0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
205 870.00 UAH
Замовник
Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча клінічна лікарня №19" Харківської міської ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 15 квіт. 20:20
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 19 »ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту надає через електронну систему закупівель пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, в межах моніторингу процедури закупівлі UA-2024-03-28-005595-a. Щодо питання 1 Запиту Перед оголошенням процедури закупівлі UA-2024-03-28-005595-a. Замовник забезпечив обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик. Розмір призначення затверджено річним планом та дорівнював очікуваній вартості запланованої закупівлі для забезпечення потреб Замовника з розрахунку планових потреб у товарі. Очікувана вартість та розмір витрат були встановлені з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 на підставі аналізу комерційних пропозицій, що були запрошені та отримані Замовником до початку процедури закупівлі . Технічні та якісні характеристики предмета закупівель розроблені відповідно до потреб Замовника з урахуванням статистики використання товарів при провадженні діяльності у попередніх двох роках з урахуванням, що передбачає забезпечення реальної потреби Замовника для установки на цей візок дизельного генератора безперебійного живлення (вагою 1т,2т) для переміщення та тимчасового встановлення в місцях де облаштування генератора стаціонарно не можливе. Якісні та технічні характеристики до кожного з найменування товару, що є предметом закупівлі визначені на підставі положень діючих ТУ, ДСТУ, ДСТУ ГОСТ та зазначена допустимість еквіваленту. Щодо питання 2 Запиту Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі https://19detlik.city.kharkiv.ua/. Щодо питання 3 та 4 Запиту Під час проведення Закупівлі встановлено такі. порушення: Згідно вимог п.13- 1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861 Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ 180 9001:2015 або ДСТУ ЕМ180 9001:2018 (ЕИ 180 9001:2015, ЮТ; 180 9001:2015, ЮТ) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Замовник у тендерній документації вищезазначену вимогу не вказав (так як не знав що ці саме причепи підлягають локалізації). Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає скасуванню. Оскільки досі є потреба на придбання данного товару закупівля буде оголошена повторно з урахуванням всіх вимог згідно чинного законодавства.
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 19 »ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту надає через електронну систему закупівель пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, в межах моніторингу процедури закупівлі UA-2024-03-28-005595-a. Щодо питання 1 Запиту Перед оголошенням процедури закупівлі UA-2024-03-28-005595-a. Замовник забезпечив обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик. Розмір призначення затверджено річним планом та дорівнював очікуваній вартості запланованої закупівлі для забезпечення потреб Замовника з розрахунку планових потреб у товарі. Очікувана вартість та розмір витрат були встановлені з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 на підставі аналізу комерційних пропозицій, що були запрошені та отримані Замовником до початку процедури закупівлі . Технічні та якісні характеристики предмета закупівель розроблені відповідно до потреб Замовника з урахуванням статистики використання товарів при провадженні діяльності у попередніх двох роках з урахуванням, що передбачає забезпечення реальної потреби Замовника для установки на цей візок дизельного генератора безперебійного живлення (вагою 1т,2т) для переміщення та тимчасового встановлення в місцях де облаштування генератора стаціонарно не можливе. Якісні та технічні характеристики до кожного з найменування товару, що є предметом закупівлі визначені на підставі положень діючих ТУ, ДСТУ, ДСТУ ГОСТ та зазначена допустимість еквіваленту. Щодо питання 2 Запиту Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі https://19detlik.city.kharkiv.ua/. Щодо питання 3 та 4 Запиту Під час проведення Закупівлі встановлено такі. порушення: Згідно вимог п.13- 1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861 Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ 180 9001:2015 або ДСТУ ЕМ180 9001:2018 (ЕИ 180 9001:2015, ЮТ; 180 9001:2015, ЮТ) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Замовник у тендерній документації вищезазначену вимогу не вказав (так як не знав що ці саме причепи підлягають локалізації). Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає скасуванню. Оскільки досі є потреба на придбання данного товару закупівля буде оголошена повторно з урахуванням всіх вимог згідно чинного законодавства.
Відповідно до протоколу уповноваженої особи від 19.04.2024 р. № 19/04 з урахування підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відмінив відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.