0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 140 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 30 квіт. 10:04
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідь 1. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначаються згідно рецептур, довідників, розкладок продуктів харчування та інших посібників відповідно до ДСТУ, ТУ, визначених в державних (національних (регіональних) стандартах. Визначення очікуваної вартості проводилось на підставі даних ринку, загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку, та інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів, зокрема, але не вичерпно: 1) Відділ ціноутворення та аграрного ринку національного наукового центру "Інститут аграрної економіки", 2) Управління Державної служби статистики України, 3) Мінфін та ін. (додаток 1 (посилання на сайти та інформація). Розрахунки проводились на очікувану вартість предмета закупівлі але взяття бюджетних зобов’язань та здійснення платежів буде проводитися відповідно до затверджених кошторисних призначень з урахуванням лімітів на дану закупівлю. Відповідь 2: Під час публікації оголошення про проведення закупівлі, при заповненні електронної тендерної документації, Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яке автоматично відображається на веб-сайті https://znam.internat.org.ua/
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідь 1: Відхиляючи Учасника ТОВ «ЧЕРКАСИХЛІБ ТД» по вищевказаному пункту, Замовник керувався практикою Антимонопольного комітету України, а саме: рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду справ про порушення законодавства в сфері публічних закупівель № 2533-р/пк-пз від 02.03.2023р. зазначено зокрема те, що …«Замовник правомірно відхилив Учасника, який надав такий гарантійний лист, але в ньому відсутня інформація про об'єм та номер оголошення закупівлі. Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації» (рішення додається). В даному випадку, пропозиція Учасника ТОВ «ЧЕРКАСИХЛІБ ТД» взагалі не містить вищевказаного гарантійного листа, а тому Замовник відхилив пропозицію Учасника, беручи до уваги практику АМКУ. Відповідь 2: Пунктом 2 Додатку 2 до тендерної документації передбачено: «Предмет закупівлі має відповідати вимогам Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”, Закону України від 06.12.2018 №2639-VIII ”Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів”. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством, в тому числі згідно Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності якості харчових продуктів". Якість Товару повинна відповідати діючим ДСТУ, технічним умовам виробника, а також має засвідчуватись документом, який підтверджує якість Товару, а саме Декларація виробника та/або посвідчення про якість, які надаються в складі пропозиції). Пунктом 6 цього ж Додатку передбачено: «Учасник повинен надати декларацію постачальника (з обов’язковою вказівкою виробника продукції), яка відповідає ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006». Вищевказані вимоги тендерної документації не містять вказівки на те, що в разі коли Учасник є виробником товару, то він надає лише декларацію виробника і не надає декларацію постачальника. Також пунктом 2 Розділу V до ТД «Оцінка тендерної пропозиції» до ТД передбачено: «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником- нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз`яснення/нь державних органів або не накладення електронного підпису». Таким чином, Учасник повинен був надати в складі своєї пропозиції і декларацію виробника, як цього вимагає пункт 2 Додатку 2, і декларацію постачальника, як цього вимагає пункт 6 Додатку 2. В разі, якщо на думку Учасника, він не повинен був складати декларацію постачальника, то він повинен був надати в складі пропозиції відповідний лист-роз’яснення про не надання декларації постачальника, як цього вимагає тендерна документація. Враховуючи те, що пропозиція Учасника ТОВ «ЧЕРКАСИХЛІБ ТД» не містить ні декларації постачальника, ні відповідного листа – роз’яснення щодо не надання такого документа, така пропозиція Учасника була відхилена, як така, що не відповідає саме технічним вимогам Замовника.
Відповідь 1: Відхиляючи Учасника ТОВ «ЧЕРКАСИХЛІБ ТД» по вищевказаному пункту, Замовник керувався практикою Антимонопольного комітету України, а саме: рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду справ про порушення законодавства в сфері публічних закупівель № 2533-р/пк-пз від 02.03.2023р. зазначено зокрема те, що …«Замовник правомірно відхилив Учасника, який надав такий гарантійний лист, але в ньому відсутня інформація про об'єм та номер оголошення закупівлі. Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації» (рішення додається). В даному випадку, пропозиція Учасника ТОВ «ЧЕРКАСИХЛІБ ТД» взагалі не містить вищевказаного гарантійного листа, а тому Замовник відхилив пропозицію Учасника, беручи до уваги практику АМКУ. Відповідь 2: Пунктом 2 Додатку 2 до тендерної документації передбачено: «Предмет закупівлі має відповідати вимогам Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”, Закону України від 06.12.2018 №2639-VIII ”Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів”. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством, в тому числі згідно Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності якості харчових продуктів". Якість Товару повинна відповідати діючим ДСТУ, технічним умовам виробника, а також має засвідчуватись документом, який підтверджує якість Товару, а саме Декларація виробника та/або посвідчення про якість, які надаються в складі пропозиції). Пунктом 6 цього ж Додатку передбачено: «Учасник повинен надати декларацію постачальника (з обов’язковою вказівкою виробника продукції), яка відповідає ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006». Вищевказані вимоги тендерної документації не містять вказівки на те, що в разі коли Учасник є виробником товару, то він надає лише декларацію виробника і не надає декларацію постачальника. Також пунктом 2 Розділу V до ТД «Оцінка тендерної пропозиції» до ТД передбачено: «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником- нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз`яснення/нь державних органів або не накладення електронного підпису». Таким чином, Учасник повинен був надати в складі своєї пропозиції і декларацію виробника, як цього вимагає пункт 2 Додатку 2, і декларацію постачальника, як цього вимагає пункт 6 Додатку 2. В разі, якщо на думку Учасника, він не повинен був складати декларацію постачальника, то він повинен був надати в складі пропозиції відповідний лист-роз’яснення про не надання декларації постачальника, як цього вимагає тендерна документація. Враховуючи те, що пропозиція Учасника ТОВ «ЧЕРКАСИХЛІБ ТД» не містить ні декларації постачальника, ні відповідного листа – роз’яснення щодо не надання такого документа, така пропозиція Учасника була відхилена, як така, що не відповідає саме технічним вимогам Замовника.
Відповідь 1. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначаються згідно рецептур, довідників, розкладок продуктів харчування та інших посібників відповідно до ДСТУ, ТУ, визначених в державних (національних (регіональних) стандартах. Визначення очікуваної вартості проводилось на підставі даних ринку, загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку, та інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів, зокрема, але не вичерпно: 1) Відділ ціноутворення та аграрного ринку національного наукового центру "Інститут аграрної економіки", 2) Управління Державної служби статистики України, 3) Мінфін та ін. (додаток 1 (посилання на сайти та інформація). Розрахунки проводились на очікувану вартість предмета закупівлі але взяття бюджетних зобов’язань та здійснення платежів буде проводитися відповідно до затверджених кошторисних призначень з урахуванням лімітів на дану закупівлю. Відповідь 2: Під час публікації оголошення про проведення закупівлі, при заповненні електронної тендерної документації, Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яке автоматично відображається на веб-сайті https://znam.internat.org.ua/