0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 117 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 6 трав. 17:32
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Усунуто
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» надається «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі». Інформація по закупівлях розміщена на офіційному сайті Новочорторийського технолого-економічного фахового коледжу за посилання на сайт https://ntefc.edu.ua/public-procurement/. 2. Обґрунтування було здійснено на підставі технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства. Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель. аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося на підставі аналізу закупівельних цін аналогічних послуг, інформація щодо яких розміщена в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», та з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 29 липня 2020 року № 671. 3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Під час перевірки документації для підтвердження відповідності учасника було виявлено наявність формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасником не призведе до відхилення його пропозицій відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 р. 4. Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до абзацу 8 пункту 28 Особливостей встановлено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. При цьому, відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так, в пункті в пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовником зазначено підстави відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 01.09.2023 № 952 Враховуючи вищевикладене, поясніть вказану невідповідність тендерної документації вимогам законодавства в сфері закупівель, в частині неврахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 01.09.2023 № 952, з наданням відповідних підтверджуючих документів Пояснення: для своєчасного проведення весняно-польових робіт було прийняти рішення підтвердження учасника ТОВ «ОЛЕУМ ПЛЮС» так як терміни обробітку земельних ділянок та посівної кампанії підходили до критичної межі. 5. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності тендерної пропозиції вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Відповідно до вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що: Так, в підпункті 1.4 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовником встановлено імперативну умову, що тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. Слід зазначити, що в листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 за № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, зазначено, що «якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим». Однак, моніторингом установлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця містить накладений електронний підпис Моравецького Юрія Ігоровича, за результатами перевірки якого на сайті центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) засіб кваліфікованого електронного підпису надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», тобто накладений електронний підпис Моравецького Юрія Ігоровича не може вважатися кваліфікованим, чим не дотримано вимоги підпункту 1.4 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, поясніть яким чином учасником ТОВ «ОЛЕУМ ПЛЮС» підтверджено, а Замовником перевірено відповідність вимогам підпункту 1.4 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Пояснення: для своєчасного проведення весняно-польових робіт було прийняти рішення підтвердження учасника ТОВ «ОЛЕУМ ПЛЮС» так як терміни обробітку земельних ділянок та посівної кампанії підходили до критичної межі 6. Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено імперативну вимогу, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, тендерну пропозицію, що оформлюється по формі (ДОДАТОК № 1). При цьому, в Додатку № 1 до тендерної документації встановлено форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», в якій в пункті 2 наведено наступну інформацію «Мінімальні обсяги закупівлі (розмір кожної партії Товару) повинні бути не більше ніж 2 (дві) метричних тони по кожному виду Товар». На виконання вищевказаних вимог учасником ТОВ «ОЛЕУМ ПЛЮС» в складі тендерної пропозиції надано файл «пропозиція коледж.pdf», в якому в пункті 2 відсутня інформація «Мінімальні обсяги закупівлі (розмір кожної партії Товару) повинні бути не більше ніж 2 (дві) метричних тони по кожному виду Товар», чим не дотримано вимоги підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку № 1 до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, поясніть яким чином учасником ТОВ «ОЛЕУМ ПЛЮС» підтверджено відповідність вимогам підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку № 1 до тендерної документації, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу). Пояснення: для своєчасного проведення весняно-польових робіт було прийняти рішення підтвердження учасника ТОВ «ОЛЕУМ ПЛЮС» так як терміни обробітку земельних ділянок та посівної кампанії підходили до критичної межі 7. Відповідно до підпункту 1.1.1. пункту 1 Додатку № 2 до тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник має надати в складі тендерної пропозиції, зокрема, довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Однак, в складі тендерної пропозицій учасника ТОВ «ОЛЕУМ ПЛЮС» відсутня довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), чим не дотримано вимоги підпункту 1.1.1. пункту 1 Додатку № 2 до тендерної пропозиції. Враховуючи вищевикладене, поясніть, як учасником ТОВ «ОЛЕУМ ПЛЮС» підтверджено відповідність вимогам підпункту 1.1.1 пункту 1 Додатку № 2 до тендерної пропозиції, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу). Пояснення: для своєчасного проведення весняно-польових робіт було прийняти рішення підтвердження учасника ТОВ «ОЛЕУМ ПЛЮС» так як терміни обробітку земельних ділянок та посівної кампанії підходили до критичної межі 8. Відповідно до вимог Додатку № 4 до тендерної документації встановлено вимогу надання учасником в складі тендерної пропозиції, зокрема, сканованої копії сертифікату відповідності та/або паспорту якості, або інших документів якими підтверджено, що технічні, якісні характеристики запропонованого товару відповідають вимогам діючого законодавства, встановленим до цієї категорії товарів. Також у вказаному додатку визначено, що предметом даної закупівлі є дизельне паливо Євро-5 та бензин А-95. При цьому, відповідно до підпункту 7.2 пункту 7 розділу І тендерної документації встановлено вимогу, що у разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи можуть супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. На виконання вищевказаної вимоги, учасником ТОВ «ОЛЕУМ ПЛЮС» в складі тендерної пропозиції надано файл «PHOTO-2024-04-16-16-16-40.jpeg», в якому міститься протокол випробувань від 01.04.2024 № 27696 на дизель. Однак, в складі тендерної пропозиції відсутня копія сертифікату відповідності та/або паспорту якості, або іншого документу яким підтверджено, що технічні, якісні характеристики запропонованованого бензину А-95 відповідають вимогам діючого законодавства, встановленим до цієї категорії товарів, а також відсутній переклад українською мовою протоколу випробувань від 01.04.2024 № 27696, засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку, чим не дотримано вимоги підпункту 7.2 пункту 7 розділу І тендерної документації та Додатку № 4 до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, поясніть, які документи надано учасником ТОВ «ОЛЕУМ ПЛЮС» на підтвердження відповідності вимогам підпункту 7.2 пункту 7 розділу І тендерної документації та Додатку № 4 до тендерної документації, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу). Пояснення: для своєчасного проведення весняно-польових робіт було прийняти рішення підтвердження учасника ТОВ «ОЛЕУМ ПЛЮС» так як терміни обробітку земельних ділянок та посівної кампанії підходили до критичної межі 9. Також, Додатком № 4 до тендерної документації встановлено вимогу, що учасники процедури закупівлі повинні надати інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується за зразком, наведеним у вказаному додатку. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕУМ ПЛЮС» відсутня інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується за зразком, наведеним у додатку № 4 до тендерної документації, чим не дотримано вимоги Додатку № 4 до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, поясніть яким чином учасником ТОВ «ОЛЕУМ ПЛЮС» підтверджено відповідність вимогам Додатку № 4 до тендерної документації, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу). Пояснення: для своєчасного проведення весняно-польових робіт було прийняти рішення підтвердження учасника ТОВ «ОЛЕУМ ПЛЮС» так як терміни обробітку земельних ділянок та посівної кампанії підходили до критичної межі 10. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 Додатку № 2 до тендерної документації від переможця процедури закупівлі (юридичної особи) імперативно вимагалось надання замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів на підтвердження відсутності підстав, зазначених у підпунктах 3, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, а саме: - інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на вебресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача; - повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформованого у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію; - довідки в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах (для цього переможець (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Однак, в учасником ТОВ «ОЛЕУМ ПЛЮС» в електронній системі закупівель неоприлюднено жодного документу на підтвердження відсутності підстав, зазначених у підпунктах 3, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, чим не дотримано вимоги підпункту 3.1 пункту 3 Додатку № 2 до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, поясніть яким чином учасником ТОВ «ОЛЕУМ ПЛЮС» підтверджено відповідність вимогам підпункту 3.1 пункту 3 Додатку № 2 до тендерної документації, із наданням копій таких документів та підтвердження їх оприлюднення в електронній системі закупівель. Пояснення: для своєчасного проведення весняно-польових робіт було прийняти рішення підтвердження учасника ТОВ «ОЛЕУМ ПЛЮС» так як терміни обробітку земельних ділянок та посівної кампанії підходили до критичної межі 11. Відповідно до вимог пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Однак, моніторингом встановлено, що договір про закупівлю від 29.04.2024 № 290424-ХМ з Додатком № 1 «Специфікація» розміщено Замовником в електронній системі закупівель в заархівованому файлі «290424.rar», в якому містяться сторінки договору та Додаток № 1 «Специфікація» у форматі «jpg», чим не враховано вимоги пункту 15 Порядку № 1082. Враховуючи вищевикладене, поясніть, чому договір про закупівлю від 29.04.2024 № 290424-ХМ з Додатком № 1 «Специфікація» розміщено не у відповідності до вимог пункту 15 Порядку № 1082, із наданням копій підтверджуючих документів. Пояснення: для своєчасного проведення весняно-польових робіт було прийняти рішення підтвердження учасника ТОВ «ОЛЕУМ ПЛЮС» так як терміни обробітку земельних ділянок та посівної кампанії підходили до критичної межі
1. На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» надається «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі». Інформація по закупівлях розміщена на офіційному сайті Новочорторийського технолого-економічного фахового коледжу за посилання на сайт https://ntefc.edu.ua/public-procurement/. 2. Обґрунтування було здійснено на підставі технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства. Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель. аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося на підставі аналізу закупівельних цін аналогічних послуг, інформація щодо яких розміщена в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», та з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 29 липня 2020 року № 671. 3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Під час перевірки документації для підтвердження відповідності учасника було виявлено наявність формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасником не призведе до відхилення його пропозицій відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 р. 4. Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до абзацу 8 пункту 28 Особливостей встановлено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. При цьому, відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так, в пункті в пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовником зазначено підстави відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 01.09.2023 № 952 Враховуючи вищевикладене, поясніть вказану невідповідність тендерної документації вимогам законодавства в сфері закупівель, в частині неврахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 01.09.2023 № 952, з наданням відповідних підтверджуючих документів Пояснення: для своєчасного проведення весняно-польових робіт було прийняти рішення підтвердження учасника ТОВ «ОЛЕУМ ПЛЮС» так як терміни обробітку земельних ділянок та посівної кампанії підходили до критичної межі. 5. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності тендерної пропозиції вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Відповідно до вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що: Так, в підпункті 1.4 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовником встановлено імперативну умову, що тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. Слід зазначити, що в листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 за № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, зазначено, що «якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим». Однак, моніторингом установлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця містить накладений електронний підпис Моравецького Юрія Ігоровича, за результатами перевірки якого на сайті центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) засіб кваліфікованого електронного підпису надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», тобто накладений електронний підпис Моравецького Юрія Ігоровича не може вважатися кваліфікованим, чим не дотримано вимоги підпункту 1.4 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, поясніть яким чином учасником ТОВ «ОЛЕУМ ПЛЮС» підтверджено, а Замовником перевірено відповідність вимогам підпункту 1.4 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Пояснення: для своєчасного проведення весняно-польових робіт було прийняти рішення підтвердження учасника ТОВ «ОЛЕУМ ПЛЮС» так як терміни обробітку земельних ділянок та посівної кампанії підходили до критичної межі 6. Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено імперативну вимогу, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, тендерну пропозицію, що оформлюється по формі (ДОДАТОК № 1). При цьому, в Додатку № 1 до тендерної документації встановлено форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», в якій в пункті 2 наведено наступну інформацію «Мінімальні обсяги закупівлі (розмір кожної партії Товару) повинні бути не більше ніж 2 (дві) метричних тони по кожному виду Товар». На виконання вищевказаних вимог учасником ТОВ «ОЛЕУМ ПЛЮС» в складі тендерної пропозиції надано файл «пропозиція коледж.pdf», в якому в пункті 2 відсутня інформація «Мінімальні обсяги закупівлі (розмір кожної партії Товару) повинні бути не більше ніж 2 (дві) метричних тони по кожному виду Товар», чим не дотримано вимоги підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку № 1 до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, поясніть яким чином учасником ТОВ «ОЛЕУМ ПЛЮС» підтверджено відповідність вимогам підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку № 1 до тендерної документації, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу). Пояснення: для своєчасного проведення весняно-польових робіт було прийняти рішення підтвердження учасника ТОВ «ОЛЕУМ ПЛЮС» так як терміни обробітку земельних ділянок та посівної кампанії підходили до критичної межі 7. Відповідно до підпункту 1.1.1. пункту 1 Додатку № 2 до тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник має надати в складі тендерної пропозиції, зокрема, довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Однак, в складі тендерної пропозицій учасника ТОВ «ОЛЕУМ ПЛЮС» відсутня довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), чим не дотримано вимоги підпункту 1.1.1. пункту 1 Додатку № 2 до тендерної пропозиції. Враховуючи вищевикладене, поясніть, як учасником ТОВ «ОЛЕУМ ПЛЮС» підтверджено відповідність вимогам підпункту 1.1.1 пункту 1 Додатку № 2 до тендерної пропозиції, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу). Пояснення: для своєчасного проведення весняно-польових робіт було прийняти рішення підтвердження учасника ТОВ «ОЛЕУМ ПЛЮС» так як терміни обробітку земельних ділянок та посівної кампанії підходили до критичної межі 8. Відповідно до вимог Додатку № 4 до тендерної документації встановлено вимогу надання учасником в складі тендерної пропозиції, зокрема, сканованої копії сертифікату відповідності та/або паспорту якості, або інших документів якими підтверджено, що технічні, якісні характеристики запропонованого товару відповідають вимогам діючого законодавства, встановленим до цієї категорії товарів. Також у вказаному додатку визначено, що предметом даної закупівлі є дизельне паливо Євро-5 та бензин А-95. При цьому, відповідно до підпункту 7.2 пункту 7 розділу І тендерної документації встановлено вимогу, що у разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи можуть супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. На виконання вищевказаної вимоги, учасником ТОВ «ОЛЕУМ ПЛЮС» в складі тендерної пропозиції надано файл «PHOTO-2024-04-16-16-16-40.jpeg», в якому міститься протокол випробувань від 01.04.2024 № 27696 на дизель. Однак, в складі тендерної пропозиції відсутня копія сертифікату відповідності та/або паспорту якості, або іншого документу яким підтверджено, що технічні, якісні характеристики запропонованованого бензину А-95 відповідають вимогам діючого законодавства, встановленим до цієї категорії товарів, а також відсутній переклад українською мовою протоколу випробувань від 01.04.2024 № 27696, засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку, чим не дотримано вимоги підпункту 7.2 пункту 7 розділу І тендерної документації та Додатку № 4 до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, поясніть, які документи надано учасником ТОВ «ОЛЕУМ ПЛЮС» на підтвердження відповідності вимогам підпункту 7.2 пункту 7 розділу І тендерної документації та Додатку № 4 до тендерної документації, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу). Пояснення: для своєчасного проведення весняно-польових робіт було прийняти рішення підтвердження учасника ТОВ «ОЛЕУМ ПЛЮС» так як терміни обробітку земельних ділянок та посівної кампанії підходили до критичної межі 9. Також, Додатком № 4 до тендерної документації встановлено вимогу, що учасники процедури закупівлі повинні надати інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується за зразком, наведеним у вказаному додатку. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕУМ ПЛЮС» відсутня інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується за зразком, наведеним у додатку № 4 до тендерної документації, чим не дотримано вимоги Додатку № 4 до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, поясніть яким чином учасником ТОВ «ОЛЕУМ ПЛЮС» підтверджено відповідність вимогам Додатку № 4 до тендерної документації, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу). Пояснення: для своєчасного проведення весняно-польових робіт було прийняти рішення підтвердження учасника ТОВ «ОЛЕУМ ПЛЮС» так як терміни обробітку земельних ділянок та посівної кампанії підходили до критичної межі 10. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 Додатку № 2 до тендерної документації від переможця процедури закупівлі (юридичної особи) імперативно вимагалось надання замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів на підтвердження відсутності підстав, зазначених у підпунктах 3, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, а саме: - інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на вебресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача; - повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформованого у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію; - довідки в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах (для цього переможець (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Однак, в учасником ТОВ «ОЛЕУМ ПЛЮС» в електронній системі закупівель неоприлюднено жодного документу на підтвердження відсутності підстав, зазначених у підпунктах 3, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, чим не дотримано вимоги підпункту 3.1 пункту 3 Додатку № 2 до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, поясніть яким чином учасником ТОВ «ОЛЕУМ ПЛЮС» підтверджено відповідність вимогам підпункту 3.1 пункту 3 Додатку № 2 до тендерної документації, із наданням копій таких документів та підтвердження їх оприлюднення в електронній системі закупівель. Пояснення: для своєчасного проведення весняно-польових робіт було прийняти рішення підтвердження учасника ТОВ «ОЛЕУМ ПЛЮС» так як терміни обробітку земельних ділянок та посівної кампанії підходили до критичної межі 11. Відповідно до вимог пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Однак, моніторингом встановлено, що договір про закупівлю від 29.04.2024 № 290424-ХМ з Додатком № 1 «Специфікація» розміщено Замовником в електронній системі закупівель в заархівованому файлі «290424.rar», в якому містяться сторінки договору та Додаток № 1 «Специфікація» у форматі «jpg», чим не враховано вимоги пункту 15 Порядку № 1082. Враховуючи вищевикладене, поясніть, чому договір про закупівлю від 29.04.2024 № 290424-ХМ з Додатком № 1 «Специфікація» розміщено не у відповідності до вимог пункту 15 Порядку № 1082, із наданням копій підтверджуючих документів. Пояснення: для своєчасного проведення весняно-польових робіт було прийняти рішення підтвердження учасника ТОВ «ОЛЕУМ ПЛЮС» так як терміни обробітку земельних ділянок та посівної кампанії підходили до критичної межі
Договір розірвано