0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
8 770 152.60 UAH
Замовник
Комунальний заклад "Дніпропетровський геріатричний пансіонат" Дніпропетровської обласної ради"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 18 квіт. 17:46
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Керуючись нормою частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь на питання, які виникли у органу державного фінансового контролю під час проведення моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2024-04-04-006075-a, яка проведена Комунальним закладом "Дніпропетровський геріатричний пансіонат" Дніпропетровської обласної ради"(далі Пансіонат, Замовник). 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікуванувартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Відповідь: Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням положень розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. При цьому, слід зауважити, що згідно з п.1 розділу 1 цієї методики, - Примірна методика має рекомендаційний характер. Пансіонат є стаціонарною соціально-медичною установою, призначеною для постійного проживання громадян похилого віку, ветеранів війни та праці, інвалідів, які потребують стороннього догляду, побутового і медичного обслуговування. Отже, під час оголошення закупівлі враховано розмір затверджених асигнувань на харчування підопічнихв межах кошторисних призначень на 2024 рік за КПКВК 0813102 з урахуванням змін. Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), то Пансіонат не має власного веб-сайту, а на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів (Департамент соціального захисту облдержадміністрації) такого функціоналу не має. З огляду на зазначене, з метою дотримання норми пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), відповідне обґрунтування Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель за оголошеною закупівлею в розділі «Тендерна документація» (файл: 04 квітня 202413:07Обґрунтування.PDF(file:///C:/Users/1/Downloads/%D0%9E%D0%B1%D2%91%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20(1).PDF). 2. Чи враховано Замовником при плануванні потреби у закупівлі послуг за предметом закупівлі: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень (Послуги їдалень (аутсорсинг)) на 2024 рік обсяги закупівлі, які здійснено Замовником за цією закупівлею без використання електронної системи закупівель? Відповідь: Відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Таким чином, закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Після розподілу залишку коштів спеціального фонду до кошторису були внесені відповідні зміни довідка 95/80 від 18.03.2024 року, тобто закупівля є додатковою, яка не була передбачена раніше. З метою забезпечення принципів здійснення публічних закупівель, зокрема визначених пунктом 3 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником внесені зміни до річного плану, що підтверджується наявною інформацією в електронній системі закупівель за ID:UA-P-2024-04-04-007577-a. 3. Яким чином Замовникпід час виконання основного договору про закупівлю від 23.02.2024 № 04, укладеного за результатами процедури закупівлі відкритих торгів з особливостями за номером ID: UA-2024-02-01-007555-a, виявив необхідність у закупівлі додаткових послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого надавача послуг? Відповідь: У додатковому договорі передбачається надання добової нормиокремих продуктів харчуваннядля громадян похилого віку та осіб з інвалідністю, які не передбачені в основному договорі про закупівлю від 23.02.2024 №04. Необхідність надання таких продуктів харчування регламентується постановою Кабінету Міністрів Українивід 13 березня 2002 р. № 324, якою затверджені «НАТУРАЛЬНІ ДОБОВІ НОРМИ ХАРЧУВАННЯв інтернатних установах для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю, вищих навчальних закладах I-II рівня акредитації сфери управління Мінсоцполітики». 4. Чому Замовником під час закупівлі послуг їдалень (аутсорсинг) за процедурою відкритих торгів з особливостями за номером ID: UA-2024-02-01-007555-a не враховано в меню найменування страв, що закуповуються Замовником за закупівлею без використання електронної системи закупівель? Відповідь: Замовником не враховано в меню найменування страв, що закуповуються за договором про закупівлю від 23.02.2024 №04, так як розмір бюджетного призначення за кошторисом не дозволив взяття фінансових та юридичних зобов’язань понад суму затверджених асигнувань. Пунктом 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов'язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 № 309 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України20 березня 2012 р. за № 419/20732 регламентовано: «2.1. Розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання в межах бюджетних асигнувань, установлених кошторисами (планами використання бюджетних коштів), з урахуванням планів асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету, планів надання кредитів із загального фонду бюджету, планів спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків), помісячних планів використання бюджетних коштів відповідно до статті 48 Бюджетного кодексу України.». В силу норми ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Керуючись нормою частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь на питання, які виникли у органу державного фінансового контролю під час проведення моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2024-04-04-006075-a, яка проведена Комунальним закладом "Дніпропетровський геріатричний пансіонат" Дніпропетровської обласної ради"(далі Пансіонат, Замовник). 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікуванувартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Відповідь: Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням положень розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. При цьому, слід зауважити, що згідно з п.1 розділу 1 цієї методики, - Примірна методика має рекомендаційний характер. Пансіонат є стаціонарною соціально-медичною установою, призначеною для постійного проживання громадян похилого віку, ветеранів війни та праці, інвалідів, які потребують стороннього догляду, побутового і медичного обслуговування. Отже, під час оголошення закупівлі враховано розмір затверджених асигнувань на харчування підопічнихв межах кошторисних призначень на 2024 рік за КПКВК 0813102 з урахуванням змін. Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), то Пансіонат не має власного веб-сайту, а на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів (Департамент соціального захисту облдержадміністрації) такого функціоналу не має. З огляду на зазначене, з метою дотримання норми пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), відповідне обґрунтування Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель за оголошеною закупівлею в розділі «Тендерна документація» (файл: 04 квітня 202413:07Обґрунтування.PDF(file:///C:/Users/1/Downloads/%D0%9E%D0%B1%D2%91%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20(1).PDF). 2. Чи враховано Замовником при плануванні потреби у закупівлі послуг за предметом закупівлі: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень (Послуги їдалень (аутсорсинг)) на 2024 рік обсяги закупівлі, які здійснено Замовником за цією закупівлею без використання електронної системи закупівель? Відповідь: Відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Таким чином, закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Після розподілу залишку коштів спеціального фонду до кошторису були внесені відповідні зміни довідка 95/80 від 18.03.2024 року, тобто закупівля є додатковою, яка не була передбачена раніше. З метою забезпечення принципів здійснення публічних закупівель, зокрема визначених пунктом 3 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником внесені зміни до річного плану, що підтверджується наявною інформацією в електронній системі закупівель за ID:UA-P-2024-04-04-007577-a. 3. Яким чином Замовникпід час виконання основного договору про закупівлю від 23.02.2024 № 04, укладеного за результатами процедури закупівлі відкритих торгів з особливостями за номером ID: UA-2024-02-01-007555-a, виявив необхідність у закупівлі додаткових послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого надавача послуг? Відповідь: У додатковому договорі передбачається надання добової нормиокремих продуктів харчуваннядля громадян похилого віку та осіб з інвалідністю, які не передбачені в основному договорі про закупівлю від 23.02.2024 №04. Необхідність надання таких продуктів харчування регламентується постановою Кабінету Міністрів Українивід 13 березня 2002 р. № 324, якою затверджені «НАТУРАЛЬНІ ДОБОВІ НОРМИ ХАРЧУВАННЯв інтернатних установах для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю, вищих навчальних закладах I-II рівня акредитації сфери управління Мінсоцполітики». 4. Чому Замовником під час закупівлі послуг їдалень (аутсорсинг) за процедурою відкритих торгів з особливостями за номером ID: UA-2024-02-01-007555-a не враховано в меню найменування страв, що закуповуються Замовником за закупівлею без використання електронної системи закупівель? Відповідь: Замовником не враховано в меню найменування страв, що закуповуються за договором про закупівлю від 23.02.2024 №04, так як розмір бюджетного призначення за кошторисом не дозволив взяття фінансових та юридичних зобов’язань понад суму затверджених асигнувань. Пунктом 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов'язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 № 309 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України20 березня 2012 р. за № 419/20732 регламентовано: «2.1. Розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання в межах бюджетних асигнувань, установлених кошторисами (планами використання бюджетних коштів), з урахуванням планів асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету, планів надання кредитів із загального фонду бюджету, планів спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків), помісячних планів використання бюджетних коштів відповідно до статті 48 Бюджетного кодексу України.». В силу норми ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Оскаржено в суді
Заперечення