0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
9 147 855.00 UAH
Замовник
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Контакти та закупівліПорушення не знайдено
Дата: 15 квіт. 17:49
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації щодо моніторингу закупівлі «Сирні продукти» код 15540000-5 ДК 021:2015 (сир кисломолочний), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-27-011481-a повідомляємо наступне: З метою організації харчування дітей в комунальних закладах дошкільної освіти та дошкільних підрозділах навчально-виховних комплексів Дніпровського району міста Києва відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку від 24 березня 2021 р. № 305» (із змінами) у замовника виникла необхідність у закупівлі сиру кисломолочного жирністю від 9% жирності на ІІ півріччя 2024 року. Технічні та якісні характеристики визначалась згідно з вимогами Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 року №298/227, Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку від 24 березня 2021 р. № 305» (із змінами), Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.20216 № 234 та Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020 року № 2205. Розрахунок потреби у закупівлі визначено з урахуванням: - норм харчування та асортименту продуктів харчування (Додаток 1 постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021р. № 305); - середньої кількості днів харчування; - кількості дітей відповідно до затвердженої мережі закладів освіти на 2023-2024 навчальний рік; - примірних чотиритижневих сезонних меню рекомендованих для організації харчування дітей віком від 1 до 6 (7) років у закладах дошкільної освіти Дніпровського району м. Києва на зимовий, весняний, літній, осінній сезони (погоджені Держпродспоживслужбою м. Києва у 2023 році). При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі замовником бралися до уваги дані Головного управління статистики у місті Києві Державної служби статистики України за січень 2024 року, а також ціни що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі. За даними довідки Головного управління статистики у місті Києві Державної служби статистики України за січень 2024 року, середньоринкова ціна на сири м’які жирні становила – 212,53 грн/кг, середньоринкова ціна що містилась в мережі Інтернет становила – 204,65 грн./кг. За результатами проведеного моніторингу до розрахунку було взято середню ціну на товар, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі станом на 26.02.2024 рік, як найбільш економічно вигідну. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться на сторінці власного веб-сайту за посиланням: https://www.uosvitydnr.gov.ua/index.php?w=section&cat=13&id=4730. Додатки: - службова записка з розрахунком потреби; - середні споживчі ціни на продукти харчування по м. Києву у січні 2024 року; - моніторинг цін в мережі Інтернет станом на 26.02.2024 рік.
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації щодо моніторингу закупівлі «Сирні продукти» код 15540000-5 ДК 021:2015 (сир кисломолочний), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-27-011481-a повідомляємо наступне: З метою організації харчування дітей в комунальних закладах дошкільної освіти та дошкільних підрозділах навчально-виховних комплексів Дніпровського району міста Києва відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку від 24 березня 2021 р. № 305» (із змінами) у замовника виникла необхідність у закупівлі сиру кисломолочного жирністю від 9% жирності на ІІ півріччя 2024 року. Технічні та якісні характеристики визначалась згідно з вимогами Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 року №298/227, Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку від 24 березня 2021 р. № 305» (із змінами), Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.20216 № 234 та Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020 року № 2205. Розрахунок потреби у закупівлі визначено з урахуванням: - норм харчування та асортименту продуктів харчування (Додаток 1 постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021р. № 305); - середньої кількості днів харчування; - кількості дітей відповідно до затвердженої мережі закладів освіти на 2023-2024 навчальний рік; - примірних чотиритижневих сезонних меню рекомендованих для організації харчування дітей віком від 1 до 6 (7) років у закладах дошкільної освіти Дніпровського району м. Києва на зимовий, весняний, літній, осінній сезони (погоджені Держпродспоживслужбою м. Києва у 2023 році). При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі замовником бралися до уваги дані Головного управління статистики у місті Києві Державної служби статистики України за січень 2024 року, а також ціни що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі. За даними довідки Головного управління статистики у місті Києві Державної служби статистики України за січень 2024 року, середньоринкова ціна на сири м’які жирні становила – 212,53 грн/кг, середньоринкова ціна що містилась в мережі Інтернет становила – 204,65 грн./кг. За результатами проведеного моніторингу до розрахунку було взято середню ціну на товар, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі станом на 26.02.2024 рік, як найбільш економічно вигідну. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться на сторінці власного веб-сайту за посиланням: https://www.uosvitydnr.gov.ua/index.php?w=section&cat=13&id=4730. Додатки: - службова записка з розрахунком потреби; - середні споживчі ціни на продукти харчування по м. Києву у січні 2024 року; - моніторинг цін в мережі Інтернет станом на 26.02.2024 рік.
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації щодо моніторингу закупівлі «Сирні продукти» код 15540000-5 ДК 021:2015 (сир кисломолочний), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-27-011481-a повідомляємо наступне: Відповідність учасника ТОВ «ФІРМА «ФАВОР» вимогам тендерної документації перевірялась уповноваженою особою замовника шляхом дослідження документів учасника розміщених в електронній системі закупівель. 1. На підтвердження відповідності підпункту 2.1 пункту 2 додатку 2 до тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції було надано (файл № 24) «Технічні вимоги», який містить скан-копію оригіналу «Гарантійного листа» № 05/10 від 05 березня 2024 року, яким Переможець процедури закупівлі ТОВ «ФІРМА «ФАВОР» гарантує забезпечення якості товару та своєчасної його поставки до комори кожного окремого закладу освіти (згідно дислокації закладів) Замовника. 2. На підтвердження відповідності підпункту 2.2 пункту 2 додатку 2 тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції надано (файл № 25) «Повірка 2023-2024», який містить скан-копію оригіналу «Договору про надання послуг» № 41-00013/24 від 07.12.2023 р., (файл № 9) до якого додані затверджені Графіки проведення періодичної повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки на 2024 рік (аркуш 7-28). 3. На підтвердження відповідності підпункту 3.1 пункту 3 додатку 2 тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції надано (файл № 28) «План проведення аудиту», який містить скан-копію оригіналу «Плану проведення першого етапу системи менеджменту якості вимогам ДСТУ ISO 9001:2015», систем менеджменту безпечністю харчових продуктів вимогам ДСТУ ISO 22000:2019, системи менеджменту екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 від 20.10.2023 р. та скан-копію оригіналу «Плану проведення аудиту на місці (другого етапу) системи менеджменту якості вимогам ДСТУ ISO 9001:2015». системи менеджменту безпечністю харчових продуктів вимогам ДСТУ ISO 22000:2019, системи менеджменту екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 від 09.11.2023 р., чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, за результатами яких оформлено «Звіт про аудит системи менеджменту» від 27.11.2023 р. чинний на кінцеву дату подання тендерних пропозицій , що наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «ФІРМА «ФАВОР» (файл № 27) скан-копія оригіналу. У складі тендерної пропозиції учасника/переможця ТОВ «ФІРМА «ФАВОР» надано (файл № 26) , що містить скан копію оригіналів «Сертифікату на систему управління якістю» ДСТУ ISO 9001:2015, «Сертифікату системи екологічного управління» ДСТУ ISO 14001:2015, «Сертифікату на систему керування безпечністю харчових продуктів» ДСТУ ISO 22000:2019, які видані учаснику/переможцю процедури закупівлі ТОВ «ФІРМА «ФАВОР» 28.11.2023 р. чинні до 27.11.2026 р. 4. На підтвердження відповідності підпункту 3.2 пункту 3 додатку 2 тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції надано (файл № 28) «План проведення аудиту», який містить скан-копію оригіналу «Плану проведення першого етапу системи менеджменту якості вимогам ДСТУ ISO 9001:2015», систем менеджменту безпечністю харчових продуктів вимогам ДСТУ ISO 22000:2019, системи менеджменту екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 від 20.10.2023 р. та скан-копію оригіналу «Плану проведення аудиту на місці (другого етапу) системи менеджменту якості вимогам ДСТУ ISO 9001:2015». системи менеджменту безпечністю харчових продуктів вимогам ДСТУ ISO 22000:2019, системи менеджменту екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 від 09.11.2023 р., чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, за результатами яких оформлено «Звіт про аудит системи менеджменту» від 27.11.2023 р. чинний на кінцеву дату подання тендерних пропозицій , що наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «ФІРМА «ФАВОР» (файл № 27) скан-копія оригіналу. У складі тендерної пропозиції учасника/переможця ТОВ «ФІРМА «ФАВОР» надано (файл № 26), що містить скан копію оригіналів «Сертифікату на систему управління якістю» ДСТУ ISO 9001:2015, «Сертифікату системи екологічного управління» ДСТУ ISO 14001:2015, «Сертифікату на систему керування безпечністю харчових продуктів» ДСТУ ISO 22000:2019, які видані учаснику/переможцю процедури закупівлі ТОВ «ФІРМА «ФАВОР» 28.11.2023 р. чинні до 27.11.2026 р. 5. На підтвердження відповідності підпункту 3.3. пункту 3 додатку 2 тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції ТОВ «ФІРМА «ФАВОР» надано: - (файл 32), що містить скан-копію «Протоколу контрольних випробувань харчової продукції» від 30.11.2023 р. виданий акредитованою Випробувальною службою УкрТЕСТ Державне підприємство «Всеукраїнський державний науково-випробувальний центр стандартизації, метрології, сертифікації та захисту прав споживачів» (ДП «Укрметртестстандарт»); - (файл № 30), що містить скан-копію «Договору про надання послуг № 17-03595/23 від 12.12.2023 р. чинний до 31.12.2025 р. з (ДП «Укрметртестстандарт» щодо проведення випробувань харчової продукції; - (файл № 31), що містить скан-копію оригіналу «Договору про надання послуг № 17-04207/21 від 01.12.2021 р., чинний до 31.12.2023 р. щодо проведення випробувань харчової продукції та скан-копію оригіналу «Атестату про акредитацію» Випробувальної служби УкрТЕСТ Державне підприємство «Всеукраїнський державний науково-випробувальний центр стандартизації, метрології, сертифікації та захисту прав споживачів» (ДП «Укрметртестстандарт») за № 20635 від 16.08.2022 р. чинний до 15.08.2027 р. з Додатком до атестата № 20635 від 16.08.2022 р. про акредитацію «Сфера акредитації» 521 арк. 6. На підтвердження відповідності підпункту 3.9 пункту 3 додатку 2 тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції надано (файл № 40) «Сертифікат натуральності з оновленими додатками» скан-копію оригіналу «Сертифікату чинного на момент розкриття тендерних пропозицій реєстраційний номер № UA. 08.002.513, що підтверджує відповідність продукції вимогам СОУ ОЕМ 08.002.03.008:2020 Натуральні продукти. Екологічні критерії та метод оцінювання життєвого циклу, що розроблений у відповідності до стандарту ДСТУ ISO 14024:2018 з Додатками до сертифікату, що містять перелік продукції, яка пройшла сертифікацію натуральності, в тому числі «сир кисломолочний 9% жиру для дитячого харчування від 2-х років» ДСТУ 7710:2015, та (файл № 41) «Атестат та сфера по натуральності», що містить скан-копію оригіналу чинного на кінцеву дату подання тендерних пропозицій Атестату про Акредитацію органу з оцінки відповідності «Центр екологічної сертифікації та маркування» Всеукраїнської громадської організації «Жива планета» за № 1О156 від 12.10.2022 р. чинний до 11.10.2027р. зі скан-копією Додатку до атестату про акредитацію № 1О156 від 12.10.2022р «Сфера акредитації» Органу з оцінки відповідності «Центр екологічної сертифікації та маркування» Всеукраїнської громадської організації «Жива планета»., 8 арк., що видала на ім’я Переможця процедури закупівлі ТОВ «ФІРМА «ФАВОР» «Сертифікат про відповідність вимогам, розробленим у відповідності до ДСТУ ISO 14024:2018 «Екологічні маркування та декларації. Екологічне маркування типу І. Принципи та методи». 7. На підтвердження відповідності підпункту 4.1. пункту 4 додатку 2 тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції надано (файл № 42) «Декларація виробника Фавор», що містить скан-копію оригіналу Посвідчення про якість «Декларація виробника» № 65 від 04.03.2024 р., в якому зазначено найменування запропонованої Учасником/Переможцем процедури закупівлі ТОВ «ФІРМА «ФАВОР» продукції, нормативні документи, фасування, строк придатності, умови зберігання, що відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, що викладені у Додатку 2 до тендерної документації Замовника Специфікація «Технічні вимоги».
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації щодо моніторингу закупівлі «Сирні продукти» код 15540000-5 ДК 021:2015 (сир кисломолочний), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-27-011481-a повідомляємо наступне: Відповідність учасника ТОВ «ФІРМА «ФАВОР» вимогам тендерної документації перевірялась уповноваженою особою замовника шляхом дослідження документів учасника розміщених в електронній системі закупівель. 1. На підтвердження відповідності підпункту 2.1 пункту 2 додатку 2 до тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції було надано (файл № 24) «Технічні вимоги», який містить скан-копію оригіналу «Гарантійного листа» № 05/10 від 05 березня 2024 року, яким Переможець процедури закупівлі ТОВ «ФІРМА «ФАВОР» гарантує забезпечення якості товару та своєчасної його поставки до комори кожного окремого закладу освіти (згідно дислокації закладів) Замовника. 2. На підтвердження відповідності підпункту 2.2 пункту 2 додатку 2 тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції надано (файл № 25) «Повірка 2023-2024», який містить скан-копію оригіналу «Договору про надання послуг» № 41-00013/24 від 07.12.2023 р., (файл № 9) до якого додані затверджені Графіки проведення періодичної повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки на 2024 рік (аркуш 7-28). 3. На підтвердження відповідності підпункту 3.1 пункту 3 додатку 2 тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції надано (файл № 28) «План проведення аудиту», який містить скан-копію оригіналу «Плану проведення першого етапу системи менеджменту якості вимогам ДСТУ ISO 9001:2015», систем менеджменту безпечністю харчових продуктів вимогам ДСТУ ISO 22000:2019, системи менеджменту екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 від 20.10.2023 р. та скан-копію оригіналу «Плану проведення аудиту на місці (другого етапу) системи менеджменту якості вимогам ДСТУ ISO 9001:2015». системи менеджменту безпечністю харчових продуктів вимогам ДСТУ ISO 22000:2019, системи менеджменту екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 від 09.11.2023 р., чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, за результатами яких оформлено «Звіт про аудит системи менеджменту» від 27.11.2023 р. чинний на кінцеву дату подання тендерних пропозицій , що наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «ФІРМА «ФАВОР» (файл № 27) скан-копія оригіналу. У складі тендерної пропозиції учасника/переможця ТОВ «ФІРМА «ФАВОР» надано (файл № 26) , що містить скан копію оригіналів «Сертифікату на систему управління якістю» ДСТУ ISO 9001:2015, «Сертифікату системи екологічного управління» ДСТУ ISO 14001:2015, «Сертифікату на систему керування безпечністю харчових продуктів» ДСТУ ISO 22000:2019, які видані учаснику/переможцю процедури закупівлі ТОВ «ФІРМА «ФАВОР» 28.11.2023 р. чинні до 27.11.2026 р. 4. На підтвердження відповідності підпункту 3.2 пункту 3 додатку 2 тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції надано (файл № 28) «План проведення аудиту», який містить скан-копію оригіналу «Плану проведення першого етапу системи менеджменту якості вимогам ДСТУ ISO 9001:2015», систем менеджменту безпечністю харчових продуктів вимогам ДСТУ ISO 22000:2019, системи менеджменту екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 від 20.10.2023 р. та скан-копію оригіналу «Плану проведення аудиту на місці (другого етапу) системи менеджменту якості вимогам ДСТУ ISO 9001:2015». системи менеджменту безпечністю харчових продуктів вимогам ДСТУ ISO 22000:2019, системи менеджменту екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 від 09.11.2023 р., чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, за результатами яких оформлено «Звіт про аудит системи менеджменту» від 27.11.2023 р. чинний на кінцеву дату подання тендерних пропозицій , що наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «ФІРМА «ФАВОР» (файл № 27) скан-копія оригіналу. У складі тендерної пропозиції учасника/переможця ТОВ «ФІРМА «ФАВОР» надано (файл № 26), що містить скан копію оригіналів «Сертифікату на систему управління якістю» ДСТУ ISO 9001:2015, «Сертифікату системи екологічного управління» ДСТУ ISO 14001:2015, «Сертифікату на систему керування безпечністю харчових продуктів» ДСТУ ISO 22000:2019, які видані учаснику/переможцю процедури закупівлі ТОВ «ФІРМА «ФАВОР» 28.11.2023 р. чинні до 27.11.2026 р. 5. На підтвердження відповідності підпункту 3.3. пункту 3 додатку 2 тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції ТОВ «ФІРМА «ФАВОР» надано: - (файл 32), що містить скан-копію «Протоколу контрольних випробувань харчової продукції» від 30.11.2023 р. виданий акредитованою Випробувальною службою УкрТЕСТ Державне підприємство «Всеукраїнський державний науково-випробувальний центр стандартизації, метрології, сертифікації та захисту прав споживачів» (ДП «Укрметртестстандарт»); - (файл № 30), що містить скан-копію «Договору про надання послуг № 17-03595/23 від 12.12.2023 р. чинний до 31.12.2025 р. з (ДП «Укрметртестстандарт» щодо проведення випробувань харчової продукції; - (файл № 31), що містить скан-копію оригіналу «Договору про надання послуг № 17-04207/21 від 01.12.2021 р., чинний до 31.12.2023 р. щодо проведення випробувань харчової продукції та скан-копію оригіналу «Атестату про акредитацію» Випробувальної служби УкрТЕСТ Державне підприємство «Всеукраїнський державний науково-випробувальний центр стандартизації, метрології, сертифікації та захисту прав споживачів» (ДП «Укрметртестстандарт») за № 20635 від 16.08.2022 р. чинний до 15.08.2027 р. з Додатком до атестата № 20635 від 16.08.2022 р. про акредитацію «Сфера акредитації» 521 арк. 6. На підтвердження відповідності підпункту 3.9 пункту 3 додатку 2 тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції надано (файл № 40) «Сертифікат натуральності з оновленими додатками» скан-копію оригіналу «Сертифікату чинного на момент розкриття тендерних пропозицій реєстраційний номер № UA. 08.002.513, що підтверджує відповідність продукції вимогам СОУ ОЕМ 08.002.03.008:2020 Натуральні продукти. Екологічні критерії та метод оцінювання життєвого циклу, що розроблений у відповідності до стандарту ДСТУ ISO 14024:2018 з Додатками до сертифікату, що містять перелік продукції, яка пройшла сертифікацію натуральності, в тому числі «сир кисломолочний 9% жиру для дитячого харчування від 2-х років» ДСТУ 7710:2015, та (файл № 41) «Атестат та сфера по натуральності», що містить скан-копію оригіналу чинного на кінцеву дату подання тендерних пропозицій Атестату про Акредитацію органу з оцінки відповідності «Центр екологічної сертифікації та маркування» Всеукраїнської громадської організації «Жива планета» за № 1О156 від 12.10.2022 р. чинний до 11.10.2027р. зі скан-копією Додатку до атестату про акредитацію № 1О156 від 12.10.2022р «Сфера акредитації» Органу з оцінки відповідності «Центр екологічної сертифікації та маркування» Всеукраїнської громадської організації «Жива планета»., 8 арк., що видала на ім’я Переможця процедури закупівлі ТОВ «ФІРМА «ФАВОР» «Сертифікат про відповідність вимогам, розробленим у відповідності до ДСТУ ISO 14024:2018 «Екологічні маркування та декларації. Екологічне маркування типу І. Принципи та методи». 7. На підтвердження відповідності підпункту 4.1. пункту 4 додатку 2 тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції надано (файл № 42) «Декларація виробника Фавор», що містить скан-копію оригіналу Посвідчення про якість «Декларація виробника» № 65 від 04.03.2024 р., в якому зазначено найменування запропонованої Учасником/Переможцем процедури закупівлі ТОВ «ФІРМА «ФАВОР» продукції, нормативні документи, фасування, строк придатності, умови зберігання, що відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, що викладені у Додатку 2 до тендерної документації Замовника Специфікація «Технічні вимоги».