріг в належному стані. Очікувану вартість закупівлі визначено в результаті проведеного аналізу цін на аналогічні закупівлі в системі «Prozorro» та беручи до уваги комерційні пропозиції: - ПМП «Юстас» від 15.03.2024 року; - ПП «Укршляхсервіс» від 14.03.2024 року. Пропозиції додаються.
Щодо висновків за результатами моніторингу Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, розміщеного в електронній системі закупівель 23.04.2024, що стосуються процедури закупівлі «ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали) (Бітумна емульсія ЕКШ – 60)», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-26-009081-a. КП «Комунгосп» не погоджується з висновком, зробленим за результатами моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-03-26-009081-a, з огляду на таке. У висновку держаудитслужба зазначила, що виявила порушення, яке полягає в тому, що комунальним підприємством «Комунгосп» в тендерній документації не зазначено вид забезпечення виконання договору. Таке твердження держаудитслужби є хибним. Ззгідно з п.9 ч. 1 ст. 1 Закону № 922-VIII , забезпечення виконання договору про закупівлю – надання забезпечення виконання зобов`язань учасника перед замовником за договором про закупівлю. Відповідно до ст. 26, Замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 цього Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п`яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об`єднаннями) не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об`єднань). Згідно зі ст. 546 Цивільного кодексу України виконання зобов'язання може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком. Договором або законом можуть бути встановлені інші види забезпечення виконання зобов'язання. Просимо врахувати, що Цивільний кодекс не встановлює вичерпного переліку видів забезпечення, а прямо зазначає , що договором або законом можуть бути встановлені інші види забезпечення. Закон про публічні закупівлі також не встановлює якогось визначеного виду забезпечення договору про закупівлю, на відміну від, наприклад, забезпечення тендерної пропозиції, де Закон передбачає надання забезпечення у вигляді гарантії. Таким чином, зі змісту норм законодавства вбачається, що Замовник може на свій розсуд застосувати будь який не заборонений законодавством вид забезпечення виконання зобов’язань за договором. КП «Комунгосп» в пункті 6 Розділу 6 тендерної документації чітко зазначив «Забезпечення виконання договору для учасника-переможця у розмірі 3 (три) відсотки вартості договору. Забезпечення виконання договору повинно бути внесено не пізніше дати укладення договору про закупівлю («Закон України про публічні закупівлі» ст. 27. п.1) шляхом перерахування коштів на р/р UA673510050000026005138462901 в АТ « УкрСиббанк», МФО 351005, код ЄДРПОУ – 34535962». Таким чином, КП «Комунгосп» чітко зазначив розмір забезпечення – 3% вартості договору; зазначив вид забезпечення, яке полягає у перерахуванні коштів на рахунок в банку; зазначив строк надання забезпечення – не пізніше дати укладення договору про закупівлю, а також зазначив умови повернення та не повернення забезпечення. Тобто КП «Комунгосп» в тендерній документації зазначив всі відомості, як того вимагає пункт 16 частини 2 статті 22 «Закону України» про публічні закупівлі. Отже, підстави для висновку, що КП «Комунгосп» не вказало вид забезпечення, - відсутні. Тому КП «Комунгосп» вважає, що висновок про виявлення порушення п.16 ч.2 ст.22 Закону повинен бути скасований. Просимо відреагувати на нашу заяву-звернення.