0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 159 515.76 UAH
Замовник
Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна організація №2» Полтавської міської ради
Контакти та закупівліЗдійснення моніторингу
Дата: 29 квіт. 18:13
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 29.04.2024 № 39-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 29.04.2024 № 39-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2024-04-08-011258-a, 08.04.2024, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «послуги з технічного обслуговування ліфтів», очікуваною вартістю 1 159 515,76 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-08-011258-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання: - на підставі яких відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? - яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме «ТОВ "Венделбуд"», з яким укладений договір, від 06.04.2023 № 1245 без використання електронної системи закупівель? Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь і документи викладено в додатках.
Відповідь і документи викладено в додатках.
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «послуги з технічного обслуговування ліфтів», очікуваною вартістю 1 159 515,76 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-08-011258-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань: - в поясненні на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 06.05.2024 (далі – Пояснення) вами надано Рішення виконавчого комітету Полтавської міської ради «Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, що надаються комунальним підприємством «Житлово - експлуатаційна організація № 2» Полтавської міської ради» від 04.04.2018 № 68 (далі – Рішення) та додаток № 1 до Рішення від 04.04.2018 № 68 «Перелік послуг з утримання будинків і споруд та п рибу дичкових територій, мінімально необхідний для забезпечення належного санітарно-гігієнічного, протипожежного, технічного стану будинків та прибудинкової території», Додаток № 2 до Рішення № 1 від 04.04.2018 № 68 «Періодичність та строки надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» та Додаток № 3 до Рішення № 1 від 04.04.2018 № 68 «Тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій окремо по кожному будинку». В складі наданих в поясненні документів відсутні інформація та документи, що обгрунтовують розрахунок очікуваної вартості виходячи від кількості ліфтів, тарифів на послуги тощо. Надати відповідну інформацію та документи. - в Поясненні зазначено, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до кількості ліфтів, що підлягали технічному обслуговуванню (за адресами будинків та кількості ліфтів) та з урахуванням вимог нормативних документів, зокрема, Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів, затверджених наказом Державного комітету з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду 01.09.2008 Nº190, Положення про систему технічного обслуговування та ремонту ліфтів в Україні, що затверджене наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 10.04.2000 N 73, однак в поясненні відсутній документ яким замовником затверджено/визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Надати уточнюючу інформацію та документи. - в поясненні на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 06.05.2024 замовником вказано перелік можливих потенційних учасників серед яких здійснювався відбір, зокрема таких як «ТОВ «БУДКОМЛЕКТ», «ТОВ «ЕЛ-ЕКСПРЕС» та «ТОВ «Венделбуд». Яким чином дотримано принципи здійснення закупівель, зокрема максимальної ефективності (шляхом листування чи направлення відповідних запитів)? - на підставі яких підтверджуючих документів (наказ, акт тощо) документів замовником укладено договір на підставі пункту 13 Особливостей? - яким чином та на підставі яких документів «ТОВ «Венделбуд», з яким укладений договір, від 06.04.2023 № 1245 без використання електронної системи закупівель, підтвердив можливість надавати послуги з технічного обслуговування ліфтів та наявність всіх необхідних технічних можливостей для їх надання, (про що зазначено в листі «ТОВ «Венделбуд» від 04.03.2024 вих. N 0403-1) та за якими критеріями замовником визначена відповідність учасника «ТОВ «Венделбуд» іншим характеристикам (наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, матеріально-технічної бази тощо). Надати відповідну інформацію та документи. Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь і документи викладено в додатках.
Відповідь і документи викладено в додатках.