0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 450 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 11 черв. 10:34
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Закупівлю у формі відкритих торгів з особливостями Шевченківською районною в місті Києві державною адміністрацією було проведено відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики послуг предмета закупівлі було визначено відповідно до потреб Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – адміністрації) у забезпеченні утримання приміщень та прибудинкової території у відповідному санітарно-гігієнічному стані, з метою належного функціонування апарату, відділів, секторів та структурних підрозділів адміністрації з врахуванням розміру та структури приміщень, періодичності їх прибирання та переліку робіт, що потрібно виконувати на об’єктах адміністрації. Розмір витрат та визначення очікуваної вартості по даній закупівлі (формування ціни майбутньої закупівлі): очікувана вартість предмета закупівлі (90910000-9 - Послуги з прибирання (Прибирання службових приміщень Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації та прибудинкової території)) розраховано відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, методом отримання не менше трьох комерційних пропозицій (додаємо окремим файлом). Також, моніторинг цін здійснювався на підставі закупівельних цін попередніх закупівель, тобто цін на послуги власних проведених процедур, або укладених угод (договорів, додаткових угод, рахунків-фактур тощо) інших організаторів закупівель, як вже виконаних, так і діючих. Для прикладу: користувалися сайтами: https://prozorro.gov.ua/ - класифікатор за кодом ДК; https://rozetka.com.ua/ https://hotline.ua/ https://index.minfin.com.ua/ - середня вартість на товари і послуги. https://www.rabotniki.ua/uk/ Посилання на суб-WEBсторінку адміністрації, де було розміщено інформацію відповідно постанови КМУ №710 від 11.10.2016р. https://shev-2023.kyivcity.gov.ua/files/2024/2/5/poslugy.pdf, також додатково надаємо посилання на план закупівель: https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-02-02-004165-a . Додатки в копіях: 1. Комерційні пропозиції від 3-х учасників.
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Стосовно проведення перевірки Учасника ТОВ "КЛІН ТОН" на відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме, підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, повідомляємо наступне. Звертаємо Вашу увагу на те, як саме у тендерної документації вимагалося від учасників підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: «5.2.8. Довідку в довільній формі про виконання Учасником двох аналогічних договорів за період 2022-2023 років, із зазначенням інформації про виконання аналогічного договору, повного найменування контрагента, з якими було укладено договір, його місцезнаходження, коду ЄДРПОУ, телефону; контактної особи з боку контрагента, контактного телефону; e-mail; періоду виконання договору; обсягів наданих послуг; предмету договору. Під аналогічним договором необхідно розуміти договір з надання послуг з прибирання (код 90910000-9) оприлюднений в системі електронних закупівель «Прозорро» виконання якого в повному обсязі завершено Учасником (надати довідку в довільній формі з зазначенням номеру оголошення закупівлі). 5.2.9. В разі відсутності аналогічних договорів зазначених у підпункті 5.2.8. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації в системі електронних закупівель «Прозорро», Учасник має надати: - копії договорів з усіма додатками, зброшуровані, пронумеровані та скріплені печаткою Замовника на зворотній стороні зброшурованого документа, або з печаткою Замовника на кожній сторінці; - відгуки, в яких вказати: номер договору, предмет та суму договору, інформацію про повноту та вчасність надання послуг за договором, відсутності претензій контрагента стосовно якості, кількості та строків надання послуг; - копії актів наданих послуг договорів вказаних у п.5.2.8; - документальне підтвердження надходження коштів Виконавцю за надані послуги згідно договорів вказаних у п. 5.2.8.». Посилання, де можна переглянути тендерну документацію: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-02-011917-a. Таким чином, в Учасників процедури закупівлі при наданні інформації про досвід виконання аналогічних договорів був вибір надати: або 1. Довідку в довільній формі відповідно до абзацу 1 п.5.2.8. тендерної документації у з зазначенням номеру оголошення в системі електронних закупівель «Прозорро» закупівлі аналогічних договорів, або ж 2. Довідку в довільній формі відповідно до абзацу 1 п.5.2.8. тендерної документації та відповідно до п. 5.2.9. тендерної документації додатково надати: - копії договорів з усіма додатками, зброшуровані, пронумеровані та скріплені печаткою Замовника на зворотній стороні зброшурованого документа, або з печаткою Замовника на кожній сторінці, (відповідно ТОВ «КЛІН ТОН» надав у складі тендерної пропозиції наступні документи: «9. довiдка аналогiчний досвiд.pdf.p7s», «10. СIТЛ договiр, акт, вiдгук.pdf.p7s», «10.1. Медиторiя договiр, акт, вiдгук.pdf.p7s»); - відгуки, в яких вказати: номер договору, предмет та суму договору, інформацію про повноту та вчасність надання послуг за договором, відсутності претензій контрагента стосовно якості, кількості та строків надання послуг, (відповідно ТОВ «КЛІН ТОН» надав у складі тендерної пропозиції наступні документи: «9. довiдка аналогiчний досвiд.pdf.p7s», «10. СIТЛ договiр, акт, вiдгук.pdf.p7s», «10.1. Медиторiя договiр, акт, вiдгук.pdf.p7s»); - копії актів наданих послуг договорів вказаних у п.5.2.8, (відповідно ТОВ «КЛІН ТОН» надав у складі тендерної пропозиції наступні документи: «9. довiдка аналогiчний досвiд.pdf.p7s», «10. СIТЛ договiр, акт, вiдгук.pdf.p7s», «10.1. Медиторiя договiр, акт, вiдгук.pdf.p7s»); - документальне підтвердження надходження коштів Виконавцю за надані послуги згідно договорів вказаних у п. 5.2.8.», (відповідно ТОВ «КЛІН ТОН» надав у складі тендерної пропозиції наступні документи: «9. довiдка аналогiчний досвiд.pdf.p7s», «10. СIТЛ договiр, акт, вiдгук.pdf.p7s», «10.1. Медиторiя договiр, акт, вiдгук.pdf.p7s», «40. док про оплату догов.rar.p7s»). Таким чином, Замовник перевірив наявність у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "КЛІН ТОН" наявність довідки в довільній формі відповідно до абзацу 1 п.5.2.8. тендерної документації, а також наявність у складі тендерної документації Учасника ТОВ "КЛІН ТОН" всіх необхідних документів згідно вимог п.5.2.9. тендерної документації щодо виконаних ним аналогічних договорів. Просимо врахувати, що при написанні тендерної документації Замовником дотримувався принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Відповідно, вимагати лише наявність попередньо виконаних учасниками договорів, що були оприлюднені в системі електронних закупівель «Прозорро», було б дискримінацією щодо тих учасників, які мають відповідний досвід виконання аналогічних договорів, у тому числі, виконаних в повному обсязі, але такі договори укладались без використання процедури закупівлі та, відповідно, не були оприлюднені в системі електронних закупівель «Прозорро». Дублюємо посилання на закупівлю, де Ви можете побачити надані ТОВ «КЛІН ТОН» документи: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-02-011917-a. Вважаємо, що ТОВ «КЛІН ТОН» повністю виконав всі умови тендерної документації, надав всі документи відповідно до умов тендерної документації та, відповідно, учасник був правомірно акцептованим. Як наслідок, було підписано Договір про закупівлю від 19.04.2024 року №31.
Закупівлю у формі відкритих торгів з особливостями Шевченківською районною в місті Києві державною адміністрацією було проведено відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики послуг предмета закупівлі було визначено відповідно до потреб Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – адміністрації) у забезпеченні утримання приміщень та прибудинкової території у відповідному санітарно-гігієнічному стані, з метою належного функціонування апарату, відділів, секторів та структурних підрозділів адміністрації з врахуванням розміру та структури приміщень, періодичності їх прибирання та переліку робіт, що потрібно виконувати на об’єктах адміністрації. Розмір витрат та визначення очікуваної вартості по даній закупівлі (формування ціни майбутньої закупівлі): очікувана вартість предмета закупівлі (90910000-9 - Послуги з прибирання (Прибирання службових приміщень Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації та прибудинкової території)) розраховано відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, методом отримання не менше трьох комерційних пропозицій (додаємо окремим файлом). Також, моніторинг цін здійснювався на підставі закупівельних цін попередніх закупівель, тобто цін на послуги власних проведених процедур, або укладених угод (договорів, додаткових угод, рахунків-фактур тощо) інших організаторів закупівель, як вже виконаних, так і діючих. Для прикладу: користувалися сайтами: https://prozorro.gov.ua/ - класифікатор за кодом ДК; https://rozetka.com.ua/ https://hotline.ua/ https://index.minfin.com.ua/ - середня вартість на товари і послуги. https://www.rabotniki.ua/uk/ Посилання на суб-WEBсторінку адміністрації, де було розміщено інформацію відповідно постанови КМУ №710 від 11.10.2016р. https://shev-2023.kyivcity.gov.ua/files/2024/2/5/poslugy.pdf, також додатково надаємо посилання на план закупівель: https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-02-02-004165-a . Додатки в копіях: 1. Комерційні пропозиції від 3-х учасників.
Стосовно проведення перевірки Учасника ТОВ "КЛІН ТОН" на відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме, підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, повідомляємо наступне. Звертаємо Вашу увагу на те, як саме у тендерної документації вимагалося від учасників підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: «5.2.8. Довідку в довільній формі про виконання Учасником двох аналогічних договорів за період 2022-2023 років, із зазначенням інформації про виконання аналогічного договору, повного найменування контрагента, з якими було укладено договір, його місцезнаходження, коду ЄДРПОУ, телефону; контактної особи з боку контрагента, контактного телефону; e-mail; періоду виконання договору; обсягів наданих послуг; предмету договору. Під аналогічним договором необхідно розуміти договір з надання послуг з прибирання (код 90910000-9) оприлюднений в системі електронних закупівель «Прозорро» виконання якого в повному обсязі завершено Учасником (надати довідку в довільній формі з зазначенням номеру оголошення закупівлі). 5.2.9. В разі відсутності аналогічних договорів зазначених у підпункті 5.2.8. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації в системі електронних закупівель «Прозорро», Учасник має надати: - копії договорів з усіма додатками, зброшуровані, пронумеровані та скріплені печаткою Замовника на зворотній стороні зброшурованого документа, або з печаткою Замовника на кожній сторінці; - відгуки, в яких вказати: номер договору, предмет та суму договору, інформацію про повноту та вчасність надання послуг за договором, відсутності претензій контрагента стосовно якості, кількості та строків надання послуг; - копії актів наданих послуг договорів вказаних у п.5.2.8; - документальне підтвердження надходження коштів Виконавцю за надані послуги згідно договорів вказаних у п. 5.2.8.». Посилання, де можна переглянути тендерну документацію: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-02-011917-a. Таким чином, в Учасників процедури закупівлі при наданні інформації про досвід виконання аналогічних договорів був вибір надати: або 1. Довідку в довільній формі відповідно до абзацу 1 п.5.2.8. тендерної документації у з зазначенням номеру оголошення в системі електронних закупівель «Прозорро» закупівлі аналогічних договорів, або ж 2. Довідку в довільній формі відповідно до абзацу 1 п.5.2.8. тендерної документації та відповідно до п. 5.2.9. тендерної документації додатково надати: - копії договорів з усіма додатками, зброшуровані, пронумеровані та скріплені печаткою Замовника на зворотній стороні зброшурованого документа, або з печаткою Замовника на кожній сторінці, (відповідно ТОВ «КЛІН ТОН» надав у складі тендерної пропозиції наступні документи: «9. довiдка аналогiчний досвiд.pdf.p7s», «10. СIТЛ договiр, акт, вiдгук.pdf.p7s», «10.1. Медиторiя договiр, акт, вiдгук.pdf.p7s»); - відгуки, в яких вказати: номер договору, предмет та суму договору, інформацію про повноту та вчасність надання послуг за договором, відсутності претензій контрагента стосовно якості, кількості та строків надання послуг, (відповідно ТОВ «КЛІН ТОН» надав у складі тендерної пропозиції наступні документи: «9. довiдка аналогiчний досвiд.pdf.p7s», «10. СIТЛ договiр, акт, вiдгук.pdf.p7s», «10.1. Медиторiя договiр, акт, вiдгук.pdf.p7s»); - копії актів наданих послуг договорів вказаних у п.5.2.8, (відповідно ТОВ «КЛІН ТОН» надав у складі тендерної пропозиції наступні документи: «9. довiдка аналогiчний досвiд.pdf.p7s», «10. СIТЛ договiр, акт, вiдгук.pdf.p7s», «10.1. Медиторiя договiр, акт, вiдгук.pdf.p7s»); - документальне підтвердження надходження коштів Виконавцю за надані послуги згідно договорів вказаних у п. 5.2.8.», (відповідно ТОВ «КЛІН ТОН» надав у складі тендерної пропозиції наступні документи: «9. довiдка аналогiчний досвiд.pdf.p7s», «10. СIТЛ договiр, акт, вiдгук.pdf.p7s», «10.1. Медиторiя договiр, акт, вiдгук.pdf.p7s», «40. док про оплату догов.rar.p7s»). Таким чином, Замовник перевірив наявність у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "КЛІН ТОН" наявність довідки в довільній формі відповідно до абзацу 1 п.5.2.8. тендерної документації, а також наявність у складі тендерної документації Учасника ТОВ "КЛІН ТОН" всіх необхідних документів згідно вимог п.5.2.9. тендерної документації щодо виконаних ним аналогічних договорів. Просимо врахувати, що при написанні тендерної документації Замовником дотримувався принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Відповідно, вимагати лише наявність попередньо виконаних учасниками договорів, що були оприлюднені в системі електронних закупівель «Прозорро», було б дискримінацією щодо тих учасників, які мають відповідний досвід виконання аналогічних договорів, у тому числі, виконаних в повному обсязі, але такі договори укладались без використання процедури закупівлі та, відповідно, не були оприлюднені в системі електронних закупівель «Прозорро». Дублюємо посилання на закупівлю, де Ви можете побачити надані ТОВ «КЛІН ТОН» документи: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-02-011917-a. Вважаємо, що ТОВ «КЛІН ТОН» повністю виконав всі умови тендерної документації, надав всі документи відповідно до умов тендерної документації та, відповідно, учасник був правомірно акцептованим. Як наслідок, було підписано Договір про закупівлю від 19.04.2024 року №31.
Враховуючи, що встановлені під час моніторингу порушення мають технічний (процедурний) характер, а також той факт, що в діях уповноваженої особи цей факт встановлено вперше, з метою недопущення встановлених порушень у подальшому прийнято рішення щодо проведення в найближчий час заходів з підвищення кваліфікації уповноважених осіб замовника у сфері планування закупівель, оприлюднення інформації про закупівлі