0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
607 468 727.00 UAH
Здійснення моніторингу
Дата: 29 квіт. 17:46
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби ( обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 29.04.2024 № 32-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 29.04.2024 № 32-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2024-02-23-012137-a 23.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби ( обл.)
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Кіровоградській області», ДК 021:2015: 63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-23-012137-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
На Ваш запит від 02.05.2024, повідомляємо наступне по суті заданих питань. 1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, розрахунок очікуваної вартості, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Кіровоградській області», здійснено на підставі: Законів України “Про автомобільні дороги”, “Про автомобільний транспорт”, “Про дорожній рух” та Постанови Кабінету Міністрів України “Про правила дорожнього руху”, ДСТУ 3587:2022 Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану; ДСТУ 8747:2017 Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання; ДСТУ 4100:2021 Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні. Загальні технічні вимоги. Правила застосування; ДСТУ – Н Б В. 3.2.-5:2016 «Настанова з ліквідації вибоїн покриття нежорсткого дорожнього одягу автомобільних доріг»; ДСТУ 2587-2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги»; ДСТУ 9185:2022 Настанова щодо зимового утримування автомобільних доріг; Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг ПГ.1-218-118:2005; Технічних правил Ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України П-Г.1-218-113:2009; НПАОП 63.21-1.01-09 «Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг»; «Методикою визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг» (зі змінами), затвердженої Наказом Міністерства інфраструктури України та Міністерства фінансів України від 21.09.2012 року №573/1019 та відповідно до вимог «Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування» затверджені наказом Міністерства інфраструктури України №273 від 02.05.2022 та «Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» ( далі – Методика) затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022; Дефектного акту та зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва від 23.02.2024 року. (Копії Дефектного акту та Зведеного кошторисного розрахунку додаються). Моніторинг цін на основні дорожньо-будівельні матеріали, відповідно до вимог Методики, здійснювався за базою даних цін Державного підприємства «Національний інститут розвитку інфраструктури». База даних цін на матеріальні ресурси доступна за посиланням https://prices.nidi.org.ua/sum/ 2. Відповідно до вимог Постанови Кабінету міністрів України №710 від 11.10.2016р. (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів» Замовником була оприлюднена відповідна інформація, а саме обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі на власному веб-сайті. Посилання на сторінку https://tender.kr.ua/news
На Ваш запит від 02.05.2024, повідомляємо наступне по суті заданих питань. 1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, розрахунок очікуваної вартості, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Кіровоградській області», здійснено на підставі: Законів України “Про автомобільні дороги”, “Про автомобільний транспорт”, “Про дорожній рух” та Постанови Кабінету Міністрів України “Про правила дорожнього руху”, ДСТУ 3587:2022 Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану; ДСТУ 8747:2017 Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання; ДСТУ 4100:2021 Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні. Загальні технічні вимоги. Правила застосування; ДСТУ – Н Б В. 3.2.-5:2016 «Настанова з ліквідації вибоїн покриття нежорсткого дорожнього одягу автомобільних доріг»; ДСТУ 2587-2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги»; ДСТУ 9185:2022 Настанова щодо зимового утримування автомобільних доріг; Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг ПГ.1-218-118:2005; Технічних правил Ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України П-Г.1-218-113:2009; НПАОП 63.21-1.01-09 «Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг»; «Методикою визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг» (зі змінами), затвердженої Наказом Міністерства інфраструктури України та Міністерства фінансів України від 21.09.2012 року №573/1019 та відповідно до вимог «Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування» затверджені наказом Міністерства інфраструктури України №273 від 02.05.2022 та «Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» ( далі – Методика) затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022; Дефектного акту та зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва від 23.02.2024 року. (Копії Дефектного акту та Зведеного кошторисного розрахунку додаються). Моніторинг цін на основні дорожньо-будівельні матеріали, відповідно до вимог Методики, здійснювався за базою даних цін Державного підприємства «Національний інститут розвитку інфраструктури». База даних цін на матеріальні ресурси доступна за посиланням https://prices.nidi.org.ua/sum/ 2. Відповідно до вимог Постанови Кабінету міністрів України №710 від 11.10.2016р. (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів» Замовником була оприлюднена відповідна інформація, а саме обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі на власному веб-сайті. Посилання на сторінку https://tender.kr.ua/news
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби ( обл.)
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Кіровоградській області», ДК 021:2015: 63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-23-012137-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання. 1. Просимо пояснити, чому Вами в електронній системі закупівель не оприлюднено договір про закупівлю, який згідно вимог пункту 49 Особливостей повинен бути укладений не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю ? В разі продовження строку для укладення договору про закупівлю, надати обґрунтовану необхідність такого продовження. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
На Ваш запит від 13.05.2024, повідомляємо наступне по суті заданих питань. 1. Керуючись вимогами статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами та доповненнями) (далі – Закон) та пунктом 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості) замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Закон та Особливості не визначають ані конкретного переліку випадків для продовження строку укладення договору про закупівлю, ані поняття обґрунтованої необхідності, ані способу документального підтвердження виникнення такої необхідності. З огляду на це замовник має можливість самостійно визначати такі випадки та вирішувати, чи належить та чи інша ситуація до «обґрунтованої необхідності», а також яким має бути документальне підтвердження. Дане твердження випливає з офіційної відповіді Уповноваженого органу розміщеного на його офіційному веб-сайті за посиланням: https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=f88a9416-6d9c-471a-b487-884f82645fa5&lang=uk-UA та https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=e439551a-0b3b-4d0e-8109-2963d7e1db2c&lang=uk-UA Необхідність (обґрунтування) продовження строку для укладання договору до 60 днів зазначене у протокольному рішенні Уповноваженої особи від 11.04.2024р. (додається).
На Ваш запит від 13.05.2024, повідомляємо наступне по суті заданих питань. 1. Керуючись вимогами статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами та доповненнями) (далі – Закон) та пунктом 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості) замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Закон та Особливості не визначають ані конкретного переліку випадків для продовження строку укладення договору про закупівлю, ані поняття обґрунтованої необхідності, ані способу документального підтвердження виникнення такої необхідності. З огляду на це замовник має можливість самостійно визначати такі випадки та вирішувати, чи належить та чи інша ситуація до «обґрунтованої необхідності», а також яким має бути документальне підтвердження. Дане твердження випливає з офіційної відповіді Уповноваженого органу розміщеного на його офіційному веб-сайті за посиланням: https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=f88a9416-6d9c-471a-b487-884f82645fa5&lang=uk-UA та https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=e439551a-0b3b-4d0e-8109-2963d7e1db2c&lang=uk-UA Необхідність (обґрунтування) продовження строку для укладання договору до 60 днів зазначене у протокольному рішенні Уповноваженої особи від 11.04.2024р. (додається).