0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
19 171 515.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 15 квіт. 20:24
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України Північно-східного офісу Держаудитслужби щодо закупівлі ДК 021:2015 - 34140000-0 – Великовантажні мототранспортні засоби (Аварійно-ремонтна майстерня, аварійно-ремонтна майстерня з крано-маніпуляторною установкою, автогідропідйомник та самоскид) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель - UA-2023-12-06-013778-a ) надаємо наступні пояснення: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? У зв’язку з втратою та пошкодженням більшої частини автопарку техніки комунальних підприємств Вовчанської територіальної громади через збройну агресію Російської Федерації, виникла необхідність у придбанні техніки для вищезазначених підприємств. У відповідності до запланованих кошторисних призначень у 2023 році на придбання техніки для комунальних підприємств Вовчанської територіальної громади за КПКВК 0116030 «Організація благоустрою населених пунктів» (спеціальний фонд), КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» та за КПКВК 0116013 «Забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства» (спеціальний фонд), КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» розмір бюджетного призначення становить 19171515,00 грн. (Дев’ятнадцять мільйонів сто сімдесят одна тисяча п’ятсот п’ятнадцять гривень 00 коп.). З метою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено аналіз загальнодоступної інформації щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель «Prozorro» та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань тощо). Основними джерелами інформації для визначення ціни одиниці товару використовувались отримані комерційні пропозиції від трьох підприємств – ТОВ ЗТК Укравтоекспорт, АП «Кобальт», ТОВ «Київ-Спецтех». При проведенні процедури закупівлі Замовник керувався принципами максимальної економії бюджетних коштів, а тому, при плануванні закупівлі взято до уваги пропозиції з найменшою ціною. Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета вищезазначеної закупівлі https://vovchmrada.gov.ua/index.php/diialnist . 2. Чому, відповідно до вимог пункту 17 частин другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII , у тендерній документації по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю ДК 021:2015 - 34140000-0 – Великовантажні мототранспортні засоби (Аварійно-ремонтна майстерня, аварійно-ремонтна майстерня з крано-маніпуляторною установкою, автогідропідйомник та самоскид), затвердженій Протоколом №22 від 06.12.2023 року, не вказано посаду посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками? Посаду посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками у тендерній документації по процедурі відкриті торги (з особливостями) на закупівлю ДК 021:2015 - 34140000-0 – Великовантажні мототранспортні засоби (Аварійно-ремонтна майстерня, аварійно-ремонтна майстерня з крано-маніпуляторною установкою, автогідропідйомник та самоскид), затвердженій Протоколом №22 від 06.12.2023 року, не вказано помилково. 3. Відповідно пункту 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації вказано: «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації». Пунктом 9 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» до Тендерної документації визначено, що для підтвердження якості Учасник надає скан-копії: «Учасник процедури закупівлі повинен у складі тендерної пропозиції надати копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності». Учасником - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОСКЛАДАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОБАЛЬТ" в складі тендерної пропозиції, 11 грудня 2023 року оприлюднено сертифікат на систему управління якістю, зареєстрований у Реєстрі Органу сертифікації від 06 вересня 2021 року №UA8О072.30655306.1-2021 та виданий учаснику, яким посвідчується, що система управління якості відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 та у якому зазначено «Сертифікат вважається чинним, за умови щорічного підтвердження у 2022 р. – до 06.09.2022 р. та у 2023 р. – до 06.09.2023 р., що підтверджується Рішенням». В складі тендерної пропозиції Учасником - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОСКЛАДАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОБАЛЬТ" документи щодо щорічного підтвердження чинності вищевказаного сертифіката ISO 9001:2015 не оприлюднено. Чому Замовником, відповідно до пункту 3 Відхилення тендерних пропозицій Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації та вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 та замовник не відхилив тендерну пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОСКЛАДАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОБАЛЬТ", як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей? Вихідний номер сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 ТОВ «АП «Кобальт» (№UA8О072.30655306.1-2021) є незмінним з моменту його отримання (06.09.2021р.), що свідчить про його безперервність та чинність. У випадку недійсності такого сертифікату та його ануляції, провести щорічне підтвердження було б неможливо. Замовником перевірено чинність сертифікату шляхом підтвердження його в телефонному режимі (на сертифікаті вказаний номер телефону для його перевірки). 4. Надайте інформацію та документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю товарів від 26 грудня 2023 року №8/122023 та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару додатковою угодою до вказаного договору №3 від 29 березня 2024 року? Підпунктами 3 та 4 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) передбачає можливість внесення змін до договору: покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю та продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару підприємства – постачальника по Договору про закупівлі товару №8/122023 від 26.12.2023р. зумовлено причиною – покращення якості предмету закупівлі, яке викладене в додатковій угоді №3 (до Договору про закупівлі товару №8/122023 від 26.12.2023р.) від 29.03.2024р. – Перелік тактико-технічних покращень Товару (додаток №4 до Договору). 5. Відповідно до пункту 24 Особливостей оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до цих особливостей здійснюється Замовником самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок №1082). Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 містить наступну позицію щодо групи цифр за категорією та відповідають назві, що описує послугу, яка становить предмет закупівлі та який має намір придбати Замовник згідно інформації, розміщеної у річному плані закупівель, а саме: 34142100-5 Вантажні автомобілі з підіймальними платформами, 34142300-7 Вантажні автомобілі-самоскиди . Чому під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, не зазначено коду товару визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, відповідно до пункту 14 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 ? Під час внесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», Замовник керувався Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 р. № 708, зокрема пунктом 3 частини першої Порядку: предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України Північно-східного офісу Держаудитслужби щодо закупівлі ДК 021:2015 - 34140000-0 – Великовантажні мототранспортні засоби (Аварійно-ремонтна майстерня, аварійно-ремонтна майстерня з крано-маніпуляторною установкою, автогідропідйомник та самоскид) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель - UA-2023-12-06-013778-a ) надаємо наступні пояснення: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? У зв’язку з втратою та пошкодженням більшої частини автопарку техніки комунальних підприємств Вовчанської територіальної громади через збройну агресію Російської Федерації, виникла необхідність у придбанні техніки для вищезазначених підприємств. У відповідності до запланованих кошторисних призначень у 2023 році на придбання техніки для комунальних підприємств Вовчанської територіальної громади за КПКВК 0116030 «Організація благоустрою населених пунктів» (спеціальний фонд), КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» та за КПКВК 0116013 «Забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства» (спеціальний фонд), КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» розмір бюджетного призначення становить 19171515,00 грн. (Дев’ятнадцять мільйонів сто сімдесят одна тисяча п’ятсот п’ятнадцять гривень 00 коп.). З метою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено аналіз загальнодоступної інформації щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель «Prozorro» та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань тощо). Основними джерелами інформації для визначення ціни одиниці товару використовувались отримані комерційні пропозиції від трьох підприємств – ТОВ ЗТК Укравтоекспорт, АП «Кобальт», ТОВ «Київ-Спецтех». При проведенні процедури закупівлі Замовник керувався принципами максимальної економії бюджетних коштів, а тому, при плануванні закупівлі взято до уваги пропозиції з найменшою ціною. Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета вищезазначеної закупівлі https://vovchmrada.gov.ua/index.php/diialnist . 2. Чому, відповідно до вимог пункту 17 частин другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII , у тендерній документації по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю ДК 021:2015 - 34140000-0 – Великовантажні мототранспортні засоби (Аварійно-ремонтна майстерня, аварійно-ремонтна майстерня з крано-маніпуляторною установкою, автогідропідйомник та самоскид), затвердженій Протоколом №22 від 06.12.2023 року, не вказано посаду посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками? Посаду посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками у тендерній документації по процедурі відкриті торги (з особливостями) на закупівлю ДК 021:2015 - 34140000-0 – Великовантажні мототранспортні засоби (Аварійно-ремонтна майстерня, аварійно-ремонтна майстерня з крано-маніпуляторною установкою, автогідропідйомник та самоскид), затвердженій Протоколом №22 від 06.12.2023 року, не вказано помилково. 3. Відповідно пункту 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації вказано: «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації». Пунктом 9 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» до Тендерної документації визначено, що для підтвердження якості Учасник надає скан-копії: «Учасник процедури закупівлі повинен у складі тендерної пропозиції надати копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності». Учасником - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОСКЛАДАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОБАЛЬТ" в складі тендерної пропозиції, 11 грудня 2023 року оприлюднено сертифікат на систему управління якістю, зареєстрований у Реєстрі Органу сертифікації від 06 вересня 2021 року №UA8О072.30655306.1-2021 та виданий учаснику, яким посвідчується, що система управління якості відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 та у якому зазначено «Сертифікат вважається чинним, за умови щорічного підтвердження у 2022 р. – до 06.09.2022 р. та у 2023 р. – до 06.09.2023 р., що підтверджується Рішенням». В складі тендерної пропозиції Учасником - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОСКЛАДАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОБАЛЬТ" документи щодо щорічного підтвердження чинності вищевказаного сертифіката ISO 9001:2015 не оприлюднено. Чому Замовником, відповідно до пункту 3 Відхилення тендерних пропозицій Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації та вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 та замовник не відхилив тендерну пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОСКЛАДАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОБАЛЬТ", як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей? Вихідний номер сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 ТОВ «АП «Кобальт» (№UA8О072.30655306.1-2021) є незмінним з моменту його отримання (06.09.2021р.), що свідчить про його безперервність та чинність. У випадку недійсності такого сертифікату та його ануляції, провести щорічне підтвердження було б неможливо. Замовником перевірено чинність сертифікату шляхом підтвердження його в телефонному режимі (на сертифікаті вказаний номер телефону для його перевірки). 4. Надайте інформацію та документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю товарів від 26 грудня 2023 року №8/122023 та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару додатковою угодою до вказаного договору №3 від 29 березня 2024 року? Підпунктами 3 та 4 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) передбачає можливість внесення змін до договору: покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю та продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару підприємства – постачальника по Договору про закупівлі товару №8/122023 від 26.12.2023р. зумовлено причиною – покращення якості предмету закупівлі, яке викладене в додатковій угоді №3 (до Договору про закупівлі товару №8/122023 від 26.12.2023р.) від 29.03.2024р. – Перелік тактико-технічних покращень Товару (додаток №4 до Договору). 5. Відповідно до пункту 24 Особливостей оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до цих особливостей здійснюється Замовником самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок №1082). Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 містить наступну позицію щодо групи цифр за категорією та відповідають назві, що описує послугу, яка становить предмет закупівлі та який має намір придбати Замовник згідно інформації, розміщеної у річному плані закупівель, а саме: 34142100-5 Вантажні автомобілі з підіймальними платформами, 34142300-7 Вантажні автомобілі-самоскиди . Чому під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, не зазначено коду товару визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, відповідно до пункту 14 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 ? Під час внесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», Замовник керувався Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 р. № 708, зокрема пунктом 3 частини першої Порядку: предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
На виконання висновку Північно-Східного офісу ДАСУ від 26.04.2024р. щодо результатів моніторингу закупівлі ДК 021:2015 - 34140000-0 – Великовантажні мототранспортні засоби (Аварійно-ремонтна майстерня, аварійно-ремонтна майстерня з крано-маніпуляторною установкою, автогідропідйомник та самоскид), номер закупівлі UA-2023-12-06-013778-a, Вовчанська міська рада повідомляє, що здійснення заходів, направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому, вирішено шляхом додаткового навчання уповноваженої особи – головного спеціаліста Вовчанської міської ради (дистанційно). Додатково повідомляємо про відсутність можливості усунення порушень шляхом притягнення до відповідальності особи, якою допущені порушення, так як можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанта поведінки), якого слід вжити уповноваженій особі Замовника для усунення порушень. Спонукання Замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення чинного законодавства. Замовник (Вовчанська міська рада) не наділений повноваженнями притягувати працівників до відповідальності згідно з положеннями Кодексу України про адміністративні правопорушення.