0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 030 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 29 квіт. 17:09
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідь про надання пояснень ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У відповідності до ч.5 ст. 8 Закону України № 922-VIII від 25.12.2015 року «Про публічні закупівлі» надаю відповіді на питання, що містяться в Запиті про надання пояснень від 29.04.2024 року (Інформації, документів) по закупівлі товару: Віброкаток марки SINOMACH GYD03 (або «еквівалент»), за кодом ДК 021:2015 розділ 43310000-9 «Машини для цивільного будівництва» (код ДК 021:2015 розділ 43312400-7 «Дорожні котки»), номер процедури закупівлі UA-2024-04-11-012570-a. Перше питання: Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Відповідь: Наказом № 275 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі - Наказ № 275) від 18.02.2020 року (зі змінами) «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в розділі ІІІ наведені методи визначення очікуваної вартості. Одним з методів визначення очікуваної вартості предмета закупівлі є метод порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Наказом № 275 рекомендовані способи для отримання інформації про ціну товарів та послуг, одним з яких є спосіб, здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: - інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах і т.і. Виходячи з цього та наявного фінансування (про яке буде повідомлено нижче) було проведено аналіз інформації про ціни товарів «Дорожні котки», що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідної продукції. Цінові пропозиції по віброкотках від 4х постачальників становлять: - STANMASTER – 832 637,00 грн. (вісімсот тридцять дві тисячі шістсот тридцять сім грн. 00 коп.); - comfort system – 1 251 619,00 грн. (один мільйон двісті п’ятдесят одна тисяча шістсот дев’ятнадцять грн. 00 коп.); - avtoshop – 869 775,00 грн. (вісімсот шістдесят дев’ять тисяч сімсот сімдесят п’ять грн. 00 коп.); - АЛЬФАТЕХ – 1 800 000,00 грн. (один мільйон вісімсот грн. 00 кок.) Середня ціна цих 4х пропозицій становить: 832 637,00 + 1 251 619,00 + 869 775,00 + 1 800 000,00 = 4 754 031,00 грн. : 4 = 1 188 507,75 грн. Середня ціна перших 3х пропозицій становить: 832 637,00 + 1 251 619,00 + 869 775,00 = 2 954 031 грн. : 3 = 984 677,00 грн. Враховуючи те, що Замовник буде одразу використовувати віброкаток в інтенсивному режимі для проведення поточного (ямкового) ремонту доріг Чугуївської міської об’єднаної територіальної громади, в тендерній документації (Додаток № 3) викладені додаткові вимоги до предмета закупівлі, а саме: «Предмет закупівлі має бути укомплектовано наступним додатковим обладнанням та передбачати надання наступних послуг (виконання робіт): - Шланги гідравлічні набір – 3 шт. - Набір ключів 144 од. – 1 шт. - ТО-1 з розхідними матеріалами (250 м\г) - 1 шт; - ТО-2 з розхідними матеріалами (500 м\г) - 1 шт; Вартість вищевказаного додаткового обладнання та послуг (робіт) має входити у вартість предмету закупівлі. ТО-1,ТО-2 проводиться на території замовника м. Чугуїв». Крім цього в тендерній документації (Додаток № 6 – Проект Договору) передбачено (п.2.5 Договору): «2.5. В ціну Договору включаються витрати на транспортування, розвантаження, збірку та встановлення товару у місцях, зазначених Замовником, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів), а також інші витрати пов’язані із поставкою Товару Замовнику.». Виходячи з наявної інформації (додаються – пропозиції по віброкотках від 4х постачальників), виробничих потреб і завдань, технічних характеристик віброкатка (вага – 3500 кг; потужність дизельного двигуна, кВт - 26,5; ємність дощувального бака, л – 200; здатність до підйому, % - 20 та інше) було прийняте рішення про закупівлю товару: Віброкаток марки SINOMACH GYD03 (або «еквівалент»), за кодом ДК 021:2015 розділ 43310000-9 «Машини для цивільного будівництва» (код ДК 021:2015 розділ 43312400-7 «Дорожні котки»), та визначена очікувана вартість (з урахуванням додаткових вимог та доставки) – 1 030 000,00 грн. (один мільйон тридцять грн. 00 коп.). Друге питання: Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектора економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідь: Пунктом 4 прим.1 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 передбачено наступне: «4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.». Виходячи з цього зрозуміло, що обов’язок оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) покладено на розпорядників бюджетних коштів різних рівнів та на суб’єктів господарювання державного сектору економіки. Комунальне підприємство «Чугуївський комунальний комплекс» (далі – КП «ЧКК») згідно діючого законодавства України не є розпорядником бюджетних коштів будь якого рівня та не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки. Визначення понять «головні розпорядники бюджетних коштів» та «розпорядник бюджетних коштів» визначені в пунктах 18, та 47 частини першої статті 2 Бюджетного Кодексу України: «18) головні розпорядники бюджетних коштів - бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень;… 47) розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету;» Стаття 22 Бюджетного Кодексу України визначає розпорядників бюджетних коштів за обсягом наданих повноважень, які поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня. Згідно пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного Кодексу України визначене поняття одержувача бюджетних коштів: «38) одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету;» Виходячи з цього Комунальне підприємство «Чугуївський комунальний комплекс» є одержувачем бюджетних коштів за визначенням Бюджетного Кодексу України. Що стосується суб’єктів господарювання державного сектору економіки, то дане визначення наведене в частині 2 статті 22 Господарського Кодексу України: «2. Суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.» В частин 3 статті 24 Господарського Кодексу України визначене поняття суб'єкта господарювання комунального сектора економіки: «3. Суб'єктами господарювання комунального сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише комунальної власності, а також суб'єкти, у статутному капіталі яких частка комунальної власності перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує органам місцевого самоврядування право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.» Враховуючи той факт, що Комунальне підприємство «Чугуївський комунальний комплекс» створений Чугуївською міською радою, яка має право вирішального впливу на господарську діяльність підприємства та заснована на комунальній власності, а також у статутному капіталі підприємства частка комунальної власності складає 100 відсотків, Комунальне підприємство «Чугуївський комунальний комплекс» є суб'єктом господарювання комунального сектора економіки. Виходячи з вище викладеного зрозуміло, що пунктом 4 прим.1 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 не передбачено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті для суб'єктів господарювання комунального сектора економіки. Веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів Чугуївської міської об’єднаної територіальної громади – chuguiv-gromada.gov.ua Розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня Чугуївської міської об’єднаної територіальної громади є Управління житлово-комунального господарства та екології Чугуївської міської ради. Управління житлово-комунального господарства та екології Чугуївської міської ради надає Комунальному підприємству «Чугуївський комунальний комплекс» Реєстр пропозицій щодо фінансування КП «ЧКК» (додається), згідно з яким проводяться закупівлі товарів, робіт і послуг. Третє питання: Чому Тендерна документація складена без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 року № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого2016 року і від 12 жовтня 2022 року № 1178». Відповідь: Постанова Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 року № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого2016 року і від 12 жовтня 2022 року № 1178» була опублікована та вступила в законну силу 09 квітня 2024 року. Після російських обстрілів у Харкові та області із 25 березня запровадили графік відключень електроенергії. Про це повідомив начальник Харківської обласної військової адміністрації Олег Синєгубов. Ситуація з обстрілами та відключеннями ще погіршилась і продовжилась в квітні місяці, що призвело до запровадження графіків відключення світла у різних районах Харкова на шість годин: з 9.00 до 15.00, з 15.00 до 21.00 з 21.00 до 03.00 та з 03.00 до 9.00. У області світло вимикатимуть на дві години одночасно у двох територіальних громадах, починаючи із 9.00 і до 17.00 (загально відома інформація, що була опублікована). Така ситуація призвела до нестабільної роботи інтернет ресурсів, що і стало однією з причин того, що Замовник публікуючи 11.04.2024 року оголошення про відкриті торги на закупівлю товару не врахував зміни до Постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 року № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого2016 року і від 12 жовтня 2022 року № 1178». Крім цього за розрахунком (калькулятор уповноважених осіб) розрахункова кількість уповноважених осіб підприємства КП «ЧКК» дорівнює 3 (три) посадові особи, штатна чисельність – дві уповноважені особи, фактична численність – одна уповноважена особа. За таких умов була допущена помилка в складанні Тендерної документації замовника. Але прошу врахувати той факт, що ця помилка не відноситься до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та не обмежує права Учасників. При розгляді пропозицій Учасників Замовником враховувались вищезазначені зміни. На теперішній час Замовник враховує вище названі зміни до Постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 року № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого2016 року і від 12 жовтня 2022 року № 1178» в своїй роботі. Додатки на 13-тиаркушах: 1. Реєстр пропозицій Управління житлово-комунального господарства та екології Чугуївської міської ради щодо додаткового фінансування коштів з бюджету Чугуївської міської територіальної громади на 1-му аркуші. 2. Цінові пропозиції по віброкотках від 4х постачальників на 10-ти аркушах. 3. Розрахунок уповноважених осіб на 2-х аркушах. З повагою Провідний фахівець з публічних закупівель, Уповноважена особа Сергій МОІСЕЄНКО 02.05.2024 +380954730965
У відповідності до ч.5 ст. 8 Закону України № 922-VIII від 25.12.2015 року «Про публічні закупівлі» надаю відповіді на питання, що містяться в Запиті про надання пояснень від 29.04.2024 року (Інформації, документів) по закупівлі товару: Віброкаток марки SINOMACH GYD03 (або «еквівалент»), за кодом ДК 021:2015 розділ 43310000-9 «Машини для цивільного будівництва» (код ДК 021:2015 розділ 43312400-7 «Дорожні котки»), номер процедури закупівлі UA-2024-04-11-012570-a. Перше питання: Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Відповідь: Наказом № 275 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі - Наказ № 275) від 18.02.2020 року (зі змінами) «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в розділі ІІІ наведені методи визначення очікуваної вартості. Одним з методів визначення очікуваної вартості предмета закупівлі є метод порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Наказом № 275 рекомендовані способи для отримання інформації про ціну товарів та послуг, одним з яких є спосіб, здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: - інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах і т.і. Виходячи з цього та наявного фінансування (про яке буде повідомлено нижче) було проведено аналіз інформації про ціни товарів «Дорожні котки», що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідної продукції. Цінові пропозиції по віброкотках від 4х постачальників становлять: - STANMASTER – 832 637,00 грн. (вісімсот тридцять дві тисячі шістсот тридцять сім грн. 00 коп.); - comfort system – 1 251 619,00 грн. (один мільйон двісті п’ятдесят одна тисяча шістсот дев’ятнадцять грн. 00 коп.); - avtoshop – 869 775,00 грн. (вісімсот шістдесят дев’ять тисяч сімсот сімдесят п’ять грн. 00 коп.); - АЛЬФАТЕХ – 1 800 000,00 грн. (один мільйон вісімсот грн. 00 кок.) Середня ціна цих 4х пропозицій становить: 832 637,00 + 1 251 619,00 + 869 775,00 + 1 800 000,00 = 4 754 031,00 грн. : 4 = 1 188 507,75 грн. Середня ціна перших 3х пропозицій становить: 832 637,00 + 1 251 619,00 + 869 775,00 = 2 954 031 грн. : 3 = 984 677,00 грн. Враховуючи те, що Замовник буде одразу використовувати віброкаток в інтенсивному режимі для проведення поточного (ямкового) ремонту доріг Чугуївської міської об’єднаної територіальної громади, в тендерній документації (Додаток № 3) викладені додаткові вимоги до предмета закупівлі, а саме: «Предмет закупівлі має бути укомплектовано наступним додатковим обладнанням та передбачати надання наступних послуг (виконання робіт): - Шланги гідравлічні набір – 3 шт. - Набір ключів 144 од. – 1 шт. - ТО-1 з розхідними матеріалами (250 м\г) - 1 шт; - ТО-2 з розхідними матеріалами (500 м\г) - 1 шт; Вартість вищевказаного додаткового обладнання та послуг (робіт) має входити у вартість предмету закупівлі. ТО-1,ТО-2 проводиться на території замовника м. Чугуїв». Крім цього в тендерній документації (Додаток № 6 – Проект Договору) передбачено (п.2.5 Договору): «2.5. В ціну Договору включаються витрати на транспортування, розвантаження, збірку та встановлення товару у місцях, зазначених Замовником, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів), а також інші витрати пов’язані із поставкою Товару Замовнику.». Виходячи з наявної інформації (додаються – пропозиції по віброкотках від 4х постачальників), виробничих потреб і завдань, технічних характеристик віброкатка (вага – 3500 кг; потужність дизельного двигуна, кВт - 26,5; ємність дощувального бака, л – 200; здатність до підйому, % - 20 та інше) було прийняте рішення про закупівлю товару: Віброкаток марки SINOMACH GYD03 (або «еквівалент»), за кодом ДК 021:2015 розділ 43310000-9 «Машини для цивільного будівництва» (код ДК 021:2015 розділ 43312400-7 «Дорожні котки»), та визначена очікувана вартість (з урахуванням додаткових вимог та доставки) – 1 030 000,00 грн. (один мільйон тридцять грн. 00 коп.). Друге питання: Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектора економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідь: Пунктом 4 прим.1 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 передбачено наступне: «4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.». Виходячи з цього зрозуміло, що обов’язок оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) покладено на розпорядників бюджетних коштів різних рівнів та на суб’єктів господарювання державного сектору економіки. Комунальне підприємство «Чугуївський комунальний комплекс» (далі – КП «ЧКК») згідно діючого законодавства України не є розпорядником бюджетних коштів будь якого рівня та не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки. Визначення понять «головні розпорядники бюджетних коштів» та «розпорядник бюджетних коштів» визначені в пунктах 18, та 47 частини першої статті 2 Бюджетного Кодексу України: «18) головні розпорядники бюджетних коштів - бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень;… 47) розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету;» Стаття 22 Бюджетного Кодексу України визначає розпорядників бюджетних коштів за обсягом наданих повноважень, які поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня. Згідно пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного Кодексу України визначене поняття одержувача бюджетних коштів: «38) одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету;» Виходячи з цього Комунальне підприємство «Чугуївський комунальний комплекс» є одержувачем бюджетних коштів за визначенням Бюджетного Кодексу України. Що стосується суб’єктів господарювання державного сектору економіки, то дане визначення наведене в частині 2 статті 22 Господарського Кодексу України: «2. Суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.» В частин 3 статті 24 Господарського Кодексу України визначене поняття суб'єкта господарювання комунального сектора економіки: «3. Суб'єктами господарювання комунального сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише комунальної власності, а також суб'єкти, у статутному капіталі яких частка комунальної власності перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує органам місцевого самоврядування право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.» Враховуючи той факт, що Комунальне підприємство «Чугуївський комунальний комплекс» створений Чугуївською міською радою, яка має право вирішального впливу на господарську діяльність підприємства та заснована на комунальній власності, а також у статутному капіталі підприємства частка комунальної власності складає 100 відсотків, Комунальне підприємство «Чугуївський комунальний комплекс» є суб'єктом господарювання комунального сектора економіки. Виходячи з вище викладеного зрозуміло, що пунктом 4 прим.1 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 не передбачено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті для суб'єктів господарювання комунального сектора економіки. Веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів Чугуївської міської об’єднаної територіальної громади – chuguiv-gromada.gov.ua Розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня Чугуївської міської об’єднаної територіальної громади є Управління житлово-комунального господарства та екології Чугуївської міської ради. Управління житлово-комунального господарства та екології Чугуївської міської ради надає Комунальному підприємству «Чугуївський комунальний комплекс» Реєстр пропозицій щодо фінансування КП «ЧКК» (додається), згідно з яким проводяться закупівлі товарів, робіт і послуг. Третє питання: Чому Тендерна документація складена без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 року № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого2016 року і від 12 жовтня 2022 року № 1178». Відповідь: Постанова Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 року № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого2016 року і від 12 жовтня 2022 року № 1178» була опублікована та вступила в законну силу 09 квітня 2024 року. Після російських обстрілів у Харкові та області із 25 березня запровадили графік відключень електроенергії. Про це повідомив начальник Харківської обласної військової адміністрації Олег Синєгубов. Ситуація з обстрілами та відключеннями ще погіршилась і продовжилась в квітні місяці, що призвело до запровадження графіків відключення світла у різних районах Харкова на шість годин: з 9.00 до 15.00, з 15.00 до 21.00 з 21.00 до 03.00 та з 03.00 до 9.00. У області світло вимикатимуть на дві години одночасно у двох територіальних громадах, починаючи із 9.00 і до 17.00 (загально відома інформація, що була опублікована). Така ситуація призвела до нестабільної роботи інтернет ресурсів, що і стало однією з причин того, що Замовник публікуючи 11.04.2024 року оголошення про відкриті торги на закупівлю товару не врахував зміни до Постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 року № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого2016 року і від 12 жовтня 2022 року № 1178». На теперішній час Замовник враховує вище названі зміни до Постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 року № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого2016 року і від 12 жовтня 2022 року № 1178» в своїй роботі. Додатки на 11-тиаркушах: 1. Реєстр пропозицій Управління житлово-комунального господарства та екології Чугуївської міської ради щодо додаткового фінансування коштів з бюджету Чугуївської міської територіальної громади на 1-му аркуші. 2. Цінові пропозиції по віброкотках від 4х постачальників на 10-ти аркушах. З повагою Провідний фахівець з публічних закупівель, Уповноважена особа Сергій МОІСЕЄНКО +380954730965
Відповідь про надання пояснень ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У відповідності до ч.5 ст. 8 Закону України № 922-VIII від 25.12.2015 року «Про публічні закупівлі» надаю відповіді на питання, що містяться в Запиті про надання пояснень від 29.04.2024 року (Інформації, документів) по закупівлі товару: Віброкаток марки SINOMACH GYD03 (або «еквівалент»), за кодом ДК 021:2015 розділ 43310000-9 «Машини для цивільного будівництва» (код ДК 021:2015 розділ 43312400-7 «Дорожні котки»), номер процедури закупівлі UA-2024-04-11-012570-a. Перше питання: Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Відповідь: Наказом № 275 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі - Наказ № 275) від 18.02.2020 року (зі змінами) «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в розділі ІІІ наведені методи визначення очікуваної вартості. Одним з методів визначення очікуваної вартості предмета закупівлі є метод порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Наказом № 275 рекомендовані способи для отримання інформації про ціну товарів та послуг, одним з яких є спосіб, здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: - інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах і т.і. Виходячи з цього та наявного фінансування (про яке буде повідомлено нижче) було проведено аналіз інформації про ціни товарів «Дорожні котки», що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідної продукції. Цінові пропозиції по віброкотках від 4х постачальників становлять: - STANMASTER – 832 637,00 грн. (вісімсот тридцять дві тисячі шістсот тридцять сім грн. 00 коп.); - comfort system – 1 251 619,00 грн. (один мільйон двісті п’ятдесят одна тисяча шістсот дев’ятнадцять грн. 00 коп.); - avtoshop – 869 775,00 грн. (вісімсот шістдесят дев’ять тисяч сімсот сімдесят п’ять грн. 00 коп.); - АЛЬФАТЕХ – 1 800 000,00 грн. (один мільйон вісімсот грн. 00 кок.) Середня ціна цих 4х пропозицій становить: 832 637,00 + 1 251 619,00 + 869 775,00 + 1 800 000,00 = 4 754 031,00 грн. : 4 = 1 188 507,75 грн. Середня ціна перших 3х пропозицій становить: 832 637,00 + 1 251 619,00 + 869 775,00 = 2 954 031 грн. : 3 = 984 677,00 грн. Враховуючи те, що Замовник буде одразу використовувати віброкаток в інтенсивному режимі для проведення поточного (ямкового) ремонту доріг Чугуївської міської об’єднаної територіальної громади, в тендерній документації (Додаток № 3) викладені додаткові вимоги до предмета закупівлі, а саме: «Предмет закупівлі має бути укомплектовано наступним додатковим обладнанням та передбачати надання наступних послуг (виконання робіт): - Шланги гідравлічні набір – 3 шт. - Набір ключів 144 од. – 1 шт. - ТО-1 з розхідними матеріалами (250 м\г) - 1 шт; - ТО-2 з розхідними матеріалами (500 м\г) - 1 шт; Вартість вищевказаного додаткового обладнання та послуг (робіт) має входити у вартість предмету закупівлі. ТО-1,ТО-2 проводиться на території замовника м. Чугуїв». Крім цього в тендерній документації (Додаток № 6 – Проект Договору) передбачено (п.2.5 Договору): «2.5. В ціну Договору включаються витрати на транспортування, розвантаження, збірку та встановлення товару у місцях, зазначених Замовником, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів), а також інші витрати пов’язані із поставкою Товару Замовнику.». Виходячи з наявної інформації (додаються – пропозиції по віброкотках від 4х постачальників), виробничих потреб і завдань, технічних характеристик віброкатка (вага – 3500 кг; потужність дизельного двигуна, кВт - 26,5; ємність дощувального бака, л – 200; здатність до підйому, % - 20 та інше) було прийняте рішення про закупівлю товару: Віброкаток марки SINOMACH GYD03 (або «еквівалент»), за кодом ДК 021:2015 розділ 43310000-9 «Машини для цивільного будівництва» (код ДК 021:2015 розділ 43312400-7 «Дорожні котки»), та визначена очікувана вартість (з урахуванням додаткових вимог та доставки) – 1 030 000,00 грн. (один мільйон тридцять грн. 00 коп.). Друге питання: Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектора економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідь: Пунктом 4 прим.1 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 передбачено наступне: «4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.». Виходячи з цього зрозуміло, що обов’язок оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) покладено на розпорядників бюджетних коштів різних рівнів та на суб’єктів господарювання державного сектору економіки. Комунальне підприємство «Чугуївський комунальний комплекс» (далі – КП «ЧКК») згідно діючого законодавства України не є розпорядником бюджетних коштів будь якого рівня та не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки. Визначення понять «головні розпорядники бюджетних коштів» та «розпорядник бюджетних коштів» визначені в пунктах 18, та 47 частини першої статті 2 Бюджетного Кодексу України: «18) головні розпорядники бюджетних коштів - бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень;… 47) розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету;» Стаття 22 Бюджетного Кодексу України визначає розпорядників бюджетних коштів за обсягом наданих повноважень, які поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня. Згідно пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного Кодексу України визначене поняття одержувача бюджетних коштів: «38) одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету;» Виходячи з цього Комунальне підприємство «Чугуївський комунальний комплекс» є одержувачем бюджетних коштів за визначенням Бюджетного Кодексу України. Що стосується суб’єктів господарювання державного сектору економіки, то дане визначення наведене в частині 2 статті 22 Господарського Кодексу України: «2. Суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.» В частин 3 статті 24 Господарського Кодексу України визначене поняття суб'єкта господарювання комунального сектора економіки: «3. Суб'єктами господарювання комунального сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише комунальної власності, а також суб'єкти, у статутному капіталі яких частка комунальної власності перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує органам місцевого самоврядування право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.» Враховуючи той факт, що Комунальне підприємство «Чугуївський комунальний комплекс» створений Чугуївською міською радою, яка має право вирішального впливу на господарську діяльність підприємства та заснована на комунальній власності, а також у статутному капіталі підприємства частка комунальної власності складає 100 відсотків, Комунальне підприємство «Чугуївський комунальний комплекс» є суб'єктом господарювання комунального сектора економіки. Виходячи з вище викладеного зрозуміло, що пунктом 4 прим.1 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 не передбачено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті для суб'єктів господарювання комунального сектора економіки. Веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів Чугуївської міської об’єднаної територіальної громади – chuguiv-gromada.gov.ua Розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня Чугуївської міської об’єднаної територіальної громади є Управління житлово-комунального господарства та екології Чугуївської міської ради. Управління житлово-комунального господарства та екології Чугуївської міської ради надає Комунальному підприємству «Чугуївський комунальний комплекс» Реєстр пропозицій щодо фінансування КП «ЧКК» (додається), згідно з яким проводяться закупівлі товарів, робіт і послуг. Третє питання: Чому Тендерна документація складена без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 року № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого2016 року і від 12 жовтня 2022 року № 1178». Відповідь: Постанова Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 року № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого2016 року і від 12 жовтня 2022 року № 1178» була опублікована та вступила в законну силу 09 квітня 2024 року. Після російських обстрілів у Харкові та області із 25 березня запровадили графік відключень електроенергії. Про це повідомив начальник Харківської обласної військової адміністрації Олег Синєгубов. Ситуація з обстрілами та відключеннями ще погіршилась і продовжилась в квітні місяці, що призвело до запровадження графіків відключення світла у різних районах Харкова на шість годин: з 9.00 до 15.00, з 15.00 до 21.00 з 21.00 до 03.00 та з 03.00 до 9.00. У області світло вимикатимуть на дві години одночасно у двох територіальних громадах, починаючи із 9.00 і до 17.00 (загально відома інформація, що була опублікована). Така ситуація призвела до нестабільної роботи інтернет ресурсів, що і стало однією з причин того, що Замовник публікуючи 11.04.2024 року оголошення про відкриті торги на закупівлю товару не врахував зміни до Постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 року № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого2016 року і від 12 жовтня 2022 року № 1178». Крім цього за розрахунком (калькулятор уповноважених осіб) розрахункова кількість уповноважених осіб підприємства КП «ЧКК» дорівнює 3 (три) посадові особи, штатна чисельність – дві уповноважені особи, фактична численність – одна уповноважена особа. За таких умов була допущена помилка в складанні Тендерної документації замовника. Але прошу врахувати той факт, що ця помилка не відноситься до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та не обмежує права Учасників. При розгляді пропозицій Учасників Замовником враховувались вищезазначені зміни. На теперішній час Замовник враховує вище названі зміни до Постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 року № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого2016 року і від 12 жовтня 2022 року № 1178» в своїй роботі. Додатки на 13-тиаркушах: 1. Реєстр пропозицій Управління житлово-комунального господарства та екології Чугуївської міської ради щодо додаткового фінансування коштів з бюджету Чугуївської міської територіальної громади на 1-му аркуші. 2. Цінові пропозиції по віброкотках від 4х постачальників на 10-ти аркушах. 3. Розрахунок уповноважених осіб на 2-х аркушах. З повагою Провідний фахівець з публічних закупівель, Уповноважена особа Сергій МОІСЕЄНКО 02.05.2024 +380954730965
ПІВНІЧНО-СХІДНОМУ ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Провідний фахівець з публічних закупівель, Уповноважена особа Моісеєнко С. В. У відповідності до абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), Замовник протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. На виконання Закону № 922-VIII та зобов’язання щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель надаю пояснення про усунення порушень: 1. На теперішній час Замовник враховує зміни до Постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 року № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого2016 року і від 12 жовтня 2022 року № 1178» в своїй роботі. 2. Директору КП «ЧКК» Хоменко Ю. О. 07.05.2024 року надана доповідна записка та інші документи для розгляду та вжиття заходів для недопущення в подальшому порушень. 3. До директора КП «ЧКК» Хоменко Ю. О. надане прохання знайти і прийняти на вакантну посаду фахівця з публічних закупівель для подальшого розподілення робіт по організації закупівельної діяльності, що буде сприяти покращенню підготовки документів для організації процесу публічних закупівель.