0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
698 700.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЖУРАВНЕНСЬКИЙ БУДИНОК ПІДТРИМАНОГО ПРОЖИВАННЯ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНОГО ТИПУ"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 21 трав. 15:27
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Пояснення на запит замовнику від Західного офісу Держаудитслужби (обл.) в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-02-09-013582-a, яка проводилась Комунальним закладом Львівської обласної ради «Журавненський будинок підтриманого проживання психоневрологічного типу» (далі – Замовник) 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ? 2. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178). За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з пунктом 55 Особливостей №1178 оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. За нормою частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. За результатами розгляду скарги ФОП Поронюк Б.Ю. до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Орган оскарження) щодо порушення Замовником порядку проведення закупівлі, Органом оскарження винесено рішення від 20.03.2024 №5105-р/пк-пз, яким зобов’язано Замовника скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Кирика Тараса Ярославовича переможцем процедури закупівлі — «М’ясо в асортименті ДК 021:2015: 15110000-2- М’ясо», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2024-02-09-013582-a. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 3. 3. Надати документальне підтвердження виконання Замовником рішення Органу оскарження від 20.03.2024 №5105-р/пк-пз про скасування рішення Замовника щодо визначення фізичної особи-підприємця Кирика Тараса Ярославовича переможцем процедури закупівлі за ID:UA-2024-02-09-013582-a. Пояснення надається через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень долучаються їх документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність. На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа КЗ ЛОР «ЖУРАВНЕНСЬКОГО БУДИНКУ ПІДТРИМАНОГО ПРОЖИВАННЯ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНОГО ТИПУ» надає наступні пояснення. Щодо запитання № 1 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено у відповідності до потреб закладу соціального захисту населення. Зокрема були враховані вимоги до харчування у школах та садочках. Якість повинна відповідати нормам ГОСТ, ДСТУ, ТУ та інших документів, що діють на території України. Всі товари повинні відповідати діючим на території України вимогам до якості, які встановлюються законодавством України, та з урахуванням та дотриманням вимог Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (від 23.12.1997 №771/97-ВР) і Інструкцією з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерством охорони здоров’я України 17.04.2006 № 298/ 227 (із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Міністерства охорони здоров’я України від 26.02.2013 №202/165. Товар має бути фасований в пластмасову, поліетиленову або іншу тару (ящики, пакети тощо), на кожній одиниці фасування повинна бути інформація (етикетка, бірка, ярлик) і (або) напис на пакуванні з інформацією, що містить назву та адресу підприємства-виробника, вагу нетто, дату виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність, відповідність стандартам, які діють на території України. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Документом, що застосовується для розрахунку очікуваної вартості є Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджена наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика). Тож обґрунтувано очікувану вартість, зокрема керуючись рекомендаціями вказаної Методики. Визначена очікувана вартість предмета закупівлі: 698 700 грн з ПДВ (Шістсот дев’яносто вісім тисяч сімсот гривень 00 копійок з ПДВ) та розрахована методом співставлення цін даних товарів на ринку, та відповідно Додатку до листа ГУ статистики у Львівській області №13-06/105/10-24 від 23.01.2024 року. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до проведеного розрахунку становить – 698 700 грн з ПДВ (Шістсот дев’яносто вісім тисяч сімсот гривень 00 копійок з ПДВ). Бюджетні призначення згідно паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2024 рік Затвердженого Наказом Департаменту соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації від 19.01.2024р. №09, відкритих даних що містяться у мережі інтернет (https://index.minfin.com.ua/, https://prozorro.gov.ua/uk). Щодо запитання № 2 Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Державній аудиторській службі забезпечити проведення перевірок дотримання вимог цієї постанови під час здійснення заходів державного фінансового контролю. Однак, Комунальний заклад Львівської обласної ради «ЖУРАВНЕНСЬКИЙ БУДИНОК ПІДТРИМАНОГО ПРОЖИВАННЯ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНОГО ТИПУ не є головним розпорядником, а є одержувачем державних коштів (реєстр додається). Відтак положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), не поширюється на Комунальний заклад Львівської обласної ради «ЖУРАВНЕНСЬКИЙ БУДИНОК ПІДТРИМАНОГО ПРОЖИВАННЯ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНОГО ТИПУ». Щодо запитання № 3 Надаємо рішення уповноваженої особи Про скасування рішення про визначення переможцем ФОП Кирика Тараса Ярославовича від 26.03.2024р., разом з тим повідомляємо, в даній процедурі закупівлі учасником, пропозицію якого було відхилено, було подано скаргу до Органу оскарження (АМКУ) щодо на його думку неправомірного відхилення його пропозиції, та неправомірного обрання переможця закупівлі, за результатом якої було винесено рішення Органу оскарження від 20.03.2024 №5105-р/пк-пз, згідно з яким: 1) В частині неправомірного відхилення скаржника, Орган оскарження не погодився зі скаржником, та підтвердив правомірність відхилення його пропозиції; 2) Через наявні невідповідності в пропозиції переможця, Орган оскарження зобов’язав скасувати рішення про визначення переможця, для усунення даних невідповідностей згідно з п. 43 Особливостей затверджених Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022 року, та ст. 26 Закону. Виходячи з вищенаведеного, ми як Замовник процедури закупівлі, повинні були залишити пропозицію скаржника без змін, та скасувати рішення про обрання переможця. Однак через функціонал майданчика ЗКУПІВЛІ.ПРО, немає такої технічної можливості прийняти рішення по окремих учасниках, наявна функція «повторити кваліфікацію», яка в свою чергу не дає прикріпити рішення/протоколи. Відповідно до функціоналу затвердженого ДП Прозоро. Замовником дотримано процедуру виконання рішення Органу оскарження. Замовником 28.05.2024р. було направлено запит до майданчика ЗАКУПІВЛІ.ПРО, щодо функціонування майданчика в даній частині, відповіді не надходило.
Пояснення на запит замовнику від Західного офісу Держаудитслужби (обл.) в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-02-09-013582-a, яка проводилась Комунальним закладом Львівської обласної ради «Журавненський будинок підтриманого проживання психоневрологічного типу» (далі – Замовник) 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ? 2. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178). За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з пунктом 55 Особливостей №1178 оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. За нормою частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. За результатами розгляду скарги ФОП Поронюк Б.Ю. до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Орган оскарження) щодо порушення Замовником порядку проведення закупівлі, Органом оскарження винесено рішення від 20.03.2024 №5105-р/пк-пз, яким зобов’язано Замовника скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Кирика Тараса Ярославовича переможцем процедури закупівлі — «М’ясо в асортименті ДК 021:2015: 15110000-2- М’ясо», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2024-02-09-013582-a. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 3. 3. Надати документальне підтвердження виконання Замовником рішення Органу оскарження від 20.03.2024 №5105-р/пк-пз про скасування рішення Замовника щодо визначення фізичної особи-підприємця Кирика Тараса Ярославовича переможцем процедури закупівлі за ID:UA-2024-02-09-013582-a. Пояснення надається через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень долучаються їх документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність. На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа КЗ ЛОР «ЖУРАВНЕНСЬКОГО БУДИНКУ ПІДТРИМАНОГО ПРОЖИВАННЯ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНОГО ТИПУ» надає наступні пояснення. Щодо запитання № 1 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено у відповідності до потреб закладу соціального захисту населення. Зокрема були враховані вимоги до харчування у школах та садочках. Якість повинна відповідати нормам ГОСТ, ДСТУ, ТУ та інших документів, що діють на території України. Всі товари повинні відповідати діючим на території України вимогам до якості, які встановлюються законодавством України, та з урахуванням та дотриманням вимог Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (від 23.12.1997 №771/97-ВР) і Інструкцією з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерством охорони здоров’я України 17.04.2006 № 298/ 227 (із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Міністерства охорони здоров’я України від 26.02.2013 №202/165. Товар має бути фасований в пластмасову, поліетиленову або іншу тару (ящики, пакети тощо), на кожній одиниці фасування повинна бути інформація (етикетка, бірка, ярлик) і (або) напис на пакуванні з інформацією, що містить назву та адресу підприємства-виробника, вагу нетто, дату виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність, відповідність стандартам, які діють на території України. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Документом, що застосовується для розрахунку очікуваної вартості є Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджена наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика). Тож обґрунтувано очікувану вартість, зокрема керуючись рекомендаціями вказаної Методики. Визначена очікувана вартість предмета закупівлі: 698 700 грн з ПДВ (Шістсот дев’яносто вісім тисяч сімсот гривень 00 копійок з ПДВ) та розрахована методом співставлення цін даних товарів на ринку, та відповідно Додатку до листа ГУ статистики у Львівській області №13-06/105/10-24 від 23.01.2024 року. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до проведеного розрахунку становить – 698 700 грн з ПДВ (Шістсот дев’яносто вісім тисяч сімсот гривень 00 копійок з ПДВ). Бюджетні призначення згідно паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2024 рік Затвердженого Наказом Департаменту соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації від 19.01.2024р. №09, відкритих даних що містяться у мережі інтернет (https://index.minfin.com.ua/, https://prozorro.gov.ua/uk). Щодо запитання № 2 Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Державній аудиторській службі забезпечити проведення перевірок дотримання вимог цієї постанови під час здійснення заходів державного фінансового контролю. Однак, Комунальний заклад Львівської обласної ради «ЖУРАВНЕНСЬКИЙ БУДИНОК ПІДТРИМАНОГО ПРОЖИВАННЯ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНОГО ТИПУ не є головним розпорядником, а є одержувачем державних коштів (реєстр додається). Відтак положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), не поширюється на Комунальний заклад Львівської обласної ради «ЖУРАВНЕНСЬКИЙ БУДИНОК ПІДТРИМАНОГО ПРОЖИВАННЯ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНОГО ТИПУ». Щодо запитання № 3 Надаємо рішення уповноваженої особи Про скасування рішення про визначення переможцем ФОП Кирика Тараса Ярославовича від 26.03.2024р., разом з тим повідомляємо, в даній процедурі закупівлі учасником, пропозицію якого було відхилено, було подано скаргу до Органу оскарження (АМКУ) щодо на його думку неправомірного відхилення його пропозиції, та неправомірного обрання переможця закупівлі, за результатом якої було винесено рішення Органу оскарження від 20.03.2024 №5105-р/пк-пз, згідно з яким: 1) В частині неправомірного відхилення скаржника, Орган оскарження не погодився зі скаржником, та підтвердив правомірність відхилення його пропозиції; 2) Через наявні невідповідності в пропозиції переможця, Орган оскарження зобов’язав скасувати рішення про визначення переможця, для усунення даних невідповідностей згідно з п. 43 Особливостей затверджених Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022 року, та ст. 26 Закону. Виходячи з вищенаведеного, ми як Замовник процедури закупівлі, повинні були залишити пропозицію скаржника без змін, та скасувати рішення про обрання переможця. Однак через функціонал майданчика ЗКУПІВЛІ.ПРО, немає такої технічної можливості прийняти рішення по окремих учасниках, наявна функція «повторити кваліфікацію», яка в свою чергу не дає прикріпити рішення/протоколи. Відповідно до функціоналу затвердженого ДП Прозоро. Замовником дотримано процедуру виконання рішення Органу оскарження. Замовником 28.05.2024р. було направлено запит до майданчика ЗАКУПІВЛІ.ПРО, щодо функціонування майданчика в даній частині, відповіді не надходило.
Інформуємо про виконання Висновку Західного офісу ДАСУ від 10.06.2024р.