0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
265 000.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКА МІСЬКА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 22 квіт. 17:29
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
На Ваш запит інформуємо. Кількісна потреба у закупівлі (Діагностичні тест-системи) розрахована на основі фактичного використання тест-систем у минулому році, фактичного здійснення досліджень у минулому році з врахуванням прогнозованого збільшення кількості обстежень пацієнтів у 2024 році. (Звіт по виконанню досліджень КДЛ додається). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розраховані з врахуванням сумісності з наявними аналізаторами (ІФА аналізатор та Аналізатор електролітів) та їх налаштуваннями. Закупівля тест-систем з характеристиками які відрізняються від вказаних, призведе до додаткових витрат Замовника на виклик майстра для переналаштування обладнання, калібрування аналізаторів тощо. Обрахунок очікуваної вартості здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 методом порівняння ринкових цін. (Обрахунок очікуваної вартості, комерційні пропозиції, прайс додаються). Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ФОП "ЯЦУНЬ НАТАЛІЯ АНДРІЇВНА" відповідно до вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей у зв’язку із допущенням помилки. Завдяки своєчасним діям Західного офісу Держаудитслужби, в частині звернення уваги Замовника на виявлене порушення (окреме щире дякую!!!) виконання договору зупинене вчасно. На даний момент поставки товару, оплати товару, згідно укладеного договору, не було.
На Ваш запит інформуємо. Кількісна потреба у закупівлі (Діагностичні тест-системи) розрахована на основі фактичного використання тест-систем у минулому році, фактичного здійснення досліджень у минулому році з врахуванням прогнозованого збільшення кількості обстежень пацієнтів у 2024 році. (Звіт по виконанню досліджень КДЛ додається). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розраховані з врахуванням сумісності з наявними аналізаторами (ІФА аналізатор та Аналізатор електролітів) та їх налаштуваннями. Закупівля тест-систем з характеристиками які відрізняються від вказаних, призведе до додаткових витрат Замовника на виклик майстра для переналаштування обладнання, калібрування аналізаторів тощо. Обрахунок очікуваної вартості здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 методом порівняння ринкових цін. (Обрахунок очікуваної вартості, комерційні пропозиції, прайс додаються). Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ФОП "ЯЦУНЬ НАТАЛІЯ АНДРІЇВНА" відповідно до вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей у зв’язку із допущенням помилки. Завдяки своєчасним діям Західного офісу Держаудитслужби, в частині звернення уваги Замовника на виявлене порушення (окреме щире дякую!!!) виконання договору зупинене вчасно. На даний момент поставки товару, оплати товару, згідно укладеного договору, не було.
На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-04-02-008273-a, інформуємо: - щодо порушення вимог пункту другого частини другої статті 4 Закону та пункту 14 Особливостей – виявлені порушення врахованні та взяті до уваги з метою недопущення в подальшому. Зобовязуємось дотримуватись вимог пункту другого частини другої статті 4 Закону та пункту 14 Особливостей під час відображення закупівлі у річному плані закупівель; - щодо порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей - Сторони, відповідно до вимог Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, уклали Додаткову угоду № 1 від "08" травня 2024 року до Договору №35-Р про закупівлю товарів від «17 » квітня 2024 року про наступне: "Сторони дійшли взаємної згоди Додатковою угодою достроково розірвати дію Договору з моменту підписання Сторонами Додаткової угоди. Сторони підтверджують, що станом на день укладення Додаткової угоди Постачальник не поставив, а Замовник не прийняв товари відповідно до специфікації. Сума оплати за договором складає 0,00 (нуль) гривень. З моменту набрання чинності Додатковою угодою усі зобов'язання Сторін, що виникли з зазначеного вище Договору, припиняються, і Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками, що виникли за Договором." Додаткова угода та Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2024-04-02-008273-a додається.