0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 955 000.00 UAH
Замовник
Комунальне некомерційне підприємство "Маловисківська лікарня" Маловисківської міської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 21 трав. 12:55
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Комунальне некомерційне підприємство «Маловисківська лікарня» Маловисківської міської ради в межах моніторингу № UA-M-2024-05-21-000047 закупівлі товару «Деревина дров’яна» код ДК 03410000-7-Деревина, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу № UA-2024-04-30-003087-a, повідомляє наступне: -обсяги закупівлі товару визначено відповідно до розрахунку витрат палива, затвердженого наказом головного лікаря КНП «Маловисківська лікарня» від 06.03.2024 №25 «Про затвердження розрахунку витрат палива » (додається); -якісні характеристики дров’яної деревини визначено відповідно до вимог, що передбачені технічними умовами ТУУ-00994207-005:2018 (додаються). Для розрахунку очікуваної вартості товару використано методи, визначені примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275. 19.04.2024 КНП «Маловисківська лікарня» електронною поштою направлено письмові запити (лист вих. № 1083/01-19 від 18.04.2024) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару щодо цінових пропозицій. Однак, станом на 30.04.2024 жодної відповіді на вказані вище запити не отримано. У зв’язку з неможливістю отримати достатню кількість інформації щодо актуальних ринкових цін для визначення очікуваної вартості закупівлі застосовано метод розрахунку очікуваної вартості на підставі закупівельних цін минулих закупівель, а також враховано інформацію про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, зокрема, в електронній системі закупівель "Prozorro". При цьому повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, розміщено на власному вебсайті КНП «Маловисківська лікарня» за посиланням https://knpmalovyskivska.wixsite.com/webs у розділі «Тендерна документація». Копії відповідних документів, додаються.
Комунальне некомерційне підприємство «Маловисківська лікарня» Маловисківської міської ради в межах моніторингу № UA-M-2024-05-21-000047 закупівлі товару «Деревина дров’яна» код ДК 03410000-7-Деревина, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу № UA-2024-04-30-003087-a, повідомляє наступне: -обсяги закупівлі товару визначено відповідно до розрахунку витрат палива, затвердженого наказом головного лікаря КНП «Маловисківська лікарня» від 06.03.2024 №25 «Про затвердження розрахунку витрат палива » (додається); -якісні характеристики дров’яної деревини визначено відповідно до вимог, що передбачені технічними умовами ТУУ-00994207-005:2018 (додаються). Для розрахунку очікуваної вартості товару використано методи, визначені примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275. 19.04.2024 КНП «Маловисківська лікарня» електронною поштою направлено письмові запити (лист вих. № 1083/01-19 від 18.04.2024) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару щодо цінових пропозицій. Однак, станом на 30.04.2024 жодної відповіді на вказані вище запити не отримано. У зв’язку з неможливістю отримати достатню кількість інформації щодо актуальних ринкових цін для визначення очікуваної вартості закупівлі застосовано метод розрахунку очікуваної вартості на підставі закупівельних цін минулих закупівель, а також враховано інформацію про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, зокрема, в електронній системі закупівель "Prozorro". При цьому повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, розміщено на власному вебсайті КНП «Маловисківська лікарня» за посиланням https://knpmalovyskivska.wixsite.com/webs у розділі «Тендерна документація». Копії відповідних документів, додаються.
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби ( обл.)
У межах проведення моніторингу закупівлі «Деревина дров’яна» Комунального некомерційного підприємства «Маловисківська лікарня» Маловисківської міської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області, за адресою: Кіровоградська область, м. Мала Виска, вулиця Шевченка, 64, код ДК 03410000-7-Деревина (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-30-003087-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів). Чому вами не було відхилено тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону? Згідно із пунктом 1 Додатку №1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону» учасники повинні підтвердити «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» та надати наступні документи: «Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір на поставку товару за кодом ДК 021:2015 - 03410000-7 – Деревина. - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору); - копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці». В складі тендерної пропозиції ТОВ «Перша паливно-енергетична корпорація» надано довідку від 06.05.2024 № 17/15 про наявність в Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, оформленою згідно Додатку 1 до тендерної документації. Довідка містить інформацію про виконання аналогічного договору укладеного між ТОВ «Перша паливно-енергетична корпорація» та Маловисківською міською радою від 26.02.2024 № 31 на закупівлю дров паливних твердих порід. Також, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Перша паливно-енергетична корпорація» надано копію зазначеного у довідці договору у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) та накладну від 13.03.2024 № 89 на товар дрова паливні твердих порід, одержувач Маловисківська міська рада. Однак, в даній накладній відсутні реквізити договору поставки. Отже, дана накладна не підтверджує виконання аналогічного договору від 26.02.2024 № 31. Крім того, на виконання вимог тендерної документації, а саме додатку № 2 «Технічна специфікація» для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі встановленим замовником учасник, у складі тендерної пропозиції, повинен надати: «- пояснювальну записка з детальним описом характеристик товару, в тому числі описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та походження (назва виробника); - копії сертифікатів відповідності, якщо товар підлягає сертифікації, або довідку в довільній формі, що товар не підлягає обов’язковій сертифікації; - сертифікат про походження товару, що є предметом даної закупівлі, виданий учаснику торгів торгово-промисловою палатою; - протокол радіаційного дослідження товару, що пропонується учасником до постачання, на вміст у ньому радіонуклідів (137) Cs і (90) Sr, виданий учаснику торгів закладом державної санітарно-епідеміологічної служби МОЗ України відповідно до наказу МОЗ України від 31.10.2005 № 573, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 16 листопада 2005 р. за № 1384/11664, разом із копіями договору(ів), що підтверджує(ють) закупівлю партії товару в обсягах, зазначених у наданому протоколі дослідження, та дозвіл випробувальної/вимірювальної лабораторії/закладу державної санітарно-епідеміологічної служби МОЗ України, що видав протокол, на відтворення/тиражування/розповсюдження/публікацію даного протоколу». В складі тендерної пропозиції ТОВ «Перша паливно-енергетична корпорація» було надано: 1. Довідка (пояснювальна записка) від 06.05.2024 № 5/15 щодо функціональних та якісних показників. (Пояснювальна записка). 2. Сертифікат єдиної (поза стандартом SLIMF/Community Forestry) системи лісоуправління та ланцюга поставок, виданий Державному спеціалізованому господарському підприємству «Ліси України» підрозділ «Онікіївське лісове господарство», що є виробником деревини. 3. Сертифікат на походження товару 05838 (Форма У-1 ОРИГІНАЛ №UA43500U 705) та Висновок про походження товару до сертифікату У-1 №705 від 02.05.2024 Кіровоградської торгово-промислової палати, виданий ТОВ «Перша паливно-енергетична корпорація». 4. Протокол випробувань від 04.03.2024 № 470 на деревину дров’яну І групи. Слід зазначити, що сертифікат єдиної (поза стандартом SLIMF/Community Forestry) системи лісоуправління та ланцюга поставок, наданий учасником, термін дії якого з 26.03.2018 до 25.03.2024 (тобто не дійсний). Чому вами не було відхилено тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Комунальне некомерційне підприємство «Маловисківська лікарня» Маловисківської міської ради в межах моніторингу № UA-M-2024-05-21-000047 закупівлі товару «Деревина дров’яна» код ДК 03410000-7-Деревина, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу № UA-2024-04-30-003087-a, повідомляє наступне: -обсяги закупівлі товару визначено відповідно до розрахунку витрат палива, затвердженого наказом головного лікаря КНП «Маловисківська лікарня» від 06.03.2024 №25 «Про затвердження розрахунку витрат палива » (додається); -якісні характеристики дров’яної деревини визначено відповідно до вимог, що передбачені технічними умовами ТУУ-00994207-005:2018 (додаються). Для розрахунку очікуваної вартості товару використано методи, визначені примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275. 19.04.2024 КНП «Маловисківська лікарня» електронною поштою направлено письмові запити (лист вих. № 1083/01-19 від 18.04.2024) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару щодо цінових пропозицій. Однак, станом на 30.04.2024 жодної відповіді на вказані вище запити не отримано. У зв’язку з неможливістю отримати достатню кількість інформації щодо актуальних ринкових цін для визначення очікуваної вартості закупівлі застосовано метод розрахунку очікуваної вартості на підставі закупівельних цін минулих закупівель, а також враховано інформацію про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, зокрема, в електронній системі закупівель "Prozorro". При цьому повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, розміщено на власному вебсайті КНП «Маловисківська лікарня» за посиланням https://knpmalovyskivska.wixsite.com/webs у розділі «Тендерна документація». Копії відповідних документів, додаються.
Комунальне некомерційне підприємство «Маловисківська лікарня» Маловисківської міської ради в межах моніторингу № UA-M-2024-05-21-000047 закупівлі товару «Деревина дров’яна» код ДК 03410000-7-Деревина, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу № UA-2024-04-30-003087-a, повідомляє наступне: -обсяги закупівлі товару визначено відповідно до розрахунку витрат палива, затвердженого наказом головного лікаря КНП «Маловисківська лікарня» від 06.03.2024 №25 «Про затвердження розрахунку витрат палива » (додається); -якісні характеристики дров’яної деревини визначено відповідно до вимог, що передбачені технічними умовами ТУУ-00994207-005:2018 (додаються). Для розрахунку очікуваної вартості товару використано методи, визначені примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275. 19.04.2024 КНП «Маловисківська лікарня» електронною поштою направлено письмові запити (лист вих. № 1083/01-19 від 18.04.2024) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару щодо цінових пропозицій. Однак, станом на 30.04.2024 жодної відповіді на вказані вище запити не отримано. У зв’язку з неможливістю отримати достатню кількість інформації щодо актуальних ринкових цін для визначення очікуваної вартості закупівлі застосовано метод розрахунку очікуваної вартості на підставі закупівельних цін минулих закупівель, а також враховано інформацію про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, зокрема, в електронній системі закупівель "Prozorro". При цьому повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, розміщено на власному вебсайті КНП «Маловисківська лікарня» за посиланням https://knpmalovyskivska.wixsite.com/webs у розділі «Тендерна документація». Копії відповідних документів, додаються.
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Тендерна пропозиція ТОВ "ПЕРША ПАЛИВНО-ЕНЕРГЕТИЧНА КОРПОРАЦІЯ" на закупівлю товару код ДК 021:2015 – 03410000-7 - Деревина (Деревина дров’яна) згідно з оголошенням UA-2024-04-30-003087-a відповідає вимогам тендерної документації. Пояснення №69 від 05.06.2024р. додається.
Тендерна пропозиція ТОВ "ПЕРША ПАЛИВНО-ЕНЕРГЕТИЧНА КОРПОРАЦІЯ" на закупівлю товару код ДК 021:2015 – 03410000-7 - Деревина (Деревина дров’яна) згідно з оголошенням UA-2024-04-30-003087-a відповідає вимогам тендерної документації. Пояснення №69 від 05.06.2024р. додається.
Зазначену у висновку інформацію взято до відома та направлено уповноваженій особі для використання у роботі з метою недопущення у подальшому порушень вимог пункту 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), при цьому, враховано пояснення уповноваженої особи № 69 від 05.06.2024, що надане через електронну систему закупівель в межах моніторингу № UA-M-2024-05-21-000047.