0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 850 000.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФРАСТРУКТУРНОГО РОЗВИТКУ ТА БЛАГОУСТРОЮ МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 5 черв. 09:28
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Стосовно суті поставлених питань повідомляємо наступне. Питання 1 Щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень. Відповідно до пункту 8 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України бюджетне призначення - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування. Комунальне підприємство «Інфраструктурного розвитку та благоустрою Марганецької міської територіальної громади» не є, і не може бути в силу закону, розпорядником бюджетних коштів, тому не має можливості визначати розмір бюджетних призначень. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначались виходячи із потреби виконання робочих завдань Замовником на території всіх населених пунктів Марганецької ОТГ враховуючи якість дорожнього покриття всіх шляхів в умовах постійної загрози обстрілів з території тимчасово окупованої Запорізької області. Відтак була необхідність у придбанні автомобілів підвищеної прохідності призначених для роботи на дорогах незадовільної якості в т. ч. по ґрунтовим дорогам, тому технічні вимоги враховують необхідність забезпечення виключення можливості виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з пристосуванням автомобіля до роботи на дорогах будь-якого стану та покриття. Крім того автомобіль повинен споживати невелику кількість палива, бути невибагливим в експлуатації та стійким до зовнішніх чинників зносу. Задля дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності Замовником було прийнято рішення провести закупівлю легкового автомобіля Renault Duster. Очікувана вартість предмету закупівлі була визначена шляхом аналізу ринку автомобілів подібного типу, а також з використанням інформації щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах, у тому числі на сайтах постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах. Для обчислення очікуваної вартості було використано зокрема такі відкриті джерела інформації: офіційний сайт «Рено Україна» - www.renault.ua, сайт оголошень продажу автомобілів - www.auto.ria, сайт оголошень OLX, офіційний сайт ТОВ «Торговий дім «Фаворит Авто» - www.favorit-avto.com.ua, офіційний сайт «Рено Центр Дніпро» - www.renault.dp.ua, сайт «Автомобільного мегаполісу «НІКО» - www.renault.niko.ua. Питання 2 Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів мають забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Вказана вимога є обов’язковою для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки. Згідно із пунктом 18 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України головні розпорядники бюджетних коштів - бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень. Відповідно до пункту 47 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, довгострокових зобов’язань у рамках державно-приватного партнерства, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету Бюджетною установою, відповідно до пункту 12 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України, є органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету. Бюджетні установи є неприбутковими. Комунальне підприємство «Інфраструктурного розвитку та благоустрою Марганецької міської територіальної громади» є комунальним унітарним підприємством, заснованим на комунальній власності Марганецької міської територіальної громади, в особі Марганецької міської ради, яка є його власником та засновником. Підприємство є самостійним суб’єктом господарювання, має статус комунального комерційного підприємства та є суб’єктом підприємництва. Прибуток (доход) Підприємства утворюється з надходжень від господарської діяльності після покриття матеріальних та прирівняних до них витрат і витрат на оплату праці. Отже, комунальне підприємство «Інфраструктурного розвитку та благоустрою Марганецької міської територіальної громади» не є, і не може бути бюджетною установою в розумінні закону, а отже і розпорядником бюджетних коштів. Відповідно до частини 2 статті 22 Господарського кодексу України суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів. Комунальне підприємство «Інфраструктурного розвитку та благоустрою Марганецької міської територіальної громади» створене органом місцевого самоврядування у зв’язку з чим не діє на основі державної власності, а також не має в статутному капіталі жодної державної частки, тому не є, і не може бути суб’єктом господарювання державного сектору економіки, в розумінні закону. З огляду на вищенаведене, комунальне підприємство «Інфраструктурного розвитку та благоустрою Марганецької міської територіальної громади» не має зобов’язань щодо виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Стосовно суті поставлених питань повідомляємо наступне. Питання 1 Щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень. Відповідно до пункту 8 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України бюджетне призначення - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування. Комунальне підприємство «Інфраструктурного розвитку та благоустрою Марганецької міської територіальної громади» не є, і не може бути в силу закону, розпорядником бюджетних коштів, тому не має можливості визначати розмір бюджетних призначень. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначались виходячи із потреби виконання робочих завдань Замовником на території всіх населених пунктів Марганецької ОТГ враховуючи якість дорожнього покриття всіх шляхів в умовах постійної загрози обстрілів з території тимчасово окупованої Запорізької області. Відтак була необхідність у придбанні автомобілів підвищеної прохідності призначених для роботи на дорогах незадовільної якості в т. ч. по ґрунтовим дорогам, тому технічні вимоги враховують необхідність забезпечення виключення можливості виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з пристосуванням автомобіля до роботи на дорогах будь-якого стану та покриття. Крім того автомобіль повинен споживати невелику кількість палива, бути невибагливим в експлуатації та стійким до зовнішніх чинників зносу. Задля дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності Замовником було прийнято рішення провести закупівлю легкового автомобіля Renault Duster. Очікувана вартість предмету закупівлі була визначена шляхом аналізу ринку автомобілів подібного типу, а також з використанням інформації щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах, у тому числі на сайтах постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах. Для обчислення очікуваної вартості було використано зокрема такі відкриті джерела інформації: офіційний сайт «Рено Україна» - www.renault.ua, сайт оголошень продажу автомобілів - www.auto.ria, сайт оголошень OLX, офіційний сайт ТОВ «Торговий дім «Фаворит Авто» - www.favorit-avto.com.ua, офіційний сайт «Рено Центр Дніпро» - www.renault.dp.ua, сайт «Автомобільного мегаполісу «НІКО» - www.renault.niko.ua. Питання 2 Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів мають забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Вказана вимога є обов’язковою для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки. Згідно із пунктом 18 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України головні розпорядники бюджетних коштів - бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень. Відповідно до пункту 47 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, довгострокових зобов’язань у рамках державно-приватного партнерства, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету Бюджетною установою, відповідно до пункту 12 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України, є органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету. Бюджетні установи є неприбутковими. Комунальне підприємство «Інфраструктурного розвитку та благоустрою Марганецької міської територіальної громади» є комунальним унітарним підприємством, заснованим на комунальній власності Марганецької міської територіальної громади, в особі Марганецької міської ради, яка є його власником та засновником. Підприємство є самостійним суб’єктом господарювання, має статус комунального комерційного підприємства та є суб’єктом підприємництва. Прибуток (доход) Підприємства утворюється з надходжень від господарської діяльності після покриття матеріальних та прирівняних до них витрат і витрат на оплату праці. Отже, комунальне підприємство «Інфраструктурного розвитку та благоустрою Марганецької міської територіальної громади» не є, і не може бути бюджетною установою в розумінні закону, а отже і розпорядником бюджетних коштів. Відповідно до частини 2 статті 22 Господарського кодексу України суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів. Комунальне підприємство «Інфраструктурного розвитку та благоустрою Марганецької міської територіальної громади» створене органом місцевого самоврядування у зв’язку з чим не діє на основі державної власності, а також не має в статутному капіталі жодної державної частки, тому не є, і не може бути суб’єктом господарювання державного сектору економіки, в розумінні закону. З огляду на вищенаведене, комунальне підприємство «Інфраструктурного розвитку та благоустрою Марганецької міської територіальної громади» не має зобов’язань щодо виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Задля недопущення встановлених порушень у подальшому, було укладено договір про навчання уповноваженої особи за повним загальним курсом "Публічні закупівлі в Україні".