0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
705 665.70 UAH
Замовник
Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 22 квіт. 14:41
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Надаємо інформацію та відомості щодо документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості: https://view.officeapps.live.com/op/embed.aspx?src=https%3A%2F%2Flb-api.prozorro.gov.ua%2Fapi%2F2.5%2Fplans%2Ff532d93c9ed74a1490aa92e0cf7a21ac%2Fdocuments%2F5a873d77aa07466f8c46307fc084d195%3Fdownload%3D7aa3281d835d4ecfbffdbbf1b661821f
Надаємо інформацію та відомості щодо документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості: https://view.officeapps.live.com/op/embed.aspx?src=https%3A%2F%2Flb-api.prozorro.gov.ua%2Fapi%2F2.5%2Fplans%2Ff532d93c9ed74a1490aa92e0cf7a21ac%2Fdocuments%2F5a873d77aa07466f8c46307fc084d195%3Fdownload%3D7aa3281d835d4ecfbffdbbf1b661821f
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
№1 В Додатку №1 до Тендерної документації, вказано, що кількість замовлених послуг, залучених автомобілів та кількість пунктів доставки залежить від Замовника. Вирішальним критерієм є ціна. У фразі "не менше 7 транспортних засобів" слово "не менше" є прислівником кількості, яке описує рекомендовану кількість транспортних засобів, які повинен мати учасник закупівлі, при цьому вираз наведено у дужках. Це означає, що тендерна документація не містить, а у її авторів немає жорсткої вимоги до учасників мати саме 7 транспортних засобів. Замовник не може відхилити пропозицію учасника лише на тій підставі, що він має менше 7 транспортних засобів. Інформація про «7 транспортних засобів» у тексті тендерної документації зазначена у дужках, тобто слугує орієнтиром для учасників тендеру. Учасник повинен чітко продемонструвати, що його ресурсів (будь то 4, 5, або 6 транспортних засобів) достатньо для виконання всіх замовлених послуг протягом всього строку дії договору. Замість цього, ключовим фактором є те, чи може учасник надати послуги за найвигіднішою ціною, використовуючи доступні йому ресурси. Підтвердженням цього є наступні моменти: - Тендерна документація не містить чіткого пояснення, чому саме 7 транспортних засобів є необхідними для виконання договору про закупівлю. - Замовник може самостійно визначити, чи достатньо йому 4 транспортних засобів для виконання своїх потреб. За такого, кваліфікаційна вимога про кількість транспорту не є жорсткою вимогою, а лише рекомендованою кількістю, що дозволяє гнучко підходити до цього питання, враховуючи інші фактори. Частиною 1 статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а так само вимоги тендерної документації не повинні тлумачитись таким чином що б допускати дискримінацію учасників. №2 Згідно з наданою інформацією, всі договори, залучені ФОП Макаренко Т.П., містять посилання на їх пролонгацію. Важливо зазначити, що пролонгація договору є законною дією, яка не суперечить чинному законодавству та умовам самого договору. Пролонгація фактично продовжує строк чинності договору та не створює нового договору. Умови тендерної документації не передбачає надання додаткових документів до договорів користування транспортом чи додатків або доповнень до них. Передбачена у поданих документах наявність пролонгація договору забезпечує учаснику тендеру гарантію продовження дійсності договору. Інших вимог щодо документів документація не містить. Крім того, додатковою угодою №2 визначено чіткий перелік транспортних засобів, що залучаються для надання послуг. Договори позички по яким були пролонговані на період надання 290 послуг. (Додатки до додаткової угоди № 2) №3 Відповідно до інформації наданої ФОП Макаренко Т.П. дати у документах, які містяться у файлах «img794.pdf» та «img795.pdf» зазначені з опискою у датах. Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Описки є повсякчасним явищем в повсякденному житті. Їх виникнення може бути обумовлено різними факторами, такими як: стрес або втома, розсіяність. Крім того, звертаємо увагу та завчасно застерігаємо і відкрито констатуємо, що через великий об'єм інформації, який містять документи, можлива наявність помилок у цифрах. Причини, чому можуть виникати помилки: 1. Людський фактор, при введенні та при обробці великих обсягів даних та обмежені часові рамки надання відповідей на запити, призводять до неминучих помилок (описок). 2. Неточність джерел інформації: дані, які використовуються, можуть бути неточними або застарілими чи також містити описки. 3. Технічні проблеми: збої в роботі програмного забезпечення або обладнання можуть призвести до помилок у даних. Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зокрема або не виключно помилки, зроблені під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Крім того, відповідне застереження щодо описок і формальних помилок міститься в умовах тендерної документації у закупівлі.
№1 В Додатку №1 до Тендерної документації, вказано, що кількість замовлених послуг, залучених автомобілів та кількість пунктів доставки залежить від Замовника. Вирішальним критерієм є ціна. У фразі "не менше 7 транспортних засобів" слово "не менше" є прислівником кількості, яке описує рекомендовану кількість транспортних засобів, які повинен мати учасник закупівлі, при цьому вираз наведено у дужках. Це означає, що тендерна документація не містить, а у її авторів немає жорсткої вимоги до учасників мати саме 7 транспортних засобів. Замовник не може відхилити пропозицію учасника лише на тій підставі, що він має менше 7 транспортних засобів. Інформація про «7 транспортних засобів» у тексті тендерної документації зазначена у дужках, тобто слугує орієнтиром для учасників тендеру. Учасник повинен чітко продемонструвати, що його ресурсів (будь то 4, 5, або 6 транспортних засобів) достатньо для виконання всіх замовлених послуг протягом всього строку дії договору. Замість цього, ключовим фактором є те, чи може учасник надати послуги за найвигіднішою ціною, використовуючи доступні йому ресурси. Підтвердженням цього є наступні моменти: - Тендерна документація не містить чіткого пояснення, чому саме 7 транспортних засобів є необхідними для виконання договору про закупівлю. - Замовник може самостійно визначити, чи достатньо йому 4 транспортних засобів для виконання своїх потреб. За такого, кваліфікаційна вимога про кількість транспорту не є жорсткою вимогою, а лише рекомендованою кількістю, що дозволяє гнучко підходити до цього питання, враховуючи інші фактори. Частиною 1 статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а так само вимоги тендерної документації не повинні тлумачитись таким чином що б допускати дискримінацію учасників. №2 Згідно з наданою інформацією, всі договори, залучені ФОП Макаренко Т.П., містять посилання на їх пролонгацію. Важливо зазначити, що пролонгація договору є законною дією, яка не суперечить чинному законодавству та умовам самого договору. Пролонгація фактично продовжує строк чинності договору та не створює нового договору. Умови тендерної документації не передбачає надання додаткових документів до договорів користування транспортом чи додатків або доповнень до них. Передбачена у поданих документах наявність пролонгація договору забезпечує учаснику тендеру гарантію продовження дійсності договору. Інших вимог щодо документів документація не містить. Крім того, додатковою угодою №2 визначено чіткий перелік транспортних засобів, що залучаються для надання послуг. Договори позички по яким були пролонговані на період надання 290 послуг. (Додатки до додаткової угоди № 2) №3 Відповідно до інформації наданої ФОП Макаренко Т.П. дати у документах, які містяться у файлах «img794.pdf» та «img795.pdf» зазначені з опискою у датах. Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Описки є повсякчасним явищем в повсякденному житті. Їх виникнення може бути обумовлено різними факторами, такими як: стрес або втома, розсіяність. Крім того, звертаємо увагу та завчасно застерігаємо і відкрито констатуємо, що через великий об'єм інформації, який містять документи, можлива наявність помилок у цифрах. Причини, чому можуть виникати помилки: 1. Людський фактор, при введенні та при обробці великих обсягів даних та обмежені часові рамки надання відповідей на запити, призводять до неминучих помилок (описок). 2. Неточність джерел інформації: дані, які використовуються, можуть бути неточними або застарілими чи також містити описки. 3. Технічні проблеми: збої в роботі програмного забезпечення або обладнання можуть призвести до помилок у даних. Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зокрема або не виключно помилки, зроблені під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Крім того, відповідне застереження щодо описок і формальних помилок міститься в умовах тендерної документації у закупівлі.
Наводимо інформацію про вжиття заходів, інформацію про усунення виявлених порушень. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в підпунктах 3 та 6 пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації при визначенні умов для відмови учаснику в участі у відкритих торгах Замовник зазначив умови для відхилення тендерної пропозиції, які стосуються «службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі» замість «керівника учасника процедури закупівлі», що не відповідає умовам, визначеним в підпунктах 3 та 6 пункту 47 Особливостей. Однак, закупівлю оголошено 02.04.2024, а зміни у формулюваннях з «службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі» на «керівника учасника процедури закупівлі», хоч і прийняті у постанові КМУ від 2 квітня 2024 р. № 382 але вступили в силу 09.04.2024, тобто після оголошення закупівлі UA-2024-04-02-008090-a. Висловлюємо щиру подяку Управлінню Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області за проведення перевірки дотримання законодавства у сфері публічних закупівель. Вдячні за високий професіоналізм, компетентність. Завдяки роботі виявлено та усунуто порушення і недоліки, що дозволить у подальшому здійснювати публічні закупівлі більш прозоро та ефективно. Угодою № 1 від 17.05.2024 року розірвано договір про надання послуг з перевезення від 17.04.2024 № 17/04/24/1 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України до 17.05.2024 року.