0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
10 800 000.00 UAH
Порушення не знайдено
Дата: 22 квіт. 17:48
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), цим надаємо пояснення (інформацію, документи) на запит про надання пояснень (інформації, документів) Північного офісу Держаудитслужби від 23.04.2024 року щодо закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 44310000-6 Вироби з дроту (Малопомітна перешкода типу МПП 10х10х1,4 м (кільцева гірлянда)) (далі – Закупівля), яка проводилася Замовником – УПРАВЛІННЯМ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА (далі – Замовник). Щодо першого питання запиту «Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість» надаємо наступні пояснення (інформацію та документи). Визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі здійснювалося Замовником з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (із змінами) в декілька етапів, таких як: визначення потреби в товарі (номенклатура, кількісні та якісні показники) з урахуванням запланованих поточних завдань Замовника відповідно до протокольного рішення засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Костянтинівської міської територіальної громади від 26.02.2024 року №2; формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик; аналіз ринку з використанням загальнодоступної інформації щодо ціни на товар, яка міститься у відкритих джерелах (зокрема в електронній системі закупівель "Prozorro"), а також інформації, отриманої шляхом проведення ринкових консультацій; визначення вимог до умов поставки товару і оплати з урахуванням фінансових можливостей Замовника; визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі з урахуванням виду предмета Закупівлі, його розповсюдженості на ринку, порядку формування цін на нього. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено методом порівняння ринкових цін шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну та отримання комерційних пропозицій від суб’єктів господарювання у відповідній сфері (постачальників конкретного товару), а саме від: ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОПЕРИМЕТЕР+» - 10800,00 грн з ПДВ/комплект; ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МЕТИЗИ-94» - 12042,00 грн/комплект; ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХАРВЕСТ ГАРАНТ» - 12042,00 грн з ПДВ/комплект; Фізичної особи-підприємця Боклаг Анни Миколаївни – 11750,00 грн без ПДВ/шт.; Фізичної особи-підприємця Сокуренка Германа Михайловича – 12010,00 грн/шт. (комплект); Фізичної особи-підприємця Петрова Максима В’ячеславовича – 11350,00 грн/комплект; ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДАП" – 10980,00 грн з ПДВ/комплект. Комерційні пропозиції додаються до пояснення Замовника. Очікувану вартість предмета закупівлі визначено шляхом обрання з масиву цінових даних (комерційних пропозицій) найбільш економічно вигідної за принципом максимальної економії. Обґрунтування бюджетного призначення предмета закупівлі здійснено відповідно до довідки про зміни до кошторису на 2024 рік від 28.02.2024 року №3 (КПКВК 1218110 Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалося на підставі покладених завдань на Замовника відповідно рішення засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Костянтинівської міської територіальної громади від 26.02.2024 року №2, з урахуванням технічних вимог, технічних умов виробників, інших вимог, що пред’являються до товару такого типу, як малопомітна перешкода. МПП є унікальною інженерною спорудою, що використовується у військових та оборонних цілях. Основне призначення - створення перешкод для пішого складу ворога, а також утруднення пересування легкої бронетехніки. Головне завдання – знерухомити людей і транспорт, запобігти руху на ділянці. Малопомітна перешкода відіграє ключову роль у забезпеченні безпеки об’єктів. Тип малопомітної перешкоди МПП 10х10х1,4 м (кільцева гірлянда) обраний з метою забезпечення розміру загородження в розкладеному стані - 10х10х1,4 м, тобто при розгортанні МПП утворює перешкоду на території шириною 10 м, довжиною 10 м і висотою 1,4 м. Щодо надання інформації та її документального підтвердження про наявність підстав для здійснення зазначеної Закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів - повідомляємо наступне. 26 лютого 2024 року відбулося засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Костянтинівської міської територіальної громади, на якому розглядалося питання щодо вжиття заходів з підготовки території Костянтинівської міської територіальної громади до оборони в особливий період шляхом встановлення військових інженерно-технічних споруд, облаштування систем загороджень (копія протоколу засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Костянтинівської міської територіальної громади від 26.02.2024 року №2 додається). Опрацьовано питання щодо необхідності придбання зокрема малопомітної перешкоди у кількості 1000 шт. За результатами засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Костянтинівської міської територіальної громади вирішено Управлінню комунального господарства забезпечити укладання договорів на придбання зокрема малопомітних перешкод та виконати роботи з їх встановлення із залученням відповідних сил компетентних підрозділів, комунальних підприємств, громадських організацій тощо. Відтак, наявна потреба у предметі закупівлі обґрунтовується протокольним рішенням комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 26.02.2024 року №2. Враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану, Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 2 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Обґрунтування підстави для здійснення Закупівлі: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 14.05.2024. Статтею 4 Указу № 64/2022 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов'язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася; 3) організовує та здійснює керівництво центральними та іншими органами виконавчої влади в умовах воєнного стану; 4) після початку збройного конфлікту здійснює заходи щодо створення відповідно до норм міжнародного гуманітарного права безпечних зон, організованих у спосіб, який дає змогу забезпечити захист цивільних осіб; 5) визначає особливості здійснення оборонних та публічних закупівель із забезпеченням захищеності державних замовників і замовників від воєнних загроз. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, пунктом 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання даної норми Закону Кабінетом Міністрів України були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 2 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли замовник або його відокремлений підрозділ, що здійснює закупівлю згідно з абзацом другим пункту 15 цих особливостей, перебуває на території активних бойових дій, які не були завершені на дату укладення договору про закупівлю. Враховуючи перебування Костянтинівської міської територіальної громади в зоні проведення активних бойових дій (витяг з переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією станом на дату прийняття рішення та укладання договору, згідно з наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22 грудня 2022 р. № 309 (зі змінами відповідно Наказу №54 від 28 лютого 2024 року) додається), з метою здійснення швидкої та ефективної Закупівлі, Замовником застосовано вищевказану підставу та право на укладення договору про Закупівлю без застосування відкритих торгів. З огляду на викладене, рішення щодо проведення Закупівлі відповідає чинному законодавству. Слід також зазначити, що при конкуренції норм Закону та Особливостей підлягають застосуванню правила та процедури, встановлені останніми, як такі, що на період правового режиму воєнного стану відповідають викликам такого стану та забезпечують захищеність замовників від воєнних загроз. Право на здійснення Закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів Замовником, який знаходиться в зоні активних бойових дій, що не були завершені на дату укладення договору про закупівлю, закріплене в Особливостях. За результатами Закупівлі, здійсненої відповідно підпункту 2 пункту 13 Особливостей, Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до підпункту 2 пункту 13 Особливостей у вигляді документу «Обґрунтування підстави», затвердженого керівником замовника (додається до пояснень). Щодо питання яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «ПРОПЕРИМЕТЕР+», повідомляємо наступне. Замовником здійснено оцінку можливих потенційних постачальників шляхом порівняння ринкових цін при здійсненні пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну у відкритих джерелах та отриманні комерційних пропозицій від постачальників конкретного товару (малопомітної перешкоди типу МПП 10х10х1,4 м). Критеріями оцінки можливих потенційних постачальників товару стали: ціна товару, умови розрахунків, строк та умови поставки. Відповідно до отриманих комерційних пропозицій, пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОПЕРИМЕТЕР+» визначена найбільш економічно вигідною серед запропонованих пропозицій. Крім того, що важливо для Замовника, як розпорядника бюджетних коштів, а також мети здійснення Закупівлі (обґрунтованої потреби в умовах воєнного стану, активних бойових дій), Замовник та постачальник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІД ПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОПЕРИМЕТЕР+» дійшли згоди щодо оплати товару по факту постачання (протягом 10-ти (десяти) календарних днів з дати поставки товару на підставі видаткової накладної) та поставки товару силами, транспортом та за рахунок постачальника (включено до ціни товару) у максимально стислі строки – до 31.05.2024 року. Відтак, Замовником було прийнято рішення про укладення договору саме з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОПЕРИМЕТЕР+» (ідентифікаційний код (код за ЄДРПОУ) - 43814367). Додатки до пояснення (документи): 1) комерційні пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОПЕРИМЕТЕР+»; ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МЕТИЗИ-94»; ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХАРВЕСТ ГАРАНТ»; Фізичної особи-підприємця Боклаг Анни Миколаївни; Фізичної особи-підприємця Сокуренка Германа Михайловича; Фізичної особи-підприємця Петрова Максима В’ячеславовича; ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДАП"; 2) довідка про зміни до кошторису на 2024 рік від 28.02.2024 року №3; 3) протокол засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Костянтинівської міської територіальної громади від 26.02.2024 року №2; 4) витяг з переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією станом на дату прийняття рішення та укладання договору про Закупівлю, затвердженого наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22 грудня 2022 р. № 309 (зі змінами відповідно Наказу №54 від 28 лютого 2024 року); 5) файл «Обгрунтування підстави».
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), цим надаємо пояснення (інформацію, документи) на запит про надання пояснень (інформації, документів) Північного офісу Держаудитслужби від 23.04.2024 року щодо закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 44310000-6 Вироби з дроту (Малопомітна перешкода типу МПП 10х10х1,4 м (кільцева гірлянда)) (далі – Закупівля), яка проводилася Замовником – УПРАВЛІННЯМ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА (далі – Замовник). Щодо першого питання запиту «Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість» надаємо наступні пояснення (інформацію та документи). Визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі здійснювалося Замовником з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (із змінами) в декілька етапів, таких як: визначення потреби в товарі (номенклатура, кількісні та якісні показники) з урахуванням запланованих поточних завдань Замовника відповідно до протокольного рішення засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Костянтинівської міської територіальної громади від 26.02.2024 року №2; формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик; аналіз ринку з використанням загальнодоступної інформації щодо ціни на товар, яка міститься у відкритих джерелах (зокрема в електронній системі закупівель "Prozorro"), а також інформації, отриманої шляхом проведення ринкових консультацій; визначення вимог до умов поставки товару і оплати з урахуванням фінансових можливостей Замовника; визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі з урахуванням виду предмета Закупівлі, його розповсюдженості на ринку, порядку формування цін на нього. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено методом порівняння ринкових цін шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну та отримання комерційних пропозицій від суб’єктів господарювання у відповідній сфері (постачальників конкретного товару), а саме від: ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОПЕРИМЕТЕР+» - 10800,00 грн з ПДВ/комплект; ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МЕТИЗИ-94» - 12042,00 грн/комплект; ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХАРВЕСТ ГАРАНТ» - 12042,00 грн з ПДВ/комплект; Фізичної особи-підприємця Боклаг Анни Миколаївни – 11750,00 грн без ПДВ/шт.; Фізичної особи-підприємця Сокуренка Германа Михайловича – 12010,00 грн/шт. (комплект); Фізичної особи-підприємця Петрова Максима В’ячеславовича – 11350,00 грн/комплект; ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДАП" – 10980,00 грн з ПДВ/комплект. Комерційні пропозиції додаються до пояснення Замовника. Очікувану вартість предмета закупівлі визначено шляхом обрання з масиву цінових даних (комерційних пропозицій) найбільш економічно вигідної за принципом максимальної економії. Обґрунтування бюджетного призначення предмета закупівлі здійснено відповідно до довідки про зміни до кошторису на 2024 рік від 28.02.2024 року №3 (КПКВК 1218110 Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалося на підставі покладених завдань на Замовника відповідно рішення засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Костянтинівської міської територіальної громади від 26.02.2024 року №2, з урахуванням технічних вимог, технічних умов виробників, інших вимог, що пред’являються до товару такого типу, як малопомітна перешкода. МПП є унікальною інженерною спорудою, що використовується у військових та оборонних цілях. Основне призначення - створення перешкод для пішого складу ворога, а також утруднення пересування легкої бронетехніки. Головне завдання – знерухомити людей і транспорт, запобігти руху на ділянці. Малопомітна перешкода відіграє ключову роль у забезпеченні безпеки об’єктів. Тип малопомітної перешкоди МПП 10х10х1,4 м (кільцева гірлянда) обраний з метою забезпечення розміру загородження в розкладеному стані - 10х10х1,4 м, тобто при розгортанні МПП утворює перешкоду на території шириною 10 м, довжиною 10 м і висотою 1,4 м. Щодо надання інформації та її документального підтвердження про наявність підстав для здійснення зазначеної Закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів - повідомляємо наступне. 26 лютого 2024 року відбулося засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Костянтинівської міської територіальної громади, на якому розглядалося питання щодо вжиття заходів з підготовки території Костянтинівської міської територіальної громади до оборони в особливий період шляхом встановлення військових інженерно-технічних споруд, облаштування систем загороджень (копія протоколу засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Костянтинівської міської територіальної громади від 26.02.2024 року №2 додається). Опрацьовано питання щодо необхідності придбання зокрема малопомітної перешкоди у кількості 1000 шт. За результатами засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Костянтинівської міської територіальної громади вирішено Управлінню комунального господарства забезпечити укладання договорів на придбання зокрема малопомітних перешкод та виконати роботи з їх встановлення із залученням відповідних сил компетентних підрозділів, комунальних підприємств, громадських організацій тощо. Відтак, наявна потреба у предметі закупівлі обґрунтовується протокольним рішенням комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 26.02.2024 року №2. Враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану, Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 2 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Обґрунтування підстави для здійснення Закупівлі: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 14.05.2024. Статтею 4 Указу № 64/2022 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов'язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася; 3) організовує та здійснює керівництво центральними та іншими органами виконавчої влади в умовах воєнного стану; 4) після початку збройного конфлікту здійснює заходи щодо створення відповідно до норм міжнародного гуманітарного права безпечних зон, організованих у спосіб, який дає змогу забезпечити захист цивільних осіб; 5) визначає особливості здійснення оборонних та публічних закупівель із забезпеченням захищеності державних замовників і замовників від воєнних загроз. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, пунктом 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання даної норми Закону Кабінетом Міністрів України були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 2 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли замовник або його відокремлений підрозділ, що здійснює закупівлю згідно з абзацом другим пункту 15 цих особливостей, перебуває на території активних бойових дій, які не були завершені на дату укладення договору про закупівлю. Враховуючи перебування Костянтинівської міської територіальної громади в зоні проведення активних бойових дій (витяг з переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією станом на дату прийняття рішення та укладання договору, згідно з наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22 грудня 2022 р. № 309 (зі змінами відповідно Наказу №54 від 28 лютого 2024 року) додається), з метою здійснення швидкої та ефективної Закупівлі, Замовником застосовано вищевказану підставу та право на укладення договору про Закупівлю без застосування відкритих торгів. З огляду на викладене, рішення щодо проведення Закупівлі відповідає чинному законодавству. Слід також зазначити, що при конкуренції норм Закону та Особливостей підлягають застосуванню правила та процедури, встановлені останніми, як такі, що на період правового режиму воєнного стану відповідають викликам такого стану та забезпечують захищеність замовників від воєнних загроз. Право на здійснення Закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів Замовником, який знаходиться в зоні активних бойових дій, що не були завершені на дату укладення договору про закупівлю, закріплене в Особливостях. За результатами Закупівлі, здійсненої відповідно підпункту 2 пункту 13 Особливостей, Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до підпункту 2 пункту 13 Особливостей у вигляді документу «Обґрунтування підстави», затвердженого керівником замовника (додається до пояснень). Щодо питання яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «ПРОПЕРИМЕТЕР+», повідомляємо наступне. Замовником здійснено оцінку можливих потенційних постачальників шляхом порівняння ринкових цін при здійсненні пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну у відкритих джерелах та отриманні комерційних пропозицій від постачальників конкретного товару (малопомітної перешкоди типу МПП 10х10х1,4 м). Критеріями оцінки можливих потенційних постачальників товару стали: ціна товару, умови розрахунків, строк та умови поставки. Відповідно до отриманих комерційних пропозицій, пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОПЕРИМЕТЕР+» визначена найбільш економічно вигідною серед запропонованих пропозицій. Крім того, що важливо для Замовника, як розпорядника бюджетних коштів, а також мети здійснення Закупівлі (обґрунтованої потреби в умовах воєнного стану, активних бойових дій), Замовник та постачальник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІД ПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОПЕРИМЕТЕР+» дійшли згоди щодо оплати товару по факту постачання (протягом 10-ти (десяти) календарних днів з дати поставки товару на підставі видаткової накладної) та поставки товару силами, транспортом та за рахунок постачальника (включено до ціни товару) у максимально стислі строки – до 31.05.2024 року. Відтак, Замовником було прийнято рішення про укладення договору саме з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОПЕРИМЕТЕР+» (ідентифікаційний код (код за ЄДРПОУ) - 43814367). Додатки до пояснення (документи): 1) комерційні пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОПЕРИМЕТЕР+»; ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МЕТИЗИ-94»; ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХАРВЕСТ ГАРАНТ»; Фізичної особи-підприємця Боклаг Анни Миколаївни; Фізичної особи-підприємця Сокуренка Германа Михайловича; Фізичної особи-підприємця Петрова Максима В’ячеславовича; ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДАП"; 2) довідка про зміни до кошторису на 2024 рік від 28.02.2024 року №3; 3) протокол засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Костянтинівської міської територіальної громади від 26.02.2024 року №2; 4) витяг з переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією станом на дату прийняття рішення та укладання договору про Закупівлю, затвердженого наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22 грудня 2022 р. № 309 (зі змінами відповідно Наказу №54 від 28 лютого 2024 року); 5) файл «Обгрунтування підстави».