0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 112 000.00 UAH
Замовник
КП "Електричних мереж зовнішнього освітлення "Міськсвітло" Житомирської міської ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 6 трав. 17:30
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Усунуто
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Замовник надає відповідь на запит по пунктах 1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик вимог закупівлі здійснено шляхом аналізу ринку закупівель та у відповідності до вимог ДСТУ, ТУ України. Технічні характеристики товару, котрий постачається Замовнику, повинні відповідати технічному регламенту (стандарту та ін.). Товар, що постачається, повинен відповідати екологічним нормам визначеним законодавством України. Очікувану вартість предмета закупівлі визначено за методикою, яка передбачена наказом №275 від 18.02.2020 року Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Керуючись п.1. Р.2 "Етапи визначення очікуваної вартості" наказу №275 від 18.02.2020 року визначення потреби в товарах, роботах, послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) було здійснено на підставі аналізу фактичного використання товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах. Керуючись п.3. Р.2 "Етапи визначення очікуваної вартості" наказу №275 від 18.02.2020 року використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, а саме в електронній системі закупівель “ПРОЗОРРО“ та інших джерел відкритих даних. Розмір бюджетного призначення затверджений планом закупівель Замовника. Очікувана вартість предмета закупівлі оприлюднена на веб-сайті: https://prozorro.gov.ua. Всі документи, щодо закупівлі UA-2024-03-31-000282-a оприлюднено у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та «Про електронні документи та електронний документообіг» і знаходяться у вільному доступі в електронній системі. 2. Відповідно до законодавства та як зазначено у цьому запиті допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призводить до відхилення їх пропозицій. Замовник у протоколах не фіксує наявність формальних (несуттєвих) помилок. 3. Положення абзацу 4 пункту 49 Особливостей стосуються не заповнення тендерної документації, а виконання цивільно-правової дії, а саме укладення договору, у встановлені строки. Відповідно до положень абзацу 4 пункту 49 Особливостей «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.». Рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі було прийнято 15.04.24р. Таким чином відповідно до пункту 49 Особливостей Замовник повинен укласти договір у встановлений строк, а саме до 30 квітня 2024 року. Договір за результатами закупівлі був заключений 25.04.24р. Таким чином абзац 4 пункту 49 Особливостей виконано. 4. Замовник написав даний пункт Додатку 1 так як того вимагав абзац 14 п. 47 Особливостей. При написанні Замовником було скопійовано повністю текст абзацу 14 п.47 Особливостей. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів (скріншот додається). Абзац 8 пункту 28 Особливостей свідчить, що «підстави для відмови в участі у відкритих торгах, ВСТАНОВЛЕНІ ПУНКТОМ 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.». Отже, пункт 47 не протирічить, а конкретизує абзац 8 пункту 28 Особливостей. Далі «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним». Цілком очевидно, що Замовник не може отримати інформацію у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей у відкритих публічних електронних реєстрах з огляду на те, що це не є відкритою публічною інформацією. Отже, відповідно до абзацу 8 пункту 28 Особливостей «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”…», у той же час як згідно абзацу 14 п.47 Особливостей «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів». Таким чином ніякого протиріччя тут немає. 5. У випадку якщо Замовник акцептує пропозицію Учасника в тому числі і в частині розміщення заправок він вже розраховує на можливість отримання палива за адресами. Учасник зазначає певні адреси заправок втім він ніяк це не підтверджує договорами оренди. Окрім того учасник надає договори оренди не на майновий комплекс АЗС, а на земельну ділянку, втім очевидно, що не самою по собі земельною ділянкою він здійснює діяльність, яка потребує специфічного обладнання. Учасник надає довідку про гарантований відпуск палива, але це його декларація, готовність орендодавця надати потужності АЗС для здійснення діяльності учасником не підтверджується. Це все ставить під сумнів можливість Замовника гарантовано отримати паливо на зазначених заправках. Пункт 43 Особливостей у частині «…у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо» не є вичерпним, про що свідчить слово «тощо», яке вживається в кінці переліку чого-небудь як вказівка на його неповноту, на можливість його продовження; і таке інше. Просто відсутність зміни найменування товару, марки, моделі не є достатнім, щоб судити про відповідність в контексті палива. Все паливо називається бензином, дизельним паливом або газом. Саме тому потрібна технічна гарантованість отримання палива. 6. Пункт 7 розділу 1 тендерної документації не зазначає, яким саме чином Учасник повинен посвідчити свій переклад у випадку якщо він це робить самостійно, а не надає нотаріально посвідчений переклад. Тендерна документація не містить визначень, що саме є посвідченням перекладу Учасником і таким чином не обмежує Учасника у формі даного посвідчення. Учасник всі документи тендерної документації, в тому числі і переклад, завіряє засобами КЕП, таким чином засвідчує, що несе відповідальність за всі документи, які надає, у тому числі і переклад. Нормативні або правові підстави не вважати документ підписаний КЕП посвідченим відсутні.
Замовник надає відповідь на запит по пунктах 1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик вимог закупівлі здійснено шляхом аналізу ринку закупівель та у відповідності до вимог ДСТУ, ТУ України. Технічні характеристики товару, котрий постачається Замовнику, повинні відповідати технічному регламенту (стандарту та ін.). Товар, що постачається, повинен відповідати екологічним нормам визначеним законодавством України. Очікувану вартість предмета закупівлі визначено за методикою, яка передбачена наказом №275 від 18.02.2020 року Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Керуючись п.1. Р.2 "Етапи визначення очікуваної вартості" наказу №275 від 18.02.2020 року визначення потреби в товарах, роботах, послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) було здійснено на підставі аналізу фактичного використання товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах. Керуючись п.3. Р.2 "Етапи визначення очікуваної вартості" наказу №275 від 18.02.2020 року використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, а саме в електронній системі закупівель “ПРОЗОРРО“ та інших джерел відкритих даних. Розмір бюджетного призначення затверджений планом закупівель Замовника. Очікувана вартість предмета закупівлі оприлюднена на веб-сайті: https://prozorro.gov.ua. Всі документи, щодо закупівлі UA-2024-03-31-000282-a оприлюднено у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та «Про електронні документи та електронний документообіг» і знаходяться у вільному доступі в електронній системі. 2. Відповідно до законодавства та як зазначено у цьому запиті допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призводить до відхилення їх пропозицій. Замовник у протоколах не фіксує наявність формальних (несуттєвих) помилок. 3. Положення абзацу 4 пункту 49 Особливостей стосуються не заповнення тендерної документації, а виконання цивільно-правової дії, а саме укладення договору, у встановлені строки. Відповідно до положень абзацу 4 пункту 49 Особливостей «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.». Рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі було прийнято 15.04.24р. Таким чином відповідно до пункту 49 Особливостей Замовник повинен укласти договір у встановлений строк, а саме до 30 квітня 2024 року. Договір за результатами закупівлі був заключений 25.04.24р. Таким чином абзац 4 пункту 49 Особливостей виконано. 4. Замовник написав даний пункт Додатку 1 так як того вимагав абзац 14 п. 47 Особливостей. При написанні Замовником було скопійовано повністю текст абзацу 14 п.47 Особливостей. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів (скріншот додається). Абзац 8 пункту 28 Особливостей свідчить, що «підстави для відмови в участі у відкритих торгах, ВСТАНОВЛЕНІ ПУНКТОМ 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.». Отже, пункт 47 не протирічить, а конкретизує абзац 8 пункту 28 Особливостей. Далі «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним». Цілком очевидно, що Замовник не може отримати інформацію у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей у відкритих публічних електронних реєстрах з огляду на те, що це не є відкритою публічною інформацією. Отже, відповідно до абзацу 8 пункту 28 Особливостей «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”…», у той же час як згідно абзацу 14 п.47 Особливостей «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів». Таким чином ніякого протиріччя тут немає. 5. У випадку якщо Замовник акцептує пропозицію Учасника в тому числі і в частині розміщення заправок він вже розраховує на можливість отримання палива за адресами. Учасник зазначає певні адреси заправок втім він ніяк це не підтверджує договорами оренди. Окрім того учасник надає договори оренди не на майновий комплекс АЗС, а на земельну ділянку, втім очевидно, що не самою по собі земельною ділянкою він здійснює діяльність, яка потребує специфічного обладнання. Учасник надає довідку про гарантований відпуск палива, але це його декларація, готовність орендодавця надати потужності АЗС для здійснення діяльності учасником не підтверджується. Це все ставить під сумнів можливість Замовника гарантовано отримати паливо на зазначених заправках. Пункт 43 Особливостей у частині «…у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо» не є вичерпним, про що свідчить слово «тощо», яке вживається в кінці переліку чого-небудь як вказівка на його неповноту, на можливість його продовження; і таке інше. Просто відсутність зміни найменування товару, марки, моделі не є достатнім, щоб судити про відповідність в контексті палива. Все паливо називається бензином, дизельним паливом або газом. Саме тому потрібна технічна гарантованість отримання палива. 6. Пункт 7 розділу 1 тендерної документації не зазначає, яким саме чином Учасник повинен посвідчити свій переклад у випадку якщо він це робить самостійно, а не надає нотаріально посвідчений переклад. Тендерна документація не містить визначень, що саме є посвідченням перекладу Учасником і таким чином не обмежує Учасника у формі даного посвідчення. Учасник всі документи тендерної документації, в тому числі і переклад, завіряє засобами КЕП, таким чином засвідчує, що несе відповідальність за всі документи, які надає, у тому числі і переклад. Нормативні або правові підстави не вважати документ підписаний КЕП посвідченим відсутні.
Скріншот
Керуючись ст. 188 Господарського Кодексу України, відповідно до висновків моніторингу публічних закупівель по предмету закупівель «Бензин, дизельне паливо, газ скраплений» (ідентифікатор закупівлі - UA-2024-03-31-000282-а, ID моніторингу - UA-M-2024-05-06-000041) до ПП "Мобілтранс." надано лист щодо підписання додаткової угоди про розірвання договору № 25-04-24 від 25.04.2024р. та саму додаткову угоду. Відповідно до ст. 188 Господарського Кодексу України сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. ПП "Мобілтранс." повідомлене про припинення зобов'язань за зазначеним договором. Наразі лист щодо підписання додаткової угоди про розірвання договору № 25-04-24 від 25.04.2024р. та сама додаткова угода про розірвання договору № 25-04-24 від 25.04.2024р. прийняті та знаходяться на розгляді ПП "Мобілтранс.". Відповідно до п. 3 ст. 188 Господарського Кодексу України сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. Додаткова угода про розірвання договору№ 25-04-24 від 25.04.2024р. буде додатково оприлюднена на порталі DZO та в електронній системі PROZORRO після підписання зі сторони ПП "Мобілтранс.".