0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 164 100.00 грн.
Завершено. Знайдено порушення
Дата: 17 черв. 15:33
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-06-010333-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
1. Очікувана вартість та обгрунтування очікуваної вартості закупівлі Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва (ДК 021:2015 03110000-5) для ОКНТЗ "Сумська кінна ДЮСШ", 40031, Україна, сумська область м. Суми, вул. Веретинівська, буд. 27, замовником здійснювались заходи, передбачені "Примірною методикоювизначення очікуваної вартості предмета закупівлі", затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. №275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі". Очікувана вартість становить 1164100,00 грн. з ПДВ. У відповідності до вимог пункту 3 Розділу ІІ "Етапи визначення очікуваної вартості" "Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", замовником також було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах та на основі запиту цінових пропозицій в учасників ринку. Формування очікуваної вартості передбачає 5 етапів для більш повного та правильного розрахунку ринкових цін, якими і керувався та на підставі, яких замовник проводив розрахунок: 1) Визначення потреби в товарах, роботах, послугах. Номенклатура, кількісні та якісні показники здійснювалися на підставі фактичного використання товару, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах, що напряму пропорційно до кількості кінного поголів'я, яке потребує годування на протязі року. Отже, на цьому етапі замовник визначився з реальною потребою закупівлі товару. 2) Формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик. До формування опису предмета закупівлі було залучено відповідних фахівців замовника, які відповідають за подальше використання товарів. На цьому етапі здійснювалося безпосереднє формування технічних завдань, специфікацій, вимог до предмета закупівлі. Замовник чітко визначився, яким вимогам повинен відповідати товар, які характеристики містити та інше. 3) Аналіз ринку.На цьому етапі було використано як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах, так і інформацію, отриману шляхом ринкових консультацій. Замовником було отримано 3 комерційні пропозиції з наступними цінами: 1164100,00 грн., 1190650,00 грн., 1200860,00 грн. На основі вказаних цінових пропозицій було визначено очікувану вартість на зазначений товар. Використання такого інструменту, як ринкові консультації, дозволило визначити структуру ринку, ступінь конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі з урахуванням інновацій та нових технічних рішень. Отже, на цьому етапі відбулося безпосереднє вивчення та аналіз конкурентного середовища. Розуміння ринку постачання необхідних товарів дало змогу зрозуміти та розрахувати цінові рамки, які було встановлено замовником і від яких, було вирахувано очікувану вартість. 4) Визначення вимог до умов поставки та оплати. Вимоги до умов поставки та оплати було встановлено з урахуванням періоду запланованого використання товарів протягом року, а також з урахуванням фінансових можливостей замовника. На цьому етапі встановлено істотні умови майбутнього договору на підставі вже наявної інформації, що була зібрана та встановлена на попередніх етапах. Замовнику вже було відомо суму бюджетних призначень на рік, а також строки протягом яких необхідно поставити товари. 5) Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. На завершальному етапі, відштовхуючись від усієї інформації, яка була надана замовнику, відбувається сам процес розрахунку очікуваної вартості. Не мало важливим є те, що у очікувану вартість на товар задіяні витрати на його завантаження/розвантаження та саму доставку спеціалізованим транспортом, оскільки заклад такої можливості не має. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ викладені у Додатку 3 до тендерної документації. 2. Відповідно до п. 4-1 Постанови від 11 жовтня 2016 р. № 710, головним розпорядникам бюдетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб'єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб'єкта управління управління об'єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб'єктом господарювання державного сектору економіки) протягом 5 робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. ОКНТЗ "Сумська кінна ДЮСШ" являється розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня, а не головним розпорядником бюджетних коштів. Головним розпорядником бюджетних коштів є Управління молоді та спорту Сумської ОДА. Додатково повідомляємо, що наша установа не має власного сайту та не впливає на наповнення сайту головного розпорядника бюджетних коштів, оскільки не має безпосереднього доступу до вказаного веб-сайту.
1. Очікувана вартість та обгрунтування очікуваної вартості закупівлі Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва (ДК 021:2015 03110000-5) для ОКНТЗ "Сумська кінна ДЮСШ", 40031, Україна, сумська область м. Суми, вул. Веретинівська, буд. 27, замовником здійснювались заходи, передбачені "Примірною методикоювизначення очікуваної вартості предмета закупівлі", затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. №275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі". Очікувана вартість становить 1164100,00 грн. з ПДВ. У відповідності до вимог пункту 3 Розділу ІІ "Етапи визначення очікуваної вартості" "Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", замовником також було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах та на основі запиту цінових пропозицій в учасників ринку. Формування очікуваної вартості передбачає 5 етапів для більш повного та правильного розрахунку ринкових цін, якими і керувався та на підставі, яких замовник проводив розрахунок: 1) Визначення потреби в товарах, роботах, послугах. Номенклатура, кількісні та якісні показники здійснювалися на підставі фактичного використання товару, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах, що напряму пропорційно до кількості кінного поголів'я, яке потребує годування на протязі року. Отже, на цьому етапі замовник визначився з реальною потребою закупівлі товару. 2) Формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик. До формування опису предмета закупівлі було залучено відповідних фахівців замовника, які відповідають за подальше використання товарів. На цьому етапі здійснювалося безпосереднє формування технічних завдань, специфікацій, вимог до предмета закупівлі. Замовник чітко визначився, яким вимогам повинен відповідати товар, які характеристики містити та інше. 3) Аналіз ринку.На цьому етапі було використано як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах, так і інформацію, отриману шляхом ринкових консультацій. Замовником було отримано 3 комерційні пропозиції з наступними цінами: 1164100,00 грн., 1190650,00 грн., 1200860,00 грн. На основі вказаних цінових пропозицій було визначено очікувану вартість на зазначений товар. Використання такого інструменту, як ринкові консультації, дозволило визначити структуру ринку, ступінь конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі з урахуванням інновацій та нових технічних рішень. Отже, на цьому етапі відбулося безпосереднє вивчення та аналіз конкурентного середовища. Розуміння ринку постачання необхідних товарів дало змогу зрозуміти та розрахувати цінові рамки, які було встановлено замовником і від яких, було вирахувано очікувану вартість. 4) Визначення вимог до умов поставки та оплати. Вимоги до умов поставки та оплати було встановлено з урахуванням періоду запланованого використання товарів протягом року, а також з урахуванням фінансових можливостей замовника. На цьому етапі встановлено істотні умови майбутнього договору на підставі вже наявної інформації, що була зібрана та встановлена на попередніх етапах. Замовнику вже було відомо суму бюджетних призначень на рік, а також строки протягом яких необхідно поставити товари. 5) Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. На завершальному етапі, відштовхуючись від усієї інформації, яка була надана замовнику, відбувається сам процес розрахунку очікуваної вартості. Не мало важливим є те, що у очікувану вартість на товар задіяні витрати на його завантаження/розвантаження та саму доставку спеціалізованим транспортом, оскільки заклад такої можливості не має. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ викладені у Додатку 3 до тендерної документації. 2. Відповідно до п. 4-1 Постанови від 11 жовтня 2016 р. № 710, головним розпорядникам бюдетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб'єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб'єкта управління управління об'єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб'єктом господарювання державного сектору економіки) протягом 5 робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. ОКНТЗ "Сумська кінна ДЮСШ" являється розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня, а не головним розпорядником бюджетних коштів. Головним розпорядником бюджетних коштів є Управління молоді та спорту Сумської ОДА. Додатково повідомляємо, що наша установа не має власного сайту та не впливає на наповнення сайту головного розпорядника бюджетних коштів, оскільки не має безпосереднього доступу до вказаного веб-сайту.
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто