0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
11 205 225.00 UAH
Замовник
Комунальний заклад «Стародобровільський психоневрологічний інтернат» Дніпропетровської обласної ради»
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 18 квіт. 15:52
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Згідно з наказом директора КЗ "Стародобровільський психоневрологічний інтернат" ДОР № 151- к від 27 березня 2024 р. фахівець з публічних закупівель Мокеєва Л.В. , яка є особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель, в період з 15 по 29 квітня 2024 року перебувала в щорічній основній відпустці. Виконання обов’язків уповноваженої особи на період її відсутності у зв’язку з відпусткою на іншого працівника Закладу не покладалось у зв’язку з відсутністю працівника, який має достатній рівень кваліфікації та пройшов навчання у сфері публічних закупівель. У зв’язку з цим пояснення з питань, розміщених Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області в рамках моніторингу закупівлі UA-2024-01-29-016516-a, надається в 29 квітня 2024 року (копія наказу про відпустку додається). Прошу вважати причину пропуску строку надання пояснення поважною. 1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи. Комунальний заклад «Стародобровільський психоневрологічний інтернат» Дніпропетровської обласної ради» (далі – Замовник) є стаціонарним інтернатним закладом, що утворений для тимчасового або постійного проживання/перебування осіб із стійкими інтелектуальними та/або психічними порушеннями, які за станом здоров’я потребують стороннього догляду, соціально-побутового обслуговування, надання медичної допомоги, соціальних послуг та комплексу реабілітаційних заходів. Згідно з Типовим положенням про психоневрологічний інтернат, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 р. № 957, підопічні відповідно до встановлених норм забезпечуються, зокрема раціональним не менше ніж чотириразовим харчуванням, у тому числі дієтичним, з урахуванням віку та стану здоров’я у межах натуральних норм харчування. Примірне меню розробляється з урахуванням натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, затверджених постановою КМУ від 13.03.2002 року № 324 «Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, навчальних та санаторних закладах сфери управління Міністерства праці та соціальної політики». Організація гарячого харчування підопічних згідно з примірним меню проводиться Закладом шляхом закупівлі послуг їдалень, що надаються на умовах аутсорсингу. В 2024 році на Замовника було покладене зобов’язання забезпечити харчування 280 підопічних. В період 01.01.2024 – 29.02.2024 р. послуги надавались на підставі договору № 25 від 22 грудня 2022 року, дію якого було продовжено на період, достатній для проведення процедури закупівлі в сумі, що не перевищує 20 % суми початкового договору. На період 01.03.2024 р. - 31.12.2024 р. кількість днів харчування становить 306, планова кількість підопічних - 280, плановий обсяг закупівлі послуги - 85680 чоловіко/днів. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі визначені з урахуванням вимог Законів України «Про публічні закупівлі», «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»; враховуючи періодичність харчування підопічних (не менше ніж чотириразове), яка затверджена Положенням про психоневрологічний інтернат, а також натуральні добові норми харчування в інтернатних установах, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2002 року № 324. Також враховані рекомендацій органу управління Замовника– Департаменту соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації - щодо дотримання добових норм харчування. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». На виконання норм пункту 3 частини другої статті 22 Закону Замовник в тендерній документації на закупівлю зазначив інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам. Також розроблені вимоги до учасника (виконавця послуг) щодо забезпечення якості харчування, дотримання санітарно-гігієнічних норм та інш. Також надано примірне тижневе меню для харчування підопічних КЗ "Стародобровільський психоневрологічний інтернат" ДОР на 2024 рік із зазначенням добових норм, енергетичної цінності та з урахуванням особливостей харчування підопічних закладу. Визначення очікуваної вартості (надалі –ОВ) предмету закупівлі проводилось на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом № 275 від 18.02.2020 року Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. Для визначення ОВ предмета закупівлі попередньо були визначені: - Потреби закладу та обсяг послуг їдалень в період: березень- грудень 2024 р., які станом на дату прийняття рішення становили 85680 ліжко/днів (280 підопічних х 306 к. днів). - Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», добових норм харчування в інтернатних установах, затверджених постановою Уряду від 13.03.2002 року № 324 «Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, навчальних та санаторних закладах, сфери управління Міністерства праці та соціальної політики». - Вимоги до умов поставки послуги (аутсорсинг) та умов оплати (післяоплата). Очікувана вартість визначена із застосуванням методів: порівняльного аналізу ринкових цін на аналогічні послуги та застосування закупівельних цін попередніх періодів. Для визначення ОВ був проведений збір та аналіз цінової інформації з реального ринку продовольчих товарів / продовольчої сировини, статистичної інформації, наданої Дніпропетровським обласним управлінням статистики, щодо середніх ринкових цін в регіоні на продукти харчування, вивчені цінові пропозиції постачальників аналогічних послуг в поточному та минулі періоди, оприлюднені в системі ProZorro. З відкритих джерел отримана інформація про індекс інфляції (індекс споживчих цін) в Україні, який за період січень – грудень 2023 р. (наростаючим підсумком) становив 105,1 %. Взято до уваги, що по окремих позиціях продуктової групи товарів індекс споживчих цін становить: м'ясо та м'ясопродукти 112,4 %, молоко, сир та яйця 104,3 %, риба та продукти з риби 104,1 %. Під час визначення ОВ предмета закупівлі Замовник мав на меті дотримання принципів здійснення закупівель, викладених у статті 5 Закону, зокрема принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності. З урахуванням вище наведеного очікувана вартість одиниці послуги становить: 130,78 грн в день на одного підопічного. Таким чином, ОВ предмету закупівлі складає: 11205225,00 грн. (одинадцять мільйонів двісті п’ять тисяч двісті двадцять п’ять грн. 00 коп.) 2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Закон України «Про публічні закупівлі» та Постанова Кабінету України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» не містять такої вимоги. Пункт 4 Постанова Кабінету Міністрів України № 710 рекомендує головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) на власних веб-сайтах розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення. Власного сайту КЗ « «Стародобровільський психоневрологічний інтернат» ДОР» не має, кошти на розробку та утримання власного сайту відсутні. Головний розпорядник бюджетних коштів також не має власного веб-сайту. Додатки: Копія наказу про щорічну відпустку фахівця з публічних закупівель Мокеєвої Л. В.
Згідно з наказом директора КЗ "Стародобровільський психоневрологічний інтернат" ДОР № 151- к від 27 березня 2024 р. фахівець з публічних закупівель Мокеєва Л.В. , яка є особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель, в період з 15 по 29 квітня 2024 року перебувала в щорічній основній відпустці. Виконання обов’язків уповноваженої особи на період її відсутності у зв’язку з відпусткою на іншого працівника Закладу не покладалось у зв’язку з відсутністю працівника, який має достатній рівень кваліфікації та пройшов навчання у сфері публічних закупівель. У зв’язку з цим пояснення з питань, розміщених Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області в рамках моніторингу закупівлі UA-2024-01-29-016516-a, надається в 29 квітня 2024 року (копія наказу про відпустку додається). Прошу вважати причину пропуску строку надання пояснення поважною. 1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи. Комунальний заклад «Стародобровільський психоневрологічний інтернат» Дніпропетровської обласної ради» (далі – Замовник) є стаціонарним інтернатним закладом, що утворений для тимчасового або постійного проживання/перебування осіб із стійкими інтелектуальними та/або психічними порушеннями, які за станом здоров’я потребують стороннього догляду, соціально-побутового обслуговування, надання медичної допомоги, соціальних послуг та комплексу реабілітаційних заходів. Згідно з Типовим положенням про психоневрологічний інтернат, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 р. № 957, підопічні відповідно до встановлених норм забезпечуються, зокрема раціональним не менше ніж чотириразовим харчуванням, у тому числі дієтичним, з урахуванням віку та стану здоров’я у межах натуральних норм харчування. Примірне меню розробляється з урахуванням натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, затверджених постановою КМУ від 13.03.2002 року № 324 «Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, навчальних та санаторних закладах сфери управління Міністерства праці та соціальної політики». Організація гарячого харчування підопічних згідно з примірним меню проводиться Закладом шляхом закупівлі послуг їдалень, що надаються на умовах аутсорсингу. В 2024 році на Замовника було покладене зобов’язання забезпечити харчування 280 підопічних. В період 01.01.2024 – 29.02.2024 р. послуги надавались на підставі договору № 25 від 22 грудня 2022 року, дію якого було продовжено на період, достатній для проведення процедури закупівлі в сумі, що не перевищує 20 % суми початкового договору. На період 01.03.2024 р. - 31.12.2024 р. кількість днів харчування становить 306, планова кількість підопічних - 280, плановий обсяг закупівлі послуги - 85680 чоловіко/днів. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі визначені з урахуванням вимог Законів України «Про публічні закупівлі», «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»; враховуючи періодичність харчування підопічних (не менше ніж чотириразове), яка затверджена Положенням про психоневрологічний інтернат, а також натуральні добові норми харчування в інтернатних установах, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2002 року № 324. Також враховані рекомендацій органу управління Замовника– Департаменту соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації - щодо дотримання добових норм харчування. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». На виконання норм пункту 3 частини другої статті 22 Закону Замовник в тендерній документації на закупівлю зазначив інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам. Також розроблені вимоги до учасника (виконавця послуг) щодо забезпечення якості харчування, дотримання санітарно-гігієнічних норм та інш. Також надано примірне тижневе меню для харчування підопічних КЗ "Стародобровільський психоневрологічний інтернат" ДОР на 2024 рік із зазначенням добових норм, енергетичної цінності та з урахуванням особливостей харчування підопічних закладу. Визначення очікуваної вартості (надалі –ОВ) предмету закупівлі проводилось на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом № 275 від 18.02.2020 року Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. Для визначення ОВ предмета закупівлі попередньо були визначені: - Потреби закладу та обсяг послуг їдалень в період: березень- грудень 2024 р., які станом на дату прийняття рішення становили 85680 ліжко/днів (280 підопічних х 306 к. днів). - Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», добових норм харчування в інтернатних установах, затверджених постановою Уряду від 13.03.2002 року № 324 «Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, навчальних та санаторних закладах, сфери управління Міністерства праці та соціальної політики». - Вимоги до умов поставки послуги (аутсорсинг) та умов оплати (післяоплата). Очікувана вартість визначена із застосуванням методів: порівняльного аналізу ринкових цін на аналогічні послуги та застосування закупівельних цін попередніх періодів. Для визначення ОВ був проведений збір та аналіз цінової інформації з реального ринку продовольчих товарів / продовольчої сировини, статистичної інформації, наданої Дніпропетровським обласним управлінням статистики, щодо середніх ринкових цін в регіоні на продукти харчування, вивчені цінові пропозиції постачальників аналогічних послуг в поточному та минулі періоди, оприлюднені в системі ProZorro. З відкритих джерел отримана інформація про індекс інфляції (індекс споживчих цін) в Україні, який за період січень – грудень 2023 р. (наростаючим підсумком) становив 105,1 %. Взято до уваги, що по окремих позиціях продуктової групи товарів індекс споживчих цін становить: м'ясо та м'ясопродукти 112,4 %, молоко, сир та яйця 104,3 %, риба та продукти з риби 104,1 %. Під час визначення ОВ предмета закупівлі Замовник мав на меті дотримання принципів здійснення закупівель, викладених у статті 5 Закону, зокрема принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності. З урахуванням вище наведеного очікувана вартість одиниці послуги становить: 130,78 грн в день на одного підопічного. Таким чином, ОВ предмету закупівлі складає: 11205225,00 грн. (одинадцять мільйонів двісті п’ять тисяч двісті двадцять п’ять грн. 00 коп.) 2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Закон України «Про публічні закупівлі» та Постанова Кабінету України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» не містять такої вимоги. Пункт 4 Постанова Кабінету Міністрів України № 710 рекомендує головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) на власних веб-сайтах розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення. Власного сайту КЗ « «Стародобровільський психоневрологічний інтернат» ДОР» не має, кошти на розробку та утримання власного сайту відсутні. Головний розпорядник бюджетних коштів також не має власного веб-сайту. Додатки: Копія наказу про щорічну відпустку фахівця з публічних закупівель Мокеєвої Л. В.
Замовник здійснив наступні заходи щодо недопущення в подальшому встановленого Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710 шляхом розміщення на власному веб сайті (або на офіцій-ному веб сайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: 1. В.о. директора КЗ «Стародобровільський психоневрологічний інтернат» Дніпропетровської обласної ради видано наказ від 03.05.2024 р. № 118/зд про створення та функціонування офіційного веб-сайту закладу, відповідно до якого в строк до 20 липня 2024 року необхідно забезпечити створення власного веб-сайту закладу та подальше розміщення на сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. 03.05.2024 року фахівцем з публічних закупівель розглянуто та затверджено річний план закупівель на 2024 рік закупівлі за предметом: Розробка офіцій-ного веб-сайту закладу, технічна підтримка (хостинг), код за Єдиним закупівельним словником) ДК 021:2015: 72413000-8 Послуги з розробки веб-сайтів у порядку, встановленому Законом з урахуванням Особливостей. 3. Річний план на 2024 рік закупівлі послуг за предметом: Розробка офіційного веб-сайту закладу, технічна підтримка (хостинг) оприлюднено в електронній системі закупівель. Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2024-05-03-005860-a 4. 03.05.2024 року на електронну адресу Департаменту соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації відправлений лист за формою, встановленою Департаментом, з інформацією про закупівлю «Розробка офіційного веб-сайту закладу, технічна підтримка (хостинг)» для її погодження Департаментом. 5. Проведення закупівлі заплановано на травень 2024 року. Додатки: Наказ від 03.05.2024 р. № 118/зд про створення та функціонування офіційного веб-сайту закладу, Протокол від 03.05.2024 р. № 47 фахівця з публічних закупівель про затвердження рі-чного плану на 2024 рік, Пропозиція на розробку веб-сайту, Скрін – шот сторінки електронної пошти замовника про направлення листа для погодження закупівлі Розробка офіційного веб-сайту закладу.