0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 551 380.00 UAH
Замовник
Чернівецький міський комунальний виробничий трест зеленого господарства та протизсувних робіт
Контакти та закупівліПорушення не знайдено
Дата: 6 трав. 15:49
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Чернівецький міський комунальний виробничий трест зеленого господарства та протизсувних робіт (далі –Замовник) на підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до пункту 23 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», повідомляє наступне. 22 квітня 2024 року замовником було опубліковано інформацію про укладений договір без використання електронної системи «Розсадницька продукція» за кодом «ДК 021:2015: 03450000-9: Розсадницька продукція» у порядку ( за ідентифікатором UA-2024-04-22-006142-a) (далі - Закупівля) із врахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року та Закону України «Про публічні закупівлі», а також із врахуванням того, що замовник є «юридичною особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади». Закупівля проведена із дотриманням вимог стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель. Технічне завдання і умови закупівлі встановили перелік розсадницької продукції згідно переліку: 85 штук - Платан кленолистий, 13 штук - Сакура Канзан, 29 штука - Липа Палліда, 26 штук - Ліріодендрон тюльпановий, 14 штук - Клен гостролистий, 4 штуки - Бук червоний, 3 штуки- Бук червоний повислий, 6 штук - Тсуга канадська, 1 штука - Клен розсіченопальмолистий, 4 штуки - Клен гостролистий Крімсон Сентрі, 8 штук - Клен гостролистий Глобозум, 5 штук - Катальпа бігонієвидна Нана, 2 штуки - Дуб черепицевидний, місце поставки товарів: за місцезнаходженням Замовник, на період 21 листопада – 31 грудня 2023 року, згідно з спланованими потребами Замовника у сфері його господарської діяльності на підставі коштів отриманих від комерційної діяльності. Замовник надає відповідь по запитуваній інформації на підставі проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби моніторингу Закупівлі: Питання номер №1 моніторингу: «1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Для визначення вартості продукції на основі аналогічних закупівель було використано наступну методологію із врахуванням чинного законодавства України. Очікувану вартість визначено на підставі отриманих комерційних пропозицій від трьох постачальників: 1. ФОП Доміловська Олена В’ячеславівна: ціна = 1 551 380 грн.; 2. ФОП Попович Микола Степанович: ціна = 872 650 грн.; 3. ТОВ «Голландські троянди»: ціна = 2 010 275 грн. Визначення найкращої пропозиції надалі здійснювалось на підставі збору комерційних пропозицій (детальніше у відповіді на питання №3) від постачальників розсадницької продукції на територію діяльності Замовника із врахуванням результату аналізу проведених аналогічних закупівель. Комерційні пропозиції постачальників додаються (додаток 1 - копія зібраних комерційних пропозицій перед укладення договору.) Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, Чернівецький міський комунальний виробничий трест зеленого господарства та протизсувних робіт (код ЄДРПОУ 05432767; адреса: 58023, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Комунальників, будинок 6) встановив наступні вимоги: 1) Умови поставки: по заявці Замовника один чи декілька разів на місяць; 2) Термін поставки: після підписання договору, протягом листопада- грудня 2023 року; 3) Місце поставки: 58023, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Комунальників, будинок 6; 4) Вимоги до транспортування: витрати по доставці товару несе постачальник. Питання номер №2 моніторингу: «2. Надайте інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Водночас повідомляємо, що на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель, за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=6&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc, розміщено листи від 29.04.2016 № 3302-06/12875-06 “Щодо здійснення закупівель замовниками”, від 12.05.2016 № 3302-06/13747-07 “Щодо здійснення закупівель замовниками, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання” яким встановлено, що відповідно до частини першої статті 2 Закону цей Закон застосовується, зокрема до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт – 5 мільйонів гривень. Трест зеленого господарства та ПЗР є юридичною особою, а саме відноситься до категорії підприємств (комунальних), створене розпорядчим актом органу державної влади (про що зазначено в його статуті), тому є юридичною особою публічного права, тобто такою, що здійснює свою діяльність задля забезпечення потреб держави і територіальної громади, а саме надання послуг. Задля подальшого визначення належності даного підприємства до замовників у розумінні абзаців 1–4 ч. 1 ст. 2 Закону звертаємо увагу на п.1.4. статуту підприємства (додаток 4) «Підприємство є комерційним та здійснює свою діяльність на принципах комерційного розрахунку і власного комерційного ризику, вільного найму працівників.» Тобто, основним узагальнюючим показником фінансових результатів господарської діяльності підприємства є прибуток (дохід). В річних фінансових планах підприємства передбачено розмір відрахування частини прибутку до бюджету м. Чернівці в плановому році, згідно Рішення виконавчого комітету Про затвердження Порядку відрахувань до загального фонду бюджету частини чистого прибутку (доходу) отриманого підприємством комунальної власності Чернівецької міської територіальної громади та визнання такими, що втратили чинність окремі пункти рішень виконавчого комітету міської ради та щодо поширення дії Порядку на окремі комунальні підприємства» від 21.06.2022 №321/20 в межах 15% від чистого прибутку, відбувається першочергово, після сплати обов'язкових платежів. Таким чином, у своїй діяльності трест зеленого господарства та ПЗР, забезпечуючи певні потреби держави і територіальної громади, керується мотивами прибутковості. Крім того, як видно із Розпорядження, частину прибутку спрямовують на інші, аніж розвиток підприємства, цілі, а фактично передають власникові (Чернівецькій міській раді), що визначає його діяльність як таку, що відбувається на комерційній основі. Тому Трест є підприємством, що забезпечує потреби держави і територіальної громади (озеленення міста), але при цьому її діяльність триває на комерційній основі (оскільки має на меті отримання прибутку). Враховуючи вищевикладене, підприємство не можна віднести до замовників у розумінні абзаців 1–4 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», а відповідно до наведених вище роз’яснень Мінекономрозвитку України (лист вих. № 3302-06/12875 від 29.04.2016 та лист вих. № 3302-06/13747-07 від 12.05.2016) юридичні особи самостійно визначають свою приналежність до замовників як у розумінні абз. 1 п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону, так і в розумінні абз. 5 п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону. На підставі наведеного вище повідомляємо, що витрати за договором про поставку товару (розсадницької продукції) 21/11 від 21 листопада 2023 року між ДОМІЛОВСЬКОЮ ОЛЕНОЮ В'ЯЧЕСЛАВІВНОЮ та Чернівецьким міським комунальним виробничим трестом зеленого господарства та протизсувних робіт оплачувались за кошти від комерційної діяльності, тому ці витратити не є обов’язковими для внесення до річного плану, так як замовник належить до категорії комерційних господарств, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання (додаток №2 - витяг публічної інформації по замовнику, Чернівецький міський комунальний виробничий трест зеленого господарства та протизсувних робіт.) Питання номер №3 моніторингу: «3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних продавців товарів, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх постачання саме ДОМІЛОВСЬКУ ОЛЕНУ В'ЯЧЕСЛАВІВНУ (#3039420708), з якою укладений договір від 21.11.2023 № 21/11 без використання електронної системи закупівель?» Замовником було здійснено перевірку пропозиції ФОП ДОМІЛОВСЬКОЇ ОЛЕНИ В'ЯЧЕСЛАВІВНИ (код ЄДРПОУ: 3039420708) із врахуванням актуальних на момент укладення договору вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року. За результатами отриманих комерційних пропозицій від ФОП ДОМІЛОВСЬКА ОЛЕНА В'ЯЧЕСЛАВІВНА ( 1 551 380 грн.;), ФОП Попович Микола Степанович (872 650 грн.;), ТОВ «Голландські троянди» (2 010 275 грн.) , ФОП ДОМІЛОВСЬКА ОЛЕНА В'ЯЧЕСЛАВІВНА запропонував найменшу ціну за весь асортимент товарів, та його пропозиція була визначена найбільш економічно вигідною. Тому, з метою дотримання принципів публічних закупівель, зокрема принципу максимальної економії, було прийнято рішення укласти договір про закупівлю з ФОП ДОМІЛОВСЬКА ОЛЕНА В'ЯЧЕСЛАВІВНА . Питання номер №4 моніторингу: «Чому звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, Вами оприлюднено 22.04.2024 (на 110 робочий день з дня укладення договору від 21.11.2023 №21/11), а не у строки, визначені пунктом 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору)?» На підставі пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Додатково звертаємо увагу, оскільки Трест не є замовником в розумінні Закону, то вимоги пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону не поширюються не діяльність Тресту. Питання номер №5 моніторингу: «Надайте укладений із Доміловською О.В. договір від 21.11.2023 № 21/11 з усіма невід’ємними частинами (додатками) та додатковими угодами до нього, якщо це не суперечить нормам чинного законодавства.» Замовник надає укладений договір про поставку товарів №21/11 від 21.11.2023 року (додаток номер 3– договору про поставку товару 21/11 від 21 листопада 2023 року.). Також Замовник повідомляє, що додаткові угоди на підставі статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» не укладались, а також інші зміни чи додаткові угоди сторонами не вносились. Крім того, на підставі пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» додаткові угоди до договору про поставку товару 21/11 від 21 листопада 2023 року не укладались Питання номер №6 моніторингу: «6. Чому Вами не оприлюднено в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі?» На момент укладення договору, а саме 21.11.2023 року вимоги Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» не передбачали необхідність публікації договору та додатків до нього, а також не було передбачено необхідність публікації обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі. Додатки: 1. Копія зібраних комерційних пропозицій перед укладення договору. 2. Витяг публічної інформації по замовнику, Чернівецький міський комунальний виробничий трест зеленого господарства та протизсувних робіт. 3. Копія договору про поставку товару 21/11 від 21 листопада 2023 року. 4. Копія Статуту
Чернівецький міський комунальний виробничий трест зеленого господарства та протизсувних робіт (далі –Замовник) на підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до пункту 23 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», повідомляє наступне. 22 квітня 2024 року замовником було опубліковано інформацію про укладений договір без використання електронної системи «Розсадницька продукція» за кодом «ДК 021:2015: 03450000-9: Розсадницька продукція» у порядку ( за ідентифікатором UA-2024-04-22-006142-a) (далі - Закупівля) із врахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року та Закону України «Про публічні закупівлі», а також із врахуванням того, що замовник є «юридичною особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади». Закупівля проведена із дотриманням вимог стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель. Технічне завдання і умови закупівлі встановили перелік розсадницької продукції згідно переліку: 85 штук - Платан кленолистий, 13 штук - Сакура Канзан, 29 штука - Липа Палліда, 26 штук - Ліріодендрон тюльпановий, 14 штук - Клен гостролистий, 4 штуки - Бук червоний, 3 штуки- Бук червоний повислий, 6 штук - Тсуга канадська, 1 штука - Клен розсіченопальмолистий, 4 штуки - Клен гостролистий Крімсон Сентрі, 8 штук - Клен гостролистий Глобозум, 5 штук - Катальпа бігонієвидна Нана, 2 штуки - Дуб черепицевидний, місце поставки товарів: за місцезнаходженням Замовник, на період 21 листопада – 31 грудня 2023 року, згідно з спланованими потребами Замовника у сфері його господарської діяльності на підставі коштів отриманих від комерційної діяльності. Замовник надає відповідь по запитуваній інформації на підставі проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби моніторингу Закупівлі: Питання номер №1 моніторингу: «1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Для визначення вартості продукції на основі аналогічних закупівель було використано наступну методологію із врахуванням чинного законодавства України. Очікувану вартість визначено на підставі отриманих комерційних пропозицій від трьох постачальників: 1. ФОП Доміловська Олена В’ячеславівна: ціна = 1 551 380 грн.; 2. ФОП Попович Микола Степанович: ціна = 872 650 грн.; 3. ТОВ «Голландські троянди»: ціна = 2 010 275 грн. Визначення найкращої пропозиції надалі здійснювалось на підставі збору комерційних пропозицій (детальніше у відповіді на питання №3) від постачальників розсадницької продукції на територію діяльності Замовника із врахуванням результату аналізу проведених аналогічних закупівель. Комерційні пропозиції постачальників додаються (додаток 1 - копія зібраних комерційних пропозицій перед укладення договору.) Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, Чернівецький міський комунальний виробничий трест зеленого господарства та протизсувних робіт (код ЄДРПОУ 05432767; адреса: 58023, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Комунальників, будинок 6) встановив наступні вимоги: 1) Умови поставки: по заявці Замовника один чи декілька разів на місяць; 2) Термін поставки: після підписання договору, протягом листопада- грудня 2023 року; 3) Місце поставки: 58023, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Комунальників, будинок 6; 4) Вимоги до транспортування: витрати по доставці товару несе постачальник. Питання номер №2 моніторингу: «2. Надайте інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Водночас повідомляємо, що на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель, за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=6&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc, розміщено листи від 29.04.2016 № 3302-06/12875-06 “Щодо здійснення закупівель замовниками”, від 12.05.2016 № 3302-06/13747-07 “Щодо здійснення закупівель замовниками, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання” яким встановлено, що відповідно до частини першої статті 2 Закону цей Закон застосовується, зокрема до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт – 5 мільйонів гривень. Трест зеленого господарства та ПЗР є юридичною особою, а саме відноситься до категорії підприємств (комунальних), створене розпорядчим актом органу державної влади (про що зазначено в його статуті), тому є юридичною особою публічного права, тобто такою, що здійснює свою діяльність задля забезпечення потреб держави і територіальної громади, а саме надання послуг. Задля подальшого визначення належності даного підприємства до замовників у розумінні абзаців 1–4 ч. 1 ст. 2 Закону звертаємо увагу на п.1.4. статуту підприємства (додаток 4) «Підприємство є комерційним та здійснює свою діяльність на принципах комерційного розрахунку і власного комерційного ризику, вільного найму працівників.» Тобто, основним узагальнюючим показником фінансових результатів господарської діяльності підприємства є прибуток (дохід). В річних фінансових планах підприємства передбачено розмір відрахування частини прибутку до бюджету м. Чернівці в плановому році, згідно Рішення виконавчого комітету Про затвердження Порядку відрахувань до загального фонду бюджету частини чистого прибутку (доходу) отриманого підприємством комунальної власності Чернівецької міської територіальної громади та визнання такими, що втратили чинність окремі пункти рішень виконавчого комітету міської ради та щодо поширення дії Порядку на окремі комунальні підприємства» від 21.06.2022 №321/20 в межах 15% від чистого прибутку, відбувається першочергово, після сплати обов'язкових платежів. Таким чином, у своїй діяльності трест зеленого господарства та ПЗР, забезпечуючи певні потреби держави і територіальної громади, керується мотивами прибутковості. Крім того, як видно із Розпорядження, частину прибутку спрямовують на інші, аніж розвиток підприємства, цілі, а фактично передають власникові (Чернівецькій міській раді), що визначає його діяльність як таку, що відбувається на комерційній основі. Тому Трест є підприємством, що забезпечує потреби держави і територіальної громади (озеленення міста), але при цьому її діяльність триває на комерційній основі (оскільки має на меті отримання прибутку). Враховуючи вищевикладене, підприємство не можна віднести до замовників у розумінні абзаців 1–4 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», а відповідно до наведених вище роз’яснень Мінекономрозвитку України (лист вих. № 3302-06/12875 від 29.04.2016 та лист вих. № 3302-06/13747-07 від 12.05.2016) юридичні особи самостійно визначають свою приналежність до замовників як у розумінні абз. 1 п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону, так і в розумінні абз. 5 п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону. На підставі наведеного вище повідомляємо, що витрати за договором про поставку товару (розсадницької продукції) 21/11 від 21 листопада 2023 року між ДОМІЛОВСЬКОЮ ОЛЕНОЮ В'ЯЧЕСЛАВІВНОЮ та Чернівецьким міським комунальним виробничим трестом зеленого господарства та протизсувних робіт оплачувались за кошти від комерційної діяльності, тому ці витратити не є обов’язковими для внесення до річного плану, так як замовник належить до категорії комерційних господарств, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання (додаток №2 - витяг публічної інформації по замовнику, Чернівецький міський комунальний виробничий трест зеленого господарства та протизсувних робіт.) Питання номер №3 моніторингу: «3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних продавців товарів, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх постачання саме ДОМІЛОВСЬКУ ОЛЕНУ В'ЯЧЕСЛАВІВНУ (#3039420708), з якою укладений договір від 21.11.2023 № 21/11 без використання електронної системи закупівель?» Замовником було здійснено перевірку пропозиції ФОП ДОМІЛОВСЬКОЇ ОЛЕНИ В'ЯЧЕСЛАВІВНИ (код ЄДРПОУ: 3039420708) із врахуванням актуальних на момент укладення договору вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року. За результатами отриманих комерційних пропозицій від ФОП ДОМІЛОВСЬКА ОЛЕНА В'ЯЧЕСЛАВІВНА ( 1 551 380 грн.;), ФОП Попович Микола Степанович (872 650 грн.;), ТОВ «Голландські троянди» (2 010 275 грн.) , ФОП ДОМІЛОВСЬКА ОЛЕНА В'ЯЧЕСЛАВІВНА запропонував найменшу ціну за весь асортимент товарів, та його пропозиція була визначена найбільш економічно вигідною. Тому, з метою дотримання принципів публічних закупівель, зокрема принципу максимальної економії, було прийнято рішення укласти договір про закупівлю з ФОП ДОМІЛОВСЬКА ОЛЕНА В'ЯЧЕСЛАВІВНА . Питання номер №4 моніторингу: «Чому звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, Вами оприлюднено 22.04.2024 (на 110 робочий день з дня укладення договору від 21.11.2023 №21/11), а не у строки, визначені пунктом 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору)?» На підставі пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Додатково звертаємо увагу, оскільки Трест не є замовником в розумінні Закону, то вимоги пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону не поширюються не діяльність Тресту. Питання номер №5 моніторингу: «Надайте укладений із Доміловською О.В. договір від 21.11.2023 № 21/11 з усіма невід’ємними частинами (додатками) та додатковими угодами до нього, якщо це не суперечить нормам чинного законодавства.» Замовник надає укладений договір про поставку товарів №21/11 від 21.11.2023 року (додаток номер 3– договору про поставку товару 21/11 від 21 листопада 2023 року.). Також Замовник повідомляє, що додаткові угоди на підставі статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» не укладались, а також інші зміни чи додаткові угоди сторонами не вносились. Крім того, на підставі пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» додаткові угоди до договору про поставку товару 21/11 від 21 листопада 2023 року не укладались Питання номер №6 моніторингу: «6. Чому Вами не оприлюднено в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі?» На момент укладення договору, а саме 21.11.2023 року вимоги Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» не передбачали необхідність публікації договору та додатків до нього, а також не було передбачено необхідність публікації обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі. Додатки: 1. Копія зібраних комерційних пропозицій перед укладення договору. 2. Витяг публічної інформації по замовнику, Чернівецький міський комунальний виробничий трест зеленого господарства та протизсувних робіт. 3. Копія договору про поставку товару 21/11 від 21 листопада 2023 року. 4. Копія Статуту