0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
9 278 229.00 UAH
Замовник
Департамент захисту довкілля та адаптації до зміни клімату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 29 квіт. 15:24
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Державна аудиторська служба України Про надання пояснень У зв’язку із запитом Державної аудиторської служби України щодо надання пояснень, розміщеного в електронній системі закупівель 30.04.2024 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги із утримання (супроводження) міської системи програмно-апаратних засобів забору та обробки даних про стан довкілля містка Києва» код ДК 021: 2025 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» - 50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-19-016965-a) Департамент захисту довкілля та адаптації до зміни клімату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляє таке. 1. Стосовно питання яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі. З метою своєчасного отримання об’єктивної інформації про рівень забруднення повітря в різних районах міста Києва, для контролю екологічної ситуації в місті, а також на виконання заходу «Створення міської системи програмно-апаратних засобів збору та обробки даних про стан довкілля міста Києва в тому числі придбання та встановлення стаціонарних постів (пунктів спостереження) автоматичної системи моніторингу атмосферного повітря» Переліку завдань і заходів Київської міської цільової програми екологічного благополуччя міста Києва на 2022–2025 роки, затвердженої рішення КМР від 07.10.2021 № 2728/2769, та виконання заходу «Створення міської системи програмно-апаратних засобів збору та обробки даних про стан довкілля міста Києва в тому числі придбання та встановлення стаціонарних постів автоматичної системи моніторингу атмосферного повітря» Переліку завдань і заходів Київської міської цільової програми організації благоустрою зеленої зони та земель водного фонду на 2019- 2021 роки, затвердженої рішенням КМР від 18 грудня 2018 року № 469/6520 «Про затвердження Комплексної міської цільової програми екологічного благополуччя міста Києва на 2019 - 2021 роки (зі змінами), було придбано відповідне обладнання. Для забезпечення коректної роботи придбаного обладнання виникла необхідність здійснити закупівлю послуг із утримання (супроводження) міської системи програмно-апаратних засобів забору та обробки даних про стан довкілля містка Києва Обсяги закупівлі було вирахувано, виходячи з кількості придбаних та встановлених постів моніторингу (міська система програмно-апаратних засобів збору та оброблення даних про стан довкілля м. Києва). Утримання (супроводження) міської системи програмно-апаратних засобів збору та оброблення даних про стан довкілля м. Києва (далі - АС) полягає у здійсненні поточного обслуговування, загального регулярного контролю роботи елементів АС, їх налаштування, виявлення та усунення порушень в алгоритмах роботи, обробка звернень замовника з питань роботи АС. Департаментом захисту довкілля та адаптації до зміни клімату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) здійсненно вивчення середньоринкових цін на послугу даного виду. Для визначення середноринкової ціни була отримана інформація від учасників відповідного ринку (копії запитів цінових пропозицій та відповіді на них додаються). Разом з цим, надана середньо ринкова ціна на послуги перевищила розмір бюджетного призначення. З огляду на викладене очікувана вартість закупівлі визначалася виходячи із розміру бюджетного призначення і становила 9 278 229.00 гривень. 2. Стосовно надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі. Сторінка веб-сайту на якому розміщено обґрунтування: https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/6EA267E7F384076FC2258A8A00485341 Безпосереднє посилання на обґрунтуванням: https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/E42D143D582EE2EFC2258A8A00498A3E?EditDocument
Державна аудиторська служба України Про надання пояснень У зв’язку із запитом Державної аудиторської служби України щодо надання пояснень, розміщеного в електронній системі закупівель 30.04.2024 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги із утримання (супроводження) міської системи програмно-апаратних засобів забору та обробки даних про стан довкілля містка Києва» код ДК 021: 2025 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» - 50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-19-016965-a) Департамент захисту довкілля та адаптації до зміни клімату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляє таке. 1. Стосовно питання яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі. З метою своєчасного отримання об’єктивної інформації про рівень забруднення повітря в різних районах міста Києва, для контролю екологічної ситуації в місті, а також на виконання заходу «Створення міської системи програмно-апаратних засобів збору та обробки даних про стан довкілля міста Києва в тому числі придбання та встановлення стаціонарних постів (пунктів спостереження) автоматичної системи моніторингу атмосферного повітря» Переліку завдань і заходів Київської міської цільової програми екологічного благополуччя міста Києва на 2022–2025 роки, затвердженої рішення КМР від 07.10.2021 № 2728/2769, та виконання заходу «Створення міської системи програмно-апаратних засобів збору та обробки даних про стан довкілля міста Києва в тому числі придбання та встановлення стаціонарних постів автоматичної системи моніторингу атмосферного повітря» Переліку завдань і заходів Київської міської цільової програми організації благоустрою зеленої зони та земель водного фонду на 2019- 2021 роки, затвердженої рішенням КМР від 18 грудня 2018 року № 469/6520 «Про затвердження Комплексної міської цільової програми екологічного благополуччя міста Києва на 2019 - 2021 роки (зі змінами), було придбано відповідне обладнання. Для забезпечення коректної роботи придбаного обладнання виникла необхідність здійснити закупівлю послуг із утримання (супроводження) міської системи програмно-апаратних засобів забору та обробки даних про стан довкілля містка Києва Обсяги закупівлі було вирахувано, виходячи з кількості придбаних та встановлених постів моніторингу (міська система програмно-апаратних засобів збору та оброблення даних про стан довкілля м. Києва). Утримання (супроводження) міської системи програмно-апаратних засобів збору та оброблення даних про стан довкілля м. Києва (далі - АС) полягає у здійсненні поточного обслуговування, загального регулярного контролю роботи елементів АС, їх налаштування, виявлення та усунення порушень в алгоритмах роботи, обробка звернень замовника з питань роботи АС. Департаментом захисту довкілля та адаптації до зміни клімату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) здійсненно вивчення середньоринкових цін на послугу даного виду. Для визначення середноринкової ціни була отримана інформація від учасників відповідного ринку (копії запитів цінових пропозицій та відповіді на них додаються). Разом з цим, надана середньо ринкова ціна на послуги перевищила розмір бюджетного призначення. З огляду на викладене очікувана вартість закупівлі визначалася виходячи із розміру бюджетного призначення і становила 9 278 229.00 гривень. 2. Стосовно надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі. Сторінка веб-сайту на якому розміщено обґрунтування: https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/6EA267E7F384076FC2258A8A00485341 Безпосереднє посилання на обґрунтуванням: https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/E42D143D582EE2EFC2258A8A00498A3E?EditDocument
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
У зв’язку із запитом Державної аудиторської служби України щодо надання пояснень, розміщеного в електронній системі закупівель 07.05.2024 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги із утримання (супроводження) міської системи програмно-апаратних засобів забору та обробки даних про стан довкілля містка Києва» код ДК 021: 2025 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» - 50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-19-016965-a) Департамент захисту довкілля та адаптації до зміни клімату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляє таке. 1. У тендерній документації (пункт 2.3. розділу I) не зазначено посаду посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками. У пункті 2.3. розділу I тендерної документації зазначена інформація про уповноважену особу, яка визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель товарів, робіт та послуг в Департаменті захисту довкілля та адаптації до зміни клімату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). 2. У тендерній документації (пункт 1 розділу IV) не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Пунктом 1 розділу IV Тендерної документації передбачено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається електронною системою закупівель автоматично. При цьому електронною системою закупівель визначено конкретну дату коли закінчується строк подання тендерних пропозицій, яка відображена в оголошенні про закупівлю. 3. Згідно пункту 28 Особливостей №1178 у тендерній документації зазначаються, окрім іншого, підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 цих особливостей. Замовником у тендерній документації не зазначено: - підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, а інформацію про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення зазначено щодо вимог статті 17 Закону. - для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 цих особливостей. Згідно пункту 47 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Однак, замовником зазначено вимогу щодо подачі переможцем закупівлі довідки в довільній формі про відсутність підстав, визначених пунктами 2, 8, 9 частини першої статті 17 Закону. У зв’язку з вище викладеним, прошу зазначити причину не дотримання вимог статті 22 Закону, пунктів 28 та 47 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації ? Пунктом 5 розділу V Тендерної документації передбачено, що замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), які за своєю суттю є тотожними з підставами для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаня відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі передбаченими пунктом 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). При цьому, додатком 2 до Тендерної документації передбачений спосіб підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону, у тому числі і щодо пунктів 2, 3, 5, 6, 8, 9 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, які є тотожними з підпунктами 2, 3, 5, 8, 9 і 12 пункту 47 Особливостей. Разом з цим, Пунктом 7 розділу V Тендерної документації передбачено, що усі інші питання, які не передбачені цією документацією, регулюються чинним законодавством України.
У зв’язку із запитом Державної аудиторської служби України щодо надання пояснень, розміщеного в електронній системі закупівель 07.05.2024 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги із утримання (супроводження) міської системи програмно-апаратних засобів забору та обробки даних про стан довкілля містка Києва» код ДК 021: 2025 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» - 50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-19-016965-a) Департамент захисту довкілля та адаптації до зміни клімату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляє таке. 1. У тендерній документації (пункт 2.3. розділу I) не зазначено посаду посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками. У пункті 2.3. розділу I тендерної документації зазначена інформація про уповноважену особу, яка визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель товарів, робіт та послуг в Департаменті захисту довкілля та адаптації до зміни клімату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). 2. У тендерній документації (пункт 1 розділу IV) не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Пунктом 1 розділу IV Тендерної документації передбачено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається електронною системою закупівель автоматично. При цьому електронною системою закупівель визначено конкретну дату коли закінчується строк подання тендерних пропозицій, яка відображена в оголошенні про закупівлю. 3. Згідно пункту 28 Особливостей №1178 у тендерній документації зазначаються, окрім іншого, підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 цих особливостей. Замовником у тендерній документації не зазначено: - підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, а інформацію про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення зазначено щодо вимог статті 17 Закону. - для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 цих особливостей. Згідно пункту 47 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Однак, замовником зазначено вимогу щодо подачі переможцем закупівлі довідки в довільній формі про відсутність підстав, визначених пунктами 2, 8, 9 частини першої статті 17 Закону. У зв’язку з вище викладеним, прошу зазначити причину не дотримання вимог статті 22 Закону, пунктів 28 та 47 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації ? Пунктом 5 розділу V Тендерної документації передбачено, що замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), які за своєю суттю є тотожними з підставами для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаня відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі передбаченими пунктом 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). При цьому, додатком 2 до Тендерної документації передбачений спосіб підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону, у тому числі і щодо пунктів 2, 3, 5, 6, 8, 9 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, які є тотожними з підпунктами 2, 3, 5, 8, 9 і 12 пункту 47 Особливостей. Разом з цим, Пунктом 7 розділу V Тендерної документації передбачено, що усі інші питання, які не передбачені цією документацією, регулюються чинним законодавством України.