0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 070 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 18 черв. 16:06
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на основі кошторисних розрахунків з урахуванням показників попередніх років на закупівлю аналогічних послуг. На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 "Про ефективне використання державних коштів" Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційній сторінці Луцької міської ради. При переході за посиланням https://www.lutskrada.gov.ua/pages/elektronni-zakupivli-lutskoi-miskoi-rady з’являється можливість відкриття сторінки «Електронні закупівлі виконавчих органів Луцької міської ради», наступним кроком необхідно перейти у розділ «Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради», у пошуковому полі необхідно зазначити назву потрібної закупівлі та натиснути кнопку «Пошук». У відображеній закупівлі Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі наведена під очікуваною вартістю закупівлі
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на основі кошторисних розрахунків з урахуванням показників попередніх років на закупівлю аналогічних послуг. На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 "Про ефективне використання державних коштів" Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційній сторінці Луцької міської ради. При переході за посиланням https://www.lutskrada.gov.ua/pages/elektronni-zakupivli-lutskoi-miskoi-rady з’являється можливість відкриття сторінки «Електронні закупівлі виконавчих органів Луцької міської ради», наступним кроком необхідно перейти у розділ «Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради», у пошуковому полі необхідно зазначити назву потрібної закупівлі та натиснути кнопку «Пошук». У відображеній закупівлі Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі наведена під очікуваною вартістю закупівлі
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На вимогу Замовника, зазначену у підпункті 2.1 пункту 2 Додатку 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», зокрема про надання довідки про наявність власного штату інженерно-технічних працівників Учасником надано файл «5.Довідка, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід +.pdf», в якому зазначено, що фізична особа підприємець Навроцький Ігор Анатолійович є єдиним штатним працівником, має необхідні знання та досвід ведення господарської діяльності та безпосередньо займається бухгалтерським обліком, податковою звітністю та іншими питаннями, що стосуються належного ведення господарської діяльності. Така інформація для Замовника є достатньою, оскільки виконано вимогу Тендерної документації
На вимогу Замовника, зазначену у підпункті 2.1 пункту 2 Додатку 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», зокрема про надання довідки про наявність власного штату інженерно-технічних працівників Учасником надано файл «5.Довідка, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід +.pdf», в якому зазначено, що фізична особа підприємець Навроцький Ігор Анатолійович є єдиним штатним працівником, має необхідні знання та досвід ведення господарської діяльності та безпосередньо займається бухгалтерським обліком, податковою звітністю та іншими питаннями, що стосуються належного ведення господарської діяльності. Така інформація для Замовника є достатньою, оскільки виконано вимогу Тендерної документації
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей. Так, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. У пункті 6 розділу ІІІ тендерної документації «Інформація про технічні, якiснi та кiлькiснi характеристики предмета закупiвлi» визначено наступне: «Виключно для підтвердження остаточної ціни тендерної пропозиції переможця за результатами електронного аукціону та з метою вичерпного виконання вимог Закону, з урахуванням Особливостей, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотирьох днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати електронні документи, у тому числі у форматі imd чи ibd (договірна ціна з додатками: локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів, календарний графік тощо) з підтвердженням ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі, створений відповідно до вимог цієї тендерної документації. У разі використання будь-якої іншої програми (крім АВК-5) при розрахунку тендерної пропозиції, надавати розгорнутий розрахунок кожної розцінки із зазначенням кількості людино-годин, матеріалів, механізмів. У разі ненадання документів, передбачених тендерною документацією, переможець процедури закупівлі вважається таким, що відмовився від укладення (підписання) договору про закупівлю (шляхом невиконання обов’язкових умов для укладення договору), а його тендерна пропозиція підлягає відхиленню. Документи, передбачені тендерною документацією, вважаються не поданими у разі, якщо на момент спливу строку для їх подання зазначені електронні документи: відсутні в електронній системі закупівель (не завантажені переможцем); не відповідають умовам тендерної документації щодо складання, оформлення і подання електронних документів, в тому числі вимогам щодо файлів з електронними документами, які завантажуються в електронну систему закупівель; не відповідають ціні тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі, яка зазначена в протоколі розкриття тендерних пропозицій; містять невірну, недостовірну або спотворену інформацію, яка не відповідає змісту тендерної пропозиції, в тому числі інформацію щодо ціни та ціни за одиницю товару, включаючи випадки зміни (спотворення) технічних, якісних, кількісних чи будь-яких інших характеристик предмета закупівлі, які були зазначені у тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі, в тому числі зміна торговельних марок, моделей, виробників, місць походження товарів (продукції), зменшення кількісних показників тощо.». Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Продмашбудсервіс» після розміщення повідомлення про намір укласти договір від 02.05.2024 року встановлено наступне: товариством «Продмашбудсервіс» на вимогу тендерної документації для підтвердження остаточної ціни тендерної пропозиції переможця за результатами електронного аукціону подано розрахунок договірної ціни, в якому зазначено вид договірної ціни: «тверда», чим порушено п. 6.1 розділу ІІІ Тендерної документації, згідно з яким замовником передбачено, що договірна ціна, що пропонується згідно з предметом закупівлі у цілому, за умовами торгів є динамічною. Оскільки, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Продмашбудсервіс». Просимо повідомити підстави розірвання договору від 30.05.2024 № 438. У даному випадку вважаємо за необхідне оскаржити висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 08 липня 2024 року до суду
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області розглянувши звернення за роз’ясненням щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі Департаменту житлово-комунального господарства Луцької міської ради надає відповідь у прикріпленому файлі
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Замовником подану позовну заяву до Волинського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі