0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 939 100.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 21 трав. 16:26
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось на підставі комерційних пропозицій, наданих дилерськими центрами на запити Донецького зонального відділу Військової служби правопорядку (додаються).
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Під час проведення процедури закупівлі було внесено зміни до Додатку 2 (Технічні вимоги до предмета закупівлі) в частині вимог до витрат пального. (Додаток 2 в попередній редакції та Додаток 2 зі змінами додається).
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось на підставі комерційних пропозицій, наданих дилерськими центрами на запити Донецького зонального відділу Військової служби правопорядку (додаються).
Під час проведення процедури закупівлі було внесено зміни до Додатку 2 (Технічні вимоги до предмета закупівлі) в частині вимог до витрат пального. (Додаток 2 в попередній редакції та Додаток 2 зі змінами додається).
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. До складу документів поданих учасником відкритих торгів ТОВ «Європа Плюс» у складі тендерної пропозиції був долучений витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» щодо відсутності судимості у генерального директора учасника актуальний станом на 05.12.2023 року. При цьому, 30.04.2024 учасником була долучена довідка-роз’яснення, про те, що у зв’язку з незадовільною роботою Єдиного порталу державних послу Дія відсутня можливість вчасно отримати витяг актуальний на дату проведення процедури закупівлі, з долученням скріншоту, який підтверджує замовлення вищевказаного витягу. Також, на запит Замовника, Учасником наданий актуальний витяг, що додається. Крім того, 30.04.2024 учасником була долучена довідка про непритягнення згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. 2. У тендерній документації Замовника міститься технічна помилка, допущена уповноваженою особою з питань закупівель військовослужбовцем Збройних сил України майором Дмитром Багметом у частині визначення екологічного класу двигуна. Про те, зазначена технічна помилка не потягла за собою будь-яких негативних наслідків та на нашу думку є малозначними. Тим більше, що запровадження стандарту ЄВРО-6 на території України буде здійснено з 01 січня 2025 року. 3. На підтвердження дилерських повноважень Учасником у складі тендерної документації була надана копія дилерської угоди №010108/19/RD. Зі змісту статті 18 даної угоди випливає, що вона була укладена строком на 5 (п’ять) років після спливу яких чинність угоди автоматично продовжується на такий самий строк. При цьому, Учасником надана копія додаткової угоди від 10.10.2022 року про продовження строку дії дилерської угоди до 10.10.2027 року. Дилерським договором не передбачено надання імпортером письмового погодження дилеру на здійснення продажів по всій території України. Згідно дилерського договору ТОВ «Європа Плюс» погоджується здійснювати активні торговельні дії на території, яка передбачена умовами співробітництва за договором, на цій території розміщується дилерський центр для здійснення роздрібної торговельної діяльності. Водночас, Дилерський договір не містить обмежень щодо здійснення пасивних продажів на інших територіях або щодо участі у корпоративних та публічних закупівлях, які здійснюються особами зареєстрованими на території України. Просимо звернути увагу, що дана закупівля здійснена для потреб Збройних Сил України, за ціною, що відповідає ринковій.
1. До складу документів поданих учасником відкритих торгів ТОВ «Європа Плюс» у складі тендерної пропозиції був долучений витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» щодо відсутності судимості у генерального директора учасника актуальний станом на 05.12.2023 року. При цьому, 30.04.2024 учасником була долучена довідка-роз’яснення, про те, що у зв’язку з незадовільною роботою Єдиного порталу державних послу Дія відсутня можливість вчасно отримати витяг актуальний на дату проведення процедури закупівлі, з долученням скріншоту, який підтверджує замовлення вищевказаного витягу. Також, на запит Замовника, Учасником наданий актуальний витяг, що додається. Крім того, 30.04.2024 учасником була долучена довідка про непритягнення згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. 2. У тендерній документації Замовника міститься технічна помилка, допущена уповноваженою особою з питань закупівель військовослужбовцем Збройних сил України майором Дмитром Багметом у частині визначення екологічного класу двигуна. Про те, зазначена технічна помилка не потягла за собою будь-яких негативних наслідків та на нашу думку є малозначними. Тим більше, що запровадження стандарту ЄВРО-6 на території України буде здійснено з 01 січня 2025 року. 3. На підтвердження дилерських повноважень Учасником у складі тендерної документації була надана копія дилерської угоди №010108/19/RD. Зі змісту статті 18 даної угоди випливає, що вона була укладена строком на 5 (п’ять) років після спливу яких чинність угоди автоматично продовжується на такий самий строк. При цьому, Учасником надана копія додаткової угоди від 10.10.2022 року про продовження строку дії дилерської угоди до 10.10.2027 року. Дилерським договором не передбачено надання імпортером письмового погодження дилеру на здійснення продажів по всій території України. Згідно дилерського договору ТОВ «Європа Плюс» погоджується здійснювати активні торговельні дії на території, яка передбачена умовами співробітництва за договором, на цій території розміщується дилерський центр для здійснення роздрібної торговельної діяльності. Водночас, Дилерський договір не містить обмежень щодо здійснення пасивних продажів на інших територіях або щодо участі у корпоративних та публічних закупівлях, які здійснюються особами зареєстрованими на території України. Просимо звернути увагу, що дана закупівля здійснена для потреб Збройних Сил України, за ціною, що відповідає ринковій.
Відповідно до наказу начальника Управління західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 21.05.2024 №29-з був проведений моніторинг закупівлі UA-2024-04-19-010782-a. Під час моніторингу Держаудитслужбою виявлені порушення процедури закупівлі, які були відображені у висновку, який опублікований 12.06.2024 року у системі Prozorro. На підставі даного висновку, Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених при розгляді тендерних пропозицій, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором, укладеним з ТОВ «ЄВРОПА ПЛЮС» від 17.05.2024 № 14, з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України, статті 651 Цивільного кодексу України та з урахуванням пункту 8.3 договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На виконання вимог Держаудитслужби, посадовими особами Донецького зонального відділу Військової служби правопорядку надіслано лист (додається) на адресу Товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРОПА ПЛЮС» щодо вжиття заходів відповідно до висновку Держаудитслужби від 12.06.2024. 17.06.2024 на адресу Донецького зонального відділу Військової служби правопорядку надійшов лист від ТОВ «ЄВРОПА ПЛЮС» (додається), яким повідомлено щодо відсутності підстав для припинення зобов’язань за договором від 17.05.2024 №14 виходячи із наступного. Між Донецьким зональним відділом Військової служби правопорядку та Товариством з обмеженою відповідальністю «ЄВРОПА ПЛЮС» за результатами процедури відкритих торгів був укладений договір купівлі-продажу транспортних засобів. Відповідно до положень даного Договору, підприємство приймало на себе зобов'язання поставити легкові спеціалізовані автомобілі на базі RENAULT DUSTER, а Донецький зональний відділ Військової служби правопорядку брав на себе зобов'язання прийняти та оплатити дані автомобілі у строки передбачені Договором. На виконання договірних зобов'язань нами, 17.05.2024, за актом приймання-передачі були передані у власність Донецького зонального відділу Військової служби правопорядку три автомобілі RENAULT DUSTER. Оплата автомобілів була здійснена 17.05.2024 року. Тобто, сторони виконали свої зобов'язання за договором у повному обсязі, а договір є таким, що відбувся. Відповідно до частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Таким чином, при укладанні договорів за результатами процедури відкритих торгів, сторони мають керуватись окрім положень Закону України «Про публічні закупівлі» також нормами Цивільного та Господарського кодексів. За змістом частини першої статті 626 Цивільного кодексу України договором є домовленість двох або більше сторін, що спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Статтею 651 Цивільного кодексу України передбачено, що Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Дані норми кореспондуються також з нормами статті 188 Господарського кодексу України. У частині першій статті 203 Цивільного кодексу України наведено вимоги, додержання яких є необхідним для чинності правочину. Частина перша статті 215 Цивільного кодексу України визначає підставою недійсності правочину недодержання в момент його вчинення стороною (сторонами) вимог, встановлених наведеними приписами статті 203 Кодексу. Відповідно до частини першої статті 216 Цивільного кодексу України недійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов'язані з його недійсністю. У разі недійсності правочину кожна із сторін зобов'язана повернути другій стороні у натурі все, що вона одержала на виконання цього правочину, а в разі неможливості такого повернення, зокрема тоді, коли одержане полягає у користуванні майном, виконаній роботі, наданій послузі, - відшкодувати вартість того, що одержано, за цінами, які існують на момент відшкодування. Відповідно до статті 43 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю є нікчемним у разі: 1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону; 2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону; 3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п'ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв'язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Крім того, ТОВ «ЄВРОПА ПЛЮС» зазначило, що усунення виявлених під час проведення моніторингу закупівлі недоліків в оформленні тендерної документації у запропонований в оскаржуваному висновку спосіб може призвести до порушення прав та інтересів ТОВ «ЄВРОПА ПЛЮС», оскільки зазначені автомобілі були обладнані відповідно до технічних вимог, які містилися у тендерній документації, а також, вже певний час перебували у експлуатації, що майже унеможливлює їх подальшу реалізацію іншим покупцям, без втрати частини їх вартості. Також, відповідно до частини 4 статті 653 Цивільного кодексу України сторони не мають права вимагати повернення того, що було виконане ними за зобов'язанням до моменту зміни або розірвання договору, якщо інше не встановлено договором або законом. Просимо врахувати, що Донецький зональний відділ Військової служби правопорядку є структурним підрозділом Збройних Сил України. Відповідно до частин 1, 2 статті 17 Конституції України захист суверенітету і територіальної цілісності України, забезпечення її економічної та інформаційної безпеки є найважливішими функціями держави, справою всього Українського народу. Оборона України, захист її суверенітету, територіальної цілісності і недоторканності покладаються на Збройні Сили України. 24.02.2022 внаслідок повномасштабної збройної агресії відносно України з боку російської федерації Указом Президента України від 24.02.2022 №64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ, введено в Україні воєнний стан, дія якого неодноразово продовжувалась. Враховуючи зазначене, особовий склад Донецького зонального відділу Військової служби правопорядку не вибув за межі Донецької області, а відповідно до обов’язку визначеного ст. 65 Конституції України, приймає безпосередню участь у здійснені заходів із забезпечення Національної безпеки і оборони України, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації в Донецькій області, захищає незалежність та територіальну цілісність України перебуваючи в районі ведення бойових дій, в тому числі на рубежах І ешелону оборони. Донецький зональний відділу Військової служби правопорядку включений до сил та засобів оперативно-стратегічного угрупування військ «Хортиця» відповідно до бойових розпоряджень. З початку повномасштабного вторгнення військ рф до України, обсяг роботи щодо підтримання правопорядку серед підрозділів Сил Оборони збільшився у декілька разів, а особовий склад Відділу постійно знаходиться у зоні активних бойових дій, та одним з перших організовує підтримання правопорядку на деокупованих територіях Донецької області. Для виконання завдань, поставлених командуванням Збройних Сил України, військовослужбовцям Військової служби правопорядку вкрай необхідні відповідні транспортні засоби, з метою мобільності та вжиття відповідних заходів реагувань на обстановку що склалась. Наразі військовослужбовці Донецького зонального відділу Військової служби правопорядку виконують бойові (спеціальні) завдання в Донецькій області, в тому числі в районах ведення бойових дій із використанням придбаних, відповідно до зазначеного договору транспортних засобах.
Відповідно до наказу начальника Управління західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 21.05.2024 №29-з був проведений моніторинг закупівлі UA-2024-04-19-010782-a. Під час моніторингу Держаудитслужбою виявлені порушення процедури закупівлі, які були відображені у висновку, який опублікований 12.06.2024 року у системі Prozorro. На підставі даного висновку, Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених при розгляді тендерних пропозицій, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором, укладеним з ТОВ «ЄВРОПА ПЛЮС» від 17.05.2024 № 14, з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України, статті 651 Цивільного кодексу України та з урахуванням пункту 8.3 договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На виконання вимог Держаудитслужби, посадовими особами Донецького зонального відділу Військової служби правопорядку надіслано лист (додається) на адресу Товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРОПА ПЛЮС» щодо вжиття заходів відповідно до висновку Держаудитслужби від 12.06.2024. 17.06.2024 на адресу Донецького зонального відділу Військової служби правопорядку надійшов лист від ТОВ «ЄВРОПА ПЛЮС» (додається), яким повідомлено щодо відсутності підстав для припинення зобов’язань за договором від 17.05.2024 №14 виходячи із наступного. Між Донецьким зональним відділом Військової служби правопорядку та Товариством з обмеженою відповідальністю «ЄВРОПА ПЛЮС» за результатами процедури відкритих торгів був укладений договір купівлі-продажу транспортних засобів. Відповідно до положень даного Договору, підприємство приймало на себе зобов'язання поставити легкові спеціалізовані автомобілі на базі RENAULT DUSTER, а Донецький зональний відділ Військової служби правопорядку брав на себе зобов'язання прийняти та оплатити дані автомобілі у строки передбачені Договором. На виконання договірних зобов'язань нами, 17.05.2024, за актом приймання-передачі були передані у власність Донецького зонального відділу Військової служби правопорядку три автомобілі RENAULT DUSTER. Оплата автомобілів була здійснена 17.05.2024 року. Тобто, сторони виконали свої зобов'язання за договором у повному обсязі, а договір є таким, що відбувся. Відповідно до частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Таким чином, при укладанні договорів за результатами процедури відкритих торгів, сторони мають керуватись окрім положень Закону України «Про публічні закупівлі» також нормами Цивільного та Господарського кодексів. За змістом частини першої статті 626 Цивільного кодексу України договором є домовленість двох або більше сторін, що спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Статтею 651 Цивільного кодексу України передбачено, що Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Дані норми кореспондуються також з нормами статті 188 Господарського кодексу України. У частині першій статті 203 Цивільного кодексу України наведено вимоги, додержання яких є необхідним для чинності правочину. Частина перша статті 215 Цивільного кодексу України визначає підставою недійсності правочину недодержання в момент його вчинення стороною (сторонами) вимог, встановлених наведеними приписами статті 203 Кодексу. Відповідно до частини першої статті 216 Цивільного кодексу України недійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов'язані з його недійсністю. У разі недійсності правочину кожна із сторін зобов'язана повернути другій стороні у натурі все, що вона одержала на виконання цього правочину, а в разі неможливості такого повернення, зокрема тоді, коли одержане полягає у користуванні майном, виконаній роботі, наданій послузі, - відшкодувати вартість того, що одержано, за цінами, які існують на момент відшкодування. Відповідно до статті 43 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю є нікчемним у разі: 1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону; 2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону; 3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п'ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв'язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Крім того, ТОВ «ЄВРОПА ПЛЮС» зазначило, що усунення виявлених під час проведення моніторингу закупівлі недоліків в оформленні тендерної документації у запропонований в оскаржуваному висновку спосіб може призвести до порушення прав та інтересів ТОВ «ЄВРОПА ПЛЮС», оскільки зазначені автомобілі були обладнані відповідно до технічних вимог, які містилися у тендерній документації, а також, вже певний час перебували у експлуатації, що майже унеможливлює їх подальшу реалізацію іншим покупцям, без втрати частини їх вартості. Також, відповідно до частини 4 статті 653 Цивільного кодексу України сторони не мають права вимагати повернення того, що було виконане ними за зобов'язанням до моменту зміни або розірвання договору, якщо інше не встановлено договором або законом. Просимо врахувати, що Донецький зональний відділ Військової служби правопорядку є структурним підрозділом Збройних Сил України. Відповідно до частин 1, 2 статті 17 Конституції України захист суверенітету і територіальної цілісності України, забезпечення її економічної та інформаційної безпеки є найважливішими функціями держави, справою всього Українського народу. Оборона України, захист її суверенітету, територіальної цілісності і недоторканності покладаються на Збройні Сили України. 24.02.2022 внаслідок повномасштабної збройної агресії відносно України з боку російської федерації Указом Президента України від 24.02.2022 №64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ, введено в Україні воєнний стан, дія якого неодноразово продовжувалась. Враховуючи зазначене, особовий склад Донецького зонального відділу Військової служби правопорядку не вибув за межі Донецької області, а відповідно до обов’язку визначеного ст. 65 Конституції України, приймає безпосередню участь у здійснені заходів із забезпечення Національної безпеки і оборони України, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації в Донецькій області, захищає незалежність та територіальну цілісність України перебуваючи в районі ведення бойових дій, в тому числі на рубежах І ешелону оборони. Донецький зональний відділу Військової служби правопорядку включений до сил та засобів оперативно-стратегічного угрупування військ «Хортиця» відповідно до бойових розпоряджень. З початку повномасштабного вторгнення військ рф до України, обсяг роботи щодо підтримання правопорядку серед підрозділів Сил Оборони збільшився у декілька разів, а особовий склад Відділу постійно знаходиться у зоні активних бойових дій, та одним з перших організовує підтримання правопорядку на деокупованих територіях Донецької області. Для виконання завдань, поставлених командуванням Збройних Сил України, військовослужбовцям Військової служби правопорядку вкрай необхідні відповідні транспортні засоби, з метою мобільності та вжиття відповідних заходів реагувань на обстановку що склалась. Наразі військовослужбовці Донецького зонального відділу Військової служби правопорядку виконують бойові (спеціальні) завдання в Донецькій області, в тому числі в районах ведення бойових дій із використанням придбаних, відповідно до зазначеного договору транспортних засобах.