0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 108 280.00 UAH
Замовник
ЛУЦЬКИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНО-ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 22 трав. 17:57
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідно до методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі для визначення очікуваної вартості процедури закупівлі «Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний А-95, Дизельне паливо) номер ID: UA-2024 -04-01-009643-a уповноваженою особою проаналізовано фактичне використання товарів для забезпечення діяльності Замовника у минулих періодах з урахуванням запланованих поточних завдань Замовника, також проаналізовано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників, постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, в електронній системі закупівель «Prozorro», дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань. Крім того були враховані доповідні записки головного бухгалтера підприємства та в.о. механіка підприємства. Замовник для забезпечення своїх потреб включає у перелік саме ті товари, які йому необхідні для забезпечення своєї діяльності. Товари, що є предметом цієї закупівлі мають чітко визначені характеристики та повинні використовуватись у відповідних умовах для конкретних потреб. Замовник з точки зору чинного законодавства має право самостійно визначати перелік товарів і не повинен при цьому враховувати комерційні інтереси Учасників. Предметом закупівлі є визначений потребою замовника конкретний перелік товарів. Визначення предмету закупівлі не може розглядатися, як обмеження конкуренції. Надання гарантійного листа від виробника є гарантією того, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику, показником забезпечення високої якості товару, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності товарів (принцип ефективності та раціональності закупівлі) тому дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданим відповідним виробником. Гарантійний лист є забезпеченням мінімальної націнки на товар, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник що співпрацює безпосередньо з виробником як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни (принцип максимальної економії). Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товари, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо, (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. Наявність прямих контрактів з виробником або представником виробника є запорукою вибору надійного постачальника з пропозицією найменшої конкурентної ціни і відсіювання новостворених компаній-прокладок без репутації, без відповідальності та гарантій виконання зобов’язань. Замовник не вбачає жодних перешкод в укладенні учасником договорів з виробником або представниками виробника. Замовник є комунальним підприємством, одним із основних видів діяльності якого є утримання і благоустрій міських кладовищ. Для обслуговування міського кладовища Гаразджа (копання могил, вивезення сміття тощо) Замовником використовується сільськогосподарська техніка, а саме: трактори та екскаватори. У зв’язку з тим, що Луцьким спецкомбінатом КПО проводиться закупівля пального для заправки тракторів та екскаваторів, задля забезпечення максимальної економії бюджетних коштів та враховуючи специфіку транспортних засобів, а саме високий рівень споживання ними пального при низькій швидкості руху, обов’язкова наявність АЗС, які знаходяться в радіусі 3 км від міського кладовища Гаразджа. Відповідно до вимог, зазначених в тендерній документації Учасник не обмежений обов’язковою наявністю власних або орендованих АЗС, а має можливість пропонувати АЗС своїх партнерів, незалежно від торгової марки (логотипу) АЗС. Тобто, Учаснику необхідно мати договірні відносини про співпрацю з такими АЗС. Звертаємо увагу на те, що Замовник жодним чином в своїй тендерній документації не зазначив конкретну марку або торгівельний знак карток (талонів), а вказав лише технічні характеристики та терміни придатності предмету закупівлі, виходячи з власних потреб. Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, тощо. З огляду на зазначене, нашим підприємством в даній процедурі закупівель жодним чином не порушуються загальні принципи здійснення закупівель, зокрема, щодо недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності.
Відповідно до методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі для визначення очікуваної вартості процедури закупівлі «Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний А-95, Дизельне паливо) номер ID: UA-2024 -04-01-009643-a уповноваженою особою проаналізовано фактичне використання товарів для забезпечення діяльності Замовника у минулих періодах з урахуванням запланованих поточних завдань Замовника, також проаналізовано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників, постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, в електронній системі закупівель «Prozorro», дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань. Крім того були враховані доповідні записки головного бухгалтера підприємства та в.о. механіка підприємства. Замовник для забезпечення своїх потреб включає у перелік саме ті товари, які йому необхідні для забезпечення своєї діяльності. Товари, що є предметом цієї закупівлі мають чітко визначені характеристики та повинні використовуватись у відповідних умовах для конкретних потреб. Замовник з точки зору чинного законодавства має право самостійно визначати перелік товарів і не повинен при цьому враховувати комерційні інтереси Учасників. Предметом закупівлі є визначений потребою замовника конкретний перелік товарів. Визначення предмету закупівлі не може розглядатися, як обмеження конкуренції. Надання гарантійного листа від виробника є гарантією того, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику, показником забезпечення високої якості товару, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності товарів (принцип ефективності та раціональності закупівлі) тому дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданим відповідним виробником. Гарантійний лист є забезпеченням мінімальної націнки на товар, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник що співпрацює безпосередньо з виробником як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни (принцип максимальної економії). Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товари, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо, (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. Наявність прямих контрактів з виробником або представником виробника є запорукою вибору надійного постачальника з пропозицією найменшої конкурентної ціни і відсіювання новостворених компаній-прокладок без репутації, без відповідальності та гарантій виконання зобов’язань. Замовник не вбачає жодних перешкод в укладенні учасником договорів з виробником або представниками виробника. Замовник є комунальним підприємством, одним із основних видів діяльності якого є утримання і благоустрій міських кладовищ. Для обслуговування міського кладовища Гаразджа (копання могил, вивезення сміття тощо) Замовником використовується сільськогосподарська техніка, а саме: трактори та екскаватори. У зв’язку з тим, що Луцьким спецкомбінатом КПО проводиться закупівля пального для заправки тракторів та екскаваторів, задля забезпечення максимальної економії бюджетних коштів та враховуючи специфіку транспортних засобів, а саме високий рівень споживання ними пального при низькій швидкості руху, обов’язкова наявність АЗС, які знаходяться в радіусі 3 км від міського кладовища Гаразджа. Відповідно до вимог, зазначених в тендерній документації Учасник не обмежений обов’язковою наявністю власних або орендованих АЗС, а має можливість пропонувати АЗС своїх партнерів, незалежно від торгової марки (логотипу) АЗС. Тобто, Учаснику необхідно мати договірні відносини про співпрацю з такими АЗС. Звертаємо увагу на те, що Замовник жодним чином в своїй тендерній документації не зазначив конкретну марку або торгівельний знак карток (талонів), а вказав лише технічні характеристики та терміни придатності предмету закупівлі, виходячи з власних потреб. Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, тощо. З огляду на зазначене, нашим підприємством в даній процедурі закупівель жодним чином не порушуються загальні принципи здійснення закупівель, зокрема, щодо недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності.
Відповідно до підпункту 2 п. 2 Постанови КМУ від 17 березня 2022 року № 300 на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України “Про електронні довірчі послуги”. Оскільки посадові особи підприємства отримали свої підписи 30.12.2022 та 27.01.2023 терміном на два роки, тобто до вступу в дію Постанови КМУ № 88 від 26.01.2024 року то вони мають право користуватися ними до закінчення терміну їх дії. У подальшому уповноваженим особам будуть виготовлені кваліфіковані електронні підписи на захищених носіях.