0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
588 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 10 квіт. 16:39
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
У відповідь на Ваш Запит про надання пояснень повідомляємо наступне: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ? Інформацію щодо технічних та якісних характеристик, вимог до предмету закупівлі сформовано згідно потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача та наведено у технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації та оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2023-10-12-015181-a. Обґрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості визначено згідно рішення LII позачергової сесії IX демократичного скликання Солонківської сільської ради Львівського району Львівської області від 24.08.2023 р. "Про внесення змін до бюджету за рахунок перевиконання дохідної частини бюджету загального фонду за січень-липень 2023 року, прийнятого для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача. Надаємо відповідне рішення в складі пояснення. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сайті за посиланням: https://solonkivska-gromada.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-jogo-ochikuvanoi-vartosti-konkurentnoi-proceduri-zakupivli-17-17-55-03-11-2021/ 3. Надати інформацію з обов’язковим документальним підтвердженням) щодо виконання переможцем тендеру ТОВ «Техноторг» вимоги пункту 17 Особливостей №1178. Згідно пункту 17 Особливостей №1178 Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Зважаючи на те, що не було факту укладення договору про закупівлю, переможцем не надавалась відповідна інформація про право підписання договору про закупівлю. На підтвердження надаємо протокол про відміну процедури закупівлі. 4. Надати обгрунтоване пояснення щодо не встановлення вимоги у тендерній документації про надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178). За нормами пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році - 15 відсотків. Згідно абз. 4 та 6 Постанови КМУ №1178 Положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону не застосовуються замовниками у разі: здійснення замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача. Повідомляємо про те, що дана закупівлі товару була запланована та здійснювалась для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача. Відтак, згідно абз. 4 та 6 Постанови КМУ №1178 Положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону не застосовуються до даної закупівлі. 5. Чи укладався договір з переможцем торгів ТОВ «Техноторг» за ID: UA-2023-10-12-015181-a? Повідомляємо, що замовником не було укладено договір за результатами даної закупівлі, в тому числі через зміну пріоритетних напрямків фінансування у період воєнного стану. Уповноважену особу, відповідальну за дану закупівлю було звільнено. Крім того п. 50 Постанови КМУ №1178 визначено підстави для відміни тендеру, серед яких: Замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;. Також, повідомляємо про те, що Закон не встановлює терміну, протягом якого Замовник повинен прийняти рішення про відміну тендеру. Згідно положень п. 50 Постанови КМУ №1178 У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. 22.04.2024 року Замовником прийнято рішення про відміну закупівлі через відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг та опубліковано таке рішення в електронній системі закупівель. Протокол щодо відміни закупівлі надаємо разом з поясненням. 6. В разі укладання договору про закупівлю пояснити причини його не оприлюднення за ID: UA-2023-10-12-015181-a? Повідомляємо, що замовником не було укладено договір за результатами даної закупівлі, в тому числі через зміну пріоритетних напрямків фінансування у період воєнного стану. Відтак, Замовником не було оприлюднено договір про закупівлю у зв’язку з тим, що такий договір не було укладено. Уповноважену особу, відповідальну за дану закупівлю було звільнено. Крім того п. 50 Постанови КМУ №1178 визначено підстави для відміни тендеру, серед яких: Замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;. Також, повідомляємо про те, що Закон не встановлює терміну, протягом якого Замовник повинен прийняти рішення про відміну тендеру. Згідно положень п. 50 Постанови КМУ №1178 У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. 22.04.2024 року Замовником прийнято рішення про відміну закупівлі через відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг та опубліковано таке рішення в електронній системі закупівель. Протокол щодо відміни закупівлі надаємо разом з поясненням. Просимо прийняти надані пояснення до уваги. З повагою!
У відповідь на Ваш Запит про надання пояснень повідомляємо наступне: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ? Інформацію щодо технічних та якісних характеристик, вимог до предмету закупівлі сформовано згідно потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача та наведено у технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації та оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2023-10-12-015181-a. Обґрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості визначено згідно рішення LII позачергової сесії IX демократичного скликання Солонківської сільської ради Львівського району Львівської області від 24.08.2023 р. "Про внесення змін до бюджету за рахунок перевиконання дохідної частини бюджету загального фонду за січень-липень 2023 року, прийнятого для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача. Надаємо відповідне рішення в складі пояснення. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сайті за посиланням: https://solonkivska-gromada.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-jogo-ochikuvanoi-vartosti-konkurentnoi-proceduri-zakupivli-17-17-55-03-11-2021/ 3. Надати інформацію з обов’язковим документальним підтвердженням) щодо виконання переможцем тендеру ТОВ «Техноторг» вимоги пункту 17 Особливостей №1178. Згідно пункту 17 Особливостей №1178 Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Зважаючи на те, що не було факту укладення договору про закупівлю, переможцем не надавалась відповідна інформація про право підписання договору про закупівлю. На підтвердження надаємо протокол про відміну процедури закупівлі. 4. Надати обгрунтоване пояснення щодо не встановлення вимоги у тендерній документації про надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178). За нормами пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році - 15 відсотків. Згідно абз. 4 та 6 Постанови КМУ №1178 Положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону не застосовуються замовниками у разі: здійснення замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача. Повідомляємо про те, що дана закупівлі товару була запланована та здійснювалась для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача. Відтак, згідно абз. 4 та 6 Постанови КМУ №1178 Положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону не застосовуються до даної закупівлі. 5. Чи укладався договір з переможцем торгів ТОВ «Техноторг» за ID: UA-2023-10-12-015181-a? Повідомляємо, що замовником не було укладено договір за результатами даної закупівлі, в тому числі через зміну пріоритетних напрямків фінансування у період воєнного стану. Уповноважену особу, відповідальну за дану закупівлю було звільнено. Крім того п. 50 Постанови КМУ №1178 визначено підстави для відміни тендеру, серед яких: Замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;. Також, повідомляємо про те, що Закон не встановлює терміну, протягом якого Замовник повинен прийняти рішення про відміну тендеру. Згідно положень п. 50 Постанови КМУ №1178 У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. 22.04.2024 року Замовником прийнято рішення про відміну закупівлі через відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг та опубліковано таке рішення в електронній системі закупівель. Протокол щодо відміни закупівлі надаємо разом з поясненням. 6. В разі укладання договору про закупівлю пояснити причини його не оприлюднення за ID: UA-2023-10-12-015181-a? Повідомляємо, що замовником не було укладено договір за результатами даної закупівлі, в тому числі через зміну пріоритетних напрямків фінансування у період воєнного стану. Відтак, Замовником не було оприлюднено договір про закупівлю у зв’язку з тим, що такий договір не було укладено. Уповноважену особу, відповідальну за дану закупівлю було звільнено. Крім того п. 50 Постанови КМУ №1178 визначено підстави для відміни тендеру, серед яких: Замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;. Також, повідомляємо про те, що Закон не встановлює терміну, протягом якого Замовник повинен прийняти рішення про відміну тендеру. Згідно положень п. 50 Постанови КМУ №1178 У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. 22.04.2024 року Замовником прийнято рішення про відміну закупівлі через відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг та опубліковано таке рішення в електронній системі закупівель. Протокол щодо відміни закупівлі надаємо разом з поясненням. Просимо прийняти надані пояснення до уваги. З повагою!
У відповідь на висновок за результатами моніторингу закупівлі повідомляємо наступне: Щодо частини першої висновку. 17.04.2024 р. ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ по даній процедурі закупівель оприлюднено Запит замовнику на пояснення, згідно якого, цитуємо: «Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178). За нормами пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році - 15 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті. При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як фронтальні ковшові навантажувачі зі зворотною лопатою, ковшові навантажувачі, механічні ковшові навантажувачі. Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 (далі – Порядок №861). Відповідно до пункту 13-1 Порядку №861 замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 4. Надати обгрунтоване пояснення щодо не встановлення вимоги у тендерній документації про надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.». Відтак, звертаємо Вашу увагу на те, що умовами запиту було встановлено необхідність надання по даному питанню обгрунтованого пояснення. Запит не містив вимоги саме по даному питанню долучити їх документальне підтвердження. Замовником 22.04.2024 р. надано такі обгрунтовані пояснення щодо не встановлення вимоги у тендерній документації про надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. А саме: Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178). За нормами пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році - 15 відсотків. Згідно абз. 4 та 6 Постанови КМУ №1178 Положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону не застосовуються замовниками у разі: здійснення замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача. Повідомляємо про те, що дана закупівлі товару була запланована та здійснювалась для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача. Відтак, згідно абз. 4 та 6 Постанови КМУ №1178 Положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону не застосовуються до даної закупівлі. Відтак, замовником діяв межах чинного законодавства та запиту і не вчиняв жодних порушень в цій частині. По питаннях запиту про надання пояснень де було встановлено вимогу надати документальне підтвердження, Замовником такі документи надано, та зазначено про це у відповіді на звернення про надання пояснень. Щодо частини другої висновку. За вимогами пункту 28 Особливостей №1178 у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. У абзаці п’ятнадцятому пункту 47 Особливостей №1178, зокрема, визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Також, у абзаці п’ятнадцятому пункту 47 Особливостей №1178 визначено, що замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Замовником у розділі 5 «Перелік документів та інформації для підтвердження відсутності підстав для відхилення учасника/учасника-переможця відповідно до вимог, визначених п. 47 Особливостей» Додатку №1 до тендерної документації вимагається від переможця надання у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі або гарантійного листа/довідки у довільній формі. Отож, Учасник-переможець на відповідність даній вимозі може надати на вибір будь який документ зазначений у розділі 5 «Перелік документів та інформації для підтвердження відсутності підстав для відхилення учасника/учасника-переможця відповідно до вимог, визначених п. 47 Особливостей» Додатку №1 до Тендерної документації, як наприклад гарантійний лист/довідку у довільній формі. Водночас зазначаємо, що згідно розділу 5 Додатку №1 до Тендерної документації, Замовником встановлено: «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів..». Тож, у разі, якщо на момент оголошення торгів чи подання документів учасником-переможцем чи кваліфікації (оцінки) документів переможця доступ до реєстру відкритий, Замовник не вимагає від учасника-переможця таких документів та не встановлює для такого учасника способу підтвердження. Однак зазначаємо, що той факт, що замовник не встановлює спосіб підтвердження інформації яка є у вільному доступі не нівелює і не скасовує обов’язку учасника переможця довантажити документи на підтвердження факту відсутності підстав визначених п.3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Замовник володіє інформацією, що з 04.09.2023 р. Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) відкрило доступ до Реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення, з урахуванням безпекових аспектів. Проте згідно з постановою КМУ від 12.03.2022 р. № 263, яка застосовується до припинення чи скасування воєнного стану, інформаційні, інформаційно-комунікаційні та електронні комунікаційні системи, публічні електронні реєстри можуть як зупиняти, обмежувати свою роботу, так і відкриватись, поновлюватись у період воєнного стану. Таким чином, не знаючи наперед про можливі перебої у роботі реєстру, Замовник заздалегідь дбає про те, щоб тендерна документація була складена згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей 1178, адже у разі, якщо інформаційні, інформаційно-комунікаційні та електронні комунікаційні системи, публічні електронні реєстри будуть зупинені або обмежать свою роботу, то спосіб підтвердження відсутності відповідної підстави у формі інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника/фізичної особи процедури закупівлі чи довідки довільної форми буде передбачений документацією. Якщо ж таких випадків не настане, учасники керуються приміткою тендерної документації згідно розділу 5 Додатку №1 до Тендерної документації, що наведена вище. Таким чином, потреб у внесенні змін у тендерну документацію в цій частині немає, оскільки замовник розписав вимоги норм законодавства та способи підтвердження в залежності від функціонування чи не функціонування відповідного реєстру, про що проінформував приміткою до відповідного розділу документації. Отже, оскільки замовник не порушив вимоги щодо складання тендерної документації, потреб у внесенні змін не було. Щодо частини третьої висновку. Згідно положень п. 50 Постанови КМУ №1178 У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. 04.04.2024 року Замовником прийнято рішення про відміну закупівлі через відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг та у встановлені п. 50 Постанови КМУ №1178 строки опубліковано таке рішення в електронній системі закупівель. Постанова КМУ №1178 та Закон України «Про публічні закупівлі» не встановлює терміну, протягом якого Замовник повинен прийняти рішення про відміну тендеру. Також повідомляємо, що уповноважену особу, відповідальну за проведення даної закупівлі було звільнено. Відтак, Замовник здійснює свою діяльність та приймає рішення в ході здійснення закупівельної діяльності відповідно до положень Постанови КМУ №1178 та Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо прийняти дані пояснення до уваги. З повагою!