0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
80 000 000.00 UAH
Завершено. Знайдено порушення
Дата: 10 квіт. 12:38
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару Лісоматеріали круглі хвойні PinSCD1b (15-19) L2 (4-6) Лісоматеріали круглі хвойні PinSCD2a (20-24) L2 (4-6) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-23-011506-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
На Ваш запит надаємо пояснення, що при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі нами було проведено моніторинг цін на закупівлю лісоматеріалів круглих хвойних серед учасників ринку необробленої деревини, шляхом надсилання їм письмових запитів. В кожному запиті були вказані можливі місця доставки, куди попередньо найімовірніше планувалося постачати лісоматеріали, серед місць доставки також були зазначені населені пункти, що знаходяться близько 30 км від лінії зіткнення. Проаналізувавши відповіді на всі запити, нами була визначена обґрунтована ціна предмета закупівлі, а саме: найнижча ціна – 4800,00 грн. за 1 куб.м, таким чином 80000000,00 грн. (кошторисні призначення): 4800,00 = 16666,67 куб.м, 16666,67/2=8333 куб.м: 1) PinS CD 1b (15-19) L2 (4-6) -8330 куб.м 2) PinS CD 2 а (20-24) L2 (4-6) – 8330 куб.м Предмет закупівлі: Лісоматеріали круглі хвойні у загальній кількості 16660 куб.м за кодом ДК 021:2015 - 03410000-7 – Деревина: 1) PinS CD 1b (15-19) L2 (4-6) -8330 куб.м 2) PinS CD 2 а (20-24) L2 (4-6) – 8330 куб.м Визначення бюджету закупівлі (з урахуванням виділених кошторисних призначень): PinS CD 1b (15-19) L2 (4-6): Найменша ціна: 4800,00 грн. х 8330 = 39984,0 тис.грн. PinS CD 2 а (20-24) L2 (4-6): Найменша ціна: 4800,00 грн. х 8330 = 39984,0 тис.грн. Загальний бюджет закупівлі 80000000,00 грн. PinS CD 1b (15-19) L2 (4-6) = 39984000,00 грн. PinS CD 2 а (20-24) L2 (4-6) = 39984000,00 грн. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були зазначені на підставі розпорядження вищестоячого управління із врахуванням положень ДСТУ EN 1927-2:2019.
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару Лісоматеріали круглі хвойні PinSCD1b (15-19) L2 (4-6) Лісоматеріали круглі хвойні PinSCD2a (20-24) L2 (4-6) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-23-011506-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). 1. Яким чином учасником ТОВ «ФОРКАСТ ГРУП» дотримано вимогу пункту 6 додатку 6 до тендерної документації в частині надання аукціонного (аукціонних) свідоцтва (свідоцтв) і договору (договорів) купівлі-продажу необробленої деревини з виробником продукції, де вказується деревина довжиною, зокрема, 3- 6 м, 4-6 м? 2. Яким чином переможцем процедури закупівлі ТОВ «ФОРКАСТ ГРУП» дотримано вимогу пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині дотримання розміру забезпечення виконання договору про закупівлю 5% вартості договору про закупівлю. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
щодо довжини в п.6 додатку №6 до Тендерної документації зазначено: «У разі, якщо Учасник не є виробником продукції такий учасник надає оригінал …договору (ів) купівлі-продажу необробленої деревини з виробником продукції та оригінал (завірену копію) аукціонного (их) свідоцтва (в) про результати проведення аукціону з продажу необробленої деревини…, в яких біржа підтверджує, що право на укладання договору купівлі-продажу отримав учасник процедури закупівлі. Зокрема, належним підтвердженням легального походження продукції буде вважається надання аукціонного (аукціонних) свідоцтва (свідоцтв) і договору (договорів) купівлі – продажу необробленої деревини з виробником продукції, де вказується довжина 3-6 м, 3-4 м, 4-6 м, 4 тощо». Тобто замовник не встановлював ані форми аукціонного свідоцтва (далі АС), ані вимоги, про те, що довжина товару зазначалась і в АС, і в договорі. До того ж форма АС не встановлена і чинним законодавством. АС і договір є парними документами: договір укладається на підставі АС, а при виконанні договору сторони керуються саме договором, а не АС. На підставі АС №4616/141223/43436850/1 був укладений договір № UEEX-4616/14 в якому вказано, що весь товар за цим договором має довжину 4 м. А на підставі АС №4619/141223/43436850/1 був укладений договір № UEEX-4619-5, в якому вказано, що весь товар за цим договором має довжину 3-4 м. Обидва значення довжини є допустимими відповідно до положень тендерної документації. Отже, замовник мав змогу впевнитись в тому, що в обидвох випадках учасник пропонує до постачання товар, що відповідає вимогам тендерної документації. В п. 1.4 Розділу 3 Тендерної документації вказано, що «Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, в тому числі, що описані вище». З огляду на зазначене вище, Замовник визнає вказану обставину формальною помилкою незначного характеру, попри те , що такий випадок не присутній в переліку, визначеному в документації та в Переліку формальних помилок, затвердженому наказом №710 від 15.04.2020р. щодо забезпечення виконання договору відповідно пп.3 п.44 до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правого режиму воєнного стану а Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування ТОВ «ФОРКАСТ ГРУП» не підпадає під підставу відхилення тендерної пропозиції переможця. По-перше, вони надали документи. що підтверджують відсутність підстав визначених у підпункті 3,5,6 і 12 пункту 47 цих особливостей, а також забезпечення виконання договору про закупівлю. Розмір такого забезпечення складає рівно 5% від ставки переможця за результатами аукціону. По-друге, далі вони не відмовлялись від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладання договору про закупівлю, надавши на підписання проєкт договору, що відповідає вимогам тендерної документації та Особливостей. Отож замовник не мав жодних підстав вчинити інакше, аніж укласти договір із переможцем. При укладанні договору переможець правомірно та добровільно відповідно до п.18 Особливостей скористався можливістю зменшити ціну тендерної пропозиції без зменшення обсягів закупівлі, що призвело до економії бюджетних коштів у розмірі 4598160 грн. Саме через зменшення ціни договору, що відбулось вже після надання замовнику гарантії, що відповідала всім вимогам, розмір цієї гарантії є таким, що перевищує 5% від ціни укладеного договору. Враховуючи принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності, що визначений в пп.2 п.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та те, що наслідком того, що розмір забезпечення перевищує визначений рівень, може бути тільки надходження більшої кількості коштів саме до державного бюджету, а не в розпорядження до замовника (згідно з ч.4 ст. 27 Закон України «Про публічні закупівлі» ) замовник вважає, що ТОВ «ФОРКАСТ ГРУП» дотримано вимогу пункту 6 розділу VI тендерної документації.
На Ваш запит надаємо пояснення, що при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі нами було проведено моніторинг цін на закупівлю лісоматеріалів круглих хвойних серед учасників ринку необробленої деревини, шляхом надсилання їм письмових запитів. В кожному запиті були вказані можливі місця доставки, куди попередньо найімовірніше планувалося постачати лісоматеріали, серед місць доставки також були зазначені населені пункти, що знаходяться близько 30 км від лінії зіткнення. Проаналізувавши відповіді на всі запити, нами була визначена обґрунтована ціна предмета закупівлі, а саме: найнижча ціна – 4800,00 грн. за 1 куб.м, таким чином 80000000,00 грн. (кошторисні призначення): 4800,00 = 16666,67 куб.м, 16666,67/2=8333 куб.м: 1) PinS CD 1b (15-19) L2 (4-6) -8330 куб.м 2) PinS CD 2 а (20-24) L2 (4-6) – 8330 куб.м Предмет закупівлі: Лісоматеріали круглі хвойні у загальній кількості 16660 куб.м за кодом ДК 021:2015 - 03410000-7 – Деревина: 1) PinS CD 1b (15-19) L2 (4-6) -8330 куб.м 2) PinS CD 2 а (20-24) L2 (4-6) – 8330 куб.м Визначення бюджету закупівлі (з урахуванням виділених кошторисних призначень): PinS CD 1b (15-19) L2 (4-6): Найменша ціна: 4800,00 грн. х 8330 = 39984,0 тис.грн. PinS CD 2 а (20-24) L2 (4-6): Найменша ціна: 4800,00 грн. х 8330 = 39984,0 тис.грн. Загальний бюджет закупівлі 80000000,00 грн. PinS CD 1b (15-19) L2 (4-6) = 39984000,00 грн. PinS CD 2 а (20-24) L2 (4-6) = 39984000,00 грн. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були зазначені на підставі розпорядження вищестоячого управління із врахуванням положень ДСТУ EN 1927-2:2019.
щодо довжини в п.6 додатку №6 до Тендерної документації зазначено: «У разі, якщо Учасник не є виробником продукції такий учасник надає оригінал …договору (ів) купівлі-продажу необробленої деревини з виробником продукції та оригінал (завірену копію) аукціонного (их) свідоцтва (в) про результати проведення аукціону з продажу необробленої деревини…, в яких біржа підтверджує, що право на укладання договору купівлі-продажу отримав учасник процедури закупівлі. Зокрема, належним підтвердженням легального походження продукції буде вважається надання аукціонного (аукціонних) свідоцтва (свідоцтв) і договору (договорів) купівлі – продажу необробленої деревини з виробником продукції, де вказується довжина 3-6 м, 3-4 м, 4-6 м, 4 тощо». Тобто замовник не встановлював ані форми аукціонного свідоцтва (далі АС), ані вимоги, про те, що довжина товару зазначалась і в АС, і в договорі. До того ж форма АС не встановлена і чинним законодавством. АС і договір є парними документами: договір укладається на підставі АС, а при виконанні договору сторони керуються саме договором, а не АС. На підставі АС №4616/141223/43436850/1 був укладений договір № UEEX-4616/14 в якому вказано, що весь товар за цим договором має довжину 4 м. А на підставі АС №4619/141223/43436850/1 був укладений договір № UEEX-4619-5, в якому вказано, що весь товар за цим договором має довжину 3-4 м. Обидва значення довжини є допустимими відповідно до положень тендерної документації. Отже, замовник мав змогу впевнитись в тому, що в обидвох випадках учасник пропонує до постачання товар, що відповідає вимогам тендерної документації. В п. 1.4 Розділу 3 Тендерної документації вказано, що «Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, в тому числі, що описані вище». З огляду на зазначене вище, Замовник визнає вказану обставину формальною помилкою незначного характеру, попри те , що такий випадок не присутній в переліку, визначеному в документації та в Переліку формальних помилок, затвердженому наказом №710 від 15.04.2020р. щодо забезпечення виконання договору відповідно пп.3 п.44 до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правого режиму воєнного стану а Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування ТОВ «ФОРКАСТ ГРУП» не підпадає під підставу відхилення тендерної пропозиції переможця. По-перше, вони надали документи. що підтверджують відсутність підстав визначених у підпункті 3,5,6 і 12 пункту 47 цих особливостей, а також забезпечення виконання договору про закупівлю. Розмір такого забезпечення складає рівно 5% від ставки переможця за результатами аукціону. По-друге, далі вони не відмовлялись від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладання договору про закупівлю, надавши на підписання проєкт договору, що відповідає вимогам тендерної документації та Особливостей. Отож замовник не мав жодних підстав вчинити інакше, аніж укласти договір із переможцем. При укладанні договору переможець правомірно та добровільно відповідно до п.18 Особливостей скористався можливістю зменшити ціну тендерної пропозиції без зменшення обсягів закупівлі, що призвело до економії бюджетних коштів у розмірі 4598160 грн. Саме через зменшення ціни договору, що відбулось вже після надання замовнику гарантії, що відповідала всім вимогам, розмір цієї гарантії є таким, що перевищує 5% від ціни укладеного договору. Враховуючи принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності, що визначений в пп.2 п.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та те, що наслідком того, що розмір забезпечення перевищує визначений рівень, може бути тільки надходження більшої кількості коштів саме до державного бюджету, а не в розпорядження до замовника (згідно з ч.4 ст. 27 Закон України «Про публічні закупівлі» ) замовник вважає, що ТОВ «ФОРКАСТ ГРУП» дотримано вимогу пункту 6 розділу VI тендерної документації.
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару Лісоматеріали круглі хвойні PinSCD1b (15-19) L2 (4-6) Лісоматеріали круглі хвойні PinSCD2a (20-24) L2 (4-6) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-23-011506-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФОРКАСТ ГРУП» вимогам до предмету закупівлі (Лісоматеріали круглі хвойні PinSCD1b (15-19) L2 (4-6), PinSCD2a (20-24) L2 (4-6)), зазначеним у додатку 6 до тендерної документації «Технічна специфікація», зокрема в частині придбання необробленої деревини довжиною 4-6 м, враховуючи, що на підтвердження легального походження товару учасником надані аукціонні свідоцтва № 11426/140224/43436850/1 від 14.02.2024, № 9440/281123/43436850/1 від 28.11.2023, № 4619/141223/43436850/1 від 14.12.2023, № 4616/141223/43436850/1 від 14.12.2023 та договори купівлі-продажу необробленої деревини № UUB-11426-7 від 14.02.2024, № UEEX-4616-14 від 14.12.2023, № UUB-9440-15 від 28.11.2023, № UEEX-4619-5 від 14.12.2023 довжиною 3-4 та 4 м. 2. Яким чином Замовником підтверджена відповідність учасника ТОВ «ФОРКАСТ ГРУП» вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, зокрема щодо наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Щодо довжини: в п.6 №6 до Тендерної документації зазначено «У разі якщо Учасник не є виробником продукції, такий учасник надає оригінал…договору (ів) купівлі – продажу необробленої деревини з виробником продукції та оригінал (завірена копія) аукціонного (их) свідоцтва (в) про результати проведення аукціону з продажу необробленої деревини…, в яких біржа підтверджує, що право на укладання договору купівлі – продажу отримав учасник процедури закупівлі. Зокрема належним підтвердженням легального походження продукції буде вважатися надання аукціонного (аукціонних) свідоцтва (свідоцтв) і договору (договорів) купівлі – продажу необробленої деревини з виробником продукції, де вказується довжина 3-6 м, 3-4 м, 4-6 м, 4 м, тощо». Тож, діапазон довжин 3-4 м відповідно до документації є належним підтвердженням легального походження продукції. Це було визначено нами тому, що серед вказаного в договорі з виробником діапазону довжин покупець може шляхом надання йому заявок отримувати від продавця-виробника будь-яку довжину з цього діапазону, зокрема й допустиму за договором про закупівлю, а саме 4 м. До того ж переможець в складі своєї тендерної пропозиції надав гарантійний лист про те, що ним буде поставлена продукція тільки з довжиною 4-6 м. Тому ми вважаємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «ФОРКАСТ ГРУП» відповідає вимогам до предмета закупівлі (Лісоматеріали круглі хвойні PinSCD1b (15-19) L2 (4-6) PinSCD2a (20-24) L2(4-6)) в частині придбання необробленої деревини довжиною 4-6 м. Щодо наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації програми: відповідно до додатку №3 до тендерної документації «Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 1 і 7, абзацу чотирнадцятого пункту 47), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 (крім абзацу чотирнадцятого пункту 47), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.» Таким чином ТОВ «ФОРКАСТ ГРУП» шляхом подання своєї пропозиції самостійно задекларував підтвердження відсутності підстав зазначених у пункті 47 Особливостей (зокрема й підпункту 10). Тендерною документацією та законодавством не передбачено самостійних вимог щодо обов’язку учасника надати підтвердження наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. Отож пропозиція переможця відповідає документації в цій частині
Щодо довжини: в п.6 №6 до Тендерної документації зазначено «У разі якщо Учасник не є виробником продукції, такий учасник надає оригінал…договору (ів) купівлі – продажу необробленої деревини з виробником продукції та оригінал (завірена копія) аукціонного (их) свідоцтва (в) про результати проведення аукціону з продажу необробленої деревини…, в яких біржа підтверджує, що право на укладання договору купівлі – продажу отримав учасник процедури закупівлі. Зокрема належним підтвердженням легального походження продукції буде вважатися надання аукціонного (аукціонних) свідоцтва (свідоцтв) і договору (договорів) купівлі – продажу необробленої деревини з виробником продукції, де вказується довжина 3-6 м, 3-4 м, 4-6 м, 4 м, тощо». Тож, діапазон довжин 3-4 м відповідно до документації є належним підтвердженням легального походження продукції. Це було визначено нами тому, що серед вказаного в договорі з виробником діапазону довжин покупець може шляхом надання йому заявок отримувати від продавця-виробника будь-яку довжину з цього діапазону, зокрема й допустиму за договором про закупівлю, а саме 4 м. До того ж переможець в складі своєї тендерної пропозиції надав гарантійний лист про те, що ним буде поставлена продукція тільки з довжиною 4-6 м. Тому ми вважаємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «ФОРКАСТ ГРУП» відповідає вимогам до предмета закупівлі (Лісоматеріали круглі хвойні PinSCD1b (15-19) L2 (4-6) PinSCD2a (20-24) L2(4-6)) в частині придбання необробленої деревини довжиною 4-6 м. Щодо наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації програми: відповідно до додатку №3 до тендерної документації «Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 1 і 7, абзацу чотирнадцятого пункту 47), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 (крім абзацу чотирнадцятого пункту 47), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.» Таким чином ТОВ «ФОРКАСТ ГРУП» шляхом подання своєї пропозиції самостійно задекларував підтвердження відсутності підстав зазначених у пункті 47 Особливостей (зокрема й підпункту 10). Тендерною документацією та законодавством не передбачено самостійних вимог щодо обов’язку учасника надати підтвердження наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. Отож пропозиція переможця відповідає документації в цій частині
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто