0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
43 678 320.00 UAH
Здійснення моніторингу
Дата: 4 черв. 10:07
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.06.2024 № 111 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 35 UA-2024-05-15-007421-a 15.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «Ц_24П-068_(звіт)_ДК 021:2015_63120000-6 Послуги зберігання та складування (Послуги по зливу, змішуванню та перекачуванні сировини)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-15-007421-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ У відповідь на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури закупівлі Ц_24П-068_(звіт)_ДК 021:2015_63120000-6 Послуги зберігання та складування (Послуги по зливу, змішуванню та перекачуванні сировини), ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-15-007421-a про надання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, надаємо наступну інформацію. Джерело фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі встановлені відповідно до визначених Замовником потреб, обумовлених видами та обсягами видобутої Сировини Замовником, місцем подальшого розміщення Сировини для зберігання, умовами зберігання та можливістю транспортування Сировини до місця зберігання, а саме: - злив конденсату газового стабільного з якісними характеристиками, які відповідають ТУ У 320.00158764.032 - 2001 "Конденсат газовий стабільний. Технічні умови" та/або нафти з якісними характеристиками які відповідають ТУ У 06.1-00135390-016:2018 "Нафта для нафтопереробних підприємств. Технічні умови" з залізничних цистерн. - змішування Сировини на обладнанні та устаткуванні Виконавця. - перекачування Сировини. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована згідно вимог внутрішнього документу «Порядок здійснення закупівель товарів, робіт і послуг на період дії правового режиму воєнного стану в Україні», а саме відповідно пп.4, п.2.2. Додатку 5 «Методика визначення очікуваної вартості». На підтвердження зазначеного, надаються додатками відповідні документи, матеріали в яких обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання: - Додаток № 1: Розрахунок очікуваної вартості закупівлі; - Додаток № 2: Комерційна пропозиція від ТОВ «ПРИЛУЦЬКИЙ НАФТОНАЛИВ»; - Додаток № 3: Обґрунтування мети та необхідності проведення закупівлі. УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА /ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДПИС/ Віталій МАРТИНОВ
ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ У відповідь на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури закупівлі Ц_24П-068_(звіт)_ДК 021:2015_63120000-6 Послуги зберігання та складування (Послуги по зливу, змішуванню та перекачуванні сировини), ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-15-007421-a про надання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, надаємо наступну інформацію. Джерело фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі встановлені відповідно до визначених Замовником потреб, обумовлених видами та обсягами видобутої Сировини Замовником, місцем подальшого розміщення Сировини для зберігання, умовами зберігання та можливістю транспортування Сировини до місця зберігання, а саме: - злив конденсату газового стабільного з якісними характеристиками, які відповідають ТУ У 320.00158764.032 - 2001 "Конденсат газовий стабільний. Технічні умови" та/або нафти з якісними характеристиками які відповідають ТУ У 06.1-00135390-016:2018 "Нафта для нафтопереробних підприємств. Технічні умови" з залізничних цистерн. - змішування Сировини на обладнанні та устаткуванні Виконавця. - перекачування Сировини. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована згідно вимог внутрішнього документу «Порядок здійснення закупівель товарів, робіт і послуг на період дії правового режиму воєнного стану в Україні», а саме відповідно пп.4, п.2.2. Додатку 5 «Методика визначення очікуваної вартості». На підтвердження зазначеного, надаються додатками відповідні документи, матеріали в яких обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання: - Додаток № 1: Розрахунок очікуваної вартості закупівлі; - Додаток № 2: Комерційна пропозиція від ТОВ «ПРИЛУЦЬКИЙ НАФТОНАЛИВ»; - Додаток № 3: Обґрунтування мети та необхідності проведення закупівлі. УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА /ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДПИС/ Віталій МАРТИНОВ