0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
8 855 000.00 UAH
Порушення не знайдено
Дата: 30 квіт. 14:57
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з харчування ліцеїстів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-15-001725-a) Подільський науковий ліцей Вінницької обласної Ради повідомляє наступне. Інформацію про обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (Послуги з харчування ліцеїстів) відповідно до пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на офііційному веб-сайті ліцею за посиланням http://pntl.edu.vn.ua/index.php/prozorist/obgruntuvannia-dlia-zakupivel Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до Постанови КМУ № 305 від 24 березня 2021 року «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Кількість визначено відповідно до наявної потреби заклад Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено з урахуванням ціни у попередньому періоді та індексу інфляції згідно із пунктом 2 розділу III Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме: Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх періодів з коригуванням ціни договору попереднього періоду з урахуванням індексу інфляції, тарифів на комунальні послуги, мінімальної заробітної плати, трансрортних послуг та інших показників, які впливають на надання послуги. Також розрахунок здійснено з врахування кількості ліцеїстів (400 осіб) та кількості навчальних днів. (175) Фізичній особі-підприємцю Шевяковій Вірі Степанівні 4 січня 2024 року було надіслане запрошення до співпраці. Даного підприємця було обрано потенційним постачальником послуг, оскільки ним надавались аналогічні послуги у попередніх періодах та наявність в даної особи-підприємця орендованого приміщення, яке відповідає вимогам до даного типу приміщень, а саме їдальня відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров'я України від 25.09.2020 № 2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти» та знаходиться на відстані не більше ніж 600 метрів від навчального закладу. Претензій щодо відповідності вимогам та нормам, а також щодо якості наданих послуг з харчування ліцеїстів Фізичною особою підприємцем Шевяковою Вірою Степанівною за попередні періоди у Замовника не було. Для здійснення закупівлі без використання електронної системи є підстава відповідно до п.п.6 п.13 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), а саме: відмінено відкриті торги № UA-2023-12-21-015027-a через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей). З урахуванням викладеного до запиту надаємо інформацію та документи, що подані учасником Фізичною особою-підприємцем Шевякова Віра Степанівна для підтвердження його відповідності вимогам, встановленим у тендерній документації відкритих торгів з особливостями.
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з харчування ліцеїстів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-15-001725-a) Подільський науковий ліцей Вінницької обласної Ради повідомляє наступне. Інформацію про обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (Послуги з харчування ліцеїстів) відповідно до пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на офііційному веб-сайті ліцею за посиланням http://pntl.edu.vn.ua/index.php/prozorist/obgruntuvannia-dlia-zakupivel Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до Постанови КМУ № 305 від 24 березня 2021 року «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Кількість визначено відповідно до наявної потреби заклад Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено з урахуванням ціни у попередньому періоді та індексу інфляції згідно із пунктом 2 розділу III Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме: Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх періодів з коригуванням ціни договору попереднього періоду з урахуванням індексу інфляції, тарифів на комунальні послуги, мінімальної заробітної плати, трансрортних послуг та інших показників, які впливають на надання послуги. Також розрахунок здійснено з врахування кількості ліцеїстів (400 осіб) та кількості навчальних днів. (175) Фізичній особі-підприємцю Шевяковій Вірі Степанівні 4 січня 2024 року було надіслане запрошення до співпраці. Даного підприємця було обрано потенційним постачальником послуг, оскільки ним надавались аналогічні послуги у попередніх періодах та наявність в даної особи-підприємця орендованого приміщення, яке відповідає вимогам до даного типу приміщень, а саме їдальня відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров'я України від 25.09.2020 № 2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти» та знаходиться на відстані не більше ніж 600 метрів від навчального закладу. Претензій щодо відповідності вимогам та нормам, а також щодо якості наданих послуг з харчування ліцеїстів Фізичною особою підприємцем Шевяковою Вірою Степанівною за попередні періоди у Замовника не було. Для здійснення закупівлі без використання електронної системи є підстава відповідно до п.п.6 п.13 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), а саме: відмінено відкриті торги № UA-2023-12-21-015027-a через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей). З урахуванням викладеного до запиту надаємо інформацію та документи, що подані учасником Фізичною особою-підприємцем Шевякова Віра Степанівна для підтвердження його відповідності вимогам, встановленим у тендерній документації відкритих торгів з особливостями.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з харчування ліцеїстів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-15-001725-a) Подільський науковий ліцей Вінницької обласної Ради повідомляє наступне. 1. Згідно додатку 1 тендерної документації Учасник повинен підтвердити наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в тому числі надати копії документів, які підтверджують право володіння (користування, оренди, іншого права володіння) учасника вказаними ним об’єктами матеріально-технічної бази. Учасником, фізичною особою-підприємцем Шевяковою Вірою Степанівною (далі – ФОП «Шевякова Віра Степанівна») на підтвердження відповідності зазначеним вимогам, надано договір оренди нежитлових будівель та споруд (нежитлове приміщення площею 110 кв.м. за адресою: м.Вінниця, вул.Сергія Зулінського,48) від 12 травня 2021 р. №01-05/2021, який укладено з Приватним підприємством «МЕГА-ГРАНД КФТ». До даного договору додатковою угодою № 1 від 12 травня 2022 року було внесено зміни, та продовжено дію даного договору на 3 роки 11 місяців. (Додаткова угода додається) 2. В наданій учасником ФОП «Шевякова Віра Степанівна» довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для забезпечення харчування ліцеїстів від 10.01.2024 р. №88 зазначено про наявність транспортного засобу Mercedes-benz SPRINTER 311 CDI - спеціалізований вантажний фургон-рефрижератор, в складі документів, наданих Шевяковою Вірою Степанівною наявнимй договір оренди транспортного засобу з фізичною особою-підприємцем Продан Оленою Сергіївною 2 січня 2024 року, який діє до 31 грудня 2025 року та підтверджено його відповідність вимог законодавства про харчові продукти), заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) (Надано копію акту). 3. Згідно додатку 1 тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник надав довідку від 10 січня №89 за власноручним підписом, яка завірена печаткою про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). (довідка додається) У звязку з великою кількістю надання сканованих документів та обмеженим часом при наданні відповіді технічно пропущені деякі документи. З урахуванням викладеного до запиту надаємо інформацію та документи, що подані учасником Фізичною особою-підприємцем Шевякова Віра Степанівна для підтвердження його відповідності вимогам, встановленим у тендерній документації відкритих торгів з особливостями.
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з харчування ліцеїстів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-15-001725-a) Подільський науковий ліцей Вінницької обласної Ради повідомляє наступне. 1. Згідно додатку 1 тендерної документації Учасник повинен підтвердити наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в тому числі надати копії документів, які підтверджують право володіння (користування, оренди, іншого права володіння) учасника вказаними ним об’єктами матеріально-технічної бази. Учасником, фізичною особою-підприємцем Шевяковою Вірою Степанівною (далі – ФОП «Шевякова Віра Степанівна») на підтвердження відповідності зазначеним вимогам, надано договір оренди нежитлових будівель та споруд (нежитлове приміщення площею 110 кв.м. за адресою: м.Вінниця, вул.Сергія Зулінського,48) від 12 травня 2021 р. №01-05/2021, який укладено з Приватним підприємством «МЕГА-ГРАНД КФТ». До даного договору додатковою угодою № 1 від 12 травня 2022 року було внесено зміни, та продовжено дію даного договору на 3 роки 11 місяців. (Додаткова угода додається) 2. В наданій учасником ФОП «Шевякова Віра Степанівна» довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для забезпечення харчування ліцеїстів від 10.01.2024 р. №88 зазначено про наявність транспортного засобу Mercedes-benz SPRINTER 311 CDI - спеціалізований вантажний фургон-рефрижератор, в складі документів, наданих Шевяковою Вірою Степанівною наявнимй договір оренди транспортного засобу з фізичною особою-підприємцем Продан Оленою Сергіївною 2 січня 2024 року, який діє до 31 грудня 2025 року та підтверджено його відповідність вимог законодавства про харчові продукти), заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) (Надано копію акту). 3. Згідно додатку 1 тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник надав довідку від 10 січня №89 за власноручним підписом, яка завірена печаткою про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). (довідка додається) У звязку з великою кількістю надання сканованих документів та обмеженим часом при наданні відповіді технічно пропущені деякі документи. З урахуванням викладеного до запиту надаємо інформацію та документи, що подані учасником Фізичною особою-підприємцем Шевякова Віра Степанівна для підтвердження його відповідності вимогам, встановленим у тендерній документації відкритих торгів з особливостями.