0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
633 400.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контакти та закупівліЗдійснення моніторингу
Дата: 23 квіт. 15:36
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
23.04.2024 № 49 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Державної аудиторської служби України від 17.04.2024 №003100-18/2743-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 23.04.2024 № 49 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 1 UA-2024-02-29-008821-a 29.02.2024 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів «Ікра з кабачків консервована; ікра з баклажанів консервована; зелений горошок консервований, за ДК 021:2015 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі», код за ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі (інформацію опубліковано в інформаційно телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-29-008821-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із додаванням підтверджуючих документів з таких питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Яким чином здійснено обрахування кількісних показників закупівлі товарів та на підставі яких документів? 3. Додатком №3 до тендерної документації Замовника «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», у якому вказано перелік документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, Замовником передбачено, зокрема, надання в складі пропозиції в тому числі: - копії акту інспектування територіального органу Держпродспоживслужба, що підтверджує додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти (згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2023 року № 1503 ) виданий на обстеження транспортних(ого) засобів (бу) до вимог діючого законодавства, у 2024 році (з відміткою про відсутність порушень (відсутністю відомостей про виявлені порушення у відповідному розділі Акту)); -копії акту інспектування територіального органу Держпродспоживслужба , що підтверджує додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти (згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2023 року № 1503 ) виданий на обстеження складських приміщень по зберіганню харчових продукті згідно вимог діючого законодавства, у 2024 році ( з відміткою про відсутність порушень (відсутністю відомостей про виявлені порушення у відповідному розділі Акту)). Всупереч вимог Замовника ФОП МУСІЄНКО ОКСАНА ОЛЕКСІЇВНА завантажила вищезазначені документи після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій (08.03.2024), а саме 12.03.2024. Чому учаснику ФОП МУСІЄНКО ОКСАНІ ОЛЕКСІЇВНІ не направили вимогу про усунення порушень відповідно до пункту 43 Особливостей? 4. Просимо пояснити розбіжності у п.33 договору №222 та Додатку 1 Специфікацій до договору в частині врахування ПДВ.