0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
369 160.00 UAH
Замовник
КЗ Комунальний заклад Львівської обласної ради "Підкамінський психоневрологічний інтернат"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 25 квіт. 17:05
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
02.05.2024 року в межах проведення моніторингу до закупівлі Цукерки карамельні, Цукерки шоколадні, вафлі, зефір - (ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-20-005601-a) поступив запит від Західного офісу Держаудитслужби, щодо надання пояснень з таких питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ? 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). 3. Під час моніторингу встановлено, що згідно підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації учасник процедури закупівлі на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору має надати: не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі, Учасником процедури закупівлі фізичною особою підприємцем Козлюк Д.М. (далі – ФОП Козлюк Д.М.) надано аналогічний за предметом закупівлі договір від 26.07.2023 №83, однак без невід'ємної частини договору, а саме: Додатку 2 (Форма заявки на постачання товарів). Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: Пояснити причини невідхилення тендерної пропозиції ФОП Козлюк Д.М., яким не дотримано вимогу підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації Частиною 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон 922-VIII), що замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Щодо першого питання: для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі «Цукерки шоколадні, вафлі, зефір» для проведення закупівлі «Відкриті торги з особливостями», було надано запити через e-mail до ФОП: Дацко З.З., Шпак А.В. та Козлюк Д.М., які здійснюють поставку «Цукерки шоколадні, вафлі, зефір» (додаток) на ринку. Та отримано відповідь від таких (додаток). Поряд із цим, було здійснено аналіз очікуваної вартості цукерок за одиницю товару у оголошених закупівля замовниками в електронній системі закупівель "Prozorro та на інших електронних майданчиках, станом на 20 березня 2024 року. З урахуванням отриманої інформації було здійснено розрахунок відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 року З урахуванням цього, було визначено очікувану ціну за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних. Враховуючи кількісну потребу , було визначено очікувану вартість закупівлі 369160,00 грн. Технічні та якісні характеристик предмета закупівлі були визначені у тендерній документації. Щодо другого питання: Для КЗ ЛОР «Підкамінський психоневрологічний інтернат» веб-сайту не створювався, а відтак інформація, щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не розміщувалася. Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) не передбачено зобов’язання та порядку оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, тому Замовник своїми діями не порушив норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Щодо третього питання: відповідно до завантаженої комерційної пропозиції ФОП Козлюк Д.М. надав у файлі під назвою «кваліфікаційні критерії» договір з Комунальним закладом Львівської обласної ради «Підкамінський психоневрологічний інтернат» в якому зазначено код ДК 15840000-8 – Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби разом із сканкопією специфікації. Форма заявки яка є додатком №2 до такого договору дійсно не була надана, однак враховуюче те, що учасником закупівлі ФОП Козлюк Д.М. було надано договір із нашим закладом оригінал якого із додатками зберігається у КЗ ЛОР «Підкамінський психоневрологічний інтернат», тому причин відхиляти тендерну пропозицію учасника не було.