0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
793 900.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 13 трав. 17:04
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. 1. Розмір бюджетного призначення визначено на підставі фактичних видатків на пальне у 2023 році на транспортні засоби підприємства та відповідно до затвердженого плану використання бюджетних коштів на 2024 рік від 09.01.2024р.) Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено шляхом аналізу використання паливно-мастильних матеріалів на потреби за попередні періоди, а також шляхом аналізу цін на паливо на інтернет-ресурсах, що знаходяться у вільному доступі, комерційної пропозиції потенційного постачальника та офіційних статистичних даних Мінфіну. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати чинним нормативним актам України для цієї категорії товару (державним стандартам / (умовам) / технічним регламентам / нормам /технічним вимогам заводу-виробника). Паливо моторне альтернативне А-92Е-40 Турбо за своїми характеристиками і показниками повинен відповідати ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» та Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив. Показники якості повинні відповідати значенням норм за екологічним класом Євро5. Бензин має бути виготовлений на нафтовій основі, без додавання етанолу. Дизельного паливо за своїми характеристиками і показниками повинне відповідати ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» та Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив. Показники якості повинні відповідати значенням норм за екологічним класом Євро5. Паливо дизельне має бути виготовлене виключно з нафтової сировини і не повинне містити метилові / етилові естери жирних кислот. Газ вуглеводний скраплений за своїми характеристиками і показниками повинен відповідати ДСТУ EN589:2017 «Палива автомобільні. Газ нафтовий скраплений. Технічні вимоги та методи контролювання» Крім того, зважаючи на виробничу потребу замовника, відпуск нафтопродуктів замовнику повинен здійснюватись цілодобово, тому замовником встановлена в тендерній документації вимога в частині здійснення поставки згідно з адресою та місцезнаходженням АЗС у межах 17км. від с. Слоут, Шосткинського району, Сумської області. 2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://gromada.org.ua/gromada/berezivska/news/1702904101/». 3. На підтвердження коливання ціни надаємо статистичну інформацію Головного управління статистики у Сумській області від 10.04.2024 р. № 02.2-32/489-24
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. 1. Розмір бюджетного призначення визначено на підставі фактичних видатків на пальне у 2023 році на транспортні засоби підприємства та відповідно до затвердженого плану використання бюджетних коштів на 2024 рік від 09.01.2024р.) Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено шляхом аналізу використання паливно-мастильних матеріалів на потреби за попередні періоди, а також шляхом аналізу цін на паливо на інтернет-ресурсах, що знаходяться у вільному доступі, комерційної пропозиції потенційного постачальника та офіційних статистичних даних Мінфіну. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати чинним нормативним актам України для цієї категорії товару (державним стандартам / (умовам) / технічним регламентам / нормам /технічним вимогам заводу-виробника). Паливо моторне альтернативне А-92Е-40 Турбо за своїми характеристиками і показниками повинен відповідати ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» та Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив. Показники якості повинні відповідати значенням норм за екологічним класом Євро5. Бензин має бути виготовлений на нафтовій основі, без додавання етанолу. Дизельного паливо за своїми характеристиками і показниками повинне відповідати ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» та Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив. Показники якості повинні відповідати значенням норм за екологічним класом Євро5. Паливо дизельне має бути виготовлене виключно з нафтової сировини і не повинне містити метилові / етилові естери жирних кислот. Газ вуглеводний скраплений за своїми характеристиками і показниками повинен відповідати ДСТУ EN589:2017 «Палива автомобільні. Газ нафтовий скраплений. Технічні вимоги та методи контролювання» Крім того, зважаючи на виробничу потребу замовника, відпуск нафтопродуктів замовнику повинен здійснюватись цілодобово, тому замовником встановлена в тендерній документації вимога в частині здійснення поставки згідно з адресою та місцезнаходженням АЗС у межах 17км. від с. Слоут, Шосткинського району, Сумської області. 2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://gromada.org.ua/gromada/berezivska/news/1702904101/». 3. На підтвердження коливання ціни надаємо статистичну інформацію Головного управління статистики у Сумській області від 10.04.2024 р. № 02.2-32/489-24
Під час проведення закупівлі за ідентифікатором UA-2023-12-13-011702-a уповноваженою особою замовника було виявлено механічну помилку, допущену при внесенні інформації про закупівлю, а саме: при оприлюдненні на вебпорталі Уповноваженого органу змін умов договорів за лотами (Лот №1 - Паливо дизельне ДП-3-Євро 5-ВО (ДК 021:2015 09134200-9 Паливо дизельне); Лот №2 - Паливо моторне альтернативне А-92Е-40 Турбо (ДК 021:2015 09132000-3 Бензин); Лот №4 - Паливо моторне альтернативне А-92Е-40 Турбо (ДК 021:2015 09132000-3 Бензин). Уповноваженою особою було складено протокольне рішення щодо необхідності виправлення помилки, допущеної при внесенні інформації про закупівлю (додається).
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. На підтвердження коливання ціни надаємо статистичну інформацію Головного управління статистики у Сумській області від 13.05.2024 р. № 02.2-32/598-24
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. На підтвердження коливання ціни надаємо статистичну інформацію Головного управління статистики у Сумській області від 13.05.2024 р. № 02.2-32/598-24
На виконання висновку моніторингу Північно-Східним офісом Держаудитслужби Замовником здійснено заходи по усуненню порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Укладено Додаткову угоду №3 від 06.06.2024 року до Договору № 6 від 02.01.2024 року та Додаткову угоду №3 від 06.06.2024 року до Договору № 8 від 02.01.2024 року (далі – Договори) про визнання не дійсними Додаткових угод №№2 від 20.05.2024 року до зазначених Договорів. Постачання товару за Договором № 8 від 02.01.2024 року здійснювалось за цінами без урахуванням змін, внесених Додатковою угодою №2 від 20.05.2024 року. Постачання товару за Договором № 6 від 02.01.2024 року не здійснювалось за цінами з урахуванням змін, внесених Додатковою угодою №2 від 20.05.2024 року. Замовником не проводилась оплата за поставлений товар за цінами з урахуванням змін, внесених Додатковими угодами №№2 від 20.05.2024 року до Договорів. Тому в поверненні зайво сплачених коштів немає потреби. На підтвердження додаються: додаткова угода №3 від 06.06.2024 року до Договору № 6 від 02.01.2024 року; додаткова угоду №3 від 06.06.2024 року до Договору № 8 від 02.01.2024 року; видаткова накладна.