0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 170 000.00 UAH
Замовник
Комунальне некомерційне підприємство "Клінічний перинатальний центр Пресвятої Діви Марії" Сумської міської ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 15 квіт. 17:05
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Усунуто
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства «Клінічний перинатальний центр Пресвятої Діви Марії» Сумської міської ради (далі- Заклад) за результатами розгляду Запиту, щодо надання пояснень від 16.04.2024 року, повідомляє наступне. При здійсненні закупівлі по предмету: «Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 UA-2024-03-20-008264-a залучено відповідальних фахівців відповідальних за подальше використання фармацевтичної продукції, що закупаються, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Технічні та якісні характеристики предмету визначається відповідно до внутрішніх нормативних документів Закладу. Під час визначення технічних та якісних характеристик процедури закупівлі було враховано потребу Закладу в фармацевтичній продукції. Комунальним некомерційним підприємством «Клінічний перинатальний центр Пресвятої Діви Марії» Сумської міської ради здійснюються закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням визначених ним принципів. Очікувана вартість закупівлі також формувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в реєстрі оптово-відпускних цін, та ін). Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Згідно пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету. Відповідно до інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Замовник є комунальним некомерційним підприємством. Враховуючи вищевикладене Заклад не має статусу розпорядника бюджетних коштів, а є лише його одержувачем. Відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266). головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що ми не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів обов’язку розміщення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Заклад немає. Щодо питання викладеного у п. з Запиту, зазначаємо, що лікарські засоби зазначені у позиціях 2,4,7-9,14-15,18,20 та 22 додатку № 3 тендерної документації допущена в наслідок технічної помилки, але вказаний перелік не порушує принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економія, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості, недискримінації учасників та рівного ставлення до них та запобігання та зловживання корупційним діям.
Уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства «Клінічний перинатальний центр Пресвятої Діви Марії» Сумської міської ради (далі- Заклад) за результатами розгляду Запиту, щодо надання пояснень від 16.04.2024 року, повідомляє наступне. При здійсненні закупівлі по предмету: «Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 UA-2024-03-20-008264-a залучено відповідальних фахівців відповідальних за подальше використання фармацевтичної продукції, що закупаються, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Технічні та якісні характеристики предмету визначається відповідно до внутрішніх нормативних документів Закладу. Під час визначення технічних та якісних характеристик процедури закупівлі було враховано потребу Закладу в фармацевтичній продукції. Комунальним некомерційним підприємством «Клінічний перинатальний центр Пресвятої Діви Марії» Сумської міської ради здійснюються закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням визначених ним принципів. Очікувана вартість закупівлі також формувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в реєстрі оптово-відпускних цін, та ін). Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Згідно пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету. Відповідно до інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Замовник є комунальним некомерційним підприємством. Враховуючи вищевикладене Заклад не має статусу розпорядника бюджетних коштів, а є лише його одержувачем. Відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266). головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що ми не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів обов’язку розміщення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Заклад немає. Щодо питання викладеного у п. з Запиту, зазначаємо, що лікарські засоби зазначені у позиціях 2,4,7-9,14-15,18,20 та 22 додатку № 3 тендерної документації допущена в наслідок технічної помилки, але вказаний перелік не порушує принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економія, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості, недискримінації учасників та рівного ставлення до них та запобігання та зловживання корупційним діям.
Уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства «Клінічний перинатальний центр Пресвятої Діви Марії» Сумської міської ради (далі- Заклад) за результатами розгляду Запиту, щодо надання пояснень від 16.04.2024 року, повідомляє наступне. При здійсненні закупівлі по предмету: «Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 UA-2024-03-20-008264-a залучено відповідальних фахівців відповідальних за подальше використання фармацевтичної продукції, що закупаються, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Технічні та якісні характеристики предмету визначається відповідно до внутрішніх нормативних документів Закладу. Під час визначення технічних та якісних характеристик процедури закупівлі було враховано потребу Закладу в фармацевтичній продукції. Комунальним некомерційним підприємством «Клінічний перинатальний центр Пресвятої Діви Марії» Сумської міської ради здійснюються закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням визначених ним принципів. Очікувана вартість закупівлі також формувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в реєстрі оптово-відпускних цін, та ін). Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Згідно пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету. Відповідно до інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Замовник є комунальним некомерційним підприємством. Враховуючи вищевикладене Заклад не має статусу розпорядника бюджетних коштів, а є лише його одержувачем. Відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266). головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що ми не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів обов’язку розміщення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Заклад немає. Щодо питання викладеного у п. з Запиту, зазначаємо, що лікарські засоби зазначені у позиціях 2,4,7-9,14-15,18,20 та 22 додатку № 3 тендерної документації допущена в наслідок технічної помилки, але вказаний перелік не порушує принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економія, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості, недискримінації учасників та рівного ставлення до них та запобігання та зловживання корупційним діям.
Уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства «Клінічний перинатальний центр Пресвятої Діви Марії» Сумської міської ради (далі- Заклад) за результатами розгляду Запиту, щодо надання пояснень від 16.04.2024 року, повідомляє наступне. При здійсненні закупівлі по предмету: «Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 UA-2024-03-20-008264-a залучено відповідальних фахівців відповідальних за подальше використання фармацевтичної продукції, що закупаються, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Технічні та якісні характеристики предмету визначається відповідно до внутрішніх нормативних документів Закладу. Під час визначення технічних та якісних характеристик процедури закупівлі було враховано потребу Закладу в фармацевтичній продукції. Комунальним некомерційним підприємством «Клінічний перинатальний центр Пресвятої Діви Марії» Сумської міської ради здійснюються закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням визначених ним принципів. Очікувана вартість закупівлі також формувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в реєстрі оптово-відпускних цін, та ін). Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Згідно пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету. Відповідно до інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Замовник є комунальним некомерційним підприємством. Враховуючи вищевикладене Заклад не має статусу розпорядника бюджетних коштів, а є лише його одержувачем. Відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266). головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що ми не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів обов’язку розміщення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Заклад немає. Щодо питання викладеного у п. з Запиту, зазначаємо, що лікарські засоби зазначені у позиціях 2,4,7-9,14-15,18,20 та 22 додатку № 3 тендерної документації допущена в наслідок технічної помилки, але вказаний перелік не порушує принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економія, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості, недискримінації учасників та рівного ставлення до них та запобігання та зловживання корупційним діям.
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. З приводу надання еквівалентів, роз'яснюємо, що Учасником ТОВ "ДІЯ ФАРМ" було запропоновано всі лікарські засоби у відповідності до запиту Замовника, без надання еквівалентів, тобто у повній відповідності до медико-технічних вимог. Відповідно зазначені документи Учасником надаватися не повинні. 2. Реєстр корупційних правопорушень є відкритим, тому вказану інформацію Замовник може перевіряти самостійно у вищезазначеному реєстрі. У зв'язку з цим, Замовником було додатково до наданих документів з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, здійснено перевірку самостійно. Щодо Витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості») з інформацією станом 18.03.2024, повідомляємо, що наданий Витяг містив повний об'єм інформації, достатньої для того, щоб Замовник впевнився у відсутності судимості керівника ТОВ "ДІЯ ФАРМ". Закупівля була оприлюднена 20.03.2024 р., Витяг виданий за 2 дні до оприлюднення закупівлі. Враховуючи складну ситуацію у країні, відсутність електроенергії та постійні обстріли, Замовник вирішив взяти до уваги Витяг виданий 18.03.2024.
1. З приводу надання еквівалентів, роз'яснюємо, що Учасником ТОВ "ДІЯ ФАРМ" було запропоновано всі лікарські засоби у відповідності до запиту Замовника, без надання еквівалентів, тобто у повній відповідності до медико-технічних вимог. Відповідно зазначені документи Учасником надаватися не повинні. 2. Реєстр корупційних правопорушень є відкритим, тому вказану інформацію Замовник може перевіряти самостійно у вищезазначеному реєстрі. У зв'язку з цим, Замовником було додатково до наданих документів з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, здійснено перевірку самостійно. Щодо Витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості») з інформацією станом 18.03.2024, повідомляємо, що наданий Витяг містив повний об'єм інформації, достатньої для того, щоб Замовник впевнився у відсутності судимості керівника ТОВ "ДІЯ ФАРМ". Закупівля була оприлюднена 20.03.2024 р., Витяг виданий за 2 дні до оприлюднення закупівлі. Враховуючи складну ситуацію у країні, відсутність електроенергії та постійні обстріли, Замовник вирішив взяти до уваги Витяг виданий 18.03.2024.
Розірвано Договір