0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
28 611 000.00 UAH
Завершено. Порушення не знайдено
Дата: 10 квіт. 12:33
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Квадрокоптери (код ДК 021:2015: 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-14-011059-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1.Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
10 квітня 2024 року Державною аудиторською службою України було розпочато проведення моніторингу процедури закупівлі Квадрокоптери (код ДК 021:2015: 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном), (номер закупівлі в електронній системі UA-2024-03-14-011059-a). 15.04.2024 року замовником було отримано повідомлення в електронній системі закупівель про публікацію органом фінансового контролю запиту про надання пояснень, а відтак, такі пояснення надаються 17.04.2024 року у встановлений строк. На предмет надання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, замовник повідомляє наступне. Конкретні якісні характеристики та технічні специфікації по кожній зі складових частин предмета закупівлі обирались замовником відповідно до загальних рекомендацій військових частин Збройних Сил України. При цьому, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі розроблялися, виходячи із наявної (в тому числі у вільному доступі) інформації від виробників відповідних товарів (технічні паспорти, технічні специфікації тощо) по кожному найменуванню (номенклатурі) товару окремо. В частині обґрунтування розміру бюджетних призначень замовник доводить до відома, що відповідні бюджетні призначення визначені згідно рішень Славської селищної ради №2878 від 21.12.2023 року «Про бюджет Славської селищної ради Стрийського району Львівської області на 2024 рік» та №2876 від 21.12.2023 року «Про затвердження Програми підтримки Збройних Сил України» (рішення з відповідними додатками додаються). На предмет надання інформації та документів на підтвердження обґрунтування розміру очікуваної вартості предмету закупівлі повідомляємо наступне. Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 18.02.2020. Зокрема, замовником було комерційні пропозиції потенційних учасників (до пояснень додаються), проаналізовано інформацію про ціни на товари, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, а саме: https://ukrarmor.com.ua/, https://exe.ua/ua/, https://www.itbox.ua/, https://expertonline.com.ua/, спеціалізованих торговельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, та електронній системі закупівель «Prozorro». З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» підготовлено та опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному веб-сайті Славської селищної ради за посиланням https://gromada.org.ua/gromada/slavska/news/1713347544/. На предмет надання інформації та її документального підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю, замовник повідомляє, що учасником 01.04.2024 року замовнику було надано (в тому числі шляхом завантаження в електронну систему закупівель) копію платіжної інструкції №353 про перерахування ТОВ «МІНВІК» забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави в розмірі 2% від вартості договору у сумі 568440.00 грн. Факт надходження коштів на розрахунковий рахунок органу місцевого самоврядування підтверджується випискою з системи дистанційного обслуговування «Клієнт казначейства – Казначейство» з рахунка UA168201720355129001088031431 за 01.04.2024 р. (відповідні підтверджуючі документи додаються).
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Квадрокоптери (код ДК 021:2015: 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-14-011059-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Учасник ТОВ «МІНВІК» (далі - Товариство) в складі пропозиції надав: Рішення № 1 одноосібного засновника Товариства Міняйло В.В. про створення Товариства, Рішення № 01/24 єдиного учасника Товариства Міняйло В.В. про зміну місцезнаходження та види економічної діяльності, Рішення № 02/24 єдиного учасника Товариства Псарюк Д.А. про звільнення директора товариства Міняйло В.В. та призначення директором товариства Псарюк Д.А. Просимо надати посилання на назву файлу (із зазначенням номеру сторінки у файлі), поданого учасником ТОВ «МІНВІК», яким підтверджено повноваження Псарюк Д.А. на призначення директора Товариства та виконання ТОВ «МІНВІК» вимоги підпункту 1.2 Таблиці 4 додатку 1 до тендерної документації. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
17.04.2024 року замовником було отримано повідомлення в електронній системі закупівель про публікацію органом фінансового контролю запиту про надання пояснень, а відтак, такі пояснення надаються 23.04.2024 року у встановлений строк. Щодо надання інформації про підтвердження повноважень Директора ТОВ «МІНВІК» Псарюка Д.А. (надалі – Учасник), повідомляємо наступне: Вимогами підпункту 1.2 Таблиці 4 Додатку 1 до тендерної документації, замовник серед іншого передбачив таке: «1.2. Повноваження щодо підпису документів підтверджується: А) для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення або протокол зборів засновників, тощо)». На виконання зазначених вимог Учасник у складі тендерної пропозиції надав Рішення № 02/24 єдиного учасника Товариства Псарюк Д.А. від 27 лютого 2024 року згідно якого було прийняте рішення єдиним часником Товариства про звільнення директора Товариства Міняйло В.В. та призначення директором Товариства Псарюк Д.А., що посвідчений нотаріусом, який має функції державного реєстратора. Такий документ наданий учасником у складі тендерної пропозиції та міститься у файлі «Установчі ч.2.pdf» на першій сторінці. Так, відповідно до ч. 5 ст. 17 Закону «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» при зміні учасників товариства повинні бути надані реєстратору наступні документи: • заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, підписана директором чи іншою уповноваженою особою, що містяться в Єдиному державному реєстрі; • документ про сплату адміністративного збору; • нотаріально посвідчений акт приймання-передачі частки (частини частки) у статутному капіталі товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю Беручи до увагу наведене, нотаріус, відповідно до вимог чинного законодавства, у даному випадку виступив, як державний реєстратор та маючи усі необхідні для зміни учасників товариства з обмеженою відповідальністю документи, провів державну реєстрацію таких змін, а отже у замовника не має сумнівів щодо повноважень єдиного учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «МІНВІК» щодо призначення директора. При цьому у складі тендерної пропозиції учасник надав Наказ № 02-К від 28.02.2024, про призначення на посаду директора ТОВ «МІНВІК», що міститься у завантаженому в складі тендерної пропозиції файлі «Установчі ч.2.pdf» на 4 сторінці. Звертаємо Вашу увагу на те, що на підтвердження наданої інформації про повноваження єдиного учасника Товариства Псарюка Д.А., учасник у складі тендерної пропозиції надав Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що міститься у файлі «Витяг ЄД 22.03.2024 pdf», у якому серед іншого зазначено таке: Перелік засновників (учасників) юридичної особи: ПСАРЮК ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ, громадянство: Україна, Місцезнаходження: Україна, 65048, Одеська обл., місто Одеса, вул. Успенська, будинок 28/30, Розмір частки засновника (учасника): 200000,00; Інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи: ПСАРЮК ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ, громадянство: Україна, Україна, 65048, Одеська обл., місто Одеса, вул. Успенська, будинок 28/30. Тип бенефіціарного володіння: Прямий вирішальний вплив Відсоток частки статутного капіталу або відсоток права голосу: 100; Керівник юридичної особи, а також відомості про інших осіб, які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, тощо: ПСАРЮК ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ (згідно статуту) – керівник. При цьому, згідно поданого Учасником Модельного статуту, що міститься у файлі «Модельний статут pdf», а саме пункту 33.5. «обрання та припинення повноважень (звільнення) одноосібного виконавчого органу Товариства або членів колегіального виконавчого органу (всіх чи окремо одного або декількох з них), встановлення розміру винагороди членам виконавчого органу Товариства, притягнення посадових осіб Товариства до відповідальності», належить до компетенції загальних зборів учасників та оформлюється відповідними рішеннями. Зважаючи на наведене, Учасник повність виконав вимоги підпункту 1.2 Таблиці 4 додатку 1 до тендерної документації та на підтвердження цього надав усі необхідні документи при цьому підтвердив документально повноваження Псарюк Д.А. на призначення директора Товариства.
10 квітня 2024 року Державною аудиторською службою України було розпочато проведення моніторингу процедури закупівлі Квадрокоптери (код ДК 021:2015: 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном), (номер закупівлі в електронній системі UA-2024-03-14-011059-a). 15.04.2024 року замовником було отримано повідомлення в електронній системі закупівель про публікацію органом фінансового контролю запиту про надання пояснень, а відтак, такі пояснення надаються 17.04.2024 року у встановлений строк. На предмет надання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, замовник повідомляє наступне. Конкретні якісні характеристики та технічні специфікації по кожній зі складових частин предмета закупівлі обирались замовником відповідно до загальних рекомендацій військових частин Збройних Сил України. При цьому, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі розроблялися, виходячи із наявної (в тому числі у вільному доступі) інформації від виробників відповідних товарів (технічні паспорти, технічні специфікації тощо) по кожному найменуванню (номенклатурі) товару окремо. В частині обґрунтування розміру бюджетних призначень замовник доводить до відома, що відповідні бюджетні призначення визначені згідно рішень Славської селищної ради №2878 від 21.12.2023 року «Про бюджет Славської селищної ради Стрийського району Львівської області на 2024 рік» та №2876 від 21.12.2023 року «Про затвердження Програми підтримки Збройних Сил України» (рішення з відповідними додатками додаються). На предмет надання інформації та документів на підтвердження обґрунтування розміру очікуваної вартості предмету закупівлі повідомляємо наступне. Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 18.02.2020. Зокрема, замовником було комерційні пропозиції потенційних учасників (до пояснень додаються), проаналізовано інформацію про ціни на товари, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, а саме: https://ukrarmor.com.ua/, https://exe.ua/ua/, https://www.itbox.ua/, https://expertonline.com.ua/, спеціалізованих торговельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, та електронній системі закупівель «Prozorro». З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» підготовлено та опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному веб-сайті Славської селищної ради за посиланням https://gromada.org.ua/gromada/slavska/news/1713347544/. На предмет надання інформації та її документального підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю, замовник повідомляє, що учасником 01.04.2024 року замовнику було надано (в тому числі шляхом завантаження в електронну систему закупівель) копію платіжної інструкції №353 про перерахування ТОВ «МІНВІК» забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави в розмірі 2% від вартості договору у сумі 568440.00 грн. Факт надходження коштів на розрахунковий рахунок органу місцевого самоврядування підтверджується випискою з системи дистанційного обслуговування «Клієнт казначейства – Казначейство» з рахунка UA168201720355129001088031431 за 01.04.2024 р. (відповідні підтверджуючі документи додаються).
17.04.2024 року замовником було отримано повідомлення в електронній системі закупівель про публікацію органом фінансового контролю запиту про надання пояснень, а відтак, такі пояснення надаються 23.04.2024 року у встановлений строк. Щодо надання інформації про підтвердження повноважень Директора ТОВ «МІНВІК» Псарюка Д.А. (надалі – Учасник), повідомляємо наступне: Вимогами підпункту 1.2 Таблиці 4 Додатку 1 до тендерної документації, замовник серед іншого передбачив таке: «1.2. Повноваження щодо підпису документів підтверджується: А) для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення або протокол зборів засновників, тощо)». На виконання зазначених вимог Учасник у складі тендерної пропозиції надав Рішення № 02/24 єдиного учасника Товариства Псарюк Д.А. від 27 лютого 2024 року згідно якого було прийняте рішення єдиним часником Товариства про звільнення директора Товариства Міняйло В.В. та призначення директором Товариства Псарюк Д.А., що посвідчений нотаріусом, який має функції державного реєстратора. Такий документ наданий учасником у складі тендерної пропозиції та міститься у файлі «Установчі ч.2.pdf» на першій сторінці. Так, відповідно до ч. 5 ст. 17 Закону «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» при зміні учасників товариства повинні бути надані реєстратору наступні документи: • заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, підписана директором чи іншою уповноваженою особою, що містяться в Єдиному державному реєстрі; • документ про сплату адміністративного збору; • нотаріально посвідчений акт приймання-передачі частки (частини частки) у статутному капіталі товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю Беручи до увагу наведене, нотаріус, відповідно до вимог чинного законодавства, у даному випадку виступив, як державний реєстратор та маючи усі необхідні для зміни учасників товариства з обмеженою відповідальністю документи, провів державну реєстрацію таких змін, а отже у замовника не має сумнівів щодо повноважень єдиного учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «МІНВІК» щодо призначення директора. При цьому у складі тендерної пропозиції учасник надав Наказ № 02-К від 28.02.2024, про призначення на посаду директора ТОВ «МІНВІК», що міститься у завантаженому в складі тендерної пропозиції файлі «Установчі ч.2.pdf» на 4 сторінці. Звертаємо Вашу увагу на те, що на підтвердження наданої інформації про повноваження єдиного учасника Товариства Псарюка Д.А., учасник у складі тендерної пропозиції надав Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що міститься у файлі «Витяг ЄД 22.03.2024 pdf», у якому серед іншого зазначено таке: Перелік засновників (учасників) юридичної особи: ПСАРЮК ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ, громадянство: Україна, Місцезнаходження: Україна, 65048, Одеська обл., місто Одеса, вул. Успенська, будинок 28/30, Розмір частки засновника (учасника): 200000,00; Інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи: ПСАРЮК ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ, громадянство: Україна, Україна, 65048, Одеська обл., місто Одеса, вул. Успенська, будинок 28/30. Тип бенефіціарного володіння: Прямий вирішальний вплив Відсоток частки статутного капіталу або відсоток права голосу: 100; Керівник юридичної особи, а також відомості про інших осіб, які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, тощо: ПСАРЮК ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ (згідно статуту) – керівник. При цьому, згідно поданого Учасником Модельного статуту, що міститься у файлі «Модельний статут pdf», а саме пункту 33.5. «обрання та припинення повноважень (звільнення) одноосібного виконавчого органу Товариства або членів колегіального виконавчого органу (всіх чи окремо одного або декількох з них), встановлення розміру винагороди членам виконавчого органу Товариства, притягнення посадових осіб Товариства до відповідальності», належить до компетенції загальних зборів учасників та оформлюється відповідними рішеннями. Зважаючи на наведене, Учасник повність виконав вимоги підпункту 1.2 Таблиці 4 додатку 1 до тендерної документації та на підтвердження цього надав усі необхідні документи при цьому підтвердив документально повноваження Псарюк Д.А. на призначення директора Товариства.