0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
325 788.00 UAH
Замовник
ВІННИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АГРАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, НАУКОВО-ДОСЛІДНЕ ГОСПОДАРСТВО "АГРОНОМІЧНЕ" ВІННИЦЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Контакти та закупівліЗдійснення моніторингу
Дата: 17 черв. 16:45
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.06.2024 №53-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 17.06.2024 №53-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 8. UA-2024-05-24-005305-a 24.05.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу закупівлі засобів захисту рослин (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-05-24-005305-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду. 3. Чому тендерна документація та додаток №1 до тендерної документації складено не у відповідності до вимог підпунктів 1, 3 пункту 44, підпункту 2 пункту 45 та абзацу 15 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, із урахуванням змін внесених від 09 лютого, 02 квітня 2024 року № 131, 382? 4. Яким чином учасником ТОВ «Аграрно-хімічна компанія» виконано вимоги тендерної документації щодо строку поставки товару з моменту укладання договору, за заявкою Замовника, але не пізніше 15 червня 2024 року, оскільки даний договір укладений 18 червня 2024 року (пункт 4 Додатку 2 тендерної документації)? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
У відповідь на Ваш запит від 18.06.2024р. повідомляємо: 1. Надаємо скановані копії цінових (комеційних) пропозицій учасників ринку. Нагальна потреба у закупівлі даних засобів захисту рослин виникла в результаті крадіжки, яка стала на підприємстві (номер кримінального провадження 12024020050000462). Оскільки було викрадено агрохімічну продукції на суму понад 500 тис. грн., було прийнято рішення, для економїі бюджетних коштів, закупити найважливіші препарати, які дозволять зберегти посіви кукурудзи та соняшника. Загальна потреба в засобах захисту рослин у 2024 році розраховувалась відповідно до плану сільськогосподарських робіт та технологічних карт по вирощуванню сільськогосподарських культур. 2. Надаємо посилання на веб-сайт, де розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://vsau.org/publichna-informacziya/informacziya-finansovogo-xarakteru 3. По пункту 3 просимо уточнити, в якій саме частині тендерної документації та додатку №1 до тендерної документації складено не у відповідності до вимог підпунктів 1, 3 пункту 44, підпункту 2 пункту 45 та абзацу 15 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, із урахуванням змін внесених від 09 лютого, 02 квітня 2024 року № 131, 382. 4. Товар заявлений в договорі є іноземного виробництва , зважаючи на складну ситуацію з імпортом, зумовлену військовою агресією Російської Федерації, під час ввезення його на територію України відбулась затримка на кордоні. Оскільки закупівля має нагальний храрактер для Замовника, 20 червня із ТОВ «Аграрно-хімічна компанія» було підписано додаткову угоду на продовження терміну постачання товару до 20.06.2024р.
У відповідь на Ваш запит від 18.06.2024р. повідомляємо: 1. Надаємо скановані копії цінових (комеційних) пропозицій учасників ринку. Нагальна потреба у закупівлі даних засобів захисту рослин виникла в результаті крадіжки, яка стала на підприємстві (номер кримінального провадження 12024020050000462). Оскільки було викрадено агрохімічну продукції на суму понад 500 тис. грн., було прийнято рішення, для економїі бюджетних коштів, закупити найважливіші препарати, які дозволять зберегти посіви кукурудзи та соняшника. Загальна потреба в засобах захисту рослин у 2024 році розраховувалась відповідно до плану сільськогосподарських робіт та технологічних карт по вирощуванню сільськогосподарських культур. 2. Надаємо посилання на веб-сайт, де розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://vsau.org/publichna-informacziya/informacziya-finansovogo-xarakteru 3. По пункту 3 просимо уточнити, в якій саме частині тендерної документації та додатку №1 до тендерної документації складено не у відповідності до вимог підпунктів 1, 3 пункту 44, підпункту 2 пункту 45 та абзацу 15 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, із урахуванням змін внесених від 09 лютого, 02 квітня 2024 року № 131, 382. 4. Товар заявлений в договорі є іноземного виробництва , зважаючи на складну ситуацію з імпортом, зумовлену військовою агресією Російської Федерації, під час ввезення його на територію України відбулась затримка на кордоні. Оскільки закупівля має нагальний храрактер для Замовника, 20 червня із ТОВ «Аграрно-хімічна компанія» було підписано додаткову угоду на продовження терміну постачання товару до 20.06.2024р.