0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
16 460 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 22 квіт. 21:15
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів? З метою оновлення автотранспортного транспорту (заміна автомобілів УАЗ російського виробництва), забезпечення бригадами районів розподілу, безпосередньо для виїзду до споживачів та відновлення живлення після деокупації та наслідків бойових дій є необхідність закупівлі бригадні вантажопасажирські автомобілів на 5 місць з колісною формулою 4х2 типу Renault Express (або аналог). Автомобіль марки Renault Express має економний дизельний двигун, та замінить автомобіль УАЗ російського виробництва, скоротивши витрати на паливо майже втричі. В підрозділах з розподілу нараховується 163 автомобілі. 25 з них із них вичерпали свій ресурс та відновлення яких з економічної точки зору не має сенсу Середній вік автомобілів УАЗ по розподілу сягає 20 років. Так на підставі комерційних пропозицій наданих від учасників ринку з продажу автомобілів Замовником було отримано три комерційні пропозиції з необхідними технічними характеристиками та можливими цінами за одиницю товару. На підставі комерційних пропозицій Замовником було сформовано технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі. На підставі комерційних пропозицій було сформовано очікувано вартість предмета закупівлі (за найнижчою ціною). 2. Поясніть будь-ласка, чому тендерна документація складена без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою № 131 від 09.02.2024? Відповідно до пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон) з урахуванням цих Особливостей. Так пунктом 2 статті 22 Закону визначений вичерпний перелік необхідних відомостей, які зазначаються у тендерній документації. Крім того, пунктом 3 статті 22 Закону визначається, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так, інформація викладена в змінах до Особливостей, затверджених Постановою № 131 від 09.02.2024, не відноситься до відомостей викладених в пункті 2 статті 22 Закону та може бути наявна в тендерній документації, за умови якщо Замовник вважає за необхідне включити цю інформації до тендерної документації. Додатково тендерна документація містить додаток 4 (Проект договору), який є невід`ємною частиною тендерної документації. Проект договору містить наступну інформацію стосовно: 6.3.10. Негайно, але не пiзнiше трьох календарних днiв, письмово повiдомити Покупця про змiну свого статусу на громадянина Росiйської Федерацiї/Республiки Бiлорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах) або юридичну особу, створену та зареєстровану вiдповiдно до законодавства Росiйської Федерацii/Республiки Бiлорусь/Ісламської Республіки Іран юридичну особу, створену та зареєстровану відповідно до законодавства України, кiнцевим бенефiцiарним власником, членом або учасником (акціонером), що мають частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Росiйська Федерацiя/Республiка Бiлорусь/Ісламської Республіки Іран, громадянин Росiйської Федерацii/Республiки Бiлорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах) або юридична особа створена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран суб’єкта господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походження з Російської Федерації/Республiки Бiлорусь/Ісламської Республіки Іран. 11.13. Продавець (надалі за цим пунктом Контрагент) своїм підписом у цьому Договорі підтверджує, що на час його укладення не є громадянином Росiйської Федерацiї/Республiки Бiлорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, хто проживає на території України на законних підставах) або юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламської Республіки Іран громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридична особа, створена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран суб'єктом господарювання, що здiйснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Росiйської Федерації/Республіки Бiлорусь/Ісламської Республіки Іран. Додатки: - Комерційна пропозиція Автоцентр «ЕВРОПА ПЛЮС»; - Комерційна пропозиція Офіційний дилер Renault в Харкові ТОВ «Соллі Плюс»; - Комерційна пропозиція ТОВ «АРМА МОТОРС».
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів? З метою оновлення автотранспортного транспорту (заміна автомобілів УАЗ російського виробництва), забезпечення бригадами районів розподілу, безпосередньо для виїзду до споживачів та відновлення живлення після деокупації та наслідків бойових дій є необхідність закупівлі бригадні вантажопасажирські автомобілів на 5 місць з колісною формулою 4х2 типу Renault Express (або аналог). Автомобіль марки Renault Express має економний дизельний двигун, та замінить автомобіль УАЗ російського виробництва, скоротивши витрати на паливо майже втричі. В підрозділах з розподілу нараховується 163 автомобілі. 25 з них із них вичерпали свій ресурс та відновлення яких з економічної точки зору не має сенсу Середній вік автомобілів УАЗ по розподілу сягає 20 років. Так на підставі комерційних пропозицій наданих від учасників ринку з продажу автомобілів Замовником було отримано три комерційні пропозиції з необхідними технічними характеристиками та можливими цінами за одиницю товару. На підставі комерційних пропозицій Замовником було сформовано технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі. На підставі комерційних пропозицій було сформовано очікувано вартість предмета закупівлі (за найнижчою ціною). 2. Поясніть будь-ласка, чому тендерна документація складена без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою № 131 від 09.02.2024? Відповідно до пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон) з урахуванням цих Особливостей. Так пунктом 2 статті 22 Закону визначений вичерпний перелік необхідних відомостей, які зазначаються у тендерній документації. Крім того, пунктом 3 статті 22 Закону визначається, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так, інформація викладена в змінах до Особливостей, затверджених Постановою № 131 від 09.02.2024, не відноситься до відомостей викладених в пункті 2 статті 22 Закону та може бути наявна в тендерній документації, за умови якщо Замовник вважає за необхідне включити цю інформації до тендерної документації. Додатково тендерна документація містить додаток 4 (Проект договору), який є невід`ємною частиною тендерної документації. Проект договору містить наступну інформацію стосовно: 6.3.10. Негайно, але не пiзнiше трьох календарних днiв, письмово повiдомити Покупця про змiну свого статусу на громадянина Росiйської Федерацiї/Республiки Бiлорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах) або юридичну особу, створену та зареєстровану вiдповiдно до законодавства Росiйської Федерацii/Республiки Бiлорусь/Ісламської Республіки Іран юридичну особу, створену та зареєстровану відповідно до законодавства України, кiнцевим бенефiцiарним власником, членом або учасником (акціонером), що мають частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Росiйська Федерацiя/Республiка Бiлорусь/Ісламської Республіки Іран, громадянин Росiйської Федерацii/Республiки Бiлорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах) або юридична особа створена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран суб’єкта господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походження з Російської Федерації/Республiки Бiлорусь/Ісламської Республіки Іран. 11.13. Продавець (надалі за цим пунктом Контрагент) своїм підписом у цьому Договорі підтверджує, що на час його укладення не є громадянином Росiйської Федерацiї/Республiки Бiлорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, хто проживає на території України на законних підставах) або юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламської Республіки Іран громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридична особа, створена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран суб'єктом господарювання, що здiйснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Росiйської Федерації/Республіки Бiлорусь/Ісламської Республіки Іран. Додатки: - Комерційна пропозиція Автоцентр «ЕВРОПА ПЛЮС»; - Комерційна пропозиція Офіційний дилер Renault в Харкові ТОВ «Соллі Плюс»; - Комерційна пропозиція ТОВ «АРМА МОТОРС».
Відповідно до п.п. 1 п. 51 Особливостей відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями.