0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
315 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 16 трав. 17:18
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом Знаряддя (код ДК 021:2015 - 44510000-8 – «Знаряддя») інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-19-013308-a. 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з врахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Попередній моніторинг цін на товар, що предметом даної закупівлі здійснювався шляхом порівняння ринкових цін на аналогічний предмет закупівлі, шляхом моніторингу загальнодоступної інформації, яка міститься у відкритих джерелах (у т.ч. на сайтах виробників, постачальників, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro”). Розрахунок розміру очікуваної вартості здійснено з урахуванням фінансувань із власного бюджету (кошти від господарської діяльності підприємства) та з врахуванням комерційних пропозицій від потенційних учасників, а саме: 1.Комерційна пропозиція ТОВ «СІВЕРПРОМ ГРУП»; 2.Комерційна пропозиція ФОП Лук’ян Михайло Федорович; Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі має оприлюднюватись замовником відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно ч.5 ст.8 Закону, протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Оскільки приписи Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 стосуються лише ефективності використання державних коштів, що не може бути предметом дослідження моніторингу процедури закупівлі відповідно до норм Закону, у Замовника відсутній обов’язок надавати посилання на сторінку власного веб-сайту. Технічні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника та зазначені у Додатку 2 до тендерної документації. Предметом даної закупівлі є знаряддя, що закуповуються для потреб Ремонтно-механічного цеху. Технічне завдання розроблене на основі інформації, що міститься у службових записках, наданих начальником Ремонтно-механічного цеху. Знаряддя не відносяться до будівельних матеріалів та не є будівельними матеріалами. Знаряддя не будуть використовуватися в роботах пов’язаних з ремонтом, бо це буде суперечити їх цільовому призначенню. Замовник не надає дефектні акти, експертні звіти тощо, так як це не вимагається законодавством щодо знарядь. 2.Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, , очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Враховуючи вимоги Закону, замовник через авторизований електронний майданчик оприлюднює інформацію про закупівлю, яка включає в себе і розмір бюджетного призначення, і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що в свою чергу зазначаються відповідно до вимог Закону. Отже, Закон не покладає обов’язку на замовника оприлюднювати додатково інформацію про доцільність та розрахунок очікуваної вартості процедури закупівлі на сторінці веб-сайту. Додатки: 1.Комерційна пропозиція ТОВ «СІВЕРПРОМ ГРУП»; 2.Комерційна пропозиція ФОП Лук’ян Михайло Федорович; 3.Службові записки надані начальником Ремонтно-механічного цеху
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом Знаряддя (код ДК 021:2015 - 44510000-8 – «Знаряддя») інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-19-013308-a. 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з врахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Попередній моніторинг цін на товар, що предметом даної закупівлі здійснювався шляхом порівняння ринкових цін на аналогічний предмет закупівлі, шляхом моніторингу загальнодоступної інформації, яка міститься у відкритих джерелах (у т.ч. на сайтах виробників, постачальників, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro”). Розрахунок розміру очікуваної вартості здійснено з урахуванням фінансувань із власного бюджету (кошти від господарської діяльності підприємства) та з врахуванням комерційних пропозицій від потенційних учасників, а саме: 1.Комерційна пропозиція ТОВ «СІВЕРПРОМ ГРУП»; 2.Комерційна пропозиція ФОП Лук’ян Михайло Федорович; Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі має оприлюднюватись замовником відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно ч.5 ст.8 Закону, протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Оскільки приписи Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 стосуються лише ефективності використання державних коштів, що не може бути предметом дослідження моніторингу процедури закупівлі відповідно до норм Закону, у Замовника відсутній обов’язок надавати посилання на сторінку власного веб-сайту. Технічні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника та зазначені у Додатку 2 до тендерної документації. Предметом даної закупівлі є знаряддя, що закуповуються для потреб Ремонтно-механічного цеху. Технічне завдання розроблене на основі інформації, що міститься у службових записках, наданих начальником Ремонтно-механічного цеху. Знаряддя не відносяться до будівельних матеріалів та не є будівельними матеріалами. Знаряддя не будуть використовуватися в роботах пов’язаних з ремонтом, бо це буде суперечити їх цільовому призначенню. Замовник не надає дефектні акти, експертні звіти тощо, так як це не вимагається законодавством щодо знарядь. 2.Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, , очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Враховуючи вимоги Закону, замовник через авторизований електронний майданчик оприлюднює інформацію про закупівлю, яка включає в себе і розмір бюджетного призначення, і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що в свою чергу зазначаються відповідно до вимог Закону. Отже, Закон не покладає обов’язку на замовника оприлюднювати додатково інформацію про доцільність та розрахунок очікуваної вартості процедури закупівлі на сторінці веб-сайту. Додатки: 1.Комерційна пропозиція ТОВ «СІВЕРПРОМ ГРУП»; 2.Комерційна пропозиція ФОП Лук’ян Михайло Федорович; 3.Службові записки надані начальником Ремонтно-механічного цеху
На виконання висновку ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 03.06.2024р. щодо моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 - 44510000-8 – «Знаряддя» (Знаряддя) - UA-2024-03-19-013308-a, Замовником здійснено заходи щодо недопущення у подальшому порушень законодавства у сфері закупівель та вимог пункту 28 Особливостей та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 під час формування тендерної документації, а також пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей щодо розміщення інформації про публічні закупівлі.