0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 929 400.00 UAH
Замовник
Інститут кормів та сільського господарства Поділля Національної академії аграрних наук України
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 15 квіт. 16:08
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ІНСТИТУТ КОРМІВ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА ПОДІЛЛЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ розглянувши запит замовнику по моніторингу UA-M-2024-04-15-000040, повідомляю наступне: 1) Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?: Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 5 929 400,00 грн. з ПДВ. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне використання паливно-мастильних матеріалів на потреби замовника за попередній аналогічний період та на потреби ІК СГП НААН, та згідно з діючими ринковими цінами, з урахуванням офіційних статистичних даних Мінфіну (https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/ та https://vseazs.com ) станом на дату оголошення закупівлі, та згідно примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Термін постачання — з дати укладання договору по31 грудня 2024 року. Бензин А-92 та Бензин А-95 за своїми характеристиками повинен бути не нижче Євро-5 та відповідати ДСТУ 7687:2015. Дизельне паливо за своїми характеристиками повинно відповідати ДСТУ 7688:2015 та по своїм технічним/якісним показникам до сезонності експлуатації. До того ж, враховуючи необхідність використання протягом усіх сезонів (зимового і літнього) предмета цієї закупівлі, товар повинен відповідати Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927. З метою забезпечення якості предмета закупівлі на постачальника покладається обов’язок забезпечення контролю якості партій пального, що постачається замовнику, та своєчасної заміни неякісного товару (відповідно до умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю). Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://fri.vin.ua/texnichni-yakisni-ta-kilkisni-xarakteristiki/ 2).З приводу виконання вимог переможцем торгів ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ" підпункту 5.6 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в частині надання у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт, послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Постанова № 1178), а саме довідки складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом чотирнадцятим пункту 47 Постанови № 1178, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу чотирнадцятого пункту 47 Постанови № 1178 (у формі, що передбачена згідно підпункту 5.4. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації)? НАДАЄМО НАСТУПНІ ПОЯСНЕННЯ: П. 5.6. Тендерної документації передбачено Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, а саме: … - довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей (у формі, що передбачена згідно підпункту 5.4 пункту цього розділу тендерної документації). Відповідно до Розділу IІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (п.5.6.) зазначено «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів». Відповідно до п.п. 7 п.1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» «електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами;» Так, на нашу думку, будь-яка зацікавлена особа може перевірити/вільно отримати доступ до публічної інформації на авторизованому електронному майданчику «dzo.com.ua» веб-порталу Уповноваженого органу щодо раніше укладених договорів учасником/постачальником за кодом ЄДРПОУ та назвою, які зазначаються в пошуку даних (дані доступні, починаючи з 2017 року). Наводимо як обґрунтування вищевикладеного посилання на електронний майданчик «dzo.com.ua»: 1. https://www.dzo.com.ua/tenders/contracts?filter%5Bobject2%5D=supplier_and&filter%5Bsearch2%5D=%D0%9F%D0%9A+%D0%A3%D0%9A%D0%A0%D0%9F%D0%A0%D0%9E%D0%9C%D0%9F%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%A7&filter%5Bobject%5D=dkpp&filter%5Bsearch%5D=&filter%5Bstatus%5D=1&filter%5Bmethod%5D=&filter%5Bregion_id%5D=&filter%5Bcontract_value_amount%5D%5Bstart%5D=&filter%5Bcontract_value_amount%5D%5Bend%5D=&filter%5Bmoneyget_id%5D=&filter%5Border%5D=pubDate_desc&formname=filter 2. https://www.dzo.com.ua/tenders/contracts?filter%5Bobject2%5D=supplier_and&filter%5Bsearch2%5D=%D0%9F%D0%9A+%D0%A3%D0%9A%D0%A0%D0%9F%D0%A0%D0%9E%D0%9C%D0%9F%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%A7&filter%5Bobject%5D=dkpp&filter%5Bsearch%5D=&filter%5Bstatus%5D=2&filter%5Bmethod%5D=&filter%5Bregion_id%5D=&filter%5Bcontract_value_amount%5D%5Bstart%5D=&filter%5Bcontract_value_amount%5D%5Bend%5D=&filter%5Bmoneyget_id%5D=&filter%5Border%5D=pubDate_desc&formname=filter На етапі «Кваліфікація переможця», за відсутності електронного аукціону, у зв’язку із поданням тендерної пропозиції лише одним учасником, Замовник поряд з перевіркою доступних держреєстрів, ще раз переконався, що жодних договорів між Замовником та Учасником (ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ") раніше ніколи укладено не було, а відповідно відсутні факти не виконання учасником своїх зобов’язань за раніше укладеним договором (договорами) про закупівлю, що призвело б до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Оскільки, вказана інформація є відкритою та доступною в електронній системі закупівель, то додаткового її підтвердження, з урахуванням наведених положень тендерної документації не вимагається. Таким чином, вказане відповідає ч. 2 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» та абзацу чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, та є доступною інформацією в системі закупівель, а отже Замовником було вжито усіх можливих і доступних заходів для доведеності надійності учасника/переможця - ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ". Відповідно до п.44 Особливостей «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: … 3) переможець процедури закупівлі: … не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей; …» Отже, вказане положення затверджує відхилення Замовником тендерної пропозиції переможця процедури у випадку ненадання останнім всього переліку документів, згідно абз. 2 п.п.3 п.44 Особливостей, а не якогось окремого документу. Оскільки, Переможцем процедури закупівлі - ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ" було долучено в електронній системі закупівель всі документи (4 Ліцензія на перевезення (Витяг УКРТРАНСБЕЗПЕКА).pdf Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію, Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2024 15:06, Версія документу від: 03.04.2024 15:06, Розкрито: 03.04.2024 15:06; 10 Наказ про призначення директора (оригiнал,копiя).pdf, Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію, Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2024 15:06, Версія документу від: 03.04.2024 15:06, Розкрито: 03.04.2024 15:06; 10 Протокол Бабанiна Н.С.(оригiнал,копiя).pdf Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію, Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2024 15:06, Версія документу від: 03.04.2024 15:06, Розкрито: 03.04.2024 15:06; 10 Статут_ТОВ_ПК_Укрпромпостач_нова_редакцiя_вiд_23.11.2018 оригiнал,копiя.pdf, Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію, Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2024 15:06, Версія документу від: 03.04.2024 15:06, Розкрито: 03.04.2024 15:06; Витяг 03.04.rar Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію, Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2024 15:06, Версія документу від: 03.04.2024 15:06, Розкрито: 03.04.2024 15:06; Довідка Бабаніна Н.С..zip Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію, Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2024 15:06, Версія документу від: 03.04.2024 15:06, Розкрито: 03.04.2024 15:06; Довідка УПП.zip, Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію, Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2024 15:06, Версія документу від: 03.04.2024 15:06, Розкрито: 03.04.2024 15:06), перелік яких встановлений п. 44 Особливостей та доступ для перевірки яких є обмеженим для Замовника, окрім довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей (у формі, що передбачена згідно підпункту 5.4 пункту цього розділу тендерної документації) та з урахуванням вищевикладених обставин Замовник прийняв рішення не відхиляти тендерну пропозицію Переможця - ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ", що не є, на нашу думку, порушенням норм та положень п. 44 Особливостей та ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». Крім того, до моменту початку (до 15.04.2024р.) проведення ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ моніторингу закупівлі, 12.04.2024р., між Замовником та Учасником було укладено/підписано Договір про закупівлю палива, який наразі є чинним та до виконання якого сторони вже приступили. Так, у зв’язку із початком посівної компанії, у Замовника існує нагальна потреба у закупівлі палива, адже вкрай нагальним є питання передпосівної обробки ґрунту, посіву ярих культур та підживлення озимих культур. Наразі, в умовах воєнного стану, коли сотні тисяч гектарів української землі знаходяться під незаконною окупацією, заміновані або на них ведуться бойові дії, Україна постійно перебуває під впливом ризиків продовольчої кризи. Мінагрополітики вже передбачає значне зменшення валового виробничого обсягу зернових та олійних культур в 2024 році. А тому будь-яка затримка, без поправки на погодні умови, у початку весняно-польових робіт може спричинити зниження врожайності, що може привести до продовольчої кризи всієї країни.
ІНСТИТУТ КОРМІВ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА ПОДІЛЛЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ розглянувши запит замовнику по моніторингу UA-M-2024-04-15-000040, повідомляю наступне: 1) Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?: Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 5 929 400,00 грн. з ПДВ. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне використання паливно-мастильних матеріалів на потреби замовника за попередній аналогічний період та на потреби ІК СГП НААН, та згідно з діючими ринковими цінами, з урахуванням офіційних статистичних даних Мінфіну (https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/ та https://vseazs.com ) станом на дату оголошення закупівлі, та згідно примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Термін постачання — з дати укладання договору по31 грудня 2024 року. Бензин А-92 та Бензин А-95 за своїми характеристиками повинен бути не нижче Євро-5 та відповідати ДСТУ 7687:2015. Дизельне паливо за своїми характеристиками повинно відповідати ДСТУ 7688:2015 та по своїм технічним/якісним показникам до сезонності експлуатації. До того ж, враховуючи необхідність використання протягом усіх сезонів (зимового і літнього) предмета цієї закупівлі, товар повинен відповідати Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927. З метою забезпечення якості предмета закупівлі на постачальника покладається обов’язок забезпечення контролю якості партій пального, що постачається замовнику, та своєчасної заміни неякісного товару (відповідно до умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю). Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://fri.vin.ua/texnichni-yakisni-ta-kilkisni-xarakteristiki/ 2).З приводу виконання вимог переможцем торгів ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ" підпункту 5.6 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в частині надання у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт, послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Постанова № 1178), а саме довідки складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом чотирнадцятим пункту 47 Постанови № 1178, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу чотирнадцятого пункту 47 Постанови № 1178 (у формі, що передбачена згідно підпункту 5.4. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації)? НАДАЄМО НАСТУПНІ ПОЯСНЕННЯ: П. 5.6. Тендерної документації передбачено Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, а саме: … - довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей (у формі, що передбачена згідно підпункту 5.4 пункту цього розділу тендерної документації). Відповідно до Розділу IІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (п.5.6.) зазначено «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів». Відповідно до п.п. 7 п.1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» «електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами;» Так, на нашу думку, будь-яка зацікавлена особа може перевірити/вільно отримати доступ до публічної інформації на авторизованому електронному майданчику «dzo.com.ua» веб-порталу Уповноваженого органу щодо раніше укладених договорів учасником/постачальником за кодом ЄДРПОУ та назвою, які зазначаються в пошуку даних (дані доступні, починаючи з 2017 року). Наводимо як обґрунтування вищевикладеного посилання на електронний майданчик «dzo.com.ua»: 1. https://www.dzo.com.ua/tenders/contracts?filter%5Bobject2%5D=supplier_and&filter%5Bsearch2%5D=%D0%9F%D0%9A+%D0%A3%D0%9A%D0%A0%D0%9F%D0%A0%D0%9E%D0%9C%D0%9F%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%A7&filter%5Bobject%5D=dkpp&filter%5Bsearch%5D=&filter%5Bstatus%5D=1&filter%5Bmethod%5D=&filter%5Bregion_id%5D=&filter%5Bcontract_value_amount%5D%5Bstart%5D=&filter%5Bcontract_value_amount%5D%5Bend%5D=&filter%5Bmoneyget_id%5D=&filter%5Border%5D=pubDate_desc&formname=filter 2. https://www.dzo.com.ua/tenders/contracts?filter%5Bobject2%5D=supplier_and&filter%5Bsearch2%5D=%D0%9F%D0%9A+%D0%A3%D0%9A%D0%A0%D0%9F%D0%A0%D0%9E%D0%9C%D0%9F%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%A7&filter%5Bobject%5D=dkpp&filter%5Bsearch%5D=&filter%5Bstatus%5D=2&filter%5Bmethod%5D=&filter%5Bregion_id%5D=&filter%5Bcontract_value_amount%5D%5Bstart%5D=&filter%5Bcontract_value_amount%5D%5Bend%5D=&filter%5Bmoneyget_id%5D=&filter%5Border%5D=pubDate_desc&formname=filter На етапі «Кваліфікація переможця», за відсутності електронного аукціону, у зв’язку із поданням тендерної пропозиції лише одним учасником, Замовник поряд з перевіркою доступних держреєстрів, ще раз переконався, що жодних договорів між Замовником та Учасником (ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ") раніше ніколи укладено не було, а відповідно відсутні факти не виконання учасником своїх зобов’язань за раніше укладеним договором (договорами) про закупівлю, що призвело б до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Оскільки, вказана інформація є відкритою та доступною в електронній системі закупівель, то додаткового її підтвердження, з урахуванням наведених положень тендерної документації не вимагається. Таким чином, вказане відповідає ч. 2 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» та абзацу чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, та є доступною інформацією в системі закупівель, а отже Замовником було вжито усіх можливих і доступних заходів для доведеності надійності учасника/переможця - ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ". Відповідно до п.44 Особливостей «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: … 3) переможець процедури закупівлі: … не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей; …» Отже, вказане положення затверджує відхилення Замовником тендерної пропозиції переможця процедури у випадку ненадання останнім всього переліку документів, згідно абз. 2 п.п.3 п.44 Особливостей, а не якогось окремого документу. Оскільки, Переможцем процедури закупівлі - ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ" було долучено в електронній системі закупівель всі документи (4 Ліцензія на перевезення (Витяг УКРТРАНСБЕЗПЕКА).pdf Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію, Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2024 15:06, Версія документу від: 03.04.2024 15:06, Розкрито: 03.04.2024 15:06; 10 Наказ про призначення директора (оригiнал,копiя).pdf, Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію, Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2024 15:06, Версія документу від: 03.04.2024 15:06, Розкрито: 03.04.2024 15:06; 10 Протокол Бабанiна Н.С.(оригiнал,копiя).pdf Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію, Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2024 15:06, Версія документу від: 03.04.2024 15:06, Розкрито: 03.04.2024 15:06; 10 Статут_ТОВ_ПК_Укрпромпостач_нова_редакцiя_вiд_23.11.2018 оригiнал,копiя.pdf, Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію, Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2024 15:06, Версія документу від: 03.04.2024 15:06, Розкрито: 03.04.2024 15:06; Витяг 03.04.rar Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію, Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2024 15:06, Версія документу від: 03.04.2024 15:06, Розкрито: 03.04.2024 15:06; Довідка Бабаніна Н.С..zip Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію, Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2024 15:06, Версія документу від: 03.04.2024 15:06, Розкрито: 03.04.2024 15:06; Довідка УПП.zip, Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію, Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2024 15:06, Версія документу від: 03.04.2024 15:06, Розкрито: 03.04.2024 15:06), перелік яких встановлений п. 44 Особливостей та доступ для перевірки яких є обмеженим для Замовника, окрім довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей (у формі, що передбачена згідно підпункту 5.4 пункту цього розділу тендерної документації) та з урахуванням вищевикладених обставин Замовник прийняв рішення не відхиляти тендерну пропозицію Переможця - ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ", що не є, на нашу думку, порушенням норм та положень п. 44 Особливостей та ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». Крім того, до моменту початку (до 15.04.2024р.) проведення ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ моніторингу закупівлі, 12.04.2024р., між Замовником та Учасником було укладено/підписано Договір про закупівлю палива, який наразі є чинним та до виконання якого сторони вже приступили. Так, у зв’язку із початком посівної компанії, у Замовника існує нагальна потреба у закупівлі палива, адже вкрай нагальним є питання передпосівної обробки ґрунту, посіву ярих культур та підживлення озимих культур. Наразі, в умовах воєнного стану, коли сотні тисяч гектарів української землі знаходяться під незаконною окупацією, заміновані або на них ведуться бойові дії, Україна постійно перебуває під впливом ризиків продовольчої кризи. Мінагрополітики вже передбачає значне зменшення валового виробничого обсягу зернових та олійних культур в 2024 році. А тому будь-яка затримка, без поправки на погодні умови, у початку весняно-польових робіт може спричинити зниження врожайності, що може привести до продовольчої кризи всієї країни.
На виконання зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень), що зазначено у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-03-22-011353-a ДАСУ від 22.04.2024 року, замовником розірвано договір №124 від 12 квітня 2024 року, на підтвердження чого надається додаткова угода № 2 від 29.04.2024 року та звіт про виконання договору