0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
297 507 000.00 UAH
Замовник
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Контакти та закупівліЗдійснення моніторингу
Дата: 23 квіт. 10:27
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 22.04.2024 № 86 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 12 UA-2024-03-21-011600-a 21.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу закупівлі Костюм маскувальний зимовий, Тип 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-21-011600-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Яким чином Міністерством оборони України визначено технічні характеристики (параметри) предмету закупівлі? Чи погоджували Ви з Міністерством оборони України як з головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми технічні, якісні характеристики предмета закупівлі? 3. Просимо пояснити з наданням документального підтвердження, яким чином переможцем спрощеної закупівлі за лотами 1, 2, 3, 4, 5 виконано вимоги пунктів 1,2 Додатку № 8 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та частини другої статті 41 Закону? 4. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин Державний оператор тилу, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону? У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Згідно з наказом Міністерства оборони України від 02.12.2023 № 716/нм «Про уповноваження державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на виконання функції служби державного замовника у сфері оборони. Згідно з наказом Міністерства оборони України від 06.02.2024 № 87 «Про питання державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» змінено найменування державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу». Відповідно до пункту 1 Порядку державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» (ДП «ДОТ») уповноважено на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на закупівлю товарів, робіт і послуг, коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою КПКВК 2101020 “Забезпечення діяльності Збройних Сил України, підготовка кадрів і військ, медичне забезпечення особового складу, ветеранів військової служби та членів їхніх сімей, ветеранів війни”. За змістом положень частини 2 статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному цим Кодексом. Головний розпорядник бюджетних коштів Міністерство оборони України, в свою чергу, отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України та приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми ДП «ДОТ» як одержувачу бюджетних коштів, розподіляє та доводить до Підприємства у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань. Відповідно до Наказу Міністерства оборони України № 780 від 27.12.2023 «Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства оборони України із службою державного замовника – державним підприємством Міністерства оборони України “Агенція закупівель у сфері оборони” щодо здійснення оборонних закупівель під час дії правового режиму воєнного стану» визначено порядок визначення розміру бюджетного призначення для закупівель в межах бюджетних підпрограм. Згідно пункту 4.1. Перелік та обсяги закупівель (зміни до них), а також вимоги до предмета закупівлі доводяться до Агенції відповідальними за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм), з урахуванням нагальності потреби. Згідно п 4.4 Агенція проводить закупівлі на підставі Переліку та обсягів закупівель, отриманих від відповідальних за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм). Зазначені Переліки та обсяги закупівель доведені до ДП «ДОТ» у встановленому порядку згідно листа Міністерства оборони України вих. №14/214-сл від 15.12 2023р. Щодо визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно з Наказом Міністерства оборони України від 02.11.2021р. № 344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України. Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднені на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення». Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації Міністерства оборони України. Зазначена технічна специфікація оприлюднена у відповідному розділі на офіційному сайті Міністерства оборони України та додається до Оголошення про закупівлю. https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html Щодо визначення очікуваної вартості закупівлі Очікувана вартість закупівлі визначена у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 року № 275 та Наказу державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» від 01.12.2023р. «Про затвердження Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі в державному підприємстві Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» із застосуванням методу найбільш економічно вигідної пропозиції. 2. Яким чином Міністерством оборони України визначено технічні характеристики (параметри) предмету закупівлі? Чи погоджували Ви з Міністерством оборони України як з головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми технічні, якісні характеристики предмета закупівлі? Щодо визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно з Наказом Міністерства оборони України від 02.11.2021р. № 344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України. Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднені на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення». Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації Міністерства оборони України. Зазначена технічна специфікація оприлюднена у відповідному розділі на офіційному сайті Міністерства оборони України та додається до Оголошення про закупівлю. https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html 3. Просимо пояснити з наданням документального підтвердження, яким чином переможцем спрощеної закупівлі за лотами 1, 2, 3, 4, 5 виконано вимоги пунктів 1,2 Додатку № 8 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та частини другої статті 41 Закону? Зазначені документи завантажені учасником в електронну систему Prozorro 09.04.2024 та 10.04.2024 року. 4. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин Державний оператор тилу, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону? Відповідно частини 1 статті 25 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Відповідно частини 1 статті 27 Закону Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Таким чином визначення вимоги щодо надання забезпечення пропозиції/договору є правом, а не обов’язком замовника. В зазначеній процедурі закупівлі Замовником не вимагалося надання забезпечення пропозиції/виконання договору. Додатки: 1. Аналітична записка щодо визначення очікуваної вартості за предметом закупівлі «Костюм маскувальний зимовий, Тип 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)»; 2. Протокол робочої групи про затвердження очікуваної вартості. 3. Копії документів переможця ТОВ «Фармінко Норд». Уповноважена особа, Провідний фахівець з управління проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Згідно з наказом Міністерства оборони України від 02.12.2023 № 716/нм «Про уповноваження державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на виконання функції служби державного замовника у сфері оборони. Згідно з наказом Міністерства оборони України від 06.02.2024 № 87 «Про питання державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» змінено найменування державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу». Відповідно до пункту 1 Порядку державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» (ДП «ДОТ») уповноважено на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на закупівлю товарів, робіт і послуг, коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою КПКВК 2101020 “Забезпечення діяльності Збройних Сил України, підготовка кадрів і військ, медичне забезпечення особового складу, ветеранів військової служби та членів їхніх сімей, ветеранів війни”. За змістом положень частини 2 статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному цим Кодексом. Головний розпорядник бюджетних коштів Міністерство оборони України, в свою чергу, отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України та приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми ДП «ДОТ» як одержувачу бюджетних коштів, розподіляє та доводить до Підприємства у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань. Відповідно до Наказу Міністерства оборони України № 780 від 27.12.2023 «Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства оборони України із службою державного замовника – державним підприємством Міністерства оборони України “Агенція закупівель у сфері оборони” щодо здійснення оборонних закупівель під час дії правового режиму воєнного стану» визначено порядок визначення розміру бюджетного призначення для закупівель в межах бюджетних підпрограм. Згідно пункту 4.1. Перелік та обсяги закупівель (зміни до них), а також вимоги до предмета закупівлі доводяться до Агенції відповідальними за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм), з урахуванням нагальності потреби. Згідно п 4.4 Агенція проводить закупівлі на підставі Переліку та обсягів закупівель, отриманих від відповідальних за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм). Зазначені Переліки та обсяги закупівель доведені до ДП «ДОТ» у встановленому порядку згідно листа Міністерства оборони України вих. №14/214-сл від 15.12 2023р. Щодо визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно з Наказом Міністерства оборони України від 02.11.2021р. № 344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України. Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднені на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення». Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації Міністерства оборони України. Зазначена технічна специфікація оприлюднена у відповідному розділі на офіційному сайті Міністерства оборони України та додається до Оголошення про закупівлю. https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html Щодо визначення очікуваної вартості закупівлі Очікувана вартість закупівлі визначена у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 року № 275 та Наказу державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» від 01.12.2023р. «Про затвердження Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі в державному підприємстві Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» із застосуванням методу найбільш економічно вигідної пропозиції. 2. Яким чином Міністерством оборони України визначено технічні характеристики (параметри) предмету закупівлі? Чи погоджували Ви з Міністерством оборони України як з головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми технічні, якісні характеристики предмета закупівлі? Щодо визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно з Наказом Міністерства оборони України від 02.11.2021р. № 344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України. Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднені на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення». Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації Міністерства оборони України. Зазначена технічна специфікація оприлюднена у відповідному розділі на офіційному сайті Міністерства оборони України та додається до Оголошення про закупівлю. https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html 3. Просимо пояснити з наданням документального підтвердження, яким чином переможцем спрощеної закупівлі за лотами 1, 2, 3, 4, 5 виконано вимоги пунктів 1,2 Додатку № 8 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та частини другої статті 41 Закону? Зазначені документи завантажені учасником в електронну систему Prozorro 09.04.2024 та 10.04.2024 року. 4. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин Державний оператор тилу, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону? Відповідно частини 1 статті 25 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Відповідно частини 1 статті 27 Закону Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Таким чином визначення вимоги щодо надання забезпечення пропозиції/договору є правом, а не обов’язком замовника. В зазначеній процедурі закупівлі Замовником не вимагалося надання забезпечення пропозиції/виконання договору. Додатки: 1. Аналітична записка щодо визначення очікуваної вартості за предметом закупівлі «Костюм маскувальний зимовий, Тип 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)»; 2. Протокол робочої групи про затвердження очікуваної вартості. 3. Копії документів переможця ТОВ «Фармінко Норд». Уповноважена особа, Провідний фахівець з управління проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу закупівлі Костюм маскувальний зимовий, Тип 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-21-011600-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи від 02.04.2024 № 02.04.24-5 про розгляд пропозиції учасника ТОВ «ТОП ГВАРДІАН ФОРМ» (Лот 5) було прийнято рішення про її відхилення з підстав передбачених підпунктом 1, пункту 13, статті 14 Закону, а саме відсутність в складі пропозиції гарантійного листа в довільній формі щодо відповідності запропонованого товару вимогам до Технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі згідно ДОДАТКУ №3. Надати обґрунтовані пояснення, інформацію щодо підстав відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТОП ГВАРДІАН ФОРМ». Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
1. Відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи від 02.04.2024 № 02.04.24-5 про розгляд пропозиції учасника ТОВ «ТОП ГВАРДІАН ФОРМ» (Лот 5) було прийнято рішення про її відхилення з підстав передбачених підпунктом 1, пункту 13, статті 14 Закону, а саме відсутність в складі пропозиції гарантійного листа в довільній формі щодо відповідності запропонованого товару вимогам до Технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі згідно ДОДАТКУ №3. Надати обґрунтовані пояснення, інформацію щодо підстав відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТОП ГВАРДІАН ФОРМ». Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану від 11 листопада 2022 р. № 1275: У разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Відповідно п. 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином пропозиція учасника відхилена у зв’язку відсутностю інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури. Уповноважена особа, Провідний фахівець з управління проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу закупівлі Костюм маскувальний зимовий, Тип 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-21-011600-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію, як учасник ТОВ «ФАРМІНКО НОРД» за лотами 1, 2, 3, 4, 5 підтвердив перебування в трудових відносинах з працівниками (швачками) Бєліченко Катериною Юріївною, яка зазначена у пункті 6 та Стародуб Сергій Анатолійович, якій зазначений у пункті 20 Довідок про наявність працівників від 28.03.2024 № № 2803-11, 2803-12, 2803-13, 2803-14, 2803-15. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
1. Надати інформацію, як учасник ТОВ «ФАРМІНКО НОРД» за лотами 1, 2, 3, 4, 5 підтвердив перебування в трудових відносинах з працівниками (швачками) Бєліченко Катериною Юріївною, яка зазначена у пункті 6 та Стародуб Сергій Анатолійович, якій зазначений у пункті 20 Довідок про наявність працівників від 28.03.2024 № № 2803-11, 2803-12, 2803-13, 2803-14, 2803-15. Учасником в складі пропозиції надано повідомлення до органів ДПС про прийняття на роботу (файл - «фарминко_норд_повідомлення_з_квитанцією.pdf»), в пункті 6 якого зазначено про прийняття на роботу Бєліченко Катерини Юріївної згідно наказу №7-к, та в пункті 20 якого зазначено про прийняття на роботу Стародуба Андрія Анатолійовича згідно наказу №21-к. Відповідно до п. 19 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Перелік формальних помилок» формальною помилкою вважається помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми пропозиції, що не впливає на ціну пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Враховуючи, що Учасником згідно повідомлення до органів ДПС про прийняття на роботу та копії наказів підтверджено наявність необхідної кількості працівників згідно вимог п.3 Додатку 4 до Оголошення та з урахуванням п.19 Оголошення в частині визначення формальних помилок, невірне зазначення імені працівника не впливає на підтвердження відповідності Учасника вимогам кваліфікаційного критерію. Уповноважена особа, Провідний фахівець з управління проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу закупівлі Костюм маскувальний зимовий, Тип 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-21-011600-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Надати пояснення щодо встановлених невідповідностей, у тендерних пропозиціях ТОВ «ФАРМІНКО НОРД» за лотами № 1, 2 та 3 а саме: у поданих довідках про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 05.04.2024 №№ 0504-37, 0504-38 та 0504-39 загальна сума договорів за 2022 рік складає 41 126.4 тис.грн (договори поставки від 17.10.2022 № 1710/22-01 у сумі 26 071 200,00 грн та від 01.06.2022 № 0106-22/01 у сумі 15 055 200,00 грн) проте відповідно до поданої фінансової звітності малого підприємства за 2023 рік чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) (код рядка 2000) за 2022 рік становить 23 019.1 тис.грн. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
1. Надати пояснення щодо встановлених невідповідностей, у тендерних пропозиціях ТОВ «ФАРМІНКО НОРД» за лотами № 1, 2 та 3 а саме: у поданих довідках про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 05.04.2024 №№ 0504-37, 0504-38 та 0504-39 загальна сума договорів за 2022 рік складає 41 126.4 тис.грн (договори поставки від 17.10.2022 № 1710/22-01 у сумі 26 071 200,00 грн та від 01.06.2022 № 0106-22/01 у сумі 15 055 200,00 грн) проте відповідно до поданої фінансової звітності малого підприємства за 2023 рік чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) (код рядка 2000) за 2022 рік становить 23 019.1 тис.грн. Відповідно до п.1 Додатку №4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі для підтвердження відповідності вимогам кваліфікаційного критерію наявності досвіду виконання аналогічних договорів, Учасник в складі пропозиції повинен надати наступні документи: довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років (36 календарних місяців, що передують місяцю оголошення закупівлі), загальним обсягом (за кількістю предметів постачання або за вартістю договору) не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). У довідці зазначається інформація про найменування контрагента, номер та дату укладання договору, предмет договору, ціну договору, кількість поставлених одиниць товару, контактних осіб контрагентів (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток); копію(ї) договору(ів), з додатковими угодами, що стосуються зміни обсягів постачання та/або зміни ціни договору (у випадку їх наявності), інформація по якому (яких) відображена у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); сканований(ні) оригінал(и) відгуку(ів) від контрагента(ів), що підтверджує належне виконання такого договору, із зазначенням номеру, дати, предмету, обсягу виконання договору(ів) або копії актів, видаткових/податкових накладних (документальне підтвердження виконання договору(ів)), які підтверджують факт виконання аналогічного(их) договору(ів) у обсязі не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) у разі поділу предмета закупівлі на частини). Згідно п. 2 Додатку №4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі для підтвердження наявності фінансової спроможності учасник має підтвердити наявність доходу (виручки) за останній звітний рік або останній звітний період поточного року на суму не менше 30% очікуваної вартості закупівлі (очікуваної вартості лота в разі поділу предмета закупівель на частини). Учасник підтверджує відповідність вимогам шляхом надання фінансової звітності учасника за попередній звітний рік або останній звітний період 2024 року з підтвердженням про надання фінансового звіту до державних податкових органів із відповідною відміткою про прийняття (або копією квитанції №2). Такою фінансовою звітністю є: фінансова звітність «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» або податкова декларація платника єдиного податку або інший звіт, що подається до податкових органів, з інформацією про дохід учасника. Учасником ТОВ “Фармінко Норд” в складі пропозиції надано документи, які підтверджують відповідність зазначеним кваліфікаційним критеріям оцінки. Стосовно того, що сума укладених договорів відрізняється від суми отриманого доходу, зазначеного в звіті про фінансові результати учасника, а сума договору не відповідає сумі фактично сплачених коштів за поставлений товар. Зазначене може пояснюватись тим, що оплата за товар може здійснюватись в наступних звітних періодах, що настають після моменту укладання договору та виконання договірних зобов’язань з боку сторін договору. Крім того, Замовник не уповноважений перевіряти правильність складання фінансової звітності учасників та встановлювати її відповідність стандартам та вимогам бухгалтерського обліку. Уповноважена особа, Провідний фахівець з управління проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО
1. Відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи від 02.04.2024 № 02.04.24-5 про розгляд пропозиції учасника ТОВ «ТОП ГВАРДІАН ФОРМ» (Лот 5) було прийнято рішення про її відхилення з підстав передбачених підпунктом 1, пункту 13, статті 14 Закону, а саме відсутність в складі пропозиції гарантійного листа в довільній формі щодо відповідності запропонованого товару вимогам до Технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі згідно ДОДАТКУ №3. Надати обґрунтовані пояснення, інформацію щодо підстав відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТОП ГВАРДІАН ФОРМ». Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану від 11 листопада 2022 р. № 1275: У разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Відповідно п. 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином пропозиція учасника відхилена у зв’язку відсутностю інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури. Уповноважена особа, Провідний фахівець з управління проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО
1. Надати інформацію, як учасник ТОВ «ФАРМІНКО НОРД» за лотами 1, 2, 3, 4, 5 підтвердив перебування в трудових відносинах з працівниками (швачками) Бєліченко Катериною Юріївною, яка зазначена у пункті 6 та Стародуб Сергій Анатолійович, якій зазначений у пункті 20 Довідок про наявність працівників від 28.03.2024 № № 2803-11, 2803-12, 2803-13, 2803-14, 2803-15. Учасником в складі пропозиції надано повідомлення до органів ДПС про прийняття на роботу (файл - «фарминко_норд_повідомлення_з_квитанцією.pdf»), в пункті 6 якого зазначено про прийняття на роботу Бєліченко Катерини Юріївної згідно наказу №7-к, та в пункті 20 якого зазначено про прийняття на роботу Стародуба Андрія Анатолійовича згідно наказу №21-к. Відповідно до п. 19 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Перелік формальних помилок» формальною помилкою вважається помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми пропозиції, що не впливає на ціну пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Враховуючи, що Учасником згідно повідомлення до органів ДПС про прийняття на роботу та копії наказів підтверджено наявність необхідної кількості працівників згідно вимог п.3 Додатку 4 до Оголошення та з урахуванням п.19 Оголошення в частині визначення формальних помилок, невірне зазначення імені працівника не впливає на підтвердження відповідності Учасника вимогам кваліфікаційного критерію. Уповноважена особа, Провідний фахівець з управління проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО
1. Надати пояснення щодо встановлених невідповідностей, у тендерних пропозиціях ТОВ «ФАРМІНКО НОРД» за лотами № 1, 2 та 3 а саме: у поданих довідках про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 05.04.2024 №№ 0504-37, 0504-38 та 0504-39 загальна сума договорів за 2022 рік складає 41 126.4 тис.грн (договори поставки від 17.10.2022 № 1710/22-01 у сумі 26 071 200,00 грн та від 01.06.2022 № 0106-22/01 у сумі 15 055 200,00 грн) проте відповідно до поданої фінансової звітності малого підприємства за 2023 рік чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) (код рядка 2000) за 2022 рік становить 23 019.1 тис.грн. Відповідно до п.1 Додатку №4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі для підтвердження відповідності вимогам кваліфікаційного критерію наявності досвіду виконання аналогічних договорів, Учасник в складі пропозиції повинен надати наступні документи: довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років (36 календарних місяців, що передують місяцю оголошення закупівлі), загальним обсягом (за кількістю предметів постачання або за вартістю договору) не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). У довідці зазначається інформація про найменування контрагента, номер та дату укладання договору, предмет договору, ціну договору, кількість поставлених одиниць товару, контактних осіб контрагентів (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток); копію(ї) договору(ів), з додатковими угодами, що стосуються зміни обсягів постачання та/або зміни ціни договору (у випадку їх наявності), інформація по якому (яких) відображена у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); сканований(ні) оригінал(и) відгуку(ів) від контрагента(ів), що підтверджує належне виконання такого договору, із зазначенням номеру, дати, предмету, обсягу виконання договору(ів) або копії актів, видаткових/податкових накладних (документальне підтвердження виконання договору(ів)), які підтверджують факт виконання аналогічного(их) договору(ів) у обсязі не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) у разі поділу предмета закупівлі на частини). Згідно п. 2 Додатку №4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі для підтвердження наявності фінансової спроможності учасник має підтвердити наявність доходу (виручки) за останній звітний рік або останній звітний період поточного року на суму не менше 30% очікуваної вартості закупівлі (очікуваної вартості лота в разі поділу предмета закупівель на частини). Учасник підтверджує відповідність вимогам шляхом надання фінансової звітності учасника за попередній звітний рік або останній звітний період 2024 року з підтвердженням про надання фінансового звіту до державних податкових органів із відповідною відміткою про прийняття (або копією квитанції №2). Такою фінансовою звітністю є: фінансова звітність «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» або податкова декларація платника єдиного податку або інший звіт, що подається до податкових органів, з інформацією про дохід учасника. Учасником ТОВ “Фармінко Норд” в складі пропозиції надано документи, які підтверджують відповідність зазначеним кваліфікаційним критеріям оцінки. Стосовно того, що сума укладених договорів відрізняється від суми отриманого доходу, зазначеного в звіті про фінансові результати учасника, а сума договору не відповідає сумі фактично сплачених коштів за поставлений товар. Зазначене може пояснюватись тим, що оплата за товар може здійснюватись в наступних звітних періодах, що настають після моменту укладання договору та виконання договірних зобов’язань з боку сторін договору. Крім того, Замовник не уповноважений перевіряти правильність складання фінансової звітності учасників та встановлювати її відповідність стандартам та вимогам бухгалтерського обліку. Уповноважена особа, Провідний фахівець з управління проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО