0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 135 000.00 UAH
Замовник
Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівська міська лікарня №3" Чернігівської міської ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 10 квіт. 12:35
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Комунальне некомерційне підприємство «Чернігівська міська лікарня №3» Чернігівської міської ради відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надає пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (Поточний ремонт медичного та хірургічного обладнання) (ідентифікатор моніторингу UA-M-2024-04-10-000057). І. При здійсненні закупівлі за предметом 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (Поточний ремонт медичного та хірургічного обладнання) Уповноваженою особою Замовника було залучено компетентних спеціалістів лікарні, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було сформовано згідно протоколу Уповноваженої особи лікарні (копія додається) на основі Заявки на проведення закупівлі головної медичної сестри Іванової Л.М. (копія додається). Під час визначення технічних та якісних характеристик процедури закупівлі було враховано потребу закладу та пацієнтів. Очікувана вартість закупівлі також формувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін, які містились у відкритих інформаційних джерелах, в електронній системі закупівель, у договорах про закупівлю аналогічних послуг за поточний рік або у разі відсутності інформації про ціни поточного року – за останні два роки. ІІ. Станом на 17.04.2024р. за договором про закупівлю послуг від 10.04.2024р. №О-2445 Виконавцем було надано Замовнику послуг на суму 37 970,00грн. ІІІ. З метою оприлюднення в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro інформації про проведення закупівлі 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (Поточний ремонт медичного та хірургічного обладнання) Замовником 25.03.2024р. о 16:14 через власний кабінет на майданчику dzo.com.ua було завантажено до системи оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю після чого Замовник мав перейти до завершального етапу оприлюднення інформації, а саме накладання кваліфікованого електронного підпису. Зазвичай функція підписання КЕП оголошення стає доступною для Замовника протягом 5-10 хвилин після завантаження інформації, однак більше ніж за півтори години потому вона була недоступною. Уповноважена особа після консультації з відділом технічної підтримки майданчику dzo.com.ua з метою активації функції підписання оголошення КЕП о 17:47 оновила Додаток 1 Тендерної документації цим самим Додатком 1 без жодних правок та/або змін. Функція підписання КЕП оголошення стала доступною о 19:17, Замовником було підписано КЕП оголошення про проведення відкритих торгів і тендерну документацію тим самим завершено оприлюднення інформації про закупівлю. Тендерна документація закупівлі була затверджена протокольним рішенням (протоколом) Уповноваженої особи №84-24 від 25 березня 2024р. (додається), жодних змін до тендерної документації Замовником не вносилось, а тому і перелік змін в окремому документі не оприлюднювався. IV. Згідно абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.2022р. (далі – Особливості) «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів». Згідно з додатком 2 до Тендерної документації передбачено, що «Замовник самостійно перевіряє інформацію про учасника, що міститься у відкритих реєстрах* про те що:… «учасник процедури закупівлі не визнаний в установленому порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура». Постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 № 263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформацій но–комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану» відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 №64 «Про введення воєнного стану в Україні» установлено, що на період дії воєнного стану міністерства, інші центральні та місцеві органи виконавчої влади, державні та комунальні підприємства, установи, організації, що належать до сфери їх управління, для забезпечення належного функціонування інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів, володільцями (держателями) та/або адміністраторами яких вони є, та захисту інформації, що обробляється в них, а також захисту державних інформаційних ресурсів, можуть вживати додаткових заходів, зокрема зупиняти, обмежувати роботу інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, а також публічних електронних реєстрів. З огляду на зазначене, в умовах воєнного стану відсутній вільний доступ до публічної інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ є обмеженим або зупиненим. Згідно з додатком 2 до Тендерної документації Замовником передбачено, що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 4 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель наступні документи:… «Гарантійний лист про те, що переможець процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. Лист надається в період відсутностві вільного доступу до публічної інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах». Таким чином Замовник не порушує вимоги абзацу абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей. На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що Замовником дотримано усіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а також принципів здійснення закупівель, закріплених у ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Комунальне некомерційне підприємство «Чернігівська міська лікарня №3» Чернігівської міської ради відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надає пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (Поточний ремонт медичного та хірургічного обладнання) (ідентифікатор моніторингу UA-M-2024-04-10-000057). І. При здійсненні закупівлі за предметом 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (Поточний ремонт медичного та хірургічного обладнання) Уповноваженою особою Замовника було залучено компетентних спеціалістів лікарні, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було сформовано згідно протоколу Уповноваженої особи лікарні (копія додається) на основі Заявки на проведення закупівлі головної медичної сестри Іванової Л.М. (копія додається). Під час визначення технічних та якісних характеристик процедури закупівлі було враховано потребу закладу та пацієнтів. Очікувана вартість закупівлі також формувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін, які містились у відкритих інформаційних джерелах, в електронній системі закупівель, у договорах про закупівлю аналогічних послуг за поточний рік або у разі відсутності інформації про ціни поточного року – за останні два роки. ІІ. Станом на 17.04.2024р. за договором про закупівлю послуг від 10.04.2024р. №О-2445 Виконавцем було надано Замовнику послуг на суму 37 970,00грн. ІІІ. З метою оприлюднення в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro інформації про проведення закупівлі 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (Поточний ремонт медичного та хірургічного обладнання) Замовником 25.03.2024р. о 16:14 через власний кабінет на майданчику dzo.com.ua було завантажено до системи оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю після чого Замовник мав перейти до завершального етапу оприлюднення інформації, а саме накладання кваліфікованого електронного підпису. Зазвичай функція підписання КЕП оголошення стає доступною для Замовника протягом 5-10 хвилин після завантаження інформації, однак більше ніж за півтори години потому вона була недоступною. Уповноважена особа після консультації з відділом технічної підтримки майданчику dzo.com.ua з метою активації функції підписання оголошення КЕП о 17:47 оновила Додаток 1 Тендерної документації цим самим Додатком 1 без жодних правок та/або змін. Функція підписання КЕП оголошення стала доступною о 19:17, Замовником було підписано КЕП оголошення про проведення відкритих торгів і тендерну документацію тим самим завершено оприлюднення інформації про закупівлю. Тендерна документація закупівлі була затверджена протокольним рішенням (протоколом) Уповноваженої особи №84-24 від 25 березня 2024р. (додається), жодних змін до тендерної документації Замовником не вносилось, а тому і перелік змін в окремому документі не оприлюднювався. IV. Згідно абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.2022р. (далі – Особливості) «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів». Згідно з додатком 2 до Тендерної документації передбачено, що «Замовник самостійно перевіряє інформацію про учасника, що міститься у відкритих реєстрах* про те що:… «учасник процедури закупівлі не визнаний в установленому порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура». Постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 № 263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформацій но–комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану» відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 №64 «Про введення воєнного стану в Україні» установлено, що на період дії воєнного стану міністерства, інші центральні та місцеві органи виконавчої влади, державні та комунальні підприємства, установи, організації, що належать до сфери їх управління, для забезпечення належного функціонування інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів, володільцями (держателями) та/або адміністраторами яких вони є, та захисту інформації, що обробляється в них, а також захисту державних інформаційних ресурсів, можуть вживати додаткових заходів, зокрема зупиняти, обмежувати роботу інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, а також публічних електронних реєстрів. З огляду на зазначене, в умовах воєнного стану відсутній вільний доступ до публічної інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ є обмеженим або зупиненим. Згідно з додатком 2 до Тендерної документації Замовником передбачено, що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 4 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель наступні документи:… «Гарантійний лист про те, що переможець процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. Лист надається в період відсутностві вільного доступу до публічної інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах». Таким чином Замовник не порушує вимоги абзацу абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей. На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що Замовником дотримано усіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а також принципів здійснення закупівель, закріплених у ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладені у висновку усунено шляхом уживання необхідних заходів щодо недопущення порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель у своїй подальшій роботі (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо).