0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
25 235 682.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 22 квіт. 17:05
Орган ДФК: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)
ПРИХОВАНО
НАЧАЛЬНИКУ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Анатолію Омельчуку 43005, м. Луцьк, пр-т. Грушевського, 3а ПИСЬМОВІ ПОЯСНЕННЯ 23 квітня 2024 року КП «Луцькводоканал» було отримано запит Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про надання пояснень в межах проведення моніторингу по закупівлі: Сонячна енергія, код ДК 021:2015 – 09330000-1 – (Мобільна фотоелектрична генеруюча установка модульного типу на баластній основі потужністю 150 кВ), (ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-22-011139-a). У відповідь на зазначений запит КП «Луцькводоканал» повідомляє наступне: Однією з найсуттєвіших витрат КП «Луцькводоканал», які закладені в собівартість тарифу на послуги з водопостачання та водовідведення є вартість електричної енергії. Залежність від комерційної електромережі означає, що дохідність підприємства та тариф на послуги з водопостачання та водовідведення повністю залежить від коливань тарифів на електричну енергію. Раптове підвищення цін на електричну енергію в умовах коли існують проблеми з тарифоутворенням на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення, створює гострий дефіцит коштів на підприємстві на ставить під загрозу цілодобове забезпечення мешканців м. Луцьк питною водою. Одним із шляхів входу із ситуації що склалася є впровадження на підприємстві альтернативної енергетики, що забезпечує вироблення електричної енергії з альтернативних джерел енергії (сонячної енергії) Крім того, серед головних переваг впровадження на підприємстві альтернативної енергетики є такі: - скорочення витрат підприємства, - підприємство захищене від тарифних коливань та інфляції, оскільки рахунки за електроенергію і далі зростають з року в рік; - стала енергетика — використовуючи сонячну енергію, підприємство робитиме інвестиції в майбутнє підприємства. - енергетична незалежність — інвестуючи в автономну сонячну систему, підприємство зможе зменшити чи повністю усунути свою залежність від місцевих електромереж. Зважаючи на часті відключення світла внаслідок російських ударів по енергосистемі минулої зими, підприємство буде впевнене в стабільності електропостачання незалежно від того, що відбувається з комерційною мережею; - податкові пільги — згідно із Законом України «Про електроенергетику», підприємства, що використовують відновлювальні джерела енергії, можуть розраховувати на низку податкових та митних пільг; 30 червня 2023 року було прийнято Закон України № 3220-ІХ «Про внесення змін до деяких законів України щодо відновлення та «зеленої» трансформації енергетичної системи України» (далі – Закон), що передбачає комплексні зміни у функціонуванні ринку електричної енергії. Даний Закон передбачає, механізм впровадження на підприємстві виробництва електричної енергії з альтернативних джерел та передбачає механізм стимулювання власного споживання електричної енергії активних споживачів (самовиробництва) – система підтримки, за якою відбувається взаєморозрахунок вартості обсягу відпуску електричної енергії в електричну мережу генеруючими установками таких споживачів та вартості обсягу відбору ними електричної енергії з електричної мережі, з урахуванням вартості послуг з передачі та/або розподілу електричної енергії (систему – NetBilling). Після прийняття вищезазначеного нормативно правового акту, на електронну адресу КП «Луцькводоканал» почали надходити комерційні пропозиції від Постачальників альтернативних джерел електричної енергії (сонячної енергії), а також запрошення на різноманітні форуми та семінами по питанню впровадження на підприємствах альтернативних джерел електричної енергії. Уважно ознайомившись із комерційними пропозиціями Постачальників, вивчивши кон’юнктуру ринку, а також технологічні можливості та потреби КП «Луцькводоканал», а також враховуючи переваги впровадження на підприємстві альтернативної енергетики, зазначені вище, підприємством і було прийнято рішення про закупівлю Сонячна енергія, код ДК 021:2015 – 09330000-1 – (Мобільна фотоелектрична генеруюча установка модульного типу на баластній основі потужністю 150 кВ) В подальшому, у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та з врахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами і доповненнями) (далі – Особливості) оголошення про проведення цієї закупівлі та тендерну документацію було розміщено в електронній системі закупівель «Prozorro». При розробці тендерної документації (в тому числі, встановлені технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та визначенні очікуваної вартості) уповноважена особа керувалася вимогами, встановленими ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 та Примірною тендерною документацією, затвердженою наказом Мінекономрозвитку України № 680 від 13.04.2016 р. «Про затвердження примірної тендерної документації», Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономрозвитку України № 275 від 18.02.2020р. «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», оскільки це єдині нормативно-правові акти, які регулюють вищезазначені питання. Таким чином, технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівель були встановлені з врахуванням технологічних можливостей підприємства та потреб КП «Луцькводоканал» в закупівлі даного товару, шляхом вивчення кон’юнктури ринку. Очікувану вартість предмета закупівлі було встановлено шляхом опрацювання інформації яка містилася у відкритому доступі в мережі Інтернет, а також шляхом опрацювання наданих комерційних пропозицій. Директор Гуменюк В.М.
НАЧАЛЬНИКУ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Анатолію Омельчуку 43005, м. Луцьк, пр-т. Грушевського, 3а ПИСЬМОВІ ПОЯСНЕННЯ 23 квітня 2024 року КП «Луцькводоканал» було отримано запит Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про надання пояснень в межах проведення моніторингу по закупівлі: Сонячна енергія, код ДК 021:2015 – 09330000-1 – (Мобільна фотоелектрична генеруюча установка модульного типу на баластній основі потужністю 150 кВ), (ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-22-011139-a). У відповідь на зазначений запит КП «Луцькводоканал» повідомляє наступне: Однією з найсуттєвіших витрат КП «Луцькводоканал», які закладені в собівартість тарифу на послуги з водопостачання та водовідведення є вартість електричної енергії. Залежність від комерційної електромережі означає, що дохідність підприємства та тариф на послуги з водопостачання та водовідведення повністю залежить від коливань тарифів на електричну енергію. Раптове підвищення цін на електричну енергію в умовах коли існують проблеми з тарифоутворенням на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення, створює гострий дефіцит коштів на підприємстві на ставить під загрозу цілодобове забезпечення мешканців м. Луцьк питною водою. Одним із шляхів входу із ситуації що склалася є впровадження на підприємстві альтернативної енергетики, що забезпечує вироблення електричної енергії з альтернативних джерел енергії (сонячної енергії) Крім того, серед головних переваг впровадження на підприємстві альтернативної енергетики є такі: - скорочення витрат підприємства, - підприємство захищене від тарифних коливань та інфляції, оскільки рахунки за електроенергію і далі зростають з року в рік; - стала енергетика — використовуючи сонячну енергію, підприємство робитиме інвестиції в майбутнє підприємства. - енергетична незалежність — інвестуючи в автономну сонячну систему, підприємство зможе зменшити чи повністю усунути свою залежність від місцевих електромереж. Зважаючи на часті відключення світла внаслідок російських ударів по енергосистемі минулої зими, підприємство буде впевнене в стабільності електропостачання незалежно від того, що відбувається з комерційною мережею; - податкові пільги — згідно із Законом України «Про електроенергетику», підприємства, що використовують відновлювальні джерела енергії, можуть розраховувати на низку податкових та митних пільг; 30 червня 2023 року було прийнято Закон України № 3220-ІХ «Про внесення змін до деяких законів України щодо відновлення та «зеленої» трансформації енергетичної системи України» (далі – Закон), що передбачає комплексні зміни у функціонуванні ринку електричної енергії. Даний Закон передбачає, механізм впровадження на підприємстві виробництва електричної енергії з альтернативних джерел та передбачає механізм стимулювання власного споживання електричної енергії активних споживачів (самовиробництва) – система підтримки, за якою відбувається взаєморозрахунок вартості обсягу відпуску електричної енергії в електричну мережу генеруючими установками таких споживачів та вартості обсягу відбору ними електричної енергії з електричної мережі, з урахуванням вартості послуг з передачі та/або розподілу електричної енергії (систему – NetBilling). Після прийняття вищезазначеного нормативно правового акту, на електронну адресу КП «Луцькводоканал» почали надходити комерційні пропозиції від Постачальників альтернативних джерел електричної енергії (сонячної енергії), а також запрошення на різноманітні форуми та семінами по питанню впровадження на підприємствах альтернативних джерел електричної енергії. Уважно ознайомившись із комерційними пропозиціями Постачальників, вивчивши кон’юнктуру ринку, а також технологічні можливості та потреби КП «Луцькводоканал», а також враховуючи переваги впровадження на підприємстві альтернативної енергетики, зазначені вище, підприємством і було прийнято рішення про закупівлю Сонячна енергія, код ДК 021:2015 – 09330000-1 – (Мобільна фотоелектрична генеруюча установка модульного типу на баластній основі потужністю 150 кВ) В подальшому, у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та з врахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами і доповненнями) (далі – Особливості) оголошення про проведення цієї закупівлі та тендерну документацію було розміщено в електронній системі закупівель «Prozorro». При розробці тендерної документації (в тому числі, встановлені технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та визначенні очікуваної вартості) уповноважена особа керувалася вимогами, встановленими ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 та Примірною тендерною документацією, затвердженою наказом Мінекономрозвитку України № 680 від 13.04.2016 р. «Про затвердження примірної тендерної документації», Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономрозвитку України № 275 від 18.02.2020р. «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», оскільки це єдині нормативно-правові акти, які регулюють вищезазначені питання. Таким чином, технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівель були встановлені з врахуванням технологічних можливостей підприємства та потреб КП «Луцькводоканал» в закупівлі даного товару, шляхом вивчення кон’юнктури ринку. Очікувану вартість предмета закупівлі було встановлено шляхом опрацювання інформації яка містилася у відкритому доступі в мережі Інтернет, а також шляхом опрацювання наданих комерційних пропозицій. Директор Гуменюк В.М.
ЗАСТУПНИКУ НАЧАЛЬНИКА УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ – НАЧАЛЬНИКУ ВІДДІЛУ Бондарю В. 43005, м. Луцьк, пр-т. Грушевського, 3а 29.04.2024 о 11 годині 50 хвилин Управлінням в електронній системі закупівель оприлюднено висновок про результати моніторингу по закупівлі: Сонячна енергія, код ДК 021:2015 – 09330000-1 – (Мобільна фотоелектрична генеруюча установка модульного типу на баластній основі потужністю 150 кВ), (ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-22-011139-a), оголошеної КП «Луцькводоканал». На виконання зобов'язань щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель зазначених у висновку моніторингу по даній закупівлі, КП «Луцькводоканал»з метою не допущення у подальшому виявлених порушень, було проведено роз’яснювальну роботу, економічні навчання з уповноваженими особами з публічних закупівель підприємства та наголошено на зауваженнях до тендерної документації по закупівлі: Сонячна енергія, код ДК 021:2015 – 09330000-1 – (Мобільна фотоелектрична генеруюча установка модульного типу на баластній основі потужністю 150 кВ), які були викладені у висновку моніторингу та вказано на необхідність своєчасно ознайомлюватися зі змінами в законодавстві з питань публічних закупівель та врахувати їх подальшій роботі. Також уповноважені особи були попереджені про те, що у випадку якщо зауваження Управління, які зазначені в висновку моніторингу будуть допущенні в майбутньому, до них будуть застосовані заходи дисциплінарного стягнення у вигляді догани. Враховуючи вищезазначене повідомляємо, що Замовником вжито всі можливі заходи щодо усунення виявлених порушень та виконання висновку моніторингу. Директор В.М. Гуменюк