0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 279 400.00 UAH
Завершено. Знайдено порушення
Дата: 29 трав. 15:34
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-03-22-011707-a, яка проводилась Боринським професійним ліцеєм народних промислів і ремесел (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ? 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 3. Надати інформацію з обов’язковим документальним підтвердженням) щодо виконання переможцем тендеру Турківським дочірним лісогосподарським підприємством ЛГП «ГАЛСІЛЬЛІС» вимоги пункту 17 Особливостей №1178. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Щодо запиту по моніторингу, повідомляємо наступне: 1. Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі бюджетного фінансування, яке передбачене на закупівлю деревини в бюджеті замовника на 2024 рік. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що визначені в додатку №3 до тендерної документації визначені, на підставі характеристик деревини. які якнайкраще підходять для обладнання замовника, та на підставі характеристик продукції, що закуповувалась замовником у попередні роки. 2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не розміщувалось на власному веб-сайті, через відсутність технічної можливості. 3. Щодо виконання учасником п.17 Особливостей, повідомляємо, що зазначені документи не подавались учасником-переможцем, так як за результатами процедури закупівлі, учасник відмовився від підписання договору з Замовником.
Щодо запиту по моніторингу, повідомляємо наступне: 1. Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі бюджетного фінансування, яке передбачене на закупівлю деревини в бюджеті замовника на 2024 рік. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що визначені в додатку №3 до тендерної документації визначені, на підставі характеристик деревини. які якнайкраще підходять для обладнання замовника, та на підставі характеристик продукції, що закуповувалась замовником у попередні роки. 2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не розміщувалось на власному веб-сайті, через відсутність технічної можливості. 3. Щодо виконання учасником п.17 Особливостей, повідомляємо, що зазначені документи не подавались учасником-переможцем, так як за результатами процедури закупівлі, учасник відмовився від підписання договору з Замовником.
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Відсутній механізм
Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Відсутній механізм