0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
545 000.00 UAH
Замовник
КУ ОБЛАСНИЙ МИСТЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ В С. ОЛЕКСАНДРІЯ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 11 черв. 14:29
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Уповноважена особа КУ ОБЛАСНИЙ МИСТЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ В С. ОЛЕКСАНДРІЯ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ за результатами розгляду Вашого Запиту, щодо надання пояснень від 11.06.2024 року, може повідомити наступне: І. Стосовно надання інформації та відповідних документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін та товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. При здійсненні закупівлі по предмету: «М'ясо свинини охолоджене (вирізка); Філе куряче охолоджене; Стегно куряче (заморожене) (код ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо)» Замовником моніторився ринок закупівлі бензину, дизельного палива, нафтового газу скрапленого та бралися до уваги відкриті данні оприлюднені на різних сайтах зокрема на сайті уповноваженого органу Міністерства фінансів України https://index.minfin.com.ua/ua/markets/wares/prods/meat-food/meat/. Також до уваги бралася інформація стосовно цін на товар та бралися до уваги відкриті данні оприлюднені на різних сайтах в тому числі електронній системі закупівель «PROZZORO». Під час визначення очікуваної вартості Замовником було враховано положення наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Положення, вказану методику згідно інформаційного листа МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року, замовники можуть застосовувати для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт, та послуг, які закуповують за Законом. Очікувана вартість визначена з врахуванням потреби в товарі (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Крім того, Замовником проведено аналіз ринку. Тобто, використано як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. Підсумовуючи вищевказане, очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із врахуванням потреби, технічних, якісних характеристик товару, аналізу ринкових цін, шляхом аналізу відкритих джерел та з урахуванням необхідності доставки товару. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі діючих на даний момент ДСТУ/ТУ. ІІ. Стосовно надання інформації щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Таким чином, вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не може бути предметом моніторингу. Аналогічна позиція викладена в Постанові Третього апеліційного адміністративного суду № 160/1084/22 від 09.01.2023 року де зазначено, що «Разом з тим, згідно ч.1, п.3 ч.2 ст.22 Закону №922 тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об`єктом авторського права та/або суміжних прав. У тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених ч. 4 ст. 5 цього Закону. Частиною 6 ст.10 Закону №922 визначено, що доступ до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується в електронній системі закупівель безоплатно через авторизовані електронні майданчики. Авторизований електронний майданчик - це авторизована Уповноваженим органом інформаційно - телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет (п.1 ч .1 ст.1 Закону №922). У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель автоматично. Отже, інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщується виключно на авторизованому електронному майданчику. Закон №922 не передбачає створення замовником власного веб-сайту. ІІІ. Стосовно відповідності п.5 Додатку 2 до Тендерної документації Учасника ФОП СИЗОВА ЮЛІЯ ВІКТОРІВНА (3175809067). Згідно із абз.2 п.36 Особливостей Замовник розглядає тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої,абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. За результатами розгляду встановлено, що пропозиція ФОП СИЗОВА ЮЛІЯ ВІКТОРІВНА (3175809067) в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю «М'ясо свинини охолоджене (вирізка); Філе куряче охолоджене; Стегно куряче (заморожене) (код ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо)» відповідає тендерній документації, учасник відповідає технічному завданню викладеному у ТД, та в замовника відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі учаснику, відповідно до п. 47 Особливостей, чия пропозиція за результатами оцінки та розгляду визнана найбільш економічно вигідною. У відповідності до вимог п. 5 Додатку 2 тендерної документації від Учасників закупівлі вимагалося надання: • копія декларації виробника або посвідчення про якість, виданого на запропонований товар, у якому повинно бути вказано інформацію про найменування товару, посилання на ДСТУ або ТУ У; • гарантійний лист, яким Учасник підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені замовником по цих торгах. • Учасник, що здійснює свою діяльність, пов’язану з доставкою продуктів харчування, повинен надати в складі тендерної пропозиції Документ виданий безпосередньо учаснику про державну реєстрацію потужностей операторів ринку харчових продуктів щодо виду діяльності – транспортування. • На підтвердження того, що Учасник застосовує санітарні заходи та належну практику виробництва, системи НАССР та /або інших систем забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових продуктів, з урахуванням Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» надати: копію сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000 обов’язкова наявність внутрішнього аудитора системи управління. На підтвердження наявності якого учасники надають скан-копію оригіналу сертифікату щодо успішного опанування програми Внутрішнього аудиту згідно ДСТУ ISO 19011:2019 "Настанови щодо проведення аудитів систем управління" виданого уповноваженій особі Учасника. копії діючих сертифікатів на систему управління безпечністю харчових продуктів • ДСТУ ISO 22000, систему управління якістю ДСТУ ISO 9001 та систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001 виданих на ім’я учасника, із сферою сертифікації або сферою діяльності, що пов'язана оптовою торгівлею продуктами харчування, чинних на дату розкриття пропозицій. В складі пропозиції Учасника наявна відповідність всім вищеперелічиним вимогам, в тому числі наявна декларація виробника №174 (копія додається) в якій наявний товар який закуповував Замовник зокрема «Стегно курчат бройлерів охолоджене та ЗАМОРОЖЕНЕ». Також, вказана декларація містить всю необхідну інформацію у відповідності до вимог технічного завдання Додатку 2 тендерної документації інформацію про найменування товару, посилання на ДСТУ або ТУ У. Тому, враховуючи вищевикладене та наявність в складі пропозиції декларації виробника №174 в замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника з вказаного Вами питання.
Уповноважена особа КУ ОБЛАСНИЙ МИСТЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ В С. ОЛЕКСАНДРІЯ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ за результатами розгляду Вашого Запиту, щодо надання пояснень від 11.06.2024 року, може повідомити наступне: І. Стосовно надання інформації та відповідних документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін та товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. При здійсненні закупівлі по предмету: «М'ясо свинини охолоджене (вирізка); Філе куряче охолоджене; Стегно куряче (заморожене) (код ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо)» Замовником моніторився ринок закупівлі бензину, дизельного палива, нафтового газу скрапленого та бралися до уваги відкриті данні оприлюднені на різних сайтах зокрема на сайті уповноваженого органу Міністерства фінансів України https://index.minfin.com.ua/ua/markets/wares/prods/meat-food/meat/. Також до уваги бралася інформація стосовно цін на товар та бралися до уваги відкриті данні оприлюднені на різних сайтах в тому числі електронній системі закупівель «PROZZORO». Під час визначення очікуваної вартості Замовником було враховано положення наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Положення, вказану методику згідно інформаційного листа МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року, замовники можуть застосовувати для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт, та послуг, які закуповують за Законом. Очікувана вартість визначена з врахуванням потреби в товарі (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Крім того, Замовником проведено аналіз ринку. Тобто, використано як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. Підсумовуючи вищевказане, очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із врахуванням потреби, технічних, якісних характеристик товару, аналізу ринкових цін, шляхом аналізу відкритих джерел та з урахуванням необхідності доставки товару. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі діючих на даний момент ДСТУ/ТУ. ІІ. Стосовно надання інформації щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Таким чином, вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не може бути предметом моніторингу. Аналогічна позиція викладена в Постанові Третього апеліційного адміністративного суду № 160/1084/22 від 09.01.2023 року де зазначено, що «Разом з тим, згідно ч.1, п.3 ч.2 ст.22 Закону №922 тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об`єктом авторського права та/або суміжних прав. У тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених ч. 4 ст. 5 цього Закону. Частиною 6 ст.10 Закону №922 визначено, що доступ до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується в електронній системі закупівель безоплатно через авторизовані електронні майданчики. Авторизований електронний майданчик - це авторизована Уповноваженим органом інформаційно - телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет (п.1 ч .1 ст.1 Закону №922). У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель автоматично. Отже, інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщується виключно на авторизованому електронному майданчику. Закон №922 не передбачає створення замовником власного веб-сайту. ІІІ. Стосовно відповідності п.5 Додатку 2 до Тендерної документації Учасника ФОП СИЗОВА ЮЛІЯ ВІКТОРІВНА (3175809067). Згідно із абз.2 п.36 Особливостей Замовник розглядає тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої,абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. За результатами розгляду встановлено, що пропозиція ФОП СИЗОВА ЮЛІЯ ВІКТОРІВНА (3175809067) в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю «М'ясо свинини охолоджене (вирізка); Філе куряче охолоджене; Стегно куряче (заморожене) (код ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо)» відповідає тендерній документації, учасник відповідає технічному завданню викладеному у ТД, та в замовника відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі учаснику, відповідно до п. 47 Особливостей, чия пропозиція за результатами оцінки та розгляду визнана найбільш економічно вигідною. У відповідності до вимог п. 5 Додатку 2 тендерної документації від Учасників закупівлі вимагалося надання: • копія декларації виробника або посвідчення про якість, виданого на запропонований товар, у якому повинно бути вказано інформацію про найменування товару, посилання на ДСТУ або ТУ У; • гарантійний лист, яким Учасник підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені замовником по цих торгах. • Учасник, що здійснює свою діяльність, пов’язану з доставкою продуктів харчування, повинен надати в складі тендерної пропозиції Документ виданий безпосередньо учаснику про державну реєстрацію потужностей операторів ринку харчових продуктів щодо виду діяльності – транспортування. • На підтвердження того, що Учасник застосовує санітарні заходи та належну практику виробництва, системи НАССР та /або інших систем забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових продуктів, з урахуванням Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» надати: копію сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000 обов’язкова наявність внутрішнього аудитора системи управління. На підтвердження наявності якого учасники надають скан-копію оригіналу сертифікату щодо успішного опанування програми Внутрішнього аудиту згідно ДСТУ ISO 19011:2019 "Настанови щодо проведення аудитів систем управління" виданого уповноваженій особі Учасника. копії діючих сертифікатів на систему управління безпечністю харчових продуктів • ДСТУ ISO 22000, систему управління якістю ДСТУ ISO 9001 та систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001 виданих на ім’я учасника, із сферою сертифікації або сферою діяльності, що пов'язана оптовою торгівлею продуктами харчування, чинних на дату розкриття пропозицій. В складі пропозиції Учасника наявна відповідність всім вищеперелічиним вимогам, в тому числі наявна декларація виробника №174 (копія додається) в якій наявний товар який закуповував Замовник зокрема «Стегно курчат бройлерів охолоджене та ЗАМОРОЖЕНЕ». Також, вказана декларація містить всю необхідну інформацію у відповідності до вимог технічного завдання Додатку 2 тендерної документації інформацію про найменування товару, посилання на ДСТУ або ТУ У. Тому, враховуючи вищевикладене та наявність в складі пропозиції декларації виробника №174 в замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника з вказаного Вами питання.
За результатами розгляду висновку від 25.06.2024 року щодо моніторингу процедури № UA-2024-02-07-012802-a в порядку передбаченому ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» КУ ОБЛАСНИЙ МИСТЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ В С. ОЛЕКСАНДРІЯ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ надає грунтовні пояснення, а також виконує висновок. (більш детально в прикріплених документах)